بازدید 5879

تخفیف، شگرد فروش یا واقعیت !

کد خبر: ۱۱۳۴۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱ 10 August 2022

آیا تابحال برای شما هم پیش آمده که در حال وب گردی و یا حتی گشت و گذار داخل یک مرکز خرید باشید و با دیدن واژه‌ی "تخفیف" لحظه‌ای توقف کرده و شرایط آن را جویا شوید؟ اکثر ما دوست داریم تا همواره خریدی به صرفه و همراه با تخفیف فراوان داشته باشیم و خب چه چیزی بهتر از اینکه بتوانیم با بودجه‌ی کمتری، آیتم‌های باکیفیت و مورد نیازمان را تهیه کنیم؟ قبول کنید اینکه کالایی را که به شدت به آن احتیاج داریم را با تخفیف درصد بالایی خریداری کنیم، حسابی کیف‌مان کوک می‌شود.

بانی‌مد از جمله فروشگاه‌های آنلاین است که همواره‌ خرید با تخفیف و به صرفه مشتریان را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده است و در راستای رسیدن به این مهم، به صورت دوره‌ای و به مناسبت‌های گوناگون، با طراحی بازی و گردونه‎‌هایی، جوایز و شانس‌هایی را به مشتریان و مخاطبان خود جهت خریدی پر تخفیف و رضایت بخش تقدیم می‌کند. یکی از این بازی‌ها که هم اکنون می‌‎توانید در آن شرکت کنید، چرخ گردون شانس روزانه است که شما می‌توانید با 3 بار چرخاندن این گردونه، شانس‌های متعددی را از آن خود کرده و خرید پرتخفیفی را تجربه کنید.

تخفیف، شگرد فروش یا واقعیت !

روزانه کلی شانس بگیرید!

اگر با چرخ گردون بانی‌مد آشنایی داشته باشید، حتما می‌دانید که می‌توانید با هر شماره‌ همراه، 3 بار گردونه را بچرخانید و در 3 خرید مجزا، از شانس‌هایتان استفاده کنید. توجه داشته باشید که تنها 24 ساعت فرصت استفاده از شانس‌های دریافتی‌تان را دارید. پس، از همین حالا لیست اقلام مورد نیازتان را تهیه کنید تا بدون عجله و سر فرصت بتوانید بهترین استفاده را از شانس‌هایی که دریافت کرده‌اید، داشته باشید.

جوایز گردونه شانس روزانه چیست؟

چرخ گردون‌های بانی‌مد هرگز گزینه‌ای به اسم پوچ ندارد؛ که البته چرخ گردون شانس روزانه نیز از این قاعده مستثنی نیست. پس خیال‌تان راحت که با هر بار چرخاندن گردونه، صد در صد برنده خواهید بود. جوایز این چرخونه‌ی شانس عبارتند از: 35% تخفیف، 40% تخفیف، 100 بانی کوین، 45% تخفیف، 50% تخفیف، 70 بانی کوین، 50 بانی کوین و 20% تخفیف کالای ویژه.

همانطور که گفته شد، شما می‌توانید از هر شانس دریافتی تنها در یک خرید استفاده کنید و امکان استفاده از دو شانس به صورت همزمان در یک خرید وجود ندارد.

گزینه‌ی کالای ویژه در گردونه چیست؟

شاید این سوال هم برای شما، حین خواندن لیست شانس‌های گردونه پیش آمده باشد که 20% کالای ویژه شامل چه محصولاتی می‌شود؟

از آنجایی که در هر بازی و کمپین، محصولات برندهای مختلف با تخفیف‌های استثنایی به مخاطبان عرضه می‌شوند، کالاهای ویژه‌ای که در این گردونه قرار است با 20% تخفیف حضور داشته باشند، از برندهایی هستند که تاکنون در هیچ یک از بازی‌های پیشین طراحی شده توسط بانی‌مد حضور نداشته‌اند و بازی گردونه‌ی شانس روزانه، اولین دفعه‌ی حضورشان است؛ از جمله‌ی این برندها می‌توان به بادی اسپینر، صاد و... اشاره کرد. پس اگر تاکنون موفق به خرید از برند محبوب خود، با تخفیف بالا نشده‎اید، این گردونه بهترین فرصت برای خرید از برند مورد علاقه‌تان است.

تخفیف، شگرد فروش یا واقعیت !

مثل آب خوردن شانس بگیرید!

 شرکت در این بازی و امتحان کردن شانس‌تان، به راحتی وارد کردن یک شماره تماس است. تنها کافیست در کادر مربوط، شماره‌ی تلفن همراه خود را وارد کنید. بعد از آن، پیامکی تحت عنوان "کد ورود به بانی‌مد" دریافت می‌کنید که باید این کد را تا  زمان تعیین شده (2 دقیقه) وارد کادر مربوطه کنید. حالا و با انجام دادن این مراحل، چرخونه برای شما فعال شده است و شما تا 3 بار، شانس چرخاندن آن را دارید.

شانس بیشتر با دعوت دوستان بیشتر!

می‌خواهید شانس‌های خود را افزایش دهید و کدهای تخفیف و یا بانی کوین‌های بیشتری دریافت کنید؟ کاری ندارد! تنها کافیست تا دوستان‌تان را به چرخاندن گردونه شانس روزانه دعوت کنید. به همین راحتی شما می‌توانید شانس‌های بیشتری را برای خود جمع آوری کنید.

چطور از جوایز استفاده کنم؟

اگر می‌خواهید به صورت یکجا از شانس‌هایی که از گردونه دریافت کرده‌اید مطلع شوید، کافیست وارد پروفایل‌تان شوید و در بخش بانی‌بن‌ها، شانس‌های دریافتی‌تان را مشاهده، درصد تخفیف و یا بانی کوین مد نظرتان را انتخاب و خریدتان را تکمیل کنید.

حالا که از تمامی جزئیات این گردونه‌ی شانس مطلع شده‌اید، وقت آن فرا رسیده است که با زدن بر روی دکمه‌ی زیر، گردونه را بچرخانید و آماده‌ی یک خرید پر از هیجان و تخفیف شوید. منتظرتان هستیم : )

تخفیف، شگرد فروش یا واقعیت !

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی