بازدید 3210

روز بدون فوتی کرونا در خراسان جنوبی

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری از کرونای خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه روز گذشته فوتی جدید ناشی از کرونا نداشتیم، گفت:در سه شهر قاین، خوسف و بشرویه نیز بیمار جدید کرونایی شناسایی نشد.
کد خبر: ۱۱۳۴۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷ 10 August 2022

به گزارش «تابناک»، غلامرضا شریف‌زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهارکرد: بر اساس آخرین آمار از وضعیت بیماران کرونایی در خراسان‌جنوبی (مربوط به عصر روز هجدهم مردادماه) ۴۰ بیمار جدید کرونایی در استان شناسایی شده است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا خراسان جنوبی بیان کرد: این تعداد بیمار با انجام ۹۹ آزمایش مولکولی و سریع کرونا شناسایی شده است.

شریف زاده با اشاره به اینکه از این تعداد بیماران ۱۷ نفر مربوط به شهرستان بیرجند بوده است، افزود: خوشبختانه در شهرستان‌های قاین، بشرویه و خوسف بیمار جدیدی شناسایی نشده است.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر ۵۰ بیمار با علائم حاد تنفسی در مراکز درمانی خراسان جنوبی بستری هستند، بیان کرد: از این ۵۰ بیمار تعداد ۴۴ نفر مبتلای قطعی به کرونا هستند.

دبیر ستاد پیشگیری و کنترل کرونای خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه متأسفانه ۱۳ نفر از بیماران کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، گفت: تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در خراسان جنوبی همچنان هزار و ۴۷۷ نفر است و فوتی جدید ثبت نشده است.

شریف زاده بیان کرد: همچنان به همه شهروندان عزیز خراسان جنوبی توصیه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی چون زدن ماسک به ویژه در محیط‌های بسته و زدن دُز یادآور کرونا را داریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار