بازدید 3889

مبتلایان به کرونا در امارات از یک میلیون نفر عبور کرد

مجموع موارد کووید -۱۹ در امارات متحده عربی اعم از بیماران فعال و بهبودیافتگان از زمان شروع همه‌گیری کرونا از یک میلیون نفر عبور کرد.
کد خبر: ۱۱۳۴۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵ 10 August 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از العربیه، آمار کل مبتلایان به کووید -۱۹ در امارات متحده عربی از زمان شروع همه‌گیری ویروس کرونا در این کشور تا روز سه‌شنبه به یک میلیون نفر رسید و از این تعداد هم بیشتر شد.

وزارت بهداشت امارات متحده عربی در همین ارتباط اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۹۱۹ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا را شناسایی کرده و مجموع کل مبتلایان به کرونا اعم از بهبودیافتگان و بیماران فعلی به ۱۰۰۰۵۵۶ نفر در این کشور رسیده است.

با این حال طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد مرگ و میر ناشی از کرونا در امارات گزارش نشده است. براساس آمار وزارت بهداشت امارات، شیوع کرونا تا روز سه شنبه جان ۲۳۳۷ نفر از ساکنان و شهروندان امارات متحده عربی را گرفته است. همچنین سازمان بهداشت جهانی از زمان شروع همه گیری کرونا در سراسر جهان، آمار مرگ و میر را ۶.۴ میلیون نفر گزارش کرده است.

حدود دو ماه پیش، امارات متحده عربی از افزایش صد درصدی مبتلایان به ویروس کرونا خبر داد و همزمان خواستار رعایت اصول بهداشتی شد. در آن زمان حتی احتمال تعطیلی موقت برخی مراکز و اماکن عمومی و حتی اعمال قرنطینه مطرح شد.

اگرچه استفاده از ماسک در مراکز و مجامع عمومی در امارات عربی متحده تاکنون اجباری بوده است اما گزارش‌ها حکایت از آن دارد که بیشتر شهروندان و ساکنان اماراتی از ماسک استفاده نمی‌کنند.

پیش از این نیز، امارات در اصلاح مقررات سفر، شرط تست PCR را برای مسافرانی که کامل واکسینه شده‌اند و کارت واکسیناسیون دارند را لغو کرده بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان