بازدید 8950

قیمت عینک طبی ایتالیایی کلاسیک زرد

کد خبر: ۱۱۳۴۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰ 10 August 2022

رنگ های کهربایی یا زرد در عینک طبی، برای فعالیت در محیط های شفاف یا مه ‌آلود مفید هستند.

این عینک ها در ورزش هایی که نیاز به سرعت بالا دارند مانند اسکی مفید هستند زیرا با جذب نور آبی که تمرکز را بیشتر می کند کنتراست را افزایش می دهند.

امروزه با بکارگیری عینک طبی در انواع رنگی مختلفی تولید شده که در رنگ های زرد و صورتی به بازار عرضه می شود. عینک های آفتابی در رنگهای مختلفی تولید می‌شود که هر رنگ می‌تواند بر عملکرد بینایی تاثیر متفاوتی داشته باشد.

بسیاری از رنگ های عینک آفتابی که امروزه به آنان برای رانندگی مجوز داده می‌شود باعث اختلال در تشخیص رنگ می‌شود. نور افتاب یک طیف الکترومغناطیسی محسوب می شود که در طول موج هایی شامل ماوراء بنفش و مادون قرمز یافت می شود که اگر هر یک از آنها به مقدار قابل توجه و یا در طول زمان مشخصی می تواند خطرناک باشد.

قیمت عینک طبی ایتالیایی کلاسیک زرد

توجه داشته باشید عینک طبی زرد بسیار پر طرفدار می باشد و کاربرد فراوانی دارد.

کاربرد های عینک طبی رنگی عبارتند از:

محافظت از چشم در برابر پرتوهای فرابنفش uv فرو سرخ نور های مرئی شدید پرتو ایکس و غیره

تصحیح انحرافات مخفی و آشکار در موارد خفیف برای کاهش خستگی و تامین دید دو چشم به خوبی و یا درمان تنبلی چشم

افزودن خواص اختصاصی مورد درخواست رانندگان، کاربران رایانه، و کار در شرایط خاص

کاربرد های فانتزی و زیبایی

کارهای تحقیقاتی تشخیصی و درمانی

عدسی عینک مهمترین بخش است که بر حسب ضریب شکست و جذب و یا بازتاب نور می شود.

عینک طبی کلاسیک

همانطور که می دانید از عینک های طبی برای اصلاح عیوب انکساری چشم استفاده می کنند. به طور کلی از عینک برای محافظت از چشم، بهبود و کمک به بینایی و حتی گاهی برای زیبایی به کار می رود. عینک طبی، عینک آفتابی، عینک حفاظتی-صنعتی و متفرقه از انواع عینک و کاربرد آن می باشد. منظور از عینک طبی کلاسیک همان عینک های طبی قدیمی می باشد.

در سال های دور عینک های طبی کلاسیک به یک شکل بودند اما به مرور زمان طرح و شکل فریم این عینک ها مطابق با سلیقه افراد تغییر کرده است.

قیمت عینک طبی ایتالیایی کلاسیک زرد

لازم به ذکر است پیدایش عینک طبی کلاسیک به قرن سیزدهم میلادی در اروپا بر می گردد. آنچه که مشخص است، این است که در طی سال ها عینک ها و همچنین عینک طبی تغییرات زیادی کرده است. جدا از تغییرات در شکل و سایز عینک ها، فریم آن ها نیز دچا تغییراتی شده است.

به عنوان مثال، فریم عینک های طبی قدیمی، بیشتر از جنس چوب و فلز بود، اما با پیشرفت علم و پیدایش مواد های جدید چون سیلیکون و پلاستیک، قاب عینک ها بیشتر به سمت استفاده از این مواد سوق داده شده است. زیرا علاوه بر زیبایی و رنگ های متنوع وزن سبکی نیز دارند که دیگر وزن آن ها گوش و بینی را اذییت نمی کند.

قیمت فریم عینک طبی ایتالیایی

سال هاست که ایتالیا در زمینه طراحی و تولید بعضی از زیبا ترین، ظریف ترین، با دقت ترین و شیک ترین فریم عینک طبی با قیمت متناسب با آن پیشتاز است.

این عینک ها به دلیل استفاده خلاقانه از شکل، رنگ و عناصر طراحی و استفاده از مواد با کیفیت و با دوام طرفداران زیادی دارد.

پس قیمت این عینک ها بیشتر از هر چیز دیگر به فریم آن بستگی دارد یعنی هرچه متریال بهتری داشته باشد قیمت آن بالاتر می رود.

البته به طور کلی این محصول یک ابزار بینایی ارزان به حساب می آید، زیرا یک بار برای آن هزینه پرداخت می شود و برای سال ها از آن استفاده می شود و برای نگهداری و تمیز کردن آن کسی هزینه ای متحمل نخواهد شد.

قیمت عینک طبی ایتالیایی کلاسیک زرد

بسیاری از افراد هنگام خرید به سراغ  برند ایتالیایی میروند چرا که قیمت عینک طبی ایتالیایی بسیار مناسب است و از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار است.

فریم عینک طبی ژاپنی قیمت بالایی دارد و هیچ گرانی بی حکمت نیست. عینکی که اور جینال باشد هزینه بیشتری دارد، زیرا دارای کیفیت خوب می باشد و مشخصه لازم برای حفظ سلامتی چشم ها را دارا می باشد.

همچنین این عینک ها به دلیل این که خارجی هستند قیمتشان بر اساس نرخ ارز کم یا زیاد می شود.

کارشناسان این محصول برای تولید آن علم، هنر و خلاقیت را در طراحی و ساخت آن به کار برده اند و این موضوع باعث شده تا قیمت نهایی آن بالاتر از انواع معمولی باشد.

قلم زنی ها، ریزه کاری های خاص، ظرافت و هنری که در ساخت فریم به کار می رود به وسیله طراحان ماهر و خوش ذوق صورت می گیرد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر