بازدید 38457
۴
تبعات سیل مازندران ادامه دارد؛

جولان مارهای سمی در ساحل خزر

جولان مارهای سمی در سواحل و حاشیه رودخانه های غرب مازندران پس از سیلاب اخیر مایه نگرانی شهروندان و مسافران شده است.
کد خبر: ۱۱۳۳۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲ 08 August 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از مهر، سیلاب اخیر بیش از پنج هزار میلیارد تومان در مناطق مختلف غرب مازندران خسارت زد و هجوم و جولان موجودات خزنده و مارهای سمی و انتقال آن از بالادست به سواحل و پایین دست از تبعات این سیلاب به شمار می‌رود.

برخی از شهروندان و مسافران در غرب مازندران از مشاهده موجودات خزنده و سمی در سواحل برخی نواحلی شهرستان‌های نوشهر و چالوس از جمله ساحل سیترا، ماشلک، امامرود و غیره خبر داده‌اند.

کارشناسان، انتقال گل ولای و درختان افتاده و شکسته و رسوبات معدنی ناشی از سیلاب را دلیل هجوم و جولان خزندگان نظیر مارهای سمی اعلام می‌کنند.

علی اصغر مطهری رئیس اداره حفاظت محیط زیست چالوس در پیگیری خبرنگار مهر با اشاره به اینکه شنای در ساحل همزمان با تاسوعا و عاشورا حسینی تعطیل بوده است، از مسافران خواست تا از شنا پرهیز کنند.

وی با اشاره به اینکه پس از بروز سیلاب شاهد انتقال موجودات خزنده از بالادست به مناطق ساحلی و پایین دست هستیم، از مردم خواست تا برای پیشگیری از آسیب‌های احتمالی از شنا در دریا پرهیز کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۴
دروغه
خودتون رو مسخره خاص و عام کردید
نگران نباشید
عاشورا تموم بشه مارهای سمی برمیگردن خونشون !
این مارها که خیلی سمی هستند، هرساله در ایام تاسوعا و عاشورا به سواحل شمال هجوم میاورند تا افرادی را که به قصد تفریح به دریا میروند نیش بزنند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل