بازدید 13246

خرید اینترنتی پارچه مبلی جدید لاکچری ترک

کد خبر: ۱۱۳۳۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 07 August 2022

یکی از پارچه های پر طرفدار بازار که کاربرد زیادی هم در صنایع مختلفی همچون مبل سازی دارد، پارچه ترک است. پارچه مبلی ترک بافتی نرم دارد این پارچه از نخ ابریشم و یا از برخی نخ ها مانند رازیون و آکریلیک تولید شده همچنین به دلیل داشتن رنگ های متفاوت و ظاهری بسیار زیبا محبوبیت آن را دوچندان کرده است. اگر می خواهید فضای داخل خانتان را تغییر دهید و محیط زیبا تری را ایجاد کنید می توانید دکورتان را تغییر دهید و برای تغییر رنگ پارچه مبلی نیز می توانید از پارچه مبلی ترک استفاده کنید تا علاوه بر زیبایی لطافت و کیفیت مبل تان افزایش یابد.

خرید اینترنتی پارچه مبلی جدید لاکچری ترک

شما می توانید پارچه های مبلی ترک را با کیفیت های متفاوتی در سایت ها خرید اینترنتی پارچه مبلی ترک را انجام دهید این پارچه به دلیل داشتن ویژگی های خاص یکی از محبوب ترین ها به شمار می آید.

پارچه ترک به دلیل داشتن تراکم بسیار بالا و ویژگی هایی همچون ضد تعریق به یکی از محبوب ترین پارچه مبلی تک گل تبدیل شده است برند های متفاوتی هستند که پارچه های ترک را با کیفیت ها مختلفی تولید می کنند و شما می توانید با در نظر گرفتن پیشینه و سابقه آن تصمیم درست تری را بگیرید.

پارچه مبلی لاکچری

در دنیای امروز که در شهرها خانه ها کوچک و آپارتمانی است حتما تغییر دکوراسیون به انواع حالتهای ساده و لاکچری یکی از راه های جلوگیری از یکنواختی محیط تغییر دادن گاه گاه پارچه مبلی به انواع جدید تر آن که عبارت از انواع جنس های مخمل، چرم، ساتن، پشمی، ویسکوز، نخی و مازاراتی می باشد. از زمانی که مبل به صنعت وسایل لاکچری خانه ها وارد شد انواع پارچه مبلی جدید به بازار وارد شد تا دست خریدار در تصمیم به تغییر و زیبایی اطرافش باز باشد. پارچه مبلی مخمل را می توان در انواع پرده و کوسن به کار برد.

خرید اینترنتی پارچه مبلی جدید لاکچری ترک

باید حواسمان باشد پارچه مبلی لاکچری گاهی یک پارچه ساده است که هماهنگ با محیط با سلیقه و ظرافت انتخاب شده است.

در بررسی بیشتر جنس مخمل در پارچه های مبلی جدید باید به این ویژگی ها توجه کرد که مخمل دارای تار و پود لطیف و نازک است، قابلیت شستشو بالا دارد، دارای تنوع در رنگ و چاپ پذیری بالا در صنعت رنگ آمیزی پارچه در مبدا در کارخانه می باشد و در آخر حس عالی که از لمس این پارچه نرم با پرزهای لطیف از مبل نصیب مصرف کننده می شود. شما می توانید این پارچه را در انواع متنوعی از طرح ها استفاده کنید زیرا که تا زدن، طرح های پلیسه، انواع چین های متنوع و طرح هایی که تا های زیادی دارد به این نوع پارچه آسیب نمی رساند و تصمیم گیری را برای طرح دادن به پارچه مبل شما آسان می کند.

پارچه مبلی جدید راحتی

امروزه یکی از پرطرفدارترین نوع پارچه ها، پارچه مبلی ترک جدید می باشد که با جنس و رنگ های مختلف به سبک راحتی، سلطنتی، کلاسیک و غیره وارد بازارهای داخلی و خارجی شده است. در خرید این محصول علاوه بر رنگ و طرح پارچه بلکه باید به جنس و الیاف این محصول همچون استحکام ، ضدحساسیت بودن پارچه توجه بسزایی شود.

امروزه پارچه های مبلی جدید از ویژگی های بسیاری برخوردار است که ضد لک، ضد آب، ضد حریق، ضد گرد و خاک و آلودگی از مهم ترین ویژگی های آن می باشد.

خرید اینترنتی پارچه مبلی جدید لاکچری ترک

در انتخاب هر محصولی باید کیفیت آن را مورد آزمون قرار داد و به این موضوع نیز باید اشاره شود که در خرید بهترین پارچه مبلی جدید راحتی باید نکاتی را در این زمینه رعایت کرد.

پارچه را توسط دست، کش دهید که اگر عرض آن تغییری کرد به این منظورت است که از کیفیت و گرماژ کمتری برخوردار است.

یک نوار چسب را به پارچه بچسبانبد و یکدفعه آن را جدا کنید که اگر پرزی روی نوار چسب باقی ماند بدین معناست که پارچه کیفیت خوبی ندارد.

اگر پارچه مبلی از وزن بالایی برخوردار باشد بدین منظور است که از کیفیت و گرماژ بالایی دارد. ویژگی منحصر به فردی که در پارچه های مبلی طرح دار جدید وجود دارد این است که دست خود را روی سطح پارچه بکشید و لطافت، نقش و برجستگی طرح آن را به راحتی حس کنید که در انتخاب محصول نقش بسزایی دارد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل