بازدید 6624

حضور بانی مد در نمایشگاه ایران ریتیل شو

کد خبر: ۱۱۳۳۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳ 06 August 2022

با اتمام چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ایران ریتیل شو، به نظر می‌رسد شاهد نتایج بزرگی در پیشرفت خرده‌فروشی در کشور خواهیم بود.

Retail در اصلاح به کسب‌وکارهایی گفته می‌شود که کالا‌های خود را از یک یا چند تأمین‌کننده خریداری می‌کنند و به صورت واسطه‌ی تولیدکننده  و مصرف‌کننده، برای کسب سود به مشتریان خود می‌فروشند.

این خرده‌فروشان هستند که تصمیم می‌گیرند  که یک کالا را بفروشند و یا مجموعه کالا‌های مرتبط یا غیر مرتبط را!

یک بستر مورد علاقه این نوع فروشندگان، فروشگاه‌های اینترنتی است که در سال‌های اخیر در ایران نیز پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته است.

در دوره پاندمی شاهد استقبال بسیار زیادی از فروشگاه‌های اینترنتی بودیم. در همین دوره سایت بانی مد با گسترش فعالیت خود در حمایت از برند‌های ایرانی و همکاری حداکثری برای معرفی و فروش کالا‌های خود در این پلتفرم، مسئولیت اجتماعی و تجاری خود را به‌خوبی انجام داد.

تنها خرده‌فروش آنلاین تخصصی صنعت پوشاک، بانی مد

در هیاهوی برگزاری نمایشگاه ایران ریتیل شو بانی مد چهارمین حضور خود را کاملاً متفاوت رقم زد.

نمایشگاه ایران ریتیل شو که فضایی جذاب و مناسب برای رویارویی و تبادل نظر خرده‌فروشان مطرح و کمتر شناخته شده در کشور است، این روز‌ها شاهد حضور بسیاری از علاقه‌مندان، صاحبان ایده، صاحبان سرمایه و مدیران عالی‌رتبه در حوزه‌های مختلف است.

غرفه بانی مد نیز همچون سال‌های گذشته با شور اشتیاق و با آغوش باز پذیرای همه بازدیدکنندگان بوده است.

حضور ستودنی مردم به‌ویژه هواداران سایت بانی مد، استارت‌آپ‌های نوپا و مدیران عالی‌رتبه صنعت مد و پوشاک به‌عنوان میهمانان این غرفه، حال و هوای متفاوتی را به نسبت سال‌های گذشته به وجود آورده است.

چهارمین حضور بانی مد در نمایشگاه ایران ریتیل شو (Iran Retail Show)

بانی مد با چه رویکردی در این نمایشگاه حضور پیدا کرد؟

رویکرد متفاوت بانی مد در جایگاه یک استارت‌آپ شکوفا شده در صنعت مد و پوشاک درحال ‌رشد ایران، با محوریت: جذب نیروی کار علاقه‌مند و مستعد در این حوزه، حمایت و همکاری حداکثری با کسب‌وکارهای نوپا، دعوت برند‌های ایرانی به همکاری با نگاه ویژه به فرهنگ و سلیقه ایرانی و همچنین حضور در میان تأثیر گذاران صنعت پوشاک و مد به‌عنوان بازیگر فعال این عرصه، موجب علاقه مراجعه‌کنندگان به کسب اطلاعات بیشتر و حتی شکل‌گیری همکاری‌های جدید شده است.

ایرانی شایسته لباس فاخر است!

در خلال حضور در غرفه و صحبت با نمایندگان این برند، به‌خوبی مشاهده می‌شد که دغدغه اصلی آن‌ها رویارویی با برند‌های نوپای داخلی است که شور تولید لباس فاخر ایرانی را دارند. به اعتقاد آن‌ها خروج برند‌های لباس خارجی نباید ضربه‌ای به صنعت پوشاک کشور وارد کند؛ بلکه به فضایی تبدیل شود که در آن تولیدکنندگان پوشاک به ساخت اجناس باکیفیت و متناسب با اصالت ایرانی بپردازد. این رقابت به‌شدت جذاب و دیدنی خواهد شد و سود این رقابت برای خریداران و تولیدکنندگان خواهد بود.

رسالت بانی مد به‌عنوان یکی از فعال‌ترین پلتفرم‌های فروش پوشاک بی‌شک حمایت و معرفی آن‌ها خواهد بود. اتفاقی که در دوره کرونا ناجی بسیاری از کسب‌وکارهای کمتر شناخته شده بود.

بانی مد با امکاناتی که در اختیار تولیدکننده گذاشته است، از سال 1393 که آغاز به کار و تأسیس این فروشگاه بوده ، توانسته با حداقل 500 برند داخلی و خارجی ارتباط موفق برقرار کند و کالا‌های آن‌ها را به فروش برساند.

-          تیم اختصاصی و مجرب برای ثبت و پیگیری قراردادهای همکاری.

-          آموزش کامل استفاده از سایت.

-          معرفی صادقانه محصولات مورد فروش.

-          امکان بهره‌مندی از نظرات مصرف‌کنندگان.

-          اعتباربخشی به کالا‌هایی که برای فروش در سایت قرار می‌گیرند از طریق ارائه خدمات پس از فروش.

-          تیم تولید محتوای مفید آموزشی در حوزه پوشاک و مد در قالب یک مجله اینترنتی.

خدمات بانی مد تنها برای تولیدکنندگان نیست و در تلاش است همواره برای خریدارانی که وقت و شرایط خرید حضوری را ندارند نیز آسان‌ترین راه یعنی خرید اینترنتی مطمئن را با شرایط زیر فراهم کند:

-          رابط کاربری ساده به‌طوری‌که استفاده از آن برای همه سنین در کوتاه‌ترین زمان ممکن باشد.

-          امکانات بالای فیلترکردن برای یافتن محصول مورد نظر.

-          حمل‌ونقل از انبار تا آدرس مورد نظر مشتری در سراسر ایران.

-          بازگشت و تعویض 15 روزه محصول (به دلایل عدم تطابق کالا و سلیقه خریدار، مشکل سایز و یا ایراد در محصول ارسال شده، با رعایت مسائل بهداشتی)

-          پاسخگویی فعال و متعهدانه به خریداران و کسانی که قصد خرید محصول از این سایت را دارند.

چهارمین حضور بانی مد در نمایشگاه ایران ریتیل شو (Iran Retail Show)

چرا حضور بانی مد در ایران ریتیل شو چهارم متفاوت است؟

اتفاق قابل‌توجه دیگر در این غرفه، حضور مسئولین این برند برای مذاکره و پاسخگویی به انتقادات، پیشنهادها و سوالات مراجعین بود که برای برند مطرحی همچون بانی مد موجبات پیشرفت و همسویی بیشتر باسلیقه مخاطب را فراهم می‌آورد. در همین راستا ابوالقاسم شیرازی، رئیس اتحادیه پوشاک با حضور در غرفه بانی مد از دستاوردها و نوآوری‌های این برند به‌عنوان پلتفرم برجسته‌ توسعه‌ کارآفرینی صنعت پوشاک بازدید و تقدیر کردند.

صاحبان و نمایندگان برند‌ها، تأمین‌کنندگان، مؤسسات تبلیغاتی، چهره‌های مشهور فعال در حوزه مد همچون رضا بهرام، دارنده برند رام وان و حمید استیلی، به‌عنوان یکی از تأثیرگذارترین اشخاص حوزه پوشاک ورزشی نیز از غرفه بانی مد بازدید کردند و نظرات خود را با نمایندگان این برند تبادل کردند.

نمایندگان و صاحبان برند‌ها و خرده‌فروش‌‌های لباس و اکسسوری ایرانی و خارجی مثل بادی اسپینر، چرم مشهد، چرم درسا ، چرم شیفر، عصر جدید، پیرگاردین، مرکز تجاری بروجرد، آریا زمان، زانتوس، برنوس، آر ان اس، کفش پاما، کی کی رایکی، پیانو، فیورلا، سیاوود، اگزیت، سولا، لوکسیرا، زاگرس، هپی مپی، زیبو، گارودی، زیلان، مجموعه حلوائی، دندی، چرم بیسراک و چرم نفیس نیز جهت گسترش و شروع همکاری و همچنین ارائه راهکارهای نوین خود، در غرفه بانی‌مد حاضر شدند.

حضور بسیاری از شرکت‌های نرم‌افزاری، استارت‌آپ‌های خدماتی، فعالان حوزه دکوراسیون، صنایع، بانک‌ها، مراکز آموزشی، آژانس‌های تبلیغاتی و خرده‌فروشان در سایر حوزه‌ها در این غرفه قابل‌توجه بود. مجموعه‌هایی مثل: آژانس‌های تبلیغاتی ایران نوین، شبکه آفتاب، دارت، آیینه تهران، سیما آرا، استارت‌آپ‌های خدماتی از‌کی‌وام و نیازپرداز،مجموعه‌های نرم‌افزاری کافه بازار، اسنپ، سامیان سافت، صاب، مجموعه سکان، در حوزه دکوراسیون و چوب آراد دکور و پایون، صنعت و معدن و شرکت نفت در بخش صنایع ملی، بانک‌های سپه، سامان و ملت، فعالین حوزه پرداخت همچون سامان کیش، دوغ هراز از صنایع خوراکی، خرده‌فروشان نامدار هایپراستار و رفاه، مجموعه آموزشی اورنگ و افراد علاقه‌مند بسیاری که موجبات سرفرازی و افتخار بانی مد شد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی