بازدید 50572

فعالیت سامانه بارشی و وزش باد شدید در تهران

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی برای وضعیت جوی استان تهران در بعضی ساعات رگبار، رعد و برق و در نواحی غربی و نیمه جنوبی استان احتمال خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۳۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳ 04 August 2022

 


به گزارش تابناک، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران با تداوم فعالیت سامانه بارشی، آسمان کمی ابری، در ساعات بعدازظهر تا شب قسمتی ابری تا نیمه ابری با رگبار پراکنده در مناطق شمالی رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

همچنین طی پنج روز آینده در نواحی غربی و نیمه جنوبی استان گاهی وزش باد شدید با احتمال خیزش موقت گرد و خاک به‌ویژه در ساعات عصر و شب پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۴۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۴ مردادماه) صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعات وزش باد با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و طی شنبه (۱۵ مردادماه) آسمان کمی ابری به همراه وزش باد با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر