بازدید 17267
۴

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۱۳ مرداد/ عبور شمار فوتی‌های روزانه از ۸۰ تن!

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۳۰۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۷ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۳۹۸ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۱۳۳۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸ 04 August 2022
تابناک اجتماعیتاکنون ۶۴ میلیون و ۸۱۴ هزار و ۶۸ دوز اول و ۵۸ میلیون و ۱۸۶ هزار و ۴۳۳ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۳۰ میلیون و ۲۹۹ هزار و ۷۸۳ نفر دوز سوم و بالاتر را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۵۳ میلیون و ۳۰۰ هزار و ۲۸۴ دوز واکسن در ایران که ۹ هزار و ۱۱۲ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۴۱۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و از این بیماران، ۱۲۶۸ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۷ میلیون و ۴۲۶ هزار و ۳۰ تن رسید.

متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۸۱ تن از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و بدین ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۲ هزار و ۲۹۰ نفر رسید. این در حالی است که تا به امروز خوشبختانه ۷ میلیون و ۹۱ هزار و ۲۳۲ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۱۳۹۸ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۵۳ میلیون و ۳۲۲ هزار و ۲۹۴ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۲۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۱۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۶۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۸ درصد. این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان ۱.۲ درصد است.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۴
تعداد بستری روزانه از 2000 نفر گذشت.. انتظار داشتید تلفات اینطوری نشود...؟؟
با کرونای قبلی که حدود ده درصد بستری روزانه در طی دو سه هفته، تلفات حدود ده درصد می شد، یعنی حدود 200 نفر در روز.. ولی شاید با کرونای جدید، قدری ملایمتر باشد؛ اما هنوز رسیدن به تلفات صدنفر در روز دور از ذهن نیست..
هرچند که بنظر میاد در طی چندروزه اخیر آمارهای کلی داره پایین میاد و با تعداد بستری در روز امروز 1268؛ و حتی تعداد بیماران شدید که بهترین شاخص شدت بیماری است (یعنی حتی بهتر از بستری در روز که آنهم باز بهتر از تعداد مبتلای روزانه است)، امروز نسبت به دیروز خیلی زیاد نشده است.
آمار مبتلایان رو به کاهش است
آمار فوتی ها در قله قرار دارد و کاهشی خواهد شد
تا شش ماه آینده که پیک جدید با آمار خیلی خیلی کمتر بروز کند تقریبا آخر سال
ما فقط چوب واکسن های بی کیفیت چینی و روسی را میخوریم و کشته میدهیم تا کی به این دو کشور تکیه کنیم
بعداز اوج گیری دوباره کرونا از اوایل تیرماه تزریق دز سوم بشدت افزایش یافت ولی اگربه آمارروزهای اخیرتوجه کنیدعلیرغم تجمیع آماردز3و4 تعدادبشدت یعنی دهها برابرپایین اومده. خیلی تابلویه که وزارت بهداشت آمار درست نمیده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار