بازدید 5682

راه اندازی کسب و کار آنلاین

اولین کار برای راه اندازی کسب و کار آنلاین پرسود در ایران این است که نگاهی به گذشته خود بیاندازید. بررسی کنید که از گذشته تا به الآن چه کارهایی بوده‌است .
کد خبر: ۱۱۳۳۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰ 04 August 2022

راه اندازی کسب و کار آنلاین

در شرایط اقتصادی حال حاضر  راه اندازی کسب و کار پرسود در ایران یا کسب درآمد دلاری بیش از روش های دیگر می تواند شما را در رفع نیازها و رسیدن به خواسته‌ها یاری کند. در این مقاله به صورت گام به گام شما را برای راه اندازی کسب و کار راهنمایی کرده‌ایم. 

شناختن توانمندی‌ها

اولین کار برای راه اندازی کسب و کار آنلاین پرسود در ایران این است که نگاهی به گذشته خود بیاندازید. بررسی کنید که از گذشته تا به الآن چه کارهایی بوده‌است که به راحتی می توانستید آنها را انجام دهید. چه مهارت هایی را کسب کرده‌اید، دوستان و کسانی که با آنها رابطه خوبی داشته ‌اید چه شغل‌هایی دارند. از چه طریق دوباره می‌توانید با آنها ارتباط برقرار کنید. این‌ها سوالاتی است که باید به آنها پاسخ دهید. این سوالات روند انتخاب کردن حوزه کاری را برای شما تسهیل می کنند. 

پیدا کردن حوزه کاری

برای انتخاب کسب و کار پولساز در ایران باید به نکات مختلفی توجه کنید که در ادامه به برخی از آنها می‌پردازیم. 

امکان ارزش آفرینی

اولین نکته که در زمان راه اندازی بیزینس، بحث ارزش آفرینی است. زمانی که شما به دنبال ایده پولساز برای کسب و کارتان هستید، باید آگاه باشید که شما به دنبال ایده‌ای که پیش از این توسط هیچکس استفاده نشده باشد، نیستید. بلکه به دنبال ارزش آفرینی هستید.

مفهوم ارزش آفرینی در کسب و کار به این معناست که شما خدماتی را که پیش از شما، مشتریان از آن استفاده می کردند را با قیمت پایین‌تر در اختیار مشتریان قرار دهید یا اینکه طبق قیمت رقبا پیش بروید ولی خدمات بیشتری به مشتریان ارائه کنید. در این صورت است که مشتریان در ذهن خود به این تصمیم می‌رسند که ارزش دارد که به جای دیگران از شما خرید کنند. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره "کسب درآمد از خانه" روی این لینک کلیک کنید

راه اندازی کسب و کار آنلاین

همخوانی با استعداد‌ها و توانایی ‌های شما

ایده‌ای که قصد عملی کردن آن را دارید باید با استعداد‌ها و مهارت‌هایی که از پیش به دست آورده اید همخوانی داشته باشد. در این صورت میزان احساس رضایت شما از کاری که انجام می‌دهید افزایش پیدا می‌کند.

ظرفیت بازار

یکی از مباحث مهمی که استفان کاوی در کتاب هفت عادت مردمان موثر به آن اشاره می کند، همخوانی بین نتیجه مورد انتظار و ظرفیت تولید است. به عبارتی توجه به این اصل نه تنها در کسب و کار بلکه در زندگی شخصی نیز می‌تواند کاری کند که احتمال تحقق اهداف افزایش پیدا کند. 

پیش از انتخاب حوزه کاری و نوشتن بیزینس پلن، باید ظرفیت بازاری که قصد وارد شدن به آن را دارید را بررسی کنید. با توجه به این اصل می توانید بهترین حوزه کاری برای راه اندازی کسب و کار آنلاین پرسود در ایران را پیدا کنید. برای مثال شما در بازارهای لاله زار (بورس لوستر و چراغ)، منیریه (بورس لباس ورزشی) و شوش (بورس شیشه و بلور) آشنا دارید و خیالتان از تامین اجناس راحت‌ است. باید بررسی کنید که چه کسانی مشغول به فروش این محصولات در بستر اینترنت هستند و به عبارتی رقبا را تحلیل کنید. 

از طرفی شما می توانید به وسیله ابزار هایی مانند گوگل ترندز، میزان جستجو افراد درباره موضوعات مختلف را پیدا کنید.

بازاریابی محتوا 

مهم ترین گام برای داشتن کسب و کار آنلاین پرسود در ایران، بازاریابی محتوا است. شما با بازاریابی محتوا احتمال موفقیت بیزینس خود را چند برابر می کنید. بازاریابی محتوا فرآیندی است که به تولید محتوای گیرا و مجاب کننده می‌پردازد و هدف از توزیع آن جلب توجه، جذب و برانگیختن یک گروه مشخص از مخاطبان است. به عبارتی بازاریابی محتوایی با ارضا سریع و لحظه‌ای نیاز به اطلاعات در مشتریان بالقوه، برای آنها ارزش ایجاد می کند. از نظر دیوید اگیلوی پدر علم تبلیغات، بازاریابی محتوا، پذیرش دوست داشتن مشتری در مسیر بازاریابی است.

بازاریابی محتوایی فرآیندی چند مرحله‌ای است. این فرآیند با هدف گذاری شروع می شود و به ارزیابی و اصلاح محتوا ختم می شود. در ادامه مراحل مختلف بازاریابی محتوا را با هم بررسی می کنیم. 

هدف گذاری

مخاطب شناسی

استراتژی محتوا

تقویم محتوایی 

تولید محتوا 

انتشار محتوا

ترفیع محتوا

ارزیابی و اصلاح

راه اندازی سایت

راه اندازی سایت یکی از مهم ترین اقدامات برای راه اندازی کسب و کار آنلاین پرسود در ایران است. از آنجا که مردم بسیاری از سوالات خود را در گوگل سرچ می کنند، شما با داشتن سایت می توانید حجم انبوهی از این مخاطبان را به سایت خود بکشانید و به سوالات آنها پاسخ دهید. در نهایت می توانید کاری کنید که آنها شما را به یاد بسپارند. این مورد باعث می شود که به مرور زمان به شما اعتماد کنند و خرید کنند. 

راه اندازی پیج اینستاگرامی

راه اندازی پیج اینستاگرامی و طراحی استراتژی برای آن یکی دیگر از کارهایی است که می تواند کسب و کار آنلاین شما را به اندازه کافی رشد دهد. هر روزه افراد بسیاری، زمانشان را در اینستاگرام سپری می‌کنند. در نتیجه شما می توانید خدمات و محصولاتتان را به آنها نشان دهید و از این طریق به آنها معرفی شوید. 

در نتیجه برنامه‌ای که برای بازاریابی خود طراحی می‌کنید باید به سایت و اینستاگرام توجه کنید و برنامه آنها در یک راستا باشد. 

کلام آخر

با رعایت گام‌های فوق به راحتی می توانید راه اندازی کسب و کار آنلاین پرسود در ایران را انجام دهید. برای شناخت فرصت های کسب و کاری می توانید به سایت ماهان تیموری بروید و با خواندن مقالات آن با انواع حوزه های کاری آشنا شوید و انواع مهارت‌ها لازم برای راه اندازی کسب و کار آشنا شوید. 

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر