بازدید 9836
۲

سقوط پایه‌های برق و خاموشی در بهبهان

سرپرست فرمانداری بهبهان علت قطع برق در این شهرستان را سقوط پایه‌های برق ناشی از وقوع توفان اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۳۳۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۲ 03 August 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان، رستم عیدی پور در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: فعالیت سامانه بارشی مانسون در بهبهان سبب شکستن تعداد زیادی از درختان و سقوط تعدادی از پایه‌های برق در نقاط مختلف شهرستان شد.سقوط پایه‌های برق و خاموشی در بهبهان، سوغات سامانه مانسون

وی افزود: با توجه به سقوط درختان و خطر‌های ناشی از آن، برای دقایقی مسیر بهبهان-رامهرمز دقایقی را مسدود کردیم.

عیدی پور به مساعد شدن نسبی وضعیت هوا در بهبهان اشاره کرد و ادامه داد: گروه‌های عملیاتی اداره برق شهرستان در حال بررسی وضعیت هستند تا در صورت نیاز با همکاری مدیریت بحران خوزستان، از شهرستان‌های همجوار گروه‌های عملیاتی برای تسریع در رفع مشکل برق به منطقه اعزام شوند.

به گفته سرپرست فرمانداری بهبهان؛ گروه‌هایی از شهرداری نیز در مناطق مختلف برای جمع آوری درختان شکسته و همچنین آب‌های سطحی مستقر شده اند.

این مقام مسئول در پایان از شهروندان خواست فقط در صورت لزوم از منزل خارج شوند و از تردد غیرضروری در سطح شهر تا عادی شدن شرایط خودداری کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
با سلام
تا حالا هزاران بار شاهد افتادن تیر برق هنگام باد و طوفان و خسارتهای ناشی از آن بوده ایم سوال اینجاست که آید نمی شود پایه برق ها به جای مثلا دومتر حفاری سه متر آن در زمین حفر شود تا هنگام باد و طوفان مقاومت بیشتر داشته باشد و از جا کنده نشود خواهش میکنم نشر کنید شاید راهکاری ارائه شود
طوفان بسیار وحشت ناکی بود وتا کنون که این پیام را می فرستم برق هنوز وصل نشده وبیش از نیمی از شهربرق ندارند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل