بازدید 78891
سه هزار و هشتاد و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»

انتقاد تند پناهیان از برخی نمایندگان مجلس: همین «گروه فشار» به تو رای دادند/کمالوندی: از سخنان «اسلامی» درباره بمب اتم اشتباه برداشت شد/نماینده مجلس: گستاخی کنید از رهبری خواهیم خواست فتوای ساخت سلاح هسته‌ای را تغییر دهند/عضو شورای شهر تهران: عامل خشکاندن ۱۳ اصله درخت خیابان ولیعصر ۱۱۷ میلیارد تومان جریمه شد

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند ادعای دبیر ستاد امر به معروف: افزایس ۱.۵ برابر معدل دانشجویان دانشگاهی که تفکیک جنسیتی شدند/پژمان‌فر: فردی که شائبه صلاحیت دارد، رسما شایسته ریاست فدراسیون فوتبال نیست / واکنش چمران به خبر تفکیک اتوبوس بانوان و آقایان/ مرکز ملی فضای مجازی: خبر رفع فیلتر تلگرام، کذب است و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۳۲۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 02 August 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

انتقاد تند پناهیان از برخی نمایندگان مجلس
علیرضا پناهیان با بیان اینکه نماینده‌ای که از مردم رای گرفته، حالا به مردم میگوید گروه فشار! چرا به مردم توهین می‌کنید، گفت: همین گروه فشار به تو رای دادند که در مجلس بشینی، حالا در مجلس طغیان میکنی؟ وی با بیان اینکه شما نمایندگان مجلس نوکر مردم هستید، این مردم ارباب شما هستند و گاهی میخواهند سر شما داد بزنند، افزود: امام خمینی دوبار گفتند که عامل اصلی فساد و بدبختی ملت هیات حاکمه آن کشور است. قدرت در هیچ کشوری نقطه‌ای نیست و هرمی است، تمام این هرم باید صالح باشد.

هشت سال تا بازگشت به سال ۸۹ فاصله داریم
مجید رضا حریری - رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین: نگاهی به آمار‌ اقتصادی در سال‌های گذشته به خوبی نشان می‌دهد که ما تا چه حد در رسیدن به اهداف‌مان ناکام بودیم. در ۱۰ سال گذشته میانگین رشد اقتصادی ایران تقریبا صفر بوده است. همچنین میانگین تورم نیز در این سال‌ها حدود ۲۵ درصد تخمین زده می‌شود. نرخ استهلاک سرمایه از رشد آن بالاتر رفته و از همه مهم‌تر این روند به کوچک شدن تدریجی سفره معیشت مردم منجر شده است. با شعار نمی‌توان تمام این مشکلات را حل کرد، بلکه نیاز به یک اراده عمومی داریم. اگر در هشت سال آینده به طور میانگین رشد اقتصادی هشت درصدی داشته باشیم تازه به سال ۱۳۸۹ باز می‌گردیم؛ این موضوعی است که حتی مقامات دولتی آن را تایید کرده‌اند. نگاهی به عملکرد اقتصادی دولت‌ها نشان می‌دهد که تقریبا پس از سال ۱۳۸۴ هیچ دولتی نتوانسته کارنامه درخشان اقتصادی ثبت کرده و به دولت آینده تحویل دهد. البته دولت سیزدهم تنها یک سال است کار خود را آغاز کرده و نمی‌توان به طور قطع از کارنامه این دولت سخن گفت، اما نگرانی‌هایی که به شکل طولانی مدت در اقتصاد ما وجود داشته باید برطرف شود.

ادعای دبیر ستاد امر به معروف: افزایس ۱.۵ برابر معدل دانشجویان دانشگاهی که تفکیک جنسیتی شدند
سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر: مجموعه باید سالم باشد. جایی که عفاف و حجاب نباشد محیط رشد اقتصادی پیدا نمی‌کند. اگر در کشور‌های دیگر برای محیط‌های آموزشی و کار قوانین سختگیرانه دارند برای این است که می‌خواهند رشد اقتصادی اتفاق بیفتد. در اداره‌ای که از صبح تا شب کارمندان باهم بگو و بخند دارند، ساعت مفید کار در اداره نیم ساعت است البته در برخی ادارات هم به صورت جدی کار دنبال می‌شود. اما در برخی ادارات دور هم چای می‌خورند و کار مردم را انجام نمی‌دهند. وی ادامه داد: در برخی از دانشگاه‌های دنیا که گران هم است اختلاط بین دختر و پسر را جدا کرده اند. این جداسازی باعث شده یک و نیم نمره به میانگین معدل کل اضافه شده است آن‌ها به دنبال علم هستند. چرا ما می‌خواهیم ۸۰ سال پیش اروپا را تجربه کنیم همین فرهنگ وارداتی؛ جایگزینی سگ و گربه به جای فرزند در اروپا و آمریکا هم این چنین نیست چرا ما از غرب، غربزده‌تر و گرفتارتر شده ایم. این‌ها مسائلی است که اگر به آن نپردازیم مشکلات بیشتر می‌شود باعث بروز تنش اجتماعی می‌شود امروز جامعه ما دو قطبی و ملتهب است و این به دلیل کمبود و خلا قانون است.

پژمان‌فر: فردی که شائبه صلاحیت دارد، رسما شایسته ریاست فدراسیون فوتبال نیست
نصراله پژمانفر: الان با توجه به قطعی شدن موضوع باید تلاش کنیم شواهد به سمتی برود تا حقایق پشت صحنه مشخص شود. واقعا باید این افراد در مقابل مردم پاسخگو باشند. ما چند میلیون علاقه‌مند به فوتبال داریم و یک نفر در فدراسیون سوءمدیریت دارد و برخورد ناشایست را انجام می‌دهد. پژمان فر ادامه داد: باید پرونده این افراد را بررسی کنند تا ببینیم که آن‌ها مجددا شایستگی دارند تا بر کرسی ریاست بنشینند و حتما باید به این مساله توجه کنند مخصوصا نزدیک مسابقات جام جهانی فوتبال هستیم و نباید شرایط ناخوشایندی پیش بیاید. حتما باید کسانی که به عنوان کاندید در انتخابات شرکت می‌کنند، صلاحیت آن‌ها تایید شود و کسانی که شائبه عدم صلاحیت دارند نباید در این مسئولیت قرار بگیرند. نماینده خانه ملت یادآور شد: باید مستندات قطعی و محکمه پسند درباره این پرونده ارایه شود و گزارش‌های متعددی نسبت به این موضوع داریم که نگران کننده است، اما نسبت به مواردی که برای ما دلیل قطعی مسلم و محکمه پسندی نرسیده وارد نمی‌شویم. اساسا در نحوه بستن این قرارداد رعایت مسائل حقوقی صورت نگرفته است.

واکنش روزنامه دولت به نامه احمدتوکلی به رئیسی: او بی‌اطلاع است!
روزنامه ایران، روزنامه رسمی دولت نوشت: دو روز قبل احمد توکلی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای سرگشاده به رئیسی از ابلاغ مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی توسط رئیس‌جمهور انتقاد کرد و آن را خلاف عدالت و مطلوب اقشار خاصی از جامعه و بستر مفسده‌های دیگر برشمرد.... شواهد بسیاری نشان می‌دهد این نماینده سابق مجلس از کم و کیف ابلاغ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی نه تنها اطلاع نداشته که دولت را به بی‌قانونی تشویق کرده است.

حمله سروری به منتقدان رفتار زاکانی در امام زاده داود
سروری گفت: شهرداری تهران با بیش از ۲۰۰ دستگاه وسایل امدادی و حدود هزار نفر نیروی انسانی در محل حادثه حضور یافته تا به مردم امداد رسانی کند؛ اما چه مساله‌ای در رسانه‌ها بولد شد؟ "شوآف" شهردار تهران! چرا این اتفاق افتاد. چرا که شهردار تهران جزو اولین نفراتی بود که به منطقه سیل زده وارد شد و به همه مناطق شهرداری نیز آماده باش داد و اگر کمک هم نمی‌کرد کسی نمی‌توانست به او انتقاد کند، اما حالا می‌گویند که چرا زاکانی با کفش رفته و چکمه نپوشیده و جالب است از آن‌ها باید بپرسیم آیا این همه تجهیزات و نیروی انسانی "شوآف" است؟ وی با بیان شعری گفت بهتر است زنبور باشیم و بر روی گل بنشینیم و مگس نباشیم و روی زخم بنشینیم.

بهروز کمالوندی: از اظهارات رئیس سازمان انرژی اتمی در مورد توانایی ایران در دستیابی به بمب هسته‌ای اشتباه برداشت شده
 بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران در گفتگو با شبکه المیادین گفت: طبق قانون مجلس شورای اسلامی و به منظور حفظ منافع ملت ایران، مجموعه‌ای از وظایف را انجام دادیم. یکی از کار‌هایی که انجام دادیم راه اندازی ۱۰۰۰ دستگاه سانتریفیوژ IR۶ بود و از دیروز شروع به تزریق گاز به این ماشین‌ها کردیم. کمالوندی تاکید کرد: ما روند غنی سازی را برای رفع نیاز‌های کشور ادامه خواهیم داد. ما قبلاً برنامه خود را به آژانس بین المللی انرژی اتمی اطلاع داده‌ایم و طرف‌های دیگر مذاکرات هم می‌دانند که ما در این باره قانون داریم. سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به سخنان اخیر محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی و برداشت‌هایی از این سخنان گفت: از اظهارات اسلامی در مورد توانایی ایران در دستیابی به بمب هسته‌ای اشتباه برداشت شده است. ایران به دلیل توانمندی‌های استراتژیک خود نیازی به بمب هسته‌ای ندارد و به سمت ساخت بمب هسته‌ای هم نخواهد رفت.

نماینده مجلس: گستاخی کنید از رهبری خواهیم خواست فتوای ساخت سلاح هسته‌ای را تغییر دهند
 محمدرضا صباغیان بافقی، نماینده مردم مهریز در مجلس: دشمن بداند اگر گستاخی و تهدید آن ادامه یابد، در زمینه سلاح هسته‌ای که زورگویان دارند از رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهیم خواست که اگر صلاح بدانند استراتژی و فتوای ساخت سلاح هسته‌ای تغییر یابد و این برای جوانان ایرانی بسیار آسان خواهد بود. این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکری پیرامون کیفیت کالاها، تاکید کرد: مردم از یک طرف گران فروشی و کیفیت نامطلوب کالا‌ها را تحمل می‌کنند، اما تغییر تاریخ مصرف و تولید کالا‌ها بازی با جان مردم است و باید در این زمینه به رئیس جمهور تذکر دهید.

معاون وزیر بهداشت: فرزندآوری تکلیف شرعی است
کمال حیدری معاون وزیر بهداشت با اشاره به طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، بیان کرد: جمعیت و فرزندآوری به عنوان یک تکلیف ملی و شرعی برای ما و یک بحث بسیار مهم برای کشور است، چون خواب‌های پلیدی در این امر برای کشور دیده شده است. معاون بهداشت وزیر بهداشت همچنین از مدیران سلامت دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور خواست همه تلاش‌های خود در امر جمعیت و فرزندآوری را به عنوان یک تکلیف ملی و شرعی، بکار گیرند.

عضو شورای شهر تهران: عامل خشکاندن ۱۳ اصله درخت خیابان ولیعصر ۱۱۷ میلیارد تومان جریمه شد
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران از جریمه ۱۱۷ میلیارد تومانی برای مالک ساختمانی در خیابان ولی عصر که ۱۳ اصله درخت مقابل ملک خود در این خیابان را خشکانده بود، خبر داد. مهدی پیرهادی امروز در حاشیه برگزاری هشتاد و سومین جلسه شورای شهر تهران درباره پرونده خشکاندن ۱۳ اصله درخت در خیابان ولیعصر اظهار کرد: این موضوع به صورت جدی از سوی شهرداری تهران پیگیری و در کمیسیون ماده ۷ مطرح شد. وی با اشاره به جریمه نقدی مالک متخلف خیابان ولیعصر تصریح کرد: به دنبال خشکاندن درختان خیابان ولیعصر، کمیسیون ماده هفت شهرداری تهران تشکیل و جریمه حدود ۱۱۷ میلیارد تومانی برای مالک در نظر گرفته شد.

واکنش چمران به خبر تفکیک اتوبوس بانوان و آقایان
مهدی چمران در ابتدای هشتادوسومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به انتشار چنین خبری در فضای مجازی اظهار کرد: در حال حاضر این موضوع نه در شورا و نه در جای دیگری مطرح نشده و تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده است. همچنین به نوشته ایرنا، چمران در خصوص اختصاص اتوبوس به بانوان افزود: با توجه به تفاوت تعداد و کمتر بودن تعداد بانوان ممکن است اتوبوس‌ها با فاصله زمانی بیشتر اعزام شوند و باید اقدامی صورت بگیرد که کسی متضرر نشود. رئیس شورای اسلامی شهر تهران، با اشاره به ورود آقایان به واگن بانوان در مترو نیز تصریح کرد: در این زمینه مردم باید رعایت کنند و نمی‌توان نیروی انتظامی را مقابل هر واگن به کار گرفت که آقایان وارد واگن بانوان نشوند. وی افزود: افراد نزدیک و خانواده‌ها در واگن‌های بانوان و آقایان کنار یکدیگر سوار می‌شوند.

مرکز ملی فضای مجازی: خبر رفع فیلتر تلگرام، کذب است
مرکز ملی فضای مجازی امروز با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به انتشار خبری با عنوان «تلگرام رفع فیلتر می‌شود» در رسانه‌های کشور، صراحتا به اطلاع می‌رساند این خبر صحت نداشته و تکذیب می‌شود. براساس گزارش روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی، در صورتی که تصمیم جدیدی درخصوص فعالیت پیام‌رسان‌ها در کشور اتخاذ شود، از طریق سایت رسمی مرکز ملی فضای مجازی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶۳
وزیر بهداشت یا موعظه گر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
فقط مونده بود که ایشون فتوابدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
جهان به سمت بی ثباتی و جنگ و نزاع بیشتر پیش می رود.بدیهی است در چنین شرایطی همه کشورها به فکر تجهیزات باز دارنده از جمله بمب اتم باشند.آیا اگر عراق دارای سلاح هسته ای بودامریکا به آن حمله می کرد..
بنابراین عقلانیت حکم می کند که مانیز دارای سلاح هسته ای باشیم .یا بسازیم یا بخریم و بگوئیم ساختیم.
ناشناس
| Romania |
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
هنوز نفهمیده حوزه سلامت و درمان مهمتر از فرزندآوریه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
والاه ۱۰۰ رحمت ب نمکی !!!!!!
سیدمهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
چرا مدیران و مسئولان به دادن امار دروغ و غیرواقعی عادت کردن. لطفت یه نفر از دبیر ستاد امر به معروف بپرسه اسم یکی از اون دانشگاه هارو اعلام کن!
این نوع آمار دادن کاملا مشخصه که دروغه و ساخته ذهن خود شخص هست. پس منم میگم در برخی دانشگاه ها با اختلاط جنستیتی میانگین معدل هر فرد 42 نمره افزارش پیدا کرده
تا اسم نبری آمارت به درد کسی نمیخوره
همه چیز شده اجبار تحت عنوان شرع ازیکطرف سخن از عدالت ومحبت خداوند میشود از طرفی تحت همین نام مردم را ازهمه نظر تحت فشار قرار میدهند
117 میلیارد تومن جریمه شد برای 13 تا درخت؟ 113 تا آدم کشته بود که راحت تر بود الان؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
و ساخت وساز عیرمجاز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
جریمه بی سوادی و
نداشتن تخصص بیش از این حرفاست.
ربنا
| Brazil |
۰۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
به شخصه راضی نشدم . این درخت‌ها قدمت داشتند . زیبایی تهران بودند . در چهار فصل زیبا هستند . باید عکس این آدم را در روزنامه و صدا و سیما می‌زدند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
سنگ بزرگ نشونه نزدن
خطاب به پناهیان
ای شیخ هر انچه گویی هستم
ایا تو انچنان که مینمایی هستی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
آره هست
این دبیر ستاد امر به معروف را حالا هی باد کنید تا مثل رائفی پور و عباسی و دیگران بشود.
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
عزیزجان،هاشمی گلپایگانی بک سور به همه آنها که فرموده اید زده است..ایشان بانی نظریه چند همسری است که با نظر رهبری در تضاد آشکار است.خانواده های زیادی از دانشگاه آزاد را متلاشی کرد با قوانین و بخشنامه ه
کمال حیدری معاون وزیر بهداشت میگه فرزنداوری تکلیف شرعی است.این فرزند پوشک و پوشاک نمیخواد؟غذا نمیخواد؟مدرسه نمیخواد؟رفاه و امنیت نمیخواد؟کدومشون رو فراهم کردین ؟سال به سال هم که زندگی رو برای مردم دارین سخت تر میکنید.اونوقت وظیفه حاکمیت این وسط چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
کمال حیدری معاون وزیر بهداشت رو چی به شرع! توی تخصص خودت حرف بزن معاون وزیر
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
پسر من باسن ٣٥سال با داشتن كارشناسى بيكار است اكر كار داشت حتما اذواج مى كرد شما براى اين جوانان چه كردى با حلوا حلوا گفتن دهان شيرين نمى شود ازشعار گفتن خسته نشديدىشما ارلويت براى بيكاران دهه شصتى بگذارى ببينيد چه تعداد ازاين جوانان اذواج مى كنند وفرزند اورى
سیدمهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
فقز فرزندآوری تکلیف شرعی هست ولی مسئولین هزارتا وظیفه عمل نکرده دارن و شرایط مردم رو به این روز بد انداختن هیچ تکلیفی ندارن
من به عنوان یک جوان قسم میخورم اگر شرایط اقتصادی خوب بود بدون شک همین الان به فکر فرزند بودم ولی در شرایط فعلی این کار رو حماقت میدونم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
مسئولین ما چون در رفاه کامل هستند و هر کدام در شرکتهای مختلف عضو هیئت مدیره و دارای درآمد عالی میباشند خبر از سفره ی من و تو ندارند که دختر بنده انبه دوست داشته باشد و من با حقوق شش میلیون در ماه و اجاره خانه و .... قدرت خرید نداشته باشم
نه تنها زاکانی بلکه بقیه مسیولانی که آنجا بودند تا حالا کار عملیاتی نکردند و طبیعیه که با کت و شلوار و کفش رفته باشند
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
الان جای جای شهید باکری ها خالی هست
فعلا که شما مگس شدین و رو زخم مردم نشستین!!!
پاسخ ها
پاسخ
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
کافر همه را به کیش خود پندارد
آلبانی چه خبر؟
ناشناس
| Germany |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
غربالگری باید برای امثال تو انجام بشه که هیچ خاصیتی نداری جز انگ زدن به هرکی انتقاد می کنه اونم بدون فکر، پرچمش رو نمی بینی ایرانه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
هر کسی خلاف نظر ساندیس خوری مثل تو نظر دهد از آلبانی است؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
منکه از ایران پیام فرستادم و ۲۱ ماه جبهه رفتم و دینم رو به کشورم ادا کردم و کارت ایثارگری هم دارم.اما مثل تو سهمیه ساندیس ندارم خوشبختانه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
ناشناس 23: 47 هی اومدی و زیر هر کامنتی که کم اوردی نوشتی آلبانی نشبن. مردم برعکس مورد حمایتهای شما گرین کارت ندارند. سکوت کن که اگر چه واسه تو نون داره واسه ما مستضعفا آب هم نمیشه حرفات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
ناشناس جواب دهنده یعنی اینهمه مثبت آلبانی نشین هستند و تو ایران کسی نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خبر رفع فیلتر تلگرام کذب است.دوستان و رفقای فیلترشکن فروش اسوده باشید.نانتان کماکان تو روغن هست!
آقا کمال تو وضعیت معیشت مردم را درست کن اونها جین جین بچه تولید خواهند کرد اما الان طرف به نان شب خودش هم محتاج است و بلایی سر این کشور آوردین که ادم از زندگی کردن هم بیزاره چه رسد به این که بخواهد یک بدبخت به سایر بدبختهای این کشور اضافه کند
کمالوندی چی میگه،صباغیان چی میگه؟این میگه بمب اتم نمیخواهیم و اون میگه از رهبر خواهش میکنیم فتوا رو تغییر بده.بابا با هم هماهنگ باشید تا دوباره مجبور به تکذیب نشید!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
جناب صباغیان اونوقت چه طور انتظار داریم آمریکا ودیگر طرفهای مذاکره به فتوای رهبری اعتماد کنند وقتی فتوای ایشان با رای شما تغییر می کنه ؟!! با این گفته شما آیا طرفهای غربی حق ندارند که به ما بی اعتماد باشند ؟!!
پناهیان گفت: همین گروه فشار به تو رای دادند که در مجلس بشینی، ) توهم داریا ؟!!! درسته که گروه فشار به او رای دادند اما گروه فشار مردم نیستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
دقیقا گروه فشار مقابل مردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
آره تو آلبانی نشین فقطومردمی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
آلبانی نشین که همون مرفه بی درده مثل مرفهان داخلی بی درد تهمت زن به مردم دردمند
بازنشسته های تامین اجتماعی رو اچمز گذاشتین.تکلیفتون رو با قانون مشخص کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
بالاخره گروه فشار از اجنه نیستند بخشی از این مردمند اقای پناهیان درست گفته اند
مسئولین در جریان باشند که بیمه معلم حق بیمه عمر بازنشسته متوفی را به خانواده ها نمیده.سر ماه از حقوق و مستمری برداشت میکنن اما بعد از فوت بازنشسته به روی خودشون نمیارن که خانواده متوفی گرفتاری مالی داره.اقایون اصل نود و بیمه مرکزی ایا نباید با این بیمه های سواستفاده گر برخورد بشه؟
سال تا بازگشت به سال ۸۹ فاصله داریم
مجید رضا حریری - رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین: نگاهی به آمار‌های اقتصادی در سال‌های گذشته به خوبی نشان می‌دهد که ما تا چه حد در رسیدن به اهداف‌مان ناکام بودیم.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
لطفاً این را به آنهایی بگویید که تحریم ها و ماندن کشور در وضعیت بلاتکلیف را نعمت میدانند !
ادعای دبیر ستاد امر به معروف: افزایس ۱.۵ برابر معدل دانشجویان دانشگاهی که تفکیک جنسیتی شدند) اگه اینقدری که فکر و پول و وقت صرف اینکارها کرده اید صرف رفاه و شغل برای جوانان کرده بودید الان اینقدر معضل نداشتید وباعث ترویج ازدواج و در نهایت جلوی 90 درصد این مشکلات را گرفته میشد اما فقط گیر دادن و زور و .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
یکی نیست بگوید با اینهمه تفکیک چطور میخواهید ازدواج کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
توقع مردم بالا رفته امروز هیچ پسری حاضر نیست به کمتر از ملکه زیبایی ازدواج کنه
حسین خلیلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
یعنی دانشجویان دانشگاه مذکور با معدل 13.5 فارغ التحصیل میشدند و الان با معدل بیست یا بیشتر قبول میشوند. ایکاش در برخی اظهار نظرها حساب کتاب کنیم.
حمله سروری به منتقدان رفتار زاکانی در امام زاده داوود
سروری گفت: شهرداری تهران با بیش از ۲۰۰ دستگاه وسایل امدادی و حدود هزار نفر نیروی انسانی در محل حادثه حضور یافته تا به مردم امداد رسانی کند. اما چه مساله‌ای در رسانه‌ها بولد شد؟ "شوآف" شهردار تهران! چرا این اتفاق افتاد. چرا که شهردار تهران جزء اولین نفراتی بود که به منطقه سیل زده وارد شد و به همه مناطق شهرداری نیز آماده باش داد و اگر کمک هم نمی‌کرد کسی نمی‌توانست به او انتقاد کند، اما حالا می‌گویند که چرا زاکانی با کفش رفته و چکمه نپوشیده است و جالب است که از آن‌ها باید سوال بپرسیم که آیا این همه تجهیزات و نیروی انسانی "شوآف" است؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آقای سروری ، شما یا معنی خدمت را نمیدانید یا معنی فرماندهی را !
فرماندهی که با نیروهایش برای نبرد عازم می شود یونیفرم ( لباس خدمت ) دارد پوتین دارد ، اسلحه دارد ، فانوسخه دارد ، خشاب و فشنگ دارد و یک همچنین هیبتی توانایی فرماندهی دارد !
اگر فرماندهی با کت و شلوار اطو کشیده با جلیقه و ساعت مچی با کفش ورنی و عینک ری بن جلوی نیروهایش قرار بگیرد جز خنده و استهزاء و شل کردن عزم نیروهایش هیچ کاری دیگر نمیتواند بکند هر چند که کفش و پاچه هایش را گل آلود کند !
والله این همه پروی در یک جا ندیدم .ا فکر کنم این امار من در اوردی از کجا میاید . افرای بدون ذکر منبع برای خودشان امار میدهند مثل راضی بودن مردم از گرانی فکر کنم که اگه بنزین هم بشود لیتر 50 هزارتومان مردم میایند به خیابانها و یک هفته شادی میکنند مثل رضایت 75 درصدی مردم از زندگی در ایران .مثل رضایت مردم از مسولین 2 . من تنها فردی که بعد از انقلاب بدون انکه جلب توجه کند به مردم کمک میکرد شهردار اردبیل اقای شهید باکری بود نه مثل اینها که قبل از رفتن به محل کلی خبرنگار دعوت میکردند تا از انها عکس بگیرد نمونه اینها را در جبهه دیده بودم که در ساعتهای که خط خلوت بود مبیامدن و با سلاحهای ما عکس میگرفتن و قبل از شلوغی خط فرار میکردند .3 عزیزم افزایش جمعیت امکانات و رفاه میخواهد . پدران و مادران فرزندشان را دوست دارند و نمیخواهند فرزندی به دنیا بیاورند که 50 یا 60 سال بدبختی بکشد
معاون وزیر بهداشت: فرزندآوری تکلیف شرعی است) خدایی پا تو کفش شرع نکن وگرنه از فردا از حوزه طلبه است که ادعای جراحی قلب و چشم و طبابت می کنه !!!! بذار طبابت برای متخصص هاش بمونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
تکلیف انسانیه اصلا وگرنه تلف شده خودش و نسلش! حقیقته همه حیوانات و موجودات دنبال بقا و تولید مثل هستن انسان این وسط هیچی از دنیا نمیدونه
مرکز ملی فضای مجازی: خبر رفع فیلتر تلگرام، کذب است) مطمئن باش مردم دقیقا شما را می شناسن و غیراز این از شما انتظاری ندارند
واکنش چمران به خبر تفکیک اتوبوس بانوان و آقایان) همین الان بچه من 4 ساعت از شبانه روزش را در اتوبوس و مترو برای زسیدن و بازگشت از محل کارش تلف می کنه ببینم دوباره چه بامبولی در میارید که بازم بیشتر وقتش هدر بره!!!
بجای توصیه به جدا سازی کارمندان واسه کار کردن کارمندها پاشید برید سر میزشون ببینید چی کار می کنن با مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
و سری هم به فیش حقوقیشون بزنید و ببینید چیکار میکنن با این گرونی و افزایش مضحک حقوق 10 درصدی
اونقدر شرایط زیست در مملکت رو د افتضاح کردید که جوان نمی تواند ازدواج گند چه برسد به تعدد اولاد. ا.نوقت می گویید خواب دیده اند .... چرا سیاه نمایی برای تطهیر خودتان می کنید. حق فرزند اوری را به اجبار از این مردم گرفتید. تابناک شما که نمی توانید این پیامها را پخش کنید.
من در دوره لیسانس در دانشگاهی تحصیل کردم که تک جنسیتی بود و همه مرد بودند و اساتید همیشه سخت می گرفتند و معدل اکثریت قریب به اتقاق دانشجویان پایین بود .
1.5 نمره به معدل اضافه بشه به این معنی نیست که معدل 1.5 برابر شده.
تابی جون دقت کن...
اوهوی نملینده ، تو چه کاره ای که از مقام‌معظم رهبری بخواهی که چه بکند یا نکند . ؟ ایشان هرچه صلاح بود انجام‌می دهند . اینا با دو‌تا رای که آمده اند مجلس چه پررو شده اند .
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
مردم هم این وسط عقل ندارند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
تازه این دوتا رای رو هم خانواده وفک وفامیل بهشون دادن
-- « جهان چون چشم و خط و خال و ابروست
كه هر چيزي به جاي خويش نيكوست » !!
كيف كردي آقا اسد الله !
-- به به ! ... به به ! ... شاعرش خوب گفته ! .. دستش درد نكنه ! بايد با آب طلا نوشت ! .. حالا اقا مهدي اين شعر به چه مناسبت ؟
-- به مناسبت فرمايش معاون وزير بهداشت كه گفته فرزند آوري تكليف شرعي است !!
-- عجب ! ... دستت درد كنه آقا مهدي ! خوب گفته اي ! ... خووووب !!
یعنی شما سلاح هسته ای ندارین؟؟؟ عجب!
جناب هاشمی گلپایگانی باشه
برای عده‌ای در داخل ایران روسیه و چین قبله شده در حالیکه روسیه به تکنولوژی روز غرب خیلی وابسته است و در صنایع مهم روسیه بدون اجازه شرکتهای غربی روسیه آب هم نمی تواند بخورد سرمایه گذاران مهم چین شرکتهای غربی است و توی صنایع مهم نظامی با اسراییل مشارکت دارد و بدون تکنولوژی و پول آنها چین هیچ هم نیست قابل توجه کسانی که می گویند غرب و تکنولوژی غرب را ولش و به شرق توجه کنید ما می دانیم این دو کشور در برهه حساسی دست ایران را خالی گذاشتند خودتان می دانید ما هم می دانیم ولی سیاست شما هزینه تراشیدن برای ایران و مردم ایران هست خدا هدایت تون کند آمین
۲۰ دقیقه بارا میاد صد نفر میمیرن
بعدش قرارگاه زاد و ولد راه می اندازن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
با پوزش باران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
هزاران خانه هم ویران شدند
کجا دوباره زاد و ولد کنند؟؟؟
مذاکرات هسته ای و برجام چه شد؟ وضعیت مردم براتون اهمیتی نداره؟
انتقاد تند پناهیان از برخی نمایندگان مجلس اولا اقای پناهیان دارد مغلطه میکند گروه فشار به مردم نمیگویند بلکه گروه فشار به ان دسته وگروهی میگویند که درقانون نفوذداشته باشند تریبون داشته باشند قطعا این سخنان اق شیخ سعادت نشین به نمایندگان اصولگرایان نبود به اصلاح طلبان بود
نماینده مجلس: گستاخی کنید از رهبری خواهیم خواست فتوای ساخت سلاح هسته‌ای را تغییر دهند خخخخ اقای صباغیان ظاهرا یا نمیدانید یا خیلی بیسواد هستید ودرمورد شرع اطلاعات ندارید اگر شرع ودین ما سلاح کشتار جمعی را منع میکند تا درخواست شماها فشار شماها نمیتوان شرع را برگرداند درثانی مگر رهبری مثل مدیرکل و وزیر هست که تابع شماها باشد هروقت خواستید به فتوای وی دستکاری کنید
حمله سروری به منتقدان رفتار زاکانی در امام زاده داوود اقای سروری شماها اینقدر اعمال شواف انجام داده اید اگر الان شب هست بگویید شبه مردم باور نمیکنند
دولت و مجلس یکدست شدن و همگی از یه گروه سیاسی هستن پس جناب نماینده مجلس نمیتونی کارتون رو توجیه کنید و وضعیت کشور حاصل اقدامات شماهاست دولت رییسی و مجلس
تا کی ما باید شاهد تورم باشیم
تا کی باید نرخ خدمات و محصولات چندبرابری افزایش و نرخ درآمد لاکپشتی بالا رود
حتی با وجود اینکه بودجه دولت ۲ برابری نسبت به سال قبل است اما درآمدها ده درصدی است
اگر درآمد ها ده درصدی افزایش یافته پس نرخ افزایش عوارض جاده ای هم ۱۰ درصدی باید افزایش یابد نه صد درصدی و بالاتر
فرزند آوری هم اجباری شد وا عجبا!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
مونده جنسیتش هم اجباری بشه که باید چی به دنیا اورد !
اگر‌ تفکیک جنسیتی رابطه‌ مستقیم‌ با رشد‌ سواد‌ و علم اموزی‌ بیشتر‌ میشه‌ پس چرا‌ اروپا‌ و امریکا‌ اینهمه‌ اختراعات‌ و دستاورد‌ علمی‌ داره‌ در عوض‌ ملل مسلمان‌ همچون‌ جامعه‌ اعراب‌ هیچگونه‌ رشدی در علم‌ و صنعت‌ و دانش دارند‌ ؟!

رشد علمی‌ و فنی‌ دانش اموزان‌ و دانش جویان‌ ‌ نیاز‌ به برنامه‌ ریزی صحیح‌ اموزشی‌ و فراهم نمودن‌ بستر‌ های‌ گوناگون‌ برای‌ شکوفایی‌ استعدادهای‌ نسل‌ دارد !
چرا‌ اینقدر‌ سطحی‌ نگر‌ هستید‌ و تفکر‌ قهوه خانه‌ ای‌ دارید‌ ؟!
چطور ممکنه یک شش کلاسه در مورد برگزاری کنکور نظر بده؟
«نماینده مجلس: گستاخی کنید از رهبری خواهیم خواست فتوای ساخت سلاح هسته‌ای را تغییر دهند»
این آدم اصلاً درکی از فتوی ندارند. اگر فتوی یک مجتهد به خاطر درخواست شما قرار است تغییر یابد خیلی چیزهای دیگر هم دستخوش تغییر خواهد شد. از جمله قداست ساحت اجتهاد و مرجعیت. با این جملات شما بزرگترین اهانت را با اجتهاد و مرجعیت روا می دارید و سبب دلسردی در پیروان مرجعیت خواهد شد. مگر شما چه کاره هستید که با خواهش شما یک مرجع تقلید فتوی خود را تغییر دهد؟ و مگر این امکان وجود داد که فتوی دینی به مصلحت تغییر پیدا کند؟ این چنین بود امام خمینی فتوی از قتل سلمان رشدی را با آن همه تبعاتش عدول می فرمودند.
پناهیان از برج تان چه خبر؟ دوستان کمک کردند کامل بشود؟
جناب پناهیان الان فرشته متری چند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
فعلاً فقط در مورد سعادت آباد می‌تونه قیمت بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
چه گیر دادید به بنده خدا. دوستانی داشته بهش خونه دادند. به ایشان چی که شما چنین دوستانی ندارید؟
صد سال به مشکی بزنی دوغ همان دوغ است . مشکل ضعف تصمیم گیری طرز فکری بی کفایتی بی استعدادی سو مدیریت با داشتن نداشتن بمب اتم حل نمیشه
جناب صباغیان.شما خیلی به فکر کشور هستید یه فکری به حال بیچارگی مردم بکنید. ضمنا احتمالا سیل بیاد حتما کت و شلوار بپوشید و با کفش واکس زده بدون دوربین و در نهایت تواضع به کمک مردم بشتابید.
آقای پناهیان اگر راست می گویید همین جمله را که گفتید

" امام خمینی دوبار گفتند که عامل اصلی فساد و بدبختی ملت هیئت حاکمه آن کشور است. "

را بر سر دولت فریاد بزنید که بازنشستگان تامین اجتماعی را جون به مرگ کردن و تا ما را راهی قبرستان نکنند دست بر بردار نیستند
گروه فشار مسئول تمام رنج های ملت هستند
آقای قالیباف دیر فهمیدی و لی خوب حداقل خوب شد که فهمیدی
محمدرضا صباغیان بافقی کمی بصیرت داشته باش!
تا وقتی بمب اتم رو نداشته باشیم اوضاع همینه - زورگویی و تحریم از طرف قلدرها

حد اقل نسل بعدی رو دریابید
این فشار با اون فشار فرق داره
حاجی! اونی که با دیدن زن‌ جماعت هوش و حواس از سرش می پره دانشجو ها نیستن. اشنباه گرفتی داداش.
مثلاً اگه سلاح هسته ای ساختی چکار می خوای بکنی؟ خداوند اون مغز رو داده که ازش استفاده کنی
عجب! نکن این کار رو. خشونت هم حدی داره.
تابناک
این تبلیغات صفحات ما رو کشته
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
روز به روز بستن اين صفحات رو سختتر ميكنند
آقای معاون وزیر بهداشت به نظر شما از شرع بیشتر از بقیه می دونی پس لطفأ بفرمایید

شرعأ و عرفأ شما چقدر حقوق می گیرید ؟
شرعأ و عرفأ خونت کجاست ؟
شرعأ و عرفأ چند شب از روی نداری گرسنه خوابیدی؟
شرعأ و عرفأ چند دفعه شرمنده بچه هات شدی ؟
شرعأ و عرفأ چند دفعه آرزوی مرگ دسته جمعی کردی برای خودت و خانوادت وقتی می بینی نمیتونی یه خونه مناسب اجارهای با پوله کمت پیداکنی

شرعأ و عرفأ بگو همه منتظر شنیدنشن
دولت منکر باشد نهی از منکر برای ملت واجب است
مثل آبا عبدالله که برای اجرای نهی از منکر وامر به معروف قیام کرد
معاون وزیر بهداشت: فرزندآوری تکلیف شرعی است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کسی مگر در امر پزشکی دخالت میکنه که شما در شرع دخالت میکنی !!!!!!!!!!!
با این گرانی مردم نان شب ندارند تو دنبال بچه هستی !!!!!!!!!!!!!!!
اقای پناهییان جون مادرت دست از سر ملت بیچاره بردار. به خذا ثواب داره
جناب صباغیان شما زیاد حرص نخورید. الحمدلله رهبرمعظم آنقدر درایت و اشراف دارند که هر کجا لازم باشد قطعا دستورات لازمو صادر خواهند کرد. شما فعلا به همان قانونگذاری و نظارت بپردازید تا وضعیت معیشتی مردم بدتر از این نشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
اگه درایت داشت که کشور ثروتمند ایران بدبخت ترین کشور دنیا نبود.
جناب دبیر ستاد امر. به معروف! حالا این آمار دقیق معدل رو از کجا آوردید؟ متأسفانه بیشتر اعداد و ارقام تو کشور ما همین طوری محاسبه میشه که وضعیت مان شده این!
انصافا پناهیان یکبار حرف درست زد. نمایندگان این مجلس عمدتا منتخب گروه فشار هستند.
مثل آفتاب برام روشن است که اهانت به انسانها برای امر به معروف و نهی از منکر حجاب عواقب دنیوی و اخروی خوبی ندارد. کاشکی حجاب آزاد شود تا مادران ما که چادرهای زیبا می‌پوشند حرمت قدیم را پیدا کنند .
بمب و موشک و تیربار و هسته ای و اورانیوم ۹۰ درصد و سلاح اتمی ؛ برای مرم معیشت و شغل نمیشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
برای مسئولین که ثروت و قدرت میاره !
آقای صباغیان، آره!؟؟؟
اینجوریه؟؟؟!!!
آقای پناهیان تجاهل العارف می کنند! مشکل نماینده رای گروه فشار اقلیت نیست،بلکه رای تحریم کننده انتخابات اکثریته!
قابل توجه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر : بیش از پنج ماه است دولت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را به طور غیرقانونی دچار مشکل کرده و هرروز هم به این رفتار تاکید میکند. لطفا درخصوص این منکر هم اقدامی بفرمایید ، مگر اینکه فقط در حوزه زنان کارکنید.
حالا گیرم که همه دنیا رو هم محو کردیم با کیک زرد !
آیا نیم درصد تورم حاکم بر کشور کاهش خواهد یافت ؟
حمله سروری به منتقدان رفتار زاکانی در امام زاده داوود
آقای سروری!! شما و همفکرا و هم محفلی ها و همسفراتون در دوره روحانی کارهای بزرگ دولت روحانی رو نمیدیدین و فقط با بهانه تراشی و تهمت و فحاشی و سوپر انقلابی بازی چوب لای چرخ دولت میگذاشتید. حالا بچشید طعم رفتارتون رو
چی شد دردتون اومد؟؟؟؟
"ادعای دبیر ستاد امر به معروف: افزایس ۱.۵ برابر معدل دانشجویان دانشگاهی که تفکیک جنسیتی شدند"!!
فقط 2 نکته!اول اینکه در زمان پیش از انقلاب که آزادی پوشش بیشتر بود و دانشجویان هم مختلط بودند استادان و دکترها و مهندسان بسیار با سوادی پرورش یافتند که با احترام به فارغ التحصیلان بعد از انقلاب در بعضی موارد دیگر نمونه هایشان را ندایرم متاسفانه!نکته دوم اینکه بسیاری از فارغ التحصیلان تاپ فعلی هم که نمرات بالایی دارند سریع مهاجرت کرده و در دانشگاههای خارج از کشور مشغول تحصیل می شوند که آنجا هم مساله پوشش و اختلاط اصلا مطرح نیست و اتفاقا معمولا آن دانشجویان آنجا شکفا می شوند و مسایل تیوریک را در عمل پیاده سازی می کنند!
پس سخنان این آقا بیشتر نقش شعار داشته و مستند نیست!
"نماینده مجلس: گستاخی کنید از رهبری خواهیم خواست فتوای ساخت سلاح هسته‌ای را تغییر دهند"!!!
اینگونه حرف می زنید و آن طرف هم سریع از حرفهایتان استفاده کرده و می گوید دیدید گفتیم این فتواها الکی است و اینها به هر حال به دنبال ساخت بمب هسته ای هستند!و تازه بعد شما دنبال ماستمالی کردن حرفتان می روید!لطفا در هنگام عصبانیت صحبتی نکنید که برای کشور هزینه داشته باشد!یک مقدار زرنگ بودن بد نیست.
قابل توجه سروری مدافع زاکانی !
بولد، برای خط ونوشته بکار می‌رود که به معنی خط درشت است، برای مفهوم بکار رفته در متن بهتر بود متمایز و یا برجسته گفته می شد.
بجای شوآف هم خودنمایی بهتر می بود
از زمان استقرار دولت جدید ، دیگه بی خیال یکی دوتا خبری شدی که تو سایت میذاشتی ، بعضی از کامنتا رو هم که خودت می نویسی و به اسم مردم جا میزنی ، کامنتای یه خورده خلاف جریان رو منتشر نمیکنی
خلاصه کلام ، به درد نمیخوری
حاج آقا ی عزیز میشه یک واحد به من اجاره بدید؟؟!! ما هم حاضریم به طرفداران شما بپیوندیم؟؟!
نماینده مجلس: گستاخی کنید از رهبری خواهیم خواست فتوای ساخت سلاح هسته‌ای را تغییر دهند
تو کجایی هستی یا برای کجا کار می کنی چه قدر قشنگ سوژه برای رسانه های بیگانه درست می کنی
دبیر ستاد امر به معروف گفتن تنفکیک جنسیتی باعث ارتقا سطح معدل شده ، یکی خوبه به این آقا بگه شما ها هستید که همه را از همه چیز متنفر می کنید شماها به جای اینکه همچین افکاری داشته باشید بیایید فساد و فقر و بدبختی را در جامعه از بین ببرید بیاین تورم را مهار کنید بیاین ازدواج جوانان را مهیا کنید نشستید بیرون گود میگید لنگش کن
جناب پناهيان كاش به تعداد آراي نماينده هم اشاره ميكرديد تا ببينيد گروه فشار با تعداد كم شدن همه كاره ي مملكت و نمايندگان با چند هزار راي همين گروه فشار شدند نماينده كل مملكت
سلاح هسته ای هیچ کشوری را خوشیخت نکرده و شوروی سابق با هزاران کلاهک هسته ای محکوم به فنا شد چون اقتصاد نداشت!
نتایج فرزندآوری در دهه 60 را ببینید میلیونها جوان بیکار و سرخورده که هیچ امیدی به آینده ندارند و نسیاری سربار والدین خود هستند!
اقای پناهیان گروه فشار نگو

بی قانونین خیلی بهتر است برای انها
فرزند اوری خیلی ربطی به مسائل اقتصادی ندارد و یک موضوع بیشتر فرهنگی و اجتماعی است . از گذشته تاکنون هر چه سطح رفاه و ثروت خانواه ها بالاتر رفته هم فرزند اوری در بین انها کم شده و هم نرخ طلاق بین انها افزایش یافته است. همین الان هم تعداد فرزندان خانواده های با درامد کم به مراتب بیشتر از ثروتمندان است. در دنیا هم این موضوع وجود دارد و کشور ثروتمندی مثل ژاپن بشدت با مشکل فرزنداوری مواجه شده و پیری جمعیت به مانع توسعه این کشور تبدیل شده است . در کشورهای ثروتمند شمال اروپا هم بحران پیری جمعیت وجود دارد.
فتوا قابل تغییره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
آره عزیزم، احکام طبق شرایطی قابل تغییر است. آیت الله میرزای شیرازی استعمال تنباکو را حرام کرد. چون امتیازش به جیب انگلیسی ها میرفت.
طرح صیانت اجرایی بشه قیافه آلبانی نشین ها دیدنی خواهد بود دیگه کاری برای انجام دادن نخواهند داشت باید خیابان هارو متر کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
فعلا که یکی از البانی نشین ها از توی خانه میرسلیم کاندیدا
مورد تایید شورای نگهبان پیدا شد
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
باز خودشیرینی کردی؟
مسولین میشه نظر ندن
بچه می ترسوننچ
در مورد مطلب که در مورد جناب آقای دکتر زاکانی عزیز مطرح شده مطالبی کوتاه عرض میکنم دوستان عزیز دکتر زاکانی خود از رزمندگان جنگ و مسئولین پای کار این نظام است و بهتر است زود قضاوت نکنیم ایشان در ساعات اولیه سیل در محل حاضر و دستورات اجرایی لازم را صادر کرده چرا که اگر اینگونه نبود خسارات بیشتر میشد همه مسئولین خوب و دلسوز هستند فقط باید دقت کنیم که افراد را زود قضاوت نکنیم که در محکمه الهی پاسخگوی کسانی که حق بر گردنمان دارند نشویم . والعاقیه للمتقین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
قضاوتها و لحن خشن تبلیغاتی انتخاباتی ایشون رو همه به یاد داریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
درسته.با دستور ایشون فورا باران بند اومد و سیل هم راهش رو گرفت و سربالا رفت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
زاکانی نیاز به قضاوت ندارد
آقای صباقیان بهتر است پایتان را از گلیمتان درازتر نکنید. به جای اینکه به فکر ساخت بمب اتم باشید بهتر است به فکر شکم گرسنه مردم ایران و به ویژه به فکر فقر و فلاکت و بیچارگی همان مردم مهریز باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
دقیقا. نظر خدا چه جوری با درخواست چند نماینده تغییر میکنه ؟؟
معاون وزیر بهداشت: فرزندآوری تکلیف شرعی است
بالا بردن سطح اقتصاد عمومی تکلیف شرعی است بعدش فرزند آوری درست می شود.
آیا این سوال هایی که از جنابعالی می پرسند می دانید معنای آن چیست.؟
نهی از منکر ستاد می‌خواد چی‌کار؟ بذارین خودشون فی سبیل الله مفت کار کنن ببینیم بازم انقدر جوش می‌زنن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
حتما ستاد میخواد که امور را فرماندهی کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
در اسلام امر به معروف یک امر عمومی و غیر اجباری و بر اساس نصیحت است و به ستاد و پلیس نیاز ندارد.
اگر تفکیک جنسیتی معدل را بالا میبرد الان رتبه هاروارد و کمبریج را دانشگاه های زنانه و یا مردانه شما داشت. دروغ هیچ اعتباری برایتان نمی آورد اصل قضیه را هم زیر سوال می برد.
أقای پاهیان پس قبول داری خوش به حالت شما فقط حرف میزنید نتیجه این همه سال شما چه بود کلاهتان را قاضی کنید بهترین محکمه شما وجدانتان است
طلبه معروف آقای پناهیان ، همان گروه فشار به شما هم خانه ویلای سعادت آباد را دادند ؟
معاون وزیر بهداشت: فرزندآوری تکلیف شرعی است. وقتی که مرد را ملزم به داشتن یک زن در قانون کرده اند چگونه می خواهید جمعیت کشور زیاد شود. باید مثل اهل تسنن که تا چهر زن را مجازند بگیرند. شیعیان حداقل دوزن بگیرند تا جمعیت زیاد شود. زیرا سن بسیاری از زنان و دختران بالارفته وحاملگی در سن بالا برایشان خطر ناک است.
(ادعای دبیر ستاد امر به معروف: افزایس ۱.۵ برابر معدل دانشجویان دانشگاهی که تفکیک جنسیتی شدند)

چرا شما مسئولین همیشه در چنین مواردی از قیود مجهول استفاده میکنید

نام چندتا دانشگاه و کشور را اولا ببرید برای اثبات این ادعا
بعدهم با چندتا کشور پیشرفته که چنین نکرده وعقب افتاده را هم بیاورید تا قیاس صحیح شود

نمی شود که چند کشور انجام داه موفق شدند که معلوم نیست کدام کشورها هستند
ثانیا کشورهای پیشرفته که انجام نداده چرا عقب نیفتاده اند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
دنبال دلیلی و منطق توی این افراد نگرد اینها فقط حرف میزنند و کشور رو اونجور که دلشون می که اداره می کنند به نظرات و تفکرات هیچ کس هم اهمیت نمی دن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
در هاروارد و کمبریج و اکسفورد هم تفکیک جنسیتی باعث شده شاخص ترین انسانها از آنجا فارغ التحصیل شوند!
اقاي دبير ستاد امربه معرف به نظرم يه ديوار وسط خيلبان بكشيد زن و مرد جدا كنيد مشكل اقتصادي هم حل ميشه
من نمی دانم این مردمی که آقای پناهیان می گوید کدام هستند من مردم هستم
نه ۱۱۷ میلیارد تومان برای چنین جریمه ای که جرمش قابل اثبات هم نیست منطقی میباشد و نه سکوت بزدلانه ، در ارتباط با عوامل نابودی جنگلها و محیط زیست فدای مصلحت قرارگرفته
اینجا ایران است ،،،سرزمین عادی انگاری تمام نا انگاریها!!!! و سرزمین عدم قبول کوچکترین ناانگاریها از غیر خودی!!!
اگر راست می گین اون فیش واریز جریمه را به ملت نشون بدین همه می دونن داستان چی خواهد شد بجز خواجه حافظ شیراز
چرا همه فکر و ذکر مسئولان مملکت مسئائل جنسی هست؟؟؟؟؟؟
چرا فکر میکنن مردهای ایرانی دچار مشکل هستن و با دیدن زن بی حجاب از خود بیخود میشن؟؟؟
این نو فکر و این نوع نگاه به مرد ایرانی یعنی توهین به مرد ایرانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
اقایان مسئولین مصداق ضرب المثل کافر همه را به کیش خود پندارد هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
چون کافر همه را به کیش خود پندارد
حیف اون درختای زیبای قدیمی، خدایا چقدر طول میکشه تا اگر آبی باشه، رسیدگی بشه اونا به اون بزرگی بشن. شاید هیچوقت. خدا ازت نگذره ریشه ی ظلم و تباهی
عامل خشکاندن ۱۳ اصله درخت خیابان ولیعصر ۱۱۷ میلیارد تومان جریمه شد.!!!
شوخی میکنی . مگه اینجا ژاپن یا حتا چین هست .؟!! اینجا ایرانه و زبان شیرین پارسی ضرب المثلی داره که میگه،پول حلال مشکلات است.
این آقای معاون وزیر حرفی زده
عامل خشکاندن ۱۳ اصله درخت خیابان ولیعصر ۱۱۷ میلیارد تومان جریمه شد- توگفتی ماهای ببو هم قبول کردیم- از این همه خالی بستن خسته نشدید؟- ولله شرم و حیا هم خوب چیزیه
معاون وزیر بهداشت: فرزندآوری تکلیف شرعی است
این آقای معاون چندتا بچه داره ؟ و چند تا بچه در سه سال آینده تحویل میده ؟ لطفا این آقا جواب بده. در ضمن بگه درآمدش چقدره
فتوای رهبری بر مبنای اصول و فقهی است نه بر اساس درخواست جنابعالی
یکی از بهترین تضمین هایی که ایران در صورت برقراری مجدد برجام می تواند بگیرد، اجرای داوطلبانه و غیر متعهدانه مفاد NPT تا زمان برقراری برجام و همچنین در صورت انجام تعهدات طرف مقابل است.
اگر اینا با چکمه هم بیان کا ری از دستشون نمیاد، بگذار همان کفش را بپوشند که حکم چکمه برای مردم دارد.
کدام پیشرفت کدام توسعه برادر عزی
جناب نماینده رهبری فتوا داده ساخت ونگهداری سلاح های کشتار جمعی حرام است شما میگویی از اقابخواهیم فتواش را پس بگیره آنوقت مردم دنیا نمیگویند این چگونه فتوا است که هر زمان میتوان تغییرش داد
جناب وزیر بهداشت حالا فرزند آوری هم زیاد شد چه فایده داره مردمی که دستشان بدهانشان میرسه دارن فوج فوج کشورا ترک میکنند چندین مهندس ودکتر من میشتاسم که رفتهاند آنها که وضع مالی خوبی دارند میرن کانادا وآمریکا انها که ندارن میرن ترکیه وامارات دانشجو تالاش میکنه نمره خوبی بیاره که مهاجرت کنه بره یادم میاد مرحوم حاج آقا کافی در مهدیه تهران فریاد میزد آیا شما که مسجد درست میکنید بهتره مسجد برو بسازید
سلام.
کجای دنیا در دانشگاه، دختر و پسر را جدا کرده اند؟ اسم بیار.
جناب پناهیان، مردم که نماینده را انتخاب نمیکنند، چقدر پرتی. نماینده قبلا توسط از ما فهیمترها انتخاب شده است.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل