بازدید 7466

فراخوان مسابقه عکاسی ویژه کادر درمان و نظام سلامت

کد خبر: ۱۱۳۲۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰ 01 August 2022

روابط عمومی نظام پزشکی تهران بزرگ و دبیرخانه ایران فارما به مناسبت روز پزشک و روز داروساز و تجلیل از کادر درمان برگزار می کنند:

جشنواره عکاسی #نفس_تازه

مسابقه عکاسی و متن نویسی عکس ویژه جامعه پزشکی، داروسازی، اعضای سازمان نظام پزشکی و کادر درمان

نظام پزشکی تهران بزرگ همراه با دبیرخانه ایران فارما، در جهت تجلیل و تقدیر از زحمات خستگی ناپذیر اعضای کادر درمان در حفظ آرمان سلامت مردم ایران زمین، و نشان دادن تصاویری واقعی و عینی از زحمات و فعالیت های اعضای کادر درمان به روایت خود این عزیزان، مسابقه عکاسی به منظور ثبت و ماندگاری لحظات جاری از زندگی شغلی و حرفه ای اعضای این سازمان در تمامی رشته ها مسابقه «عکاسی و متن نویسی عکس» برگزار می کنند.

عکس ها می توانند با دوربین عکاسی یا دوربین تلفن های همراه ثبت شوند.

کلیه اعضای محترم جامعه پزشکی، داروسازی و کادر درمان می توانند عکس‌های مرتبط خود با موضوع «زندگی حرفه ای کادر درمان» ؛ «فعالیت های مختلف شغلی اعضای کادر درمان» ؛ «یک روز کاری حرفه مندان سلامت»، «صحنه های ناب درمانگری» و «واقعیت زندگی کادر درمان» را به صورت فایل و نیز کپشن (زیرنویس ) عکس های خود را به صورت متن به شماره واتس اپ 09107243599 ارسال کنند.

مهم: ارسال نام و نام خانوادگی، شماره نظام پزشکی(در صورت عضویت در سازمان) وشماره تماس فرد شرکت کننده به همراه آثار الزامی است.

آغاز جشنواره از روز دهم مرداد ماه و آخرین مهلت ارسال آثار روز سی ام مرداد ماه 1401 است.

آثار برگزیده مرحله اول انتخاب در روز اول شهریورماه – روز پزشک – اعلام خواهند شد. اهدای جوایز به سه عکس برگزیده و سه اثر برگزیده متنی (کپشن) در مراسم افتتاحیه نمایشگاه ایران فارما انجام خواهد شد.

در صورت تمایل اعضای شرکت کننده می توانند عکس های خود را در فضاهای شخصی و حرفه ای منتشر کنند. پیشنهاد می شود عکس های ارسالی با هشتگ های زیر در فضاهای مجازی منتشر شوند:

#نفس_تازه
#دستان_شفابخش
#یک_ روززندگی _کادردرمان
#فرزندان_ایران
#طبیبان_درد
#دستان_شفابخش
#سپیدپوشان_سربلند
#تصویر_واقعی_پزشکان
#زندگی__واقعی_کادر_درمان

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار