بازدید 5969

آغاز طرح بسته‌های مهربانی طبیعت

از نیکوترین اعمال هر مومنی اهدای نذری به نیازمندان است تا بتوانند زندگی باکیفیت‌تری را تجربه کنند.
کد خبر: ۱۱۳۲۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲ 01 August 2022

آغاز طرح بسته‌های مهربانی طبیعت

طی دو سال گذشته شرکت طبیعت در راستای حفظ مسئولیت اجتماعی خود، امکانی را فراهم کرد تا شهروندان بتوانند با راحت‌ترین شیوه ممکن سبد نذری خود را از بین محصولات مختلف طبیعت انتخاب و به دست نیازمندان در هر نقطه‌ای از کشور اسلامی برسانند.

امسال نیز شرکت طبیعت به دلیل استقبال چشمگیر هموطنان از این رویداد فرهنگی، بر آن است تا با اجرای کمپین جدید با همکاری خیریه رعد که مرکز تماس این کمپین است، سهم هر چند کوچکی در حفظ سنت دیرینه نذر محرم و ارتقا فرهنگ نوع دوستی ایفا نماید؛ بنابراین بسته‌های مهربانی طبیعت با تخفیفات ویژه و با بسته‌بندی و ارسال رایگان آماده ارائه هستند، جهت اطلاع از جزئیات این بسته ها به سایت طبیعت مراجعه فرمایید.

در کمپین «طبیعت ما مهربانی است» محرم 1401 می‌توانید سفارش خود را با شماره‌گیری 47191919-021 ثبت کنید. زمان پاسخ‌گویی همه روزه از ساعت 9 صبح تا 22 شب است.

همچنین در صورتی که مایل هستید به طور آنلاین سفارش خود را ثبت کنید، می‌توانید به فروشگاه آنلاین آلین لند به آدرس www.alinland.com مراجعه کنید.

قابل ذکر است تمامی محصولات هر پک دارای کد قرعه‌کشی می‌باشند و شما علاوه‌بر ادای نذر خود، به نیازمندان شانس برنده شدن جوایز 50 میلیون تومانی را هم می‌دهید.

امید است که امسال هم رونق بخش سفره‌های نیازمندان باشیم چون «طبیعت ما مهربانی است».

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل