بازدید 75341
سه هزار و هشتاد و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

با پیگیری امیرعبداللهیان طالبان حق‌آبه هیرمند را داد/کیهان: چرا درباره نمایندگانی که در گل عکس گرفتند، نیت‌خوانی می‌کنید؟ /قدیری ابیانه: اموال فائزه هاشمی باید مصادره شود/دستور رئیس جمهور: زمین به شرط ساخت مسکن به مردم واگذار شود 

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند نماینده مجلس: آقای رئیسی! سرپرست وزارت کار درب را به روی خود بسته و پاسخگو نیست/حس رقابت در داخل، قیمت روغن را پایین آورد/افزایش چراغ‌خاموش نرخ سود در برخی بانک‌ها/استیضاح ضرغامی کلید خورد و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۳۲۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 31 July 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

با پیگیری امیرعبداللهیان، طالبان حق‌آبه هیرمند را داد
سخنگوی وزارت انرژی و آب حکومت طالبان به دنبال تأکید مقامات ایران بر لزوم پرداخت حقابه این کشور گفت: حقابه ایران بر اساس توافقنامه هلمند پرداخت خواهد شد. اختر محمد نصرت در این باره اظهار داشت: مطابق با توافقنامۀ ۱۳۵۱ در حالت عادی ایران ۲۲ مترمکعب در یک ثانیه حقابه دارد و ما چهار مترمکعب نیز به دلیل حسن همجواری به این کشور پرداخت می‌کنیم و اگر خشکسالی باشد، به همان اندازه آب کمتری به سمت ایران جاری می‌شود. وی تأکید کرد که چگونگی پرداخت آب در سال‌های غیرنرمال نیز در توافقنامه میان دو کشور ذکر شده است.

آیت‌الله سیدابراهیم رییسی، رئیس‌جمهوری ایران اخیراً وزرای امور خارجه و نیروی این کشور را مأمور پیگیری حقابه ایران از رود هیرمند کرد و گفت: دولت ایران در پیگیری حقوق ملت به‌ هیچ‌ عنوان کوتاه نخواهد آمد. به دنبال این دستور، حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران پنجشنبه هفته گذشته با امیرخان متقی، سرپرست وزارت خارجه افغانستان تلفنی گفت‌وگو کرد. وزیر خارجه ایران با اشاره به بارندگی‌های اخیر و جاری شدن آب در رودخانه هیرمند، ابراز امیدواری کرده بود که موانع مصنوعی جهت تأمین حقابه ایران وجود نداشته باشد.

امیرعبداللهیان در این گفت‌وگوی تلفنی اظهار داشت: تحویل حقابه ایران، شاخص مهمی برای سنجش تعهدات هیات حاکمه سرپرستی افغانستان در عمل به تعهدات بین‌المللی در قبال ایران است. امیرخان متقی نیز در این گفت‌وگوی تلفنی روابط دو کشور را برادرانه و در مسیر کمک به ملت افغانستان توصیف کرد. وی با استقبال از سفر هیات وزارت نیروی ایران گفت: ما نسبت به حق‌آبه ایران متعهد هستیم. زمانی که آب موجود باشد، آن را به‌ سوی ایران روانه می‌کنیم. پیش‌ از این نیز ذبیح‌الله مجاهد سخنگوی طالبان در یک مصاحبه موضوع حقابه بین افغانستان و ایران را حل شده دانست و گفت: در صورتی‌ که افغانستان به‌ اندازه کافی آب داشته باشد، جمهوری اسلامی ایران نیز از آب مستفید خواهد شد.

نامه انتقادی احمد توکلی به رئیسی: کدام یک از این ستمگری‌ها را می‌توانید پاسخ دهید؟
احمد توکلی با ارسال نامه‌ای به رئیس جمهور نسبت به ابلاغ مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی انتقاد کرد و آن را خلاف عدالت و مطلوب اقشار خاصی از جامعه و بستر مفسده های دیگر برشمرد. در بخشی از این نامه آمده: آزمون سراسری یک بار در سال برگزار می شود و داوطلب به سوالات آزمون در یک روز پاسخ می‌دهد اما قرار است با این مصوبه، امتحانات نهایی برای هر پایه در ده روز برگزار شود و با توجه به "چند هزار نمره بیست" که در سوابق تحصیلی داوطلبان فعلی وجود دارد، حتی بیست و پنج صدم خطا در هر امتحانی به منزله عقب افتادن از چند هزار نفر و محرومیت در این رقابت سنگین است. یعنی دانش‌آموز در سال یک بار در کنکور شرکت می‌کند اما با این مصوبه قرار است سی بار در امتحان نهایی شرکت کند؛ امتحاناتی که دانش آموز در عمل ملزم به گرفتن نمره بیست در آنهاست. در نتیجه استرس یک روز کنکور در سال پایانی، به استرس ۹۰ روز امتحان نهایی و یک کنکور تبدیل می شود. این استرس چندین امتحانات نهایی‌ به مراتب رنج آورتر و مهلک ‌تر از استرس یک‌روزه کنکور است و عواقب روحی و روانی شدیدی برای جوانان و خانواده‌ها خواهد داشت. البته چون این مصوبه در جهت منافع ثروتمندان تهیه شده است و احتمال پیروزی آنها را در کنکور افزایش میدهد و فشار کنکور برای داوطلبان و خانواده های متمکن کاهش می‌یابد، این فقرا هستند که باید ترس و لرزشان اضافه شود، که می‌شود. جناب آقای رئیسی شما کدام یک از این ستمگری ها را می‌توانید پاسخ دهید؟ /الف

نماینده مجلس: آقای رئیسی! سرپرست وزارت کار درب را به روی خود بسته و پاسخگو نیست
محمدیاری با بیان اینکه در زیر مجموعه‌های وزارتخانه از جمله، شستا، دخانیات و بهزیستی با مشکلات مواجهیم، اما کسی پاسخگو نیست، گفت: درخواست داریم شأن نظارتی مجلس حفظ شود. حسن محمدیاری، نماینده تالش در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه در اخطاری با استناد به اصول ۱۳۵ و ۷۶ قانون اساسی بیان کرد: چند ماه است که در بحث وزارت عریض و طویل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شاهد سرپرست هستیم که درب را به روی خود بسته و پاسخگو نیست. وی افزود: متاسفانه به رغم اینکه مشکلات روزمره و مراجعات مردم عمدتاً در حوزه کار، رفاه و تامین اجتماعی است، هیچ یک از حوزه‌های این وزارتخانه پاسخگو نیستند. از آقای رئیسی انتظار داریم که سقف قانونی برای معرفی وزیر را مد نظر قرار ندهد، گرچه قانونگذار اجازه داده است که تا سه ماه وزارتخانه توسط سرپرست اداره شود.

مسیر آب در امام زاده داود دستکاری شده بود
تاج‌بخش رئیس سازمان هواشناسی: سیلاب در محدوده امام زاده داود همانند سیل در شیراز در سال ۹۷ بود. مسیر آب در سال های گذشته دستکاری شده، چون توپوگرافی این مسیر به گونه ای است که نباید با بارش های ۲۰ تا ۳۰ میلی متری چنین حادثه ای رخ دهد؛ بنابراین به طور قطع مسیر آب در این بخش دستکاری شده بود.

کیهان: چرا درباره نمایندگانی که در گل عکس گرفتند، نیت‌خوانی می‌کنید؟
کیهان با اشاره به انتقاداتی که از عکس های یادگاری نمایندگان در سیل امامزاده داود منتشر شده است، نوشت: عده‌ای خرده‌گیری کرده‌اند که «چرا فلان شهردار یا نماینده مجلس، هنگام حضور در منطقه سیل‌زده، چکمه پایش نیست؟ یا چرا از آن‌ها، درحالی‌که پاچه شلوارشان گِلی است، عکس گرفته شده و لابد می‌خواستند کار نمایشی انجام دهند!» این‌که مسئولان، هنگام حادثه، روز باشد یا شب، مسئولیت‌شناس باشند و از نزدیک، امدادرسانی را مدیریت کنند، وظیفه آنهاست نه امری مستحب. بنابراین خرده‌گیری و نیت‌خوانی درباره رفتار آنها بی‌جاست. چراکه هم کشف انگیزه دشوار است، و هم آنها به وظیفه خود عمل کرده‌اند و منتی بر سر کسی ندارند. البته که خدمت به خلق برای رضای خدا، با ظاهرسازی، زمین تا آسمان فرق دارد. اما پیشرفت بسیار مهمی حاصل‌شده که مدیران برخلاف گذشته، احساس می‌کنند وظیفه‌ای متوجه آن‌هاست و از این مسئولیت، شانه خالی نمی‌کنند. این فرهنگ باید تعمیق شود تا هیچ مدیری نتواند از نوکری مردم شانه خالی کند.

استقبال بالا از غذاهای خیابانی / درآمد این شغل ماهی ۲۰۰ میلیون است
در سال‌های اخیر، بحث استریت فود یا غذاهای خیابانی بسیار پر اهمیت شده و در هر کشور مناطقی وجود دارد که فروشندهگان غذاهای خیابانی کنار هم قرار دارند. درآمد ماهیانه این شغل برای فروشندگان محبوب به بالای ۲۰۰ میلیون در ماه می‌رسد. البته در بسیاری از رستوران های خیابانی، خبری از بهداشت نیست؛ اما با وجود این، مشتریان زیادی دارند. درآمد حاصل از فروش غذاهای خیابانی بسیار بالاست و همین امر باعث شده تا تعداد کسانی که به این کار مشغول می شوند افزایش یابد. شهروندان، ترجیح می دهند به جای استفاده از رستوران های لوکس، غذای خود را از رستوران های خیابانی تهیه کنند. / گسترش نیوز

قاضی، مشروب متهم را پس داد!
چندی است، تصویر یک رای از یکی از محاکم استان گیلان در فضای مجازی دست به دست می‌شود؛ حکمی که برای یک هموطن زرتشتی و به جرم حمل ۱۳۵ لیتر مشروب دست‌ساز صادر شده است. کیفرخواست صادره از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رودبار، با بررسی اوراق و محتویات پرونده،‌ این دادگاه بزه مذکور را متوجه متهم نمی‌داند، زیرا اولا حسب اوراق هویتی اخذ شده، متهم از اقلیت‌های دینی پذیرفته شده در اصل ۱۳ قانون اساسی (دین زرتشت) بوده و مطابق دین وی حرمتی برای نوشیدن مسکرات در نظر گرفته نشده است./ایسنا


رضاخواه: در انتشار چند عکس بدسلیقگی شده / نخواستیم چکمه های نیروهای امدادی را بگیریم
مجتبی رضاخواه یکی از ۷ نماینده تهران است که تصاویر زل زده اش به دوربین از سیل امام زاده داود، بیشترین واکنش ها را به همراه داشته است. وی در گفت و گو با خبرآنلاین در پاسخ به «الان این عکس ها وجود دارد و نگاه عامه مردم این است که دوستان رفته اند تا فقط عکس بگیرند.» گفت: من فکر نمی کنم نگاه عامه مردم باشد، اتفاقا من فکر می کنم نگاه برخی افراد در رسانه است که می خواهند این را القا کنند. این یکی دو روز دیدید که مردم اصل حضور را تایید می کنند. ممکن است در انتشار چند عکس بی سلیقگی اتفاق افتاده باشد. بطور کلی انتظار از رسانه این است که به مسائل چیپ نپردازد. شاید اگر شما هم جای ما می بودید همین اتفاق می افتاد، زیرا می خواهید بخاطر یک مساله بحرانی خودتان را سریعتر به منطقه حادثه دیده برسانید و مجال تهیه چکمه و لباس مناسب را نمی یابید. طبیعی است نخواهیم افرادی را که آنجا درگیر کار هستند، بخاطر تهیه چند وسیله از کار بیندازیم. به طور طبیعی نمی خواهیم سربار نیروهای امدادی که آنجا مشغول کار هستند باشیم.

حضور یک ایرانی در فینال یورو ۲۰۲۲
سارا دورسن خواجه، متولد کلن آلمان با پدری ایرانی و مادری ترک، مدافع تیم ملی آلمان است که در مسابقات یورو ۲۰۲۲ چندبار برای آلمان به میدان رفته‌. باید دید آیا او امشب در فینال یورو در ترکیب آلمان‌ها قرار می گیرد یا خیر!

استیضاح ضرغامی کلید خورد
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی از کلید خوردن استیضاح ضرغامی خبر داد. مقتدایی، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی در فضای مجازی نوشت: آقای رئیس جمهور عزیز و پرتحرک، ما برای کمک به شما و اینکه کارنامه بهتری در میراث_فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پیدا کنید استیضاح وزیر محترم را به جریان انداختیم، حالا وزیرتان بیشتر دل به کار خواهد داد و مردم اخبار بیشتری از تحرک وزیر خواهند شنید؛ این یعنی قدرت تحرک آفرینی استیضاح!


رای نمایندگان در شهریور ۱۴۰۰ به ضرغامی برای وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به شرح زیر بود؛
۲۶۲ رای موافق
۱۳ رای مخالف
۶ رای ممتنع
۵ رأی سفید


قدیری ابیانه: اموال فائزه هاشمی باید مصادره شود
او در پاسخ به اینکه آیا نگاه امنیتی در دولت رئیسی افزایش داشته با خیر، اظهار کرد: به هیچ عنوان دستگیری ها در دولت رئیسی زیاد نشده است. اتفاقا مردی که به دستگاه قضا و جرایم امنیتی اشراف دارد در مقابل رفتارهای ساختار شکنانه بسیار کوتاهی و دیر عمل کرده است. تاجزاده با حرف هایی که می زد، می خواست همه را علیه نظام تحریک کند، یا فائزه هاشمی در مصاحبه های خود خواستار تشدید تحریم ها علیه سپاه شده بود و از تحریم های آمریکا علیه ایران دفاع جانانه کرد، هاشمی گفته بود من دلم می خواهد ترامپ پیروز شود تا تحریم ها را علیه ایران، تشدید کند. این افراد باید زودتر از این دستگیر می شدند. وقتی فائزه هاشمی چنین حرف هایی می زند چه معنایی دارد؟! من حتی به دستگیری اکتفا نمی کنم و عقیده دارم باید جدا از سایر مجازات ها تمام اموال او مصادره شود. وقتی ایران تحریم می شود سفر خارجی او لغو نمی شود، ولی همین تحریم ها بر زندگی برخی تاثیر می گذارد.
ابیانه ادامه داد: به عقیده من اموال فائزه هاشمی و دیگرانی که دشمن را به تشدید تحریم کشور ترغیب کردند باید مصادره شود و مجازاتی سنگین داشته باشند. این مساله مثل گرا دادن برخی در زمان جنگ است تا فلان نقطه، موشک باران شود.

دستور رئیس جمهور؛ زمین به شرط ساخت مسکن به مردم واگذار شود 
رئیسی با تاکید بر ضرورت اجرای وعده دولت برای ساخت ۴ میلیون مسکن در کشور برای انجام تکلیف قانونی و پاسخ به نیاز موجود، خاطرنشان کرد: پیش‌نیاز اجرای این طرح اختصاص زمین است که در این زمینه وزارت راه و شهرسازی مسئولیت مهمی به عهده دارد و باید با شناسایی زمین‌های مناسب و تشکیل بانک زمین، جهش تولید مسکن در کشور را فراهم کند. رئیس جمهور در ادامه به همه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی دستور داد به موجب قانون تا پایان شهریور تمام اراضی مناسب اعلام شده را برای احداث مسکن اختصاص دهند تا از طریق وزارت راه و شهرسازی، به متقاضیان واگذار شود، در غیر این صورت تمامی این زمین‌ها به نام دولت جمهوری اسلامی ایران سند خواهد خورد. رئیسی همچنین به وزارت راه و شهرسازی دستور داد، علاوه بر ساخت مسکن به مردم «زمین به شرط ساخت مسکن» هم واگذار شود تا در فرایند ساخت مسکن در کشور مشارکت کنند.

حس رقابت در داخل، قیمت روغن را پایین آورد
دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی در پاسخ به دلیل کاهش قیمت گفت: قیمت جهانی روغن خام پس از توافق روسیه و اوکراین برای صادرات، کاهش 30 درصدی داشته است و همین عاملی برای کاهش قیمت در داخل نیز شده است. وی با بیان اینکه تنها حس رقابت در داخل توانسته قیمت را پایین بیاورد، گفت: رقابت شدیدی در داخل بین کارخانه ها  شکل گرفته که هر چه زودتر روغن های موجود را بفروشند و با جمع آوری پول آن روغن با قیمت پایین تری از بازارهای جهانی تهیه کنند. وی در پاسخ به اینکه آیا مصوبه ای از سوی دولت برای کاهش قیمت وجود داشته است، گفت: معاون اول رئیس جمهور تاکید کرده بود که قیمت ها باید کاهش یابد اما در واقع رقابت بین فروشندگان عامل کاهش قیمت شده است.

ایرنا: یارانه اعضای اتاق بازرگانی حذف شود
ایرنا نوشت: شنیده شده در حالی که ترکیب فعلی اتاق بازرگانی تهران مجموعاً با حدود ۱۸۵۰ رای در انتخابات سال ۱۳۹۷ برنده شد، در یک سال اخیر ۱۰ هزار کارت عضویت جدید برای اتاق بازرگانی صادر کرده است، در حالی که در شرایط کرونا که با تعطیلی بسیاری از کسب‌وکارها نیز مواجه بودیم، صدور حدود ۱۰ هزار کارت عضویت امری بسیار مشکوک است و شبهه مهندسی انتخابات در اسفند سال ۱۴۰۱ را به ذهن متبادر می‌سازد. همچنین رئیس اتاق یکی از شهرهای شمالی با جعل هویت تجاری برای افراد غیرتاجر، برای بسیاری از خویشاوندان خود کارت عضویت صادر کرده است. وی حتی برای مادرِ همسر، خواهر همسر و خواهرزاده همسر و تعدادی از کارمندان حقوق‌بگیر خود نیز کارت عضویت در اتاق صادر کرده تا در انتخابات آتی از رای آنها بهره ببرد. پیشنهاد می‌شود وزارت کار، یارانه هر کسی را که کارت عضویت و کارت بازرگانی دارد، قطع کند. بدین ترتیب افراد غیرتاجری که از کد ملی آنها سوءاستفاده شده و به اسمشان کارت بازرگانی صادر شده اما هیچ تجارتی ندارند و عموما هم از قشرهای کم‌درآمد جامعه هستند و در ازای دریافت مبلغ ناچیز اجازه چنین کاری را داده‌اند، مشخص خواهند شد.

افزایش چراغ‌خاموش نرخ سود در برخی بانک‌ها
در حالی که طبق مصوبه شورای پول و اعتبار نرخ سود سپرده‌های بانکی باید ۱۸درصد باشد، به‌تازگی برخی بانک‌ها از جمله تعدادی از بانک‌های دولتی، اقدام به افزایش این نرخ و پرداخت سود ۲۰درصدی به سپرده‌های بانکی کرده‌اند. /تسنیم

نرخ تعرفه واردات خودروهای اقتصادی چند درصد شد؟
مصطفی طاهری، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: نرخ تعرفه در آیین‌نامه واردات خودرو، طبق آیین نامه‌های قبلی همچنان پلکانی است؛ اما برای خودرو‌های اقتصادی (خودرو‌های کمتر از ۱۰ هزار دلار و حدود ۶ تا ۸ هزار دلار) این تعرفه کاهش یافته و بین ۱۰ تا ۲۰ درصد است. براساس گزارش ارائه شده خودرو‌های اقتصادی استاندارد‌های ۸۵ گانه را پاس می‌کنند و از متوسط خودرو‌های اقتصادی داخلی بهتر هستند.

انتقاد یک نماینده مجلس از  نابسامانی بازار روغن موتور
علی جدی نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره نابسامانی بازار روغن موتور، گفت: در جلسه‌‌ی کمیسیون صنایع و معادن با وزیر صنعت، معدن و تجارت که حدود دو ماه پیش برگزار شد، به موضوعاتی مانند نابسامانی بازار فولاد، سیمان، روغن موتور و... اشاره شد و نمایندگان خواستار ساماندهی این بازارها شدند. وی افزود: با وجود گذشت بیش از یک ماه از نشست مذکور، بازار روغن موتور همچنان نابسامان است و مردم دچار ضرر و زیان می‌شوند. وی با بیان اینکه کمیسیون صنایع و معادن مجلس باید به موضوع روغن موتور ورود کند، اضافه کرد: وزیر صمت و تولیدکنندگان روغن موتور، باید در کمیسیون صنایع و معادن حاضر و موضوع گرانی روغن موتور یا عرضه قطره چکانی این محصول به بازار تعیین تکلیف شود. نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با بیان اینکه وجود انحصار در این حوزه بر نابسامانی آن تاثیر مستقیم دارد، تصریح کرد: با افزایش قیمت روغن موتورهای اصل، مردم به سراغ خرید روغن‌های تقلبی می‌روند و از آنجا که روغن موتور تقلبی بی‌کیفیت است، استفاده از آن‌ها خطرات و مشکلاتی بسیاری برای خودروها ایجاد می‌کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۹
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۳۳
اقای توکلی : از سهمیه ها نگفتین ؟
اقای ابیانه اگر قرار بر مصادره اموال باشد اموال خیلی ها اولی شما و بعد دیگران تا کنون میبایست مصادره میشد . قدیری ابیانه: من حتی به دستگیری اکتفا نمی کنم و عقیده دارم باید جدا از سایر مجازات ها تمام اموال او مصادره شود.
اقای رضاخواه ژست گرفتن جلو دوربین که بیسلیقگی ناشر نبوده .شما ماشالله فتوژنیک هستین
کیهان از نیت‌خوانی می‌ناله؟ واحیرتا.
اونقدر گرونیه که مردم توان تعمیر خودرو و لوازم خانگیشون رو هم ندارن ،ساخت خونه بمونه پیشکش
دمت گرم آقای توکلی
حرف دل ما رو گفتی
پاسخ ها
ح
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
مگر قرار بوده به فقرا چیزی که پولش را ندارند بدهند؟
همین بدسلیقگی‌ها برای شما رزومه شده تا به این‌جا برسید، وگرنه سلیقه‌ی اکثر مردم چیز دیگه‌ست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
البانی نشین از کی تاحالا ایرانی شده
رقابت باعث افت جزءی قیمت روغن شده؟؟یا قیمت بسیار بالا و عدم توان خرید مردم.حداقل مسئولان به شعور مردم احترام بگذارید.
آقای ابیانه خدا رو شکر شما قاضی نیستی!به اموال مردم چه کار داری؟
حاج رفیق حسین تو که برای عالم و ادم نیت خوانی میکنی خوبه اما برای دیگران بده؟؟
ما که حرفمون به جایی نمیرسه از اعتراض به قانون جدید کنکور و تاثیر 40 درصدی معدل
مگر اینکه شما حرفتون خریدار داشته باشه
قطعا تاثیر بالای معدل در نتیجه کنکور یعنی ظلم به دانش آموزان به خصوص قشر ضعیف جامعه
قطعا کنکور به روش گذشته از لحاظ عادلانه بودن هیچ مشکلی نداشت و جالب این جاست که از لحاظ ایجاد استرس هم نسبت روش جدیدی که آقایون اختراع کردند به شدت کم استرس تر بود.
بطوریکه پیداست آقای قدیری ابیانه به همه مسائل نگاه مادی دارند.
نیت خوانی کار ناپسندیست چه توسط کیهان باشه چه خوانندگان کیهان‌.
کنکور به معضلی لاینحل تبدیل شده.اگر بخواهند داوطلب را بر اساس معدل دبیرستان گزینش کنند که بستر مفسده ای بسیار بزرگتر از وضعیت فعلی را در کل دبیرستان های کشور فراهم می کنند.اگر هم به شیوه فعلی برگزار شود که سال به سال از اعتبار این آزمون به سبب تقلب دارد کاسته می شود .
به نظر من در پایان سال تحصیلی نهم.دهم.یازدهم.دوازدهم باید یک آزمون کلی از همه دروس بعمل آید و سپس رتبه دانش آموز بر اساس عملکرد 4 ساله در بین دانش آموزان کشور مشخص شود و سپس فرم تعیین رشته در اختیار دانش آموزان قرار داده شود.این به عدالت بسیار نزدیکتر است .
یادش‌ بخیر‌ اقای‌ احمدی نژاد‌ در جلسه‌ ای‌ با حضور‌ وزرا‌ بیکباره‌ اعلام‌ کرد‌ که‌ ما‌ بهر ایرانی‌ یک گاو‌ میدیم‌ !
وزیر‌ جهاد‌ که جلو هم نشسته‌ بود‌ با‌ چشم‌ و ابرو‌ به ایشان‌ میگفت‌ که‌ نه‌ اقا‌ یک گاو‌ چیه‌ اقای‌ رئیس‌ جمهور‌ !
احمدی‌ نژاد‌ .فت‌ چرا‌ مگه یک گاو‌ دویست‌ هزار تومن‌ بیشتره‌ حالا‌ که اینطوره‌ نفری‌ دو تا‌ گاو‌ میدیم‌ !!!!
الان‌ هم‌ حکایت‌ زمین‌ دادن‌ اقای‌ رییسیه‌ ......!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
هر خانواده ای حق داره زمین داشته باشه چرا فکر میکنید زمین هایی که بلا استفاده است باید بیکار باشه بعد یک عده مستجر باشن فقط دبنال مسخره کردنید هموناحمدی نژآد سه میلیون مسکن ساخت رئیس جمهور شما ده هزارتاشمنساخت
اولا کی میگه کار عبداللهیان بوده و ثانیا حالا کو آب؟ یه جوری میگید که انگار الان آب هیرمند موجب سیل در سیستان بلوچستان شده !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
نه کار ظریف
قدیری ابیانه یه مدت حرف نزن
حرف کیهان اولش درسته، که ممکنه برای تعجیل و مدیریت در محل سانحه بدون لباس و کفش مناسب باشن ولی کیهان عزیز وقتی عکسهای تکمیلی درمیاد که شهردار محترم حتی در آسانسور شهرداری (در حالیکه فقط خودش و عکاس محترم) هستند عکس پاچه گل مالی شده و نمایندگان محترم سوار بر باگت باب کت شهرداری محوطه گلی امام زاده رو طی میکنن و فقط برای عکاسی پاچه شلوارشون رو در گل قرار میدن، این کار رو در دین اسلام تظاهر و ریا میگن و این عزیزان حتی اگه به قصد خدمت هم عازم شده باشند با توجه به سطح مسئولیت و نمایش مفتضح از ریا، صلاحیت خودشون رو برای این سمتها از دست دادن و شاید بتونن بعنوان کارشناس در گوشه ای از مملکت مصدر خدمت باشن نه شهردار تهران 11 میلیونی و نماینده مجلس ایران 87 میلیونی. معیار صلاحیت افراد حال اونهاست نه گذشته دور اونها.
من ا... توفیق
اقای محمدیاری نماینده مجلس اون چیزی که معلومه اینه که قوه مجریه برای قوه مقننه تره هم خورد نمیکنه.10 روز از مصوبه مجلس در مورد مستمری بگیران گذشته و هیچکسی محل نمیذاره!!!
کیهان! چطور تو‌ اجازه داری از هر کسی که مثل تو نیست نیت خوانی کنی؟
رییسی هم که فقط تاکید میکنه و دستور میده و اما روز به روز پسرفت میشه!!
اقای توکلی وقتی رییسی جواب شماها رو که از خودشونید نمیده پس وای به حال مردم عادی ایران!!
سازمان برنامه وبودجه براحتی می تواند با ارائه لایحه جدید
نظام ناهماهنگ پرداخت حقوق به کارکنان دولت را اصلاح کند و به اینهمه تبعیض و بی عدالتی در پرداخت حقوق پایان دهد.اما به دلیل اینکه می خواهند همیشه مردم در برابر یکدیگر باشند وتفرقه برقرار باشد اینکار نمی کنند.
نیازی به نیت خوانی نیست!
مدیریت مسئول نمایشی فقط نمایشی و عوام فریبانه است! پا در گل کردن در خیابان و بازدید خیابانی هیچ مشکلی از سیل زدگان را رفع نکرد!
مدیریت متفکرانه بهمراه عملگرایی منطقی در رفع مشکلات می تواند مدیریت یک مسئول را به اثبات برساند.
بادرود واحترام
تاج زاده و فائزه هاشمی را اعدام کنید تاقدیری ( ها )خوشحالتر شود .
ولی فکر نمیکنم باز هم مشکلتون حل بشه !
اینکه هموطن زرتشتی بدلیل اینکه در دین آنها مشروب الکلی گناه نیست نه تنها مجازات نمیشودکه مشروباتش پس داده میشود همان عدم تفکیک بین جرم وگناه در43 سال اخیراست که چندروز پیش یکی ازبینندگان تابناک درمورد حجاب اشاره کرده بود.هرچند خودمسئولان تناقضات فراوانی درتعریف جرم واینکه گناه هم الزاما جرم است یانه دارند ولی واقعیت این است که 54 کشوزاسلامی 2 مقوله جرم وگناه را تفکیک کرده اندو گناهی که اثرفرا فردی نداشته باشد جرم انگاشته نمیشود ومجازاتش با خداونداست نه حکومت / مثل مقوله حجاب که چندی است بحثش داغ شده.
شلوار پاچه گلی و کفش در گل مونده رو حراج کردند.بدو آتلیه هم کنارش که عکس یادگاری رو بگیری بری برادر به امورات دیگه مستضعفین برسی.
کارنامه دولت رئیسی در آستانه یک سالگی
دکتر سید ابراهیم رئیسی .ریاست جمهوری 5
دکتر محمد مخبر.معاون اول رئیس جمهور 5
دکتر غلامحسین اسماعیلی .رئیس دفتر ریاست جمهوری 10
دکترعلی بهادری جهرمی.سخنگو و دبیرهیئت دولت 10
دکترسید صولت مرتضوی.سرپرست نهاد ریاست جمهوری 10
دکتر میثم مطیعی رئیس ساز مان امور اداری واستخدامی 11
دکتر محسن رضایی میرقائد.معاون اقتصادی رئیس جمهور5
مهندس محمد اسلامی.رئیس سازمان انرژی اتمی16
دکتر سید مسعود میرکاظمی.رئیس برنامه و بودجه0
دکترسید امیرحسین قاضی زاده هاشمی
رئیس بنیاد شهیدو امور ایثارگری 5
دکتر محمد دهقان.معاون امور حقوقی رئیس جمهور0
دکترانیسه خزعلی.معاون رئیس جمهور در امور زنان وخانواده0
دکتر سید محمد حسینی .معاون رئیس جمهور در امور مجلس 20
دکتر علی سلاجقه .معاون رئیس جمهور ورئیس سازمان حفاظت محیط زیست15
دکتر یوسف نوری.وزیر آموزش و پرورش
0.0.0
دکتر عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری12
حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب 5
دکتر سید احسان خاندوزی .وزیر اقتصاد ودارائی 9
دکتر بهرام عین الهی.وزیر بهداشت 18
دکتر سید جواد ساداتی نژاد.وزیر جهاد وکشاورزی 12
دکتر حسین امیر عبدالهیان.وزیر امور خارجه 0
دکتر امیر حسین رحیمی .وزیر دادگستری 12
امیر سرتیپ محمد رضا آشتیانی. وزیر دفاع 19
مهندس رستم قاسمی .وزیر راه و شهر سازی 2
دکتر سید رضا فاطمی امین.وزیر صنعت
0.0.0
دکتر محمد علی زلفی گل.وزیر علوم16
دکتر محمد مهدی اسماعیلی.وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی 15
دکتر احمد وحیدی.وزیر کشور 10
مهندس سید عزت الله ضرغامی.وزیرمیراث فرهنگی وگردشگری 11
مهندس جواد اوجی .وزیر نفت.15
مهندس عبی اکبر محرابیان.وزیر نیرو 15
دکتر سید حمید سجادی.وزیر ورزش 12
دکتر عبدالملکی وزیر کار0
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
چقدر دکترا دادی به اینا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
من به همه‌شون صفر میدم مخصوصا وزیر علوم و تحقیقات و وزیر ارتباطات
این قدیری ابیانه هم برای خودش لعبتی است.
دراکثراستانها مهاجرت شدیدی از شهرستانها به شهرمرکز استان ودربرخی استانها یکی دوشهردیگر وجوددارد.بطوریکه رشدجمعیت اغلب شهرستانها منفی شده ولی مراکز استان با رشدفزاینده جمعیت وعواقب آن مثل تخریب خانه ها وتبدیل به آپارتمان- ایجادمحلات حاشیه ای و....گرفتارشده اند.پس آقای رئیسی درعین اینکه ایده بسیارخوبی مطرح کرده اندباید 2 استان اشباع شده تهران والبرز وهمچنین 2 استان گیلان ومازندران ودرسایراستانها مراکز استان را ازاین طرح مستثنی بدارند.
با توجه به اینکه من طرفدار این دو نیستم ولی خوب قدیری ابیانه چکاره مملکت است که برای فایزه هاشمی و تاجزاده اظهار نظر میکند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
ایشان اصولگرا و ارباب جمعی دولت محرومان بنابراین در نظر دادن و محکوم کردن این و آن محق هستند.
سلام
حق آبه کجا بود این مقدار آبی هم که آمد به خاطر بارندگی اخیر وسیل در آن مناطق بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
تو از کجا میدونی که نیست
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
از همون جایی که تو می دانی
جناب توکلی بیشترین آمار قبولی و بالاترین رتبه ها مربوط به کم درآمد ها هست لطف کنید حرف اشتباه نزنید چون پول از پولدارها گرفته می شود و خرج مدارس دولتی می شود
مگر نمی گویند اگر زرتشت دین خدایی هست پس مشروب خوری هم قطعا حرام هست!!!
این به کنار این مسکرات را کجا خریده و در کجا از او گرفته اید؟ این مهم هست! چون اگر در خانه بوده بله درست وگرنه اگر در مکانی غیر از این بود قطعا جرم مرتکب شده
مغرضان که خوشان کاری برای مردم نمی کردن از این که مدیران فعلی در بین مردم می روند نفرت پراکنی می کنند
کیهان: چرا درباره نمایندگانی که در گل عکس گرفتند، نیت‌خوانی می‌کنید؟ رطب خورده منع رطب چون کند؟ ببین کی داره به نیت خوانی اعتراض می کنه! هر سخن یا حرکت از اشخاصی که آقای شریتمداری در مورد آن ها کوچکترین شکی داشته باشد، به عناوین گوناگون در روزنامه کیهان هزار جور نیت خوانی در مورد آن ها درج می گردد!
حالا ، حقابه بود یا سیل؟
حالا کی سیل اومده؟ روغن ریخته رو نظر امام زاده کردن....مذاکره با طالبان و به رسمیت شناختنشون ظلم به مردم افغانستان زنان و دختران و پسران است و جرمی نا بخشودنی است. شما که دم از امام حسین می زنید اگر امام حسین امروز بود با این طالبان چه می کرد؟ آیا با اینها مذاکره می کرد یا مقابل تفکرشون می ایستاد؟ یادمان باشد هزاره ها شیعه هستند و در مرام طالبان خونشان حلال است....
دست وزیر امور خارجه ایران درد نکنه که با طالبان در خصوص حق ابه ایران به توافق رسیده هر چند طالبان گفته (خوب دقت کنید) اگر اب به اندازه کافی داشتیم حق ابه ایران را از هیرمند خواهیم داد، !!!!!!! بنظر این یعنی کشک و ابی در کار نیست، حالا ما کی از این خواب خرگوشی بیدار می شویم خدا داند
توافق نامه ی سال ۱۳۵۱. جالب است!!!!!!!!
هر وقت آب وارد ایران شد و به اندازه حقابه دریافت کردیم بعد بیایند مصاحبه بفرمایند هنوز آبی که ناشی از اقدام طالبان باشد به ایران وارد نشده ، از این قولها در طول 41 سال آقایان زیاد دادند و از این سفرا هم زیاد رفتن اما چیزی عاید مردم مظلوم سیستان نشده ،
سیل بود که امد
نه حقابه
جناب کیهان آنچه عیان است چه حاجت به بیان است . دراین سال‌ها مگر مسئولان در مصیبت های مردم غیر سلفی گرفتن کار دیگری هم کرده‌اند
در مورد حقابه هیرمند چه طالبان و چه دولت جمهوری اسلامی افغانستان همواره قول داده اند ولی هیچگاه به قولشان عمل نکرده اند
شب روز میگن ظریف فلان بسان یک حق اب نگرفت
کیهان رفیق شریعتمداری با رد ادعای خیلی از مردم نسبت به عکس برداری نمایشی نمایندگان مجلس و زاکانی در امامزاده داوود ، موجبات

تعجب همه کسانی که او و شیوه تخریبی او را خوب می شناسند را باعث گردیده است !!!!!!!!

البته از نطر کیهانیان ، هر کاری که رفقایشان بکنند عین صواب است و برعکس !!!!!
با سلام.
به نظر بنده کشور ما کمی بیش از حد استاندارد مسئول دارد.
با کاهش مسئول در حفظ و نگهداری مملکت بکوشیم.
الان که افغانستان سیل اومده..
اگر امیر عبداللهیان قدرت داشت،،سال قبل حق آبه رو میگرفتند
جمع کنید بساطتتون رو دیگه ، جمع کنید دیگه ، جمع کنید دیگه
بی‌صبرانه باید منتظر اول مهر بود بلکه جامعه فرهنگی یه حرکتی در جهت اصلاح امور بردارن ، واقعا ننگ بر این دولت
حاج حسین! نماینده ای که برای کمک میره با کت و شلوار چند میلیونی نمیره. اگر نمایندگان دور قبل همین کار رو می کردند چه قدر جر زنی می کردی!
باید تاسف خورد برای چند نماینده که دنبال افزایش حقوق بازنشستگان و به اصطلاح همسان سازی هستند به غیر از بازنشستگان روستایی و حداقل بگیران تامین اجتماعی واقعا خیلی از بازنشستگان دریافتی خوبی دارن مثلا طرف در سال ۷۲ بازنشسته شده حالا تقریبا ۹میلیون میگیره یعنی حدود ۳۲ سال حالا در هیچ جای دنیا بحث همسان سازی حقوق شاغل و بازنشسته مطرح نیست چرا با این طرح بدون شک دوسال دیگه ۹۹ درصد کارمندان درخواست بازنشستگی پیش از موعد می‌کنند لطفا کمی منطقی باشید ۵میلیون بازنشسته و افزایش سونامی تورم ر هم در نظر بگیرید کشور ویران شده رو هم در نظر بگیرید، حقوقهای نجومی رو هم در نظر بگیرید پاداش ایام خاص رو برای افراد خاص در نظر بگیرید دیگه چیری تخ دیگ نمیمونه
آقای رییسی این سفرهای استانی و ایرانگردی شما فقط اتلاف سرمایه و انرژی هست و بس ، مدیران به اصطلاح انقلابی شما فرق قند و قوروت رو نمیدونتد ؟؟
حق آبه ایران در سال 1351 تعیین شده که بسیار جالبه
اره عبداللهیان مذاکره کرد و جواب داد سیل سیستان هم نتیجه مذاکرات بود۶
قدیری ابیانه یادت نره که اگر پدر همین فایزه نبود تو الان حداکثر داشتی سر کوچتون لبو می فروختی. ثانیا تا اونجا که من یادمه شما اصولگراها از پیروزی ترامپ به وجد اومده بودید و حتی برای تجدید انتخابش نذری می دادید. حالا ترامپ براتون آخ شده؟!
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
من هم یادمه از بزرگترین تا کوچکترین اصولگراها تمام فکر و ذکرشان پیروزی ترامپ و پاره کردن برجام بود
آقای شریعتمداری
اگه شهردار یا شورای شهر اصلاح طلب بودند همین مطالب را....
چرا دروغ تحویل مردم میدهید کجا طالبان حق آبه ایران را داد؟

افغانستان سیل اومد 120 هم مردند. اون سیل بود دادش نه حق آبه

عبدالهیان هم یکی مثل ظریف
موفقیت بی نظر وزیر خارجه در تعامل با طالبان را تبریک عرض می کنم! جمعش کنید بابا
و اما حق آبه هیرمند ، باید دید چی دادند که حق ابه گرفتند و گر نه ندیدیم از این دولت بتونه یه قدم مثبت در جهت خیر و صلاح این ملت برداره الا در حرف
فایزه هاشمی تنها زن مدافع ملت درود بر شرفش. چندین بار واقعیتهایی را گفته که حرف دل مردم است ولی جرات نمیکنند بگویند.
زمین مردم در داخل شهرها را تغییر کاربری بدید مسکونی شود مشکل حل شود طرح محدوده مخارج محدوده با یکخط فرضی مشخص شده به طوریکه قیمت دو زمین کنا هم اختلاف قیمت فاحشی دارد پرانتز از اینجا آغاز میشود
«با پیگیری امیرعبداللهیان، طالبان حق‌آبه هیرمند را داد»
درسته ولی یک مقدار پایین تر از سد در محل هیرمند آن هم با کلاشینکف
فرموده بودید چرا نیت خواهی می کنیم.بدانید و آگاه باشید که نیت خواهی را از شما کیهانیان عزیز یاد گرفته ایم و بس.
الان حقابه هیرمند است یا طغیان در اثر بارندگی ها؟
با پیگیری امیرعبداللهیان، طالبان حق‌آبه هیرمند را داد
احتمالا سیل باعث جاری شدن آب شده است
نامه انتقادی احمد توکلی به رئیسی: کدام یک از این ستمگری‌ها را می‌توانید پاسخ دهید?دروس عمومی هم تو کنکور حذف شده
تعهد و تخصص دو بال از هم نا گسستنی اند حالا ما بیاییم ادبیات و بینش را حذف کنیم و بگوییم تو جمهوری اسلامی از این به بعد، بعد از 43 سال از انقلاب دیگر تعهد که همان فرهنگ و ادبیات ماست از زیست و شیمی فرعی ترن این یک نوع کشف حجاب ادبی و فرهنگی از فرهنگ اصیل ایران اسلامی است که یه عده ایی دارن یواشکی زیر پوستی یه کارهایی برای فرهنگ اصیل این مرز و بوم انجام میدند در عجبم کنکور زیست و شیمی چرا حذف نمیشود
نیاز به نیت خوانی نیست اگه خالصانه بود و در راه خدا بود پنهان بود و احتیاج به تیم عکاسی و فیلمبرداری نبود
اموال فائزه در ایران نیست که بخواهید مصادره کنید!
جناب آقای حاج حسین مدیرعامل محترم و ابدی جریده کیهان عزیز و ارجمند
نیت خوانی را همه از شما آموخته اند. جنابعالی سرسلسله همه نیت خوانهای عالم هستید و هر چه به ذهن پاکتان می آید به مخالفان خود نسبت می دهید. حالا که نوبت به دیگران رسید، بد شد.
عکس مربوط به خدمت رسانی، دلجویی یا دست گیری از محرومین سیل توسط نمایندگان نبود بلکه صرفاً عکس یادگاری (با لبخند برای حادثه با شش کشته) برای استفاده در خدمت گیریهای بعدی بود. ضمناً یادشان رفت از پذیرایی بعد از بازدید هم عکسی ارسال کنند. آخر می دانید که این گروه همه شیفته خدمتند نه تشنه قدرت. (خدا رحمت کند شهید بهشتی را که اگر امروز بود چه سوز و گدازی میکرد)
تابناك ، در انتخاب تيتر خبر دقت كنيد ، هنوز هم طالبان حقابه ايران را ازاد نكرده ، بنابراين از متن (با تماس عبدالهيان،طالبان حقابه ايران را داد ) تنها بوى تبليغ براى نامبرده به مشام مى رسد
نامه انتقادی احمد توکلی به رئیسی: کدام یک از این ستمگری‌ها را می‌توانید پاسخ دهید؟اوخ جون دروس عمومی هم حذف شده تو کنکور بجای صرف وقت خود به فارسی و قرآن میریم یه زبان ادبیات خارجی دیگه میخونیم یا رمان خارجی میخونیم از بس که از ترس کنکور از فردوسی و مولوی زیاد خوندیم خسته شدیم دیگه راحت شدیم مثل زمین شناسی که در کنکور نبود خیلی وقت بهش نمیزاشتیم فارسی و بینش و قرآن هم مثل زمین شناسی شد خدایا شکرت ما امسال کنکور داشتیم دیگه فارسی و بینش و قرآن را گذاشتیم کنار شب امتحان با یک مرور گذرا حفظ موقت می کنیم نمره قبولی میگیریم خلاص خدا به سعدی و حافظ و مولانا رحمت کند خوب کردن فارسی را حذف کردن شعر و ادبیات مال بزرگتراست
توافقنامۀ سال ۱۳۵۱
بازم از قدرت و توافقات اون زمان استفاده کردن
واقعا چقدر همه چیز اصولی و قانونی بود
دمشون گرم سیاستمداران اون سالها که با قدرت و محکم امتیاز میگرفتن
حالا اینا میتونن برن از ترکیه حق ابه بگیرن
یخورده سیلاب و بارندگی راه افتاده دوباره به نام کارهای خودشان ثبت کردند
آقای عبداللهیان آش ماش به همین خیال باش جواب سلام شما را به زور علیک می کنند بعد آب بهتون بدن مگر زیاد بیارند نتوانند کنترل کنند آن وقت منت میذارند بهتون می دهند این روزنامه کیهان مگر وحی منزل است که دور همفکرانش یک هاله مقدس می کشد و کسی حق ندارد که تو بهشان بگوید
احتمالا منظور اینکه سیل اخیر نتیجه پیگیری ایشان در مورد حقابه هیرمند بوده است؟
اقاي كيهان چون شما هم از كار نمايندگاني كه از جناح مقابل شما هستند هم نيت خواني مي كنيد.
سدشان سریز کرده است وگرنه الان هیرمند در سبل فرو رفته است
خیلی عجیبه طالبان هم ازمترمکعب سردرمیارن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
طالبان هرچی باشه از غربگدا بهتره
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
نه بابا اینطورهام نیست اونها گفتند مثلا چند کرور خزانه حمامی و ایشون برای خودش تبدیل واحد کرده و به این عدد رسیده.
هاشمی گفته بود من دلم می خواهد ترامپ پیروز شود تا تحریم ها را علیه ایران، تشدید کند. خانم هاشمی بصیرت بصیرت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
خانم هاشمی ذره ای وجدان!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
هاشمی خواسته قلبی اصولگراها رو به زبون آورده وگرنه همه می دونند که اصولگراها دوست داشتند ترامپ پیروز بشه . اگر فائزه اینو بخوادجرمه اگه اصولگراها بخوان انقلابی گریه و می خوان که ذات پلید آمریکا برای همه دنیا نمایان بشه . واقعا بدترین چیز در جهان همین یک بام و دو هواییه . یه چیز واحدبرای یکی خوبه برای دیگری بده
آقای توکلی حرفش متین است، ولی چرا درباره وضع نابسامان بنزین که اقتصاد کشور را فلج کرده و باعث و بانیش عملکرد ایشان در دوره نمایندگی مجلس است ساکت است؟
قضیه خودنمایی و عکس گرفتن به کنار، گل آلود کردن کفشهای رسمی خودش نوعی اسراف و از بین بردن کفش است مخصوصا اگر کفششان از نوع میرسلیم باشد.
اگر رفتن به مناطق سیلزده جهت کمک ومدیریت کمکرسانی در منطقه بود اینهمه عکس وپخش در سایتها نبود اقای کیهان اگر این عمل از طرف جناح مخالف بود چه تفاسیری ازخودش صادر میکرد اما حالا که از همپالگیهای خودشان است چه مجیزگوییهایی راه انداخته یک نفر از اقای شهردار محترم بپرسد شما صدمات وارده به تهران را مدیریت کردی که سر از امامزاده داود دراوردی تازه از شماها چه کاری برمی اید به غیر از عکس گرفتن وپخش کردن برای مقاصد بعدی واز همه مهمتر کیهان به دیگران ایراد میگیرد که نیت خوانی میکنند اگر بد است چرا خودت نیت خوانی میکنی که هدفشان خیر بوده وبرای خود نمایی نبوده است تا انجا که میدانیم انان که برای خدا کاری را انجام میدادند هیچ نشانی از خود بجا نمیگذاشتند چون معتقد بودند انکه باید ببیند میبیند و.......
روغن را چندین برابر افزایش قیمت دادند حالا ۳۰۰۰ تومان کاهش دادند آن هم نه بصورت رسمی با کلی منت بر مردم و انگار یک پیروزی بزرگ بدست آورده اند قیمت روغن ۱۳۰۰۰ تومان بود که دولت مردمی ۶۴۰۰۰ تومان کرد
مسوولان افغانستان به این نکته توجه داشته داشته باشند که حدود 9 میلیون افغانستانی در ایران هستند که اب این کشور را مصرف می کنند . این حقابه که حق ایران است حتی به اندازه نصف مصرف اب افغانستانی های مقیم ایران هم نمی شود. تازه اینها اب تصفیه شده استفاده می کنند که حتی در کابل پایتخت افغانستان هم به اندازه کافی وجود ندارئ.
خسته نباشید! سیل اومد دریچه سد رو باز کردند
آیت‌الله سیدابراهیم رییسی ????
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
آیت الله العظمی پروفسور رییسی
نمایندگان مجلس و زاکانی شهردار تهران که در امامزاده داوود با لباسهای گل الود عکس یادگاری گرفتند

با توجه به تاییدیه ای که از شریعتمداری کیهان دریافت کردند ، بهتر است که بکار خودشان بیشتر شک کنند و از مردم و خصوصا اهالی سیلزده عذر خواهی کنند !!!!؟؟؟؟
ظاهرا اقای قدیری ابیانه دنبال شر میگردد
پاسخ ها
محمد رضا جلالی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
حرف درستی هست نه تنها فایزه بلکه همه اونهایی که عامدانه دارند دشمن مات را تهییج میکنند و حتی خط دهی میکنند باید اوالشان مصادره شود تا ببینیم در راه هدف ناپاکشان چقدر حاضرند ه ینه بدهند
خدا وکیلی سیل داشت افغانستان رو میبرد سد رو باز کردن ، به وقت خشکسالی باید دید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
خسته نشدید از این همه عناد؟
قدیری ابیانه: اموال فائزه هاشمی باید مصادره شود.

اموال سر به فلک کشیده بسیاری از افراد که کسب کاری هم نداشته‌اند و فقط از طریق رانت خواری، اختلاس به این داراییهای عظیم رسیده‌اند؛ باید مصادره شود.
پاسخ ها
محمد رضا جلالی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
بله اموال انها هم باید مصادره شود ولی امثال فائزه در اولویت هستند چون بنای بسیاری از نابسامانی های اقتصادی و اجتماعی و....زیر سر اینهاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
مدافع اموال نامشروع خاندان هاشمی شدی؟
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
ناشناس 11:09طبق گفته خود رهبری اموال خاندان هاشمی رفسنجان در قبل از پیروزی انقلاب بسیبیشتر هم بوده بعداز انقلاب کمتر شده که هیچ بیشتر هم نشده اما مسئولانی هستند که قبل از انقلاب نان برای خوردن نداشتن اما اینک ثروتهای نجومی دارند ازصدقه سر سفره انقلاب
امیر عبدالهیان به درد مذاکره در همین حد میخوره. مثلا بره بگه لطفا سر راه آبو باز کنید چند لیتر هم بیاد سمت ما. ولی در حد و اندازه مذاکرات اتمی نیست واقعا
پاسخ ها
محمد رضا جلالی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
حقیقتا پی به خیانت های تیم مداکره کننده
قبلی نبردید
آقای نماینده شما با اون عجله به منطقه سیل زده رفتید و به قول خودتون وقت نداشتید چکمه تهیه کنید ولی ژستی که برای عکس گرفتن داشتید نشون می داد نیت فقط همون عکس گرفتن بوده. زیاد هم بفکر ماست مالی کردن نباشید چون مردم شاخک هاشون تیز شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
لطف ذهن خوانی نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
هیس !!!!!! این مجلس انقلابیه وکسی حق نداره از نماینده های انقلابیش بدبگه
اقای قدیری ابیانه بهتر نیست کمی از اوقات خود را صرف وضعیت اسفناک زندگی ملت بکنید که با تنگدستی وگرفتاری امرار معاش می کنند وبیش از 53میلیون از جمعیت این کشور با درامد زیر خط فقر امرار معاش بخور ونمیر می کنند ،فکر وذکر خود رابرای چاه کندن برای هموطنانی که فرندان این مملکت هستند مشغول نکنید ،هرچند خطایی نیز داشته باشند .
من فقط یادمه در جریان سیل گلستان خبرنگاران تا خشتک در آب را مسخره میکردند.
اقای شریعتمداری اولا بگو این نمایندگان رفتن امامزاده داوود الان جیکار کردن؟ بجز عکس وگلمالی کردن خودشان ایا کاری صورت دادن بخدا بخدا اینها ریاکارند
با این تیم مذاکرات بجایی نمی رسد اینها اعتماد بنفس و اطلاعات کافی ندارند و از عواقب آن می ترسند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
اره تیم ظریف خوب بود همه چیرو داد آنریکا هیچی نداد هیچی حتی وب سایت هاشون تحریم ایران رو برنداشتن
نامه انتقادی احمد توکلی به رئیسی: کدام یک از این ستمگری‌ها را می‌توانید پاسخ دهید؟
احمد توکلی با ارسال نامه‌ای به رئیس جمهور نسبت به ابلاغ مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی انتقاد کرد و آن را خلاف عدالت و مطلوب اقشار خاصی از جامعه و بستر مفسده های دیگر برشمرد. در بخشی از این نامه آمده: آزمون سراسری یک بار در سال برگزار می شود و داوطلب به سوالات آزمون در یک روز پاسخ می‌دهد اما قرار است با این مصوبه، امتحانات نهایی برای هر پایه در ده روز برگزار شود و با توجه به "چند هزار نمره بیست" که در سوابق تحصیلی داوطلبان فعلی وجود دارد، حتی بیست و پنج صدم خطا در هر امتحانی به منزله عقب افتادن از چند هزار نفر و محرومیت در این رقابت سنگین است. یعنی دانش‌آموز در سال یک بار در کنکور شرکت می‌کند اما با این مصوبه قرار است سی بار در امتحان نهایی شرکت کند؛ امتحاناتی که دانش آموز در عمل ملزم به گرفتن نمره بیست در آنهاست. در نتیجه استرس یک روز کنکور در سال پایانی، به استرس ۹۰ روز امتحان نهایی و یک کنکور تبدیل می شود. این استرس چندین امتحانات نهایی‌ به مراتب رنج آورتر و مهلک ‌تر از استرس یک‌روزه کنکور است و عواقب روحی و روانی شدیدی برای جوانان و خانواده‌ها خواهد داشت. البته چون این مصوبه در جهت منافع ثروتمندان تهیه شده است و احتمال پیروزی آنها را در کنکور افزایش میدهد و فشار کنکور برای داوطلبان و خانواده های متمکن کاهش می‌یابد، این فقرا هستند که باید ترس و لرزشان اضافه شود، که می‌شود. جناب آقای رئیسی شما کدام یک از این ستمگری ها را می‌توانید پاسخ دهید؟ /

به اقای توکلی بفرمایید تو اگر دلسوز درس خوان ها و نخبگان بودی که پایه گذار سهمیه بندی ظالمانه نبودی برادر ! تو بهتره حرف نزنی و دم از عدالت سلیقه ای نزنی مرد حسابی !!!
آقای رییس جمهوری حالا که یکسال تمام از گرفتن ذمام امور اجراییشان گذشته تازه توپ مسکن را انداخته اوت و به مردم وعدهٔ زمین میده که خودتون بسازید !!! مرد مؤمن شما و وزیر مسکنتون تا الان باید یک میلیون واحد مسکونی تحویل میدادید !!! یادتون که نرفته ؟ مردم هنوز یادشون هست ولی همچنان که از اول هم معلوم بود دولت شما اینکاره نیست بنابراین امیدی هم ندارند.
آقای امیر عبدالهیان سر کی را شیره میمالید ؟ احتمالاً سر خودتون را . الان که فصل بارانهای موسوم به مونسون در هند هست و پرش هم به بیست استان کشور ما هم خورده و مسئولین در گل مانده هم گواه آن هست ، معلوم هست که این باران‌ها افغانستان را بیشتر مورد عنایت خود قرار داده اس و زور باران و فشار آب ناچاراً آب اضافی را به اینور سر ریز کرده اند یا بدون دخالت افغان‌ها به سمت کشور ما روان شده است.
با پیگیری امیرعبداللهیان، طالبان حق‌آبه هیرمند را داد: سند و مدرکی دارید برای این حرف یا مثل بقیه حرفهای دولت سیزدهم که در حد حرف باقی میمونه.
جناب کیهان مشکوک بودن مردم به حرکات نمایشی به حق است چونکه این مشکوک بودن مسبوف به سابقه عدم انجام وظایف اصلی توسط مدیران نمایشی است.چرا که به هنگام ایجاد ساز وکار و دلایل ایحاد چنین فاجعه ای توسط متجاوزین به حقوق طبیعت ومردم این مدیران نمایشی بدلیل غفلت واهمال کاری ویا شاید منافع در سکوت مطلق بوده اند.
جنابان مدیران آب ایران : شما یقین بدانید که طالبان قطره ای از آب هیرمند را بسمت سیستان نمیفرستند.میدانید چرا؟ چون اونها از شما ها محتاجتر و صد البته لجباز ترند.مگر اینکه سیل افغانستانرا ببره.
جناب امیر عبدالهیان فقط 10 درصد حفابه را دارد می دهد. آب اصلا به هامون نمیرسد
الان سیل اومده اونجا، اگه حق آبه رو ندن خسارت میبینن
آقای ابیانه رفتاری که شما و همفکران شما با منتقدین دارید باعث شده که این حرفها گفته بشه
زنده باد به این قاضی قانون مدار
من که فکر نمی‌کنم اینگونه بخارات از وزیر امور خارجه بر بیاد. در این یکسال هیچگونه نقش آفرینی در سیاست خارجی از ایشان ندیدیم.
شریعتمداری و عسگراولادی هم کیش بودند
اقای کیهان
با نگاهی به سابقه ان روزنامه وزین متاسفانه درجه توجیه گری و ماله کشی ان روزنامه این روزها به صفر نزدیک شده اتاق فکرتان را راه بیاندازید اگر دارید
سلام خسته نباشید به کیهان بفرمایید مسئولین نوکری نکنند حقوق بازنشسته ها ی تامین اجتماعی را بدهند که از اندوخته خودشان است بوجه کشور ودولت نیست
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر