بازدید 8608
۷

دستگیری فرزند پدرکش در کمتر از نیم ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: پس از اینکه فرزند ناخلف پدر خود را به قتل رساند و متواری شد ، ماموران پلیس شهرستان پردیس در کمتر از نیم ساعت قاتل فراری را دستگیر کردند.
کد خبر: ۱۱۳۱۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰ 26 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهزاد عبدیان روز سه شنبه در توضیح این خبر اظهار داشت:در پی اختلافات خانوادگی، فردی ۵۷ ساله ازسوی پسرش مورد حمله قرار گرفته و به قتل رسید.

وی افزود: با اعلام مرکز پیام در خصوص آنکه فردی با ظاهری خون آلود در حوالی تونل سلام فاز ۱۱ پردیس قصد انداختن خود به زیر خودروها و خودکشی را دارد بلافاصله واحد گشتی از ماموران انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد جوان ۲۸ساله پدر خودرا به قتل رسانده و قصد خودکشی دارد که بلافاصله به محل حادثه که داخل کانکسی بوده اعزام که با جنازه خون آلود شخصی حدودا ۵۷ ساله روبرو شدند که بر اثر جراحت از ناحیه گردن به علت خونریزی شدید فوت کرده است.

عبدیان با اشاره به علت این حادثه،گفت: درگیری در محل کار متوفی که داخل کانکسی بوده بین متوفی با پسرش به وقوع پیوسته که در نهایت فرزند با چاقویی که در دستش بوده چند ضربه به مقتول وارد کرده که در کمتر از نیم ساعت دستگیر شد.

وی با بیان اینکه متهم پس از تکمیل تحقیقات همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی شداز شهروندان خواست، در برابر اتفاقات روزمره خویشتن داری، صبر و حوصله را پیشه کرده و موارد اختلافی را از مسیر قانونی پیگیری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس افزود: اصلی ترین راه‌های مقابله با خشم مقابله با افکاری است که امواج خشم را تحریک و تقویت می‌کند و آرام شدن جسمانی از قبیل دور شدن از محیط و افرادی که موجب مشاجره و خشم شده‌اند یا از طریق پرت کردن حواس؛ چرخه فرآیند افکار خصومت‌آمیز را متوقف و حالت روحی را به سرعت تغییر می دهد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۷
شرایط کشور را بجایی رسانده اند که نه فرزند در برابر پدر و مادر احساس امنیت میکند و نه پدر و مادری میتواند در کنار فرزندانش آرامش و آسایش داشته باشد و چه راحت گفتار درمانی میکنند!
پاسخ ها
دوست خوب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
در همه جای دنیا از این اتفاقات می افتد ولی کسی به کشور خود حمله نمی کند
ایرانیان از عصبی ترین و عصبانی ترین مردمان جهان هستند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
عبارت وحشی شدن در اثر تنش مداوم کارشناسی تره.
دوست خوب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
نظرات محققان بین المللی و مقالات چاپ شده چنین مطلبی را تایید نمی کند.
این نظر شخصی شماست و بدون پشتوانه علمی است و یقینا درست نیست
گویند بخواب تا به خوابش بینی ای بیخبران چه جای خواب است مرا خانواده ای که دچار آسیب های متعدد اجتماعی شده وبا فقر واعتیاد دست وپنجه نرم میکند واحتمالا ساکن کانکس است کارش از نصیحت وتفکر گذشته.بیایید فکر اساسی تری بکنید
این همه جرم و جنایت در کشور در حال وقوعه صدا و سیمای میلی ما هم مدام اخبار تیر اندازی در امریکا و اروپا رو پخش میکنه.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل