بازدید 12024
۴
پرونده تازه ۳۹میلیارد تومانی در فوتبال ایران از متهم ع.ش

استقلال و سازمان لیگ؛ جدیدترین گروگان دلال بدنام تبلیغات محیطی

تاکتیک این دلال بدنام و بدسابقه تبلیغات، کشاندن محاسبات فصل قبل به لیگ جدید است تا باشگاه هم ناچار باشد به همکاری با او ادامه بدهد. بهانه غرامت دو هفته مسابقات، حقه‌ای تکراری برای پرداخت نکردن پول ۱۳هفته از تعهدات شده است!
کد خبر: ۱۱۳۱۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲ 23 July 2022

یک چهره کهنه‌کار و بدنام تبلیغات محیطی فوتبال ایران بار دیگر برای سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ایران مشکل مالی درست کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فردی به نام ع.ش که پرونده سیاه و سنگینی در قراردادهای تبلیغی با فدراسیون های مختلف ورزشی و باشگاه‌های فوتبال ایران دارد و بارها با بد عهدی و خلف وعده مشکلات مالی و دعواهای حقوقی چند ده میلیاردی ساخته است، بار دیگر و طبق عادت همین کار را تکرار کرد و یک اختلاف جدید درست کرد!

این فرد که تحت عناوین شرکت های مختلف ، بارها ضربات سنگینی به استقلال و پرسپولیس و تیم های ملی و لیگ های مختلف از فوتبال گرفته تا بسکتبال و کشتی و والیبال وارد کرد، از فصل گذشته به استقلال لینک شد و تبلیغات محیطی بازی های این تیم که با تلاش آجورلو مستقل شده بود را به دست گرفت و تعهداتی داد که طبق معمول توان اجرای آنها را نداشت و موجب بروز دعوای جدیدی شد.

این فرد که چندماه هم توسط دادستان وقت تهران بازداشت و در زندان قرار داشت، دست از این رویه برنداشت و بعداز آزادی به شیوه‌های جدیدی باشگاه‌های فوتبال کشور را فریب داد که یکی از معروف ترین آنها ماجرای پیامک‌های هواداری سرخابی‌ها بود که شبکه سه تلویزیون هم شریک آن شد و همراه اول مدتها درگیر شکایات این قرارداد جنجالی بود.

استقلال و سازمان لیگ؛ جدیدترین گروگان دلال بدنام تبلیغات محیطی

باشگاه استقلال به دلیل بازی‌های پیچیده همین فرد ، هنوز بدهی به سازمان لیگ در مورد تبلیغات محیطی فصل گذشته را تسویه نکرده است و این ماجرا گره دیگری در تامین مالی آبی‌ها زده است.

البته در ابتدای همکاری این چهره بدحساب ، هشدارها و تذکراتی به مدیرعامل استقلال داده شده بود اما وعده‌های چرب کار خودش را کرد و هنوز مشخص نیست او بابت گرفتن این امتیاز میلیاردی اسناد مالی مناسبی به آجورلو داده است یا بار دیگر از مهلکه درخواهد رفت؟

استقلالی ها از هفته پنجم فصل قبل و در بازی با نساجی تبلیغات محیطی خود را در اختیار گرفتند، به این شرط که بابت هر بازی به سازمان لیگ مبلغ 3 میلیارد تومان پرداخت کنند. رقمی که قاعدتا خود استقلال نباید پرداختش می‌کرد و ع.ش بود که باید این توافق را عملی می‌کرد اما طبق انتظار خبری از پرداخت بموقع نشد و بهانه‌های تکراری شروع شد.

در این بین مدیران سازمان لیگ بابت 13 بازی میزبانی این تیم از استقلال 39 میلیارد طلب کرده اند اما استقلالی ها بابت دو بازی اول که اجازه اجرای تبلیغات خود را نداشتند از این سازمان طلب غرامت کرده اند.

در این بین سازمان لیگ حاضر شده به استقلال مبلغ یک میلیارد غرامت بدهند که این عدد به هیچ عنوان مورد تایید نماینده تبلیغات باشگاه نیست و آنها بابت دو بازی عدد بیشتری می خواهند که به طنز شبیه است.

مطمئنا این یک حقه تکراری و بهانه جویی مشخص برای تعویق انداختن پرداخت چند ده میلیارد معوقات سازمان لیگ است. چیزی که اغلب مدیران فوتبال کشور با این حربه و شگرد آشنا هستند.

تاکتیک این دلال بدنام تبلیغات کشاندن این محاسبات به فصل جدید لیگ برتر است تا باشگاه هم ناچار باشد به همکاری با او ادامه بدهد؛ نوعی گروگانگیری برای ادامه فعالیت های مخرب و زیانبار که تمامی ندارد و برای رهایی از آن ، اغلب مدیران به عبور از حقوق و طلب های مجموعه تحت امر خود مجبور می‌شوند. 

نویسنده:پژمان حسین‌زاده

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
چظوری که برای چند درصد سهم تبلیغات هر بازی سازمان لیگ 3 میلیارد تومان طلب می کن ولی برای جلوگیری از تبلیغات 3 بازی حاضر به غرامت حداقل 30 میلیاردی (اگر سهم 10 درصدی رو سازمان لیگ برای خودش در نظر گرفته باش) نیست.
ماست مالی توسط بابا سجادی و فدراسیون آبی
برا 13بازی 39میلیارد سازمان لیگ میحاد بعد برا 3بازی اموده میگه 1میلیارد به نظرتون کی مقصره
ع ش یعنی چی خوب اسم کامل بزنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار