بازدید 3179

تیراندازی مبارزان فلسطینی به سمت نظامیان در نابلس

منابع فلسطینی شامگاه چهارشنبه از تیراندازی مبارزان مقاومت فلسطین به سمت گروهی از نظامیان صهیونیست در نابلس واقع در کرانه باختری خبر دادند.
کد خبر: ۱۱۳۰۸۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰ 21 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از فلسطین الیوم، منابع فلسطینی شامگاه چهارشنبه از تیراندازی رزمندگان مقاومت فلسطین به سمت نظامیان صهیونیست در نابلس واقع در شمال کرانه باختری خبر دادند.

بر اساس این گزارش، رزمندگان مقاومت فلسطین به سمت گروهی از نظامیان صهیونیست در نابلس تیراندازی کردند.

رسانه های عبری اعلام کردند که گروهی از نظامیان صهیونیست در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین ایتمار در جنوب نابلس هدف تیراندازی فلسطینی ها قرار گرفتند.

این رسانه ها مدعی شدند که در این تیراندازی آسیبی به نظامیان صهیونیست نرسید و جستجو برای یافتن عاملان تیراندازی ادامه دارد.

از سوی دیگر منابع فلسطینی از رژه گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در نوار غزه خبر دادند.

در همین راستا، گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس شامگاه چهارشنبه در نوار غزه رژه نظامی برگزار کرد.

طبق اعلام منابع فلسطینی این رژه نظامی در سالروز اسارت گلعاد شالیط نظامی صهیونیست در جریان جنگ سال ۲۰۱۴ در غزه برگزار شد و صدها نفر از مبارزان گردان های القسام در آن شرکت داشتند.

طی ماه‌های گذشته همزمان با ادامه اشغالگری نیروهای صهیونیستی، عملیات مقاومتی و ضد اشغالگری نیروهای فلسطینی نیز چند برابر شده است. همزمان امنیت ساکنان شهرک‌های اشغالی به شدت مختل گردیده و صهیونیست‌های ساکن در مناطق اشغالی با نگرانی و اضطراب دو چندان روزگار را می‌گذرانند.

در همین راستا، عملیات مقاومتی شهروند فلسطینی طی شامگاه سه شنبه به زخمی شدن یک شهرک‌نشین اشغالگر اسرائیلی منجر شد.

منابع عبری زبان محل این عملیات ضد اشغال را در غرب قدس اعلام کرده و در این ارتباط افزودند که عملیات مذکور با سلاح سرد علیه شهرک نشین صهیونیست انجام شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی