بازدید 42066
سه هزار و هفتاد و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»

حسین شریعتمداری در واکنش به حکم حمید نوری: چرا اتباع اروپا در ایران باید امنیت داشته باشند؟ /واکنش پلیس به ویدئوی برخورد گشت ارشاد با یک مادر؛ با سرتیم برخورد شد / واکنش وزیر ارتباطات به فعال شدن جستجوی ایمن در گوگل: خواسته خانواده‌هاست

در بسته خبری امروز «تابناک»، تیتر‌هایی مانند: واکنش وزیر ارتباطات به فعال شدن جستجوی ایمن در گوگل: خواسته خانواده‌هاست/معاون فرهنگی وزارت علوم: بدحجابی در دانشگاه‌ها ناشی از سبک زندگی غربی است / رئیس قوه قضائیه: وزیر کار هر چه سریع‌تر معرفی شود/برای تعیین قیمت رب گوجه، نیازی به ورود معاون اول رئیس جمهور نیست و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۳۰۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 20 July 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

حسین شریعتمداری در واکنش به حکم حمید نوری: چرا اتباع اروپا در ایران باید امنیت داشته باشند؟
حسین شریعتمداری در روزنامه کیهان با اشاره به محاکمه حمید نوری و محکومیت او به حبس ابد در سوئد نوشت: وقتی شهروندان ایرانی در کشور‌های اروپایی امنیت ندارند، چرا باید اتباع آن کشور‌ها در ایران از امنیت کامل برخوردار باشند؟! راه کار چیست؟! وظیفه مسئولان ذی‌ربط است که موانع پیش‌روی برای تنبیه پشیمان‌کننده دولت سوئد را برطرف کنند و به دولت‌های اروپایی ـ و در این مورد، دولت‌های سوئد، آلمان، فرانسه و بلژیک ـ نشان بدهند که تشکیل دادگاه بلخ و متهم کردن و بازداشت بی‌جرم و علت اتباع ایرانی چه هزینه سنگینی برای آن‌ها در پی خواهد داشت.

نماینده مجلس: ۲۰ روز واردات انجام نشود، ذخایر استراتژیک کشور به صفر می‌رسد
جلال محمودزاده، عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ذخیره استراتژیک نداریم. بر اساس قانون حداقل باید شش ماه ذخیره کالا‌های اساسی مثل آرد، گندم، روغن، برنج و قند را داشته باشیم؛ اما ذخیره آن‌ها به ۲۰ روز نمی‌رسد؛ یعنی اگر در طول ۲۰ روز وارداتی انجام نشود، دخیره کالا‌های اساسی کشور به صفر می‌رسد.

واکنش پلیس به ویدئوی برخورد گشت ارشاد با یک مادر؛ با سرتیم برخورد شد
صبح روز گذشته ویدیویی از حضور چند زن در اطراف یکی از گشت‌های پلیس در پایتخت منتشر شد که در پی آن مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، از برخورد با سرتیم گشت انتظامی خبر داد. در اطلاعیه‌ای که پلیس پایتخت اعلام کرده، آمده است: «در پی اطلاع از برخورد خارج از ضوابط یکی از گشت‌های پلیس با یکی از شهروندان، موضوع به سرعت مورد رسیدگی قرار گرفته و با سرتیم این واحد انتظامی به دلیل سوءمدیریت برخورد انضباطی شد.»

عباس عبدی: کاش روحانی زمانی که قانون ضدبرجام تصویب شد استعفا می‌داد
عباس عبدی: باید از آقای روحانی پرسید؛ آیا فکر نمی‌کنید با یک استعفای حرفه‌ای و نه لزوما اعتراضی، می‌توانستید مانع از سنگ‌اندازی‌های بعدی نواصولگرایان علیه برجام شوید؟ و آیا در این صورت باز هم امروز در حسرت تصویب آن قانون بودید؟ پاسخ را نمی‌توان با قاطعیت گفت، ولی به نظرم با آغاز به نوشتن قانون هم می‌توانستید استعفا دهید تا مانع از تصویب چنین قانون زیان‌باری شوید. ماجرای ادعای دو زن نسبت به یک کودک را فراموش نکنید. ظاهرا اجازه داده شد که این کودک دو نیم شود. احتمالا هیچ کدام مادر واقعی نبودند.

۱۰۰ کلاهبردار انتخاباتی در کشور شناسایی شدند
مدیرکل امور انتخابات شورای نگهبان گفت: در طول انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی، ۱۰۰ کلاهبردار انتخاباتی شناسایی شد که شورای نگهبان از ۶۰ نفر آن‌ها شکایت و دادگاه ۳۰ نفر را محکوم کرد.

واکنش وزیر ارتباطات به فعال شدن جستجوی ایمن در گوگل: خواسته خانواده‌هاست
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات امروز چهارشنبه (۲۹تیر) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران موضوع جستجوی ایمن روی اینترنت کاربران ایرانی را تایید کرد. زارع پور اظهار داشت: وجود محتوا‌های غیر اخلاقی و دسترسی آسان به این محتوا‌ها باعث شد تا خانواده‌ها به ما از نگرانی جدی در این باره سخن گفتند. وی افزود: این یک نگرانی جدی است که با کمک اپراتور‌ها روی پلتفرم‌های جستجوگر فعال شده تا نگرانی خانواده‌ها برطرف شود. وزیر ارتباطات اضافه کرد: صرفا محتوای خشن و مستهجن محدود شده و این خواسته خانواده هاست.

دو مرزبان در درگیری با گروهک‌های تروریستی و معاند به شهادت رسیدند
معاون فرهنگی و اجتماعی مرزبانی فراجا از درگیری مسلحانه مرزبانان با گروهک‌های تروریستی و معاند خبر داد و گفت: در این عملیات‌ها دو نفر از دلاور مردان مجاهد مرزبانی به نام‌های ستوان دوم "مهدی محمدی نسب" و استوار دوم " علی فاضلی شاد" به فیض شهادت نائل آمدند. سرهنگ "رضا شیراوژن" اظهار کرد: شب گذشته مرزبانان غیور ایران اسلامی در راستای حراست از کیان ایران اسلامی حین پایش نوار مرز با افراد مسلح تروریست که قصد داشتند از دو نقطه مرزی در هنگ‌های پاوه و بانه وارد کشور شوند مواجه و با آتش سنگین و مقابله مقتدرانه مرزبانان مانع از نفوذ تروریست‌ها به داخل کشور شدند. وی افزود: در این دو عملیات، یک گروهک تروریستی منهدم و مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات کشف شد. معاون فرهنگی و اجتماعی مرزبانی فراجا گفت: در این عملیات‌ دو تن از دلاور مردان مجاهد مرزبانی به نام‌های ستواندوم "مهدی محمدی نسب" و استواردوم"علی فاضلی شاد " به فیض شهادت نائل آمدند.


معاون فرهنگی وزارت علوم: بدحجابی در دانشگاه‌ها ناشی از سبک زندگی غربی است
کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم:قسمت اعظم و قریب به‌اتفاق بدحجابی در دانشگاه‌های ما ناشی از بی‌دینی نیست، بلکه ناشی از سبک زندگی خاصی است که المان‌های خاصی از سبک زندگی غرب را در کنار سبک زندگی اسلامی دارد. /انتخاب


وزیر ورزش کرونا داشت، اما در جلسه هیات دولت حضور یافت!
وزیر ورزش در شرایطی امروز در جلسه هیات دولت حضور یافت که اعلام کرد به کرونا مبتلا شده است. حمید سجادی در حاشیه جلسه هیات دولت اعلام کرد: به واسطه ابتلا به کرونا، قادر به گفتگو نیست. وزیر ورزش و جوانان از خبرنگاران خواست به واسطه این موضوع و در شرایطی که هنوز جواب تست او اعلام نشده، مراعات کرده و نزدیک وی نشوند! /شفقنا


سنجش «احساس خشم» مردم ایران
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) اسفند ۱۴۰۰ طرح سنجش «احساس خشم» مردم ایران را با حجم نمونه ۲۰۸۸ نفر از ساکنین مناطق شهری و روستایی تلفنی اجرا کرده است. در این نظرسنجی که نظرات افراد بالای ۱۸ سال در آن مورد سنجش قرار گرفته، پاسخگویان در سه محور «حالت خشم»، «صفت خشم» و «کنترل خشم» مورد ارزیابی قرار گرفته اند.
۳۳.۶ درصد از پاسخگویان اظهار کرده‌اند به میزان زیاد یا کاملاً موافقند که «معمولاً زود از کوره در می‌روند»،
۱۵.۲ درصد گفته‌اند که اطرافیان شان آنان را فردی عصبانی می‌دانند.
۲۳.۴ درصد در زمان عصبانیت شروع به داد و فریاد می‌کنند.
۵.۱ درصد اقدام به پرتاب کردن یا شکستن اشیا می‌کنند.
۳.۶ درصد گفته‌اند هنگام عصبانیت طرف مقابل شان را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.
۳۱.۴ درصد گفته‌اند در صورتی که دیگران رفتار خشمگین با آن‌ها داشته باشند، رفتار متقابل را در پیش می‌گیرند.
۱۱.۳ درصد اشاره کرده‌اند که احساس می‌کنند در همین لحظه از دست کسی یا چیزی عصبانی هستند.


دوره کاردانی و کارشناسی مداحی دایر می‌شود
یوسف ارجونی، رئیس سازمان بسیج مداحان کشور: جمعی از صاحب نظران و اعضای هیأت علمی جامعه مداحان، برای دوره کاردانی و کارشناسی سرفصل‌ها و واحد‌های درسی متنوعی تدوین کرده‌اند تا با شروع فعالیت دانشگاه انقلاب اسلامی در اختیار دانشجویان علاقه‌مند قرار گیرد./فارس


چیپس کیلویی ۱۸۶ هزار تومان، گرانتر از گوشت!
قیمت چیپس در هر بسته ۴۴۰ گرمی به ۸۲ هزار تومان رسید. این یعنی هر کیلو چیپس در بازار بیش از ۱۸۶ هزار تومان ارزش دارد. این در حالی است که اکنون هر کیلو گوشت راسته گوسفندی با استخوان در بازار ۱۸۳ هزار تومان عرضه می‌شود. /تجارت‌نیوز


رئیس قوه قضائیه: وزیر کار هر چه سریع‌تر معرفی شود
اژه‌ای: با توجه به مسئولیت وزارت کار، تنوع ماموریت و کثرت جامعه هدف این وزارت‌خانه، امیدواریم وزیر مربوطه هرچه سریع‌تر معرفی شود.

رئیس کل بانک مرکزی: اثرگذاری دلار را کاهش می‌دهیم
رئیس کل بانک مرکزی گفت: دیگر فقط ارزی به نام دلار و یورو تعیین کننده نرخ ارز کشور نخواهد بود و روبل هم در کنار سایر ارز‌ها موجودیت خواهد یافت و حجم مبادلات آن افزایش پیدا می‌کند. صالح آبادی گفت: امیدوار هستیم سبد ارزی متنوعی از ارز‌های مختلف داشته باشیم و ارز‌های جهان روایی مثل دلار را در حجم و اثر گذاری کاهش دهیم و هر مقداری صادر کننده بتواند روبل عرضه کند برای معامله مشکلی ندارد.

درگیری دوباره در مجمع بانک دی
مجمع عمومی عادی سالیانه بانک دی طبق اطلاعیه قبلی قرار بود در روز جاری مورخه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ برگزار شود که این مجمع به تنفس خورد و قرار است دو هفته دیگر برگزار شود. متاسفانه در این مجمع شاهد بی احترامی به سهامداران خرد بودیم.  نازنین پویازاده (سرداری)، فعال بازار سرمایه و سهامدار بانک دی درخصوص مجمع بانک دی به تجارت‌نیوز گفت: آن چیزی که در مجمع امروز بانک دی رخ داد، یک فضای امنیتی با حضور عوامل نیروی انتظامی از ابتدای شروع مجمع بود. وی ادامه داد: جالب اینجاست که ردیف اول متعلق به کارمندان بانک بود و پس آن یک مانع قرار داده بودند و سهامداران حضور داشتند. در رای‌گیری شان سهامدارا خدشه دارد شد چراکه این رای‌گیری با تیم بانک دی هماهنگ شده بود.

برای ۷۶ هزار خودرو، بیش از ۶ میلیون نفر ثبت نام کردند
قالیباف، سخنگوی وزارت صمت گفت: در مرحله دوم قرعه‌کشی یکپارچه خودرو در مجموع ۶ میلیون و ۵۷ هزار و ۵۵۵ متقاضی خرید خودرو در طرح‌های مختلف فروش فوق‌العاده، پیش فروش و مشارکت در تولید خودروسازان ثبت‌نام کردند که در این مرحله حدود ۷۶ هزار و ۷۰۰ خودرو توسط خودروسازان عرضه و نتایج قرعه‌کشی از زمان پایان مهلت ثبت‌نام، حداکثر تا یک هفته بعد اعلام می‌شود.  

۱۰ هزار نفر صادرکننده بدهکار بانکی هستند
پیمان پاک با اشاره به اینکه با ۱۰ هزار نفر صادرکننده بدهکار بانکی روبرو هستیم که برای کاهش بدهی آن‌ها تلاش می‌کنیم، عنوان کرد: بلافاصله بعد از تشکیل دولت سیزدهم، کارگروهی با حضور رئیس بانک مرکزی و وزیر صمت شکل گرفته و امروز شاهد هماهنگی در سیاست‌های ارزی کشور هستیم. رئیس سازمان توسعه تجارت خاطرنشان کرد: مذاکرات تعرفه ترجیحی با اندونزی، هند و پاکستان در حال انجام است و مشکلاتی هم در این زمینه برطرف شده است، همچنین بیمه قرارداد‌ها هم در دستور کار است به این نحو که تاجران شناسنامه‌دار در کشور‌های مقصد، طرف قرارداد افراد و شرکت‌های ایرانی باشند. وی تصریح کرد: فعلاً فقط از ابزار عوارض صادرات استفاده می‌کنیم و محدودیت دیگری نداریم، اما حقیقت این است که ایران، کشور صادرات‌محور نیست و صرفاً اضافه بر نیاز را صادر می‌کند، بنابراین هر وقت صادرات افزایش یافته، بازار داخلی خالی شده است. پیمان پاک با بیان اینکه تعداد رایزن‌های اقتصادی ایران تاکنون در تمام دنیا ۶ نفر بوده است، گفت: در بودجه تا ۳۰ نفر اجازه داده شده، ولی خیلی هنر کنیم، تا ۲۰ نفر را می‌توانیم تعیین کنیم؛ البته از دی ماه سال گذشته ۴۳۰ نفر گزینش شدند تا به ۳ نفر رسیدیم.


برای تعیین قیمت رب گوجه نیازی به ورود معاون اول رئیس جمهور نیست
مختاریانی، عضو هیأت مدیره سندیکای کنسرو ایران درباره آخرین وضعیت تعیین تکلیف قیمت رب گوجه فرنگی گفت: هفته گذشته وزارت جهاد کشاورزی در نامه‌ای به سازمان حمایت اعلام کرد با توجه به هزینه‌های تولید، با افزایش قیمت این محصول به ۴۵ هزار تومان موافق است. وی اضافه کرد: بعد از موافقت سازمان حمایت، موضوع در ستاد تنظیم بازار مطرح شده، اما متأسفانه ستاد تنظیم بازار با افزایش قیمت رب گوجه فرنگی موافقت نکرده است. مختاریانی با انتقاد از سیاست گذاری‌های دولت و قیمت گذاری دستوری برای محصولات کنسروی و رب گوجه فرنگی، گفت: رب گوجه فرنگی هیچ گاه مشمول قیمت گذاری دستوری نبوده و سرانه مصرف آن در کشور حدود ۴ تا ۵ کیلوگرم است؛ بنابراین نیازی نیست ستاد تنظیم بازار که ریاست آن را معاون اول رئیس جمهور بر عهده دارد، در این زمینه ورود و تصمیم گیری کند. وی با اشاره به اینکه باید به وزارت خانه‌های تخصصی از جمله وزارت جهاد کشاورزی اختیار تام داده شود تا اگر تشخیص داد قیمت محصولی لازم است افزایش یابد، این اتفاق بیفتد، افزود: در چنین شرایطی ستاد تنظیم بازار به امور مهم‌تر می‌پردازد و آن‌ها را حل می‌کند. اما متأسفانه این شیوه تصمیم گیری ساختار‌ها را بر هم زده و به جای حل مشکل، منجر به گسترش نابسامانی‌ها شده است.

واکنش خاندوزی به اظهارات روحانی؛  خوب بود به مساله خزانه خالی اشاره می‌کردید
احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه هیات دولت  درباره آنچه اخیرا رییس جمهور پیشین گفته است مبنی بر اینکه در چه وضعیت اقتصادی و ارزی دولت را تحویل داد، تصریح کرد: مجموع ذخایر اسکناس ارزی کشور در وضعیت خوبی در سال گذشته بود، اما این برای پرداخت‌های خدماتی است و به کار واردات کشور و حل مسائل تجارت کشور کمک نمی‌کند. خوب بود در کنار این شاخص‌ها،  طبق نامه آقای واعظی به آقای نوبخت، مساله خزانه خالی، با بیش از ۵۴ همت استفاده از تنخواه نیز اشاره می‌شد.

۱۰ تا ۱۵ میلیون تن از مردم ایران در حال استخراج رمز ارز هستند
معاون اجتماعی پلیس فتا با بیان این که بسیاری کشور‌ها پول را از مبادلات مالی خارج کرده‌اند، گفت: ۱۰ تا ۱۵ میلیون نفر از مردم ما در حال استخراج رمز ارز هستند. تا این جای کار هم ما به قانونی شدن اصرار داشتیم. تمام تبلیغات نیز بدین صورت است که صرافی‌ها خود را مجریِ خارجی‌ها نشان می‌دهند و در حقیقت به مردم خالی فروشی می‌کنند. در حالی که باید یک پول در اختیارشان باشد تا به مردم اختصاص دهند، ولی این‌ها خالی فروشی می‌کنند.  
وی افزود: این بازار سودآور است، ولی نه در کشور ما و فقط کسانی سود می‌کنند که هوش مصنوعی را به کار می‌گیرند. این‌ها مردم را ترغیب کرده که پول بیشتری وارد میدان کنند و فقط به مشتری اعتبار می‌دهند. ولی سایت‌های داخلی به مردم اجازه انتقال اعتبار را نمی‌دهند، چون خالی فروشی کرده و این اعتبار دروغین است و نمی‌توان در بازار‌های جهانی از آن بهره گرفت.

نقدینگی باز هم رکورد زد
بانک مرکزی میزان نقدینگی در پایان خرداد سال جاری را ۵۱۰۴ هزار و ۹۶۰ میلیارد تومان اعلام کرد که حاکی از رشد ۳۷.۸ درصدی نسبت به خردادماه سال گذشته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۷
در انتظار بررسی: ۹۰
انتشار یافته: ۱۰۶
چون ما تروریست نیستیم آقای شریعتمداری. سر همین حرفاتونه که آمریکا تحریم می‌کنه بعد شاکی می‌شید.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
اگر دولتهای اروپا مثل ما ایرانی ها را گروگان بگیرن شریعتمداری خوشحال میشه؟
هر کار دلشون میخواد میکنن بعد میندازن گردن مردم. اگر خواست خانواده ها باشه خودشون اعمال میکنن.
شریعتمداری رسما داره میگه اروپاییها رو گروگان بگیرین!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
میخواد کاری کنه که ایرانی ها فقط بتونن عراق و سوریه و روسیه برن
عباس عبدی، منم میگم ای کاش رئیسی الان استعفا بده
همین که بگوییم چرا اتباع اروپا باید در ایران امنیت داشته باشند ؛ ‌تکلیف گردشگری را روشن می کند .
این ویدیو را دیدم ، خیلی تکان دهنده بود!
چقدر بیرحمانه..
اصلا گشت ارشاد خیلی چیز مضخرفی است و فقط پول کشور را الکی هدر میدهد
، خواسته ی اکثر مردم ایران این است که گشت ارشاد منحل شود و پول آن صرف اقتصاد و مشکلات اقتصادی شود
و مورد دوم این است که نباید کسی در پوشش بانوان دخالت کند و آنهارا مجبور به انجام کاری کند،
آنها خودشان میدانند چی بپوشند و چی نپوشند ، کی اینو میخواین یاد بگیرین؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
شماها در هر کار دیگری دخالت شود که از مدینه فاضله بیاید مصداق حقوق بشری می دانید ولی برای دستور خدا دخالت می شود هر چند دستور خدا را هم کنار بگذاریم برای ارامش روانی جامعه که فساد اخلاقی دچار نشوید ایرادی دارد؟
در ضمن اکثر مردم را هم خوب اومدی!! هرچند برعکس شما فکر می کنند ولی این را بدان خیلی کارها و قوانین هم بر خلاف اکثر نظر مردم اعمال می شود و شماها هم اجرا می کنید و خم به ابرو نمی آورید!
برای مداحی باید دوره دکترا برگزار شود، واقعا الان نیاز جامعه کشور احساس میشود، مردم نیاز دارند که با این وضعیت حتی شبها در خواب هم مورد مداحی و گریه قرار بگیرند،
این شریعتمداری هم کاملا غیر مسلمان شده . مگر اتباع اروپا بنده خدا نیستند؟ موحد نیستند ؟ اگر خطا کردند محاکمه اش کنید . کشورهای اسلامی باید مکان امن برای همه باشند .
اقای رییسی ،اقای خاندوزی با این فرمان که جلو میروید درکمتر از دوسال کشور را به ورطه سقوط می کشانید ،به شعار های درامدی وفروش وزیر نفت ابی برای سفره مردم گرم نمی شود ،راهکارهای بی پایه واساس اقتصادی خاندوزی ورضابی علاوه براینکه وارونه عمل می کنند باعث ناامیدی مردم می گردندربرا مشکلات هرروز بیشتر می گردد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
پس برو دوسال دیگر بیا با تورم کم و آرامش اقتصادی و این کارها هم الان که دارد می شود اولا آوار برداری دستکاری اقتصادی دوستان شما هست و دوم هم در کنار اصلاح ساختار اقتصادی که هر کشوری انجام داد رفاه‌ بیشتر شد
آقای عبدی درست میگه که با تصویب قانون ضد برجام مجلس روجانی باید استفا میداد.
ولی موضوع این است که آیا این دردی از مردم دوا میکرد
به نظرم باید یک تحقیق و تفحص از دارایی های این نمایندگانی که این قانون را تصویب کردن بشه و مردم بفمهند که آیا اینها انگیزه خاصی داشتند و آیا مکل مالی مثل 90% از مردم دارند
وزیر عزیز
کی به تو اجازه داده از طرف خانواده ها حرف بزنی و
نمیشه تو ساکت باشی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
وقتی تویتر و تلگرام را فیلتر کردین و تمام کودکان فیلتر شکن دارن و به همه چی دسترسی دارن قفل کودک چه معنی داره ؟ کلا نمیفهمم فیلتر یوتیوب برا چیه؟ یوتیوب چی داره که فیلتر شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
همان طوری که پدر خانواده حرف می زند دولت هم به عنوان پدر جامعه هست!
رفیق حاج حسین این هزینه های سنگین که میگی برای اوناست یا برای ما؟تو غیر از هزینه تراشی برای کشور کار دیگه ای هم بلدی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
هزینه تراشی شما غرب گرا ها انجام می‌دهید با آشوب و درخواست تحریم و خواستنن مذاکره که شد برجام و سعد اباد که غیر قانونی بود و فشار هم بیشتر کردن
در ضمن آن دنیای دوستان شما افراد ما را بی جهت گروگان می گیرند و ما فقط نگاه می کنیم
حالا فهمیدی هزینه کی ایجاد می کند؟
زارع پور این خانواده ها چجوری ازت درخواست میکنن؟چرا حرف های مردم عادی تو کتت نمیره؟
شما مگه وکیل وصی مردم هستید که جستجوی امن گوگل براشون تجویز می کنید.
حسین شریعتمداری تو به اندازه کافی برای ایران هزینه تراشیدی.باعث تعجبه که با این هزینه تراشی ها چطوری کسی باهات کاری نداره؟
با سرتیم برخورد شد یعنی دقیقا چه برخوردی؟!
درمانده یک حبر خوب و امیدوار کننده هستم
شریعتمداری با چه فلسفه و منطق و انصافی ، موضوع حمید نوری با ان حجم از اسناد و مدارک و تعداد شاکیان و وجود شهودی که نقش او را کاملا در اعمال خلاف قانون و شرع و عرف اخلاق ، اثبات کردند
و حتی چندین وکیل خبره و گران قیمت اروپایی هم نتوانستند برائت او را ثابت کنند
را با توریست های اروپایی دستگیر شده ، که افراد عادی و معمولی و صرفا علاقه مند به سفر و دیدن جهان هستند

را در یک کاسه و ظرف قرار میدهد !!!!؟؟؟؟؟؟

این کجایش عدالت و انصاف و وجدان اخلاقی انسانی شرعی و قانونی و عرفی است؟؟؟؟؟
لطمه‌ای که به وجهه نیروهای انتظامی از چنین رفتارهای غیر انسانی‌ وارد میشود غیر قابل جبران است..فاصله‌ای که بین مردم و پلیس ایجاد شده با این توبیخ‌های تو خالی‌ قابل پر کردن نیست.. قرار بود پلیس حافظ امنیت روانی‌ مردم باشد.. در ایران وجود پلیس یعنی‌ ناا امنی‌ بی‌ عدالتی، و ضرب شتم است..باید به حال چنین جامعه‌ای گریست.
من کاملا موافق آقای شریعتمداری هستم بجز روسیه بنظرم باید باقی اروپایی ها در ایران بازداشت بشن
چرا مسوولین این همه چاپ پول را دزدی از جیب مردم تلقی نمی کنند. بدانند در پیشگاه خداوند مسوولند.
حسین جون.نمیخوای یک سفر بری سوئد ببینی چه خبره؟ هوا هم خیلی خوبه
اقای شریعتمداری که زندگیش به سیاست مسوولین گره نخورده، پولشو در هر حالت میگیره. ماییم که با تحریم و بدبختی داریم نون توو خون میزنیم تا زندگیمون بچرخه
حسین شریعتمداری یک سفر اروپایی برو .حال و هوات عوض می شود .
واکنش وزیر ارتباطات به فعال شدن جستجوی ایمن در گوگل: خواسته خانواده‌هاست
خیلی ...میکنی از دهن مردم حرف میزنی
جناب برادر شریعتمداری پس عدالتی که ازش دم می زنید کجاست ؟؟؟؟؟ اونها یه نفراز ماروگرفتن و به ناحق حکم دادن و زندانی کردن . حالا ما هم درجواب با یه عده ای هرچند بی گناه همین کار رو بکنیم ؟؟؟؟؟؟ خوب اگر اونها خلاف کردن باید همون ظالمین مجازات بشن نه کس دیگه . شما اعتقاداتتون رو از کی کسب کردید ؟؟؟؟؟؟ معلم و الگوی شما کیه ؟؟؟؟؟؟
آقای شریعتمداری بیش از نه میلیون تبعه ایرانی در اروپا و آمریکا و...در کمال امنیت زندگی می کنند شک داری از آقازاده ها بپرسید
با انسداد اینترنت بین‌الملل موافقم و مورد تایید من است
لازم است اینترنت ملی سریعا جایگزین اینترنت بین‌الملل که جز فساد و تباهی حاصلی ندارد گردد
پاسخ ها
دوست زینال بندری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
زینال بندری تو چقدر ماهی
آقای شریعتمداری بخاطر همفکری های شما و همپالگی های شما سالها است توریست به ایران نمی اید کدام توریستی است بیاید ایران و برود زندان ؟
ما پر صنعت توریست خیلی وقت است قافیه را باختیم .
چرا سازمان گردشگری و کلا موسسات و افرادی که در گردشگری مشغول هستند حکم جلب شریعتمداری را نمیگیرند؟!
اگه کار دست امثال شریعتمداری بیفته حتما در ایران هم دادگاه بلخ برای بیگناهان تشکیل میدن. پیشنهادشون غیر ازینه؟؟؟؟
نقدینگی 37 درصد نسبت به خرداد سال قبل افزایش یافته. اینم مقصر روحانیه ؟؟ نقدینگی همون نیست که تورم میاره؟؟ پس چه جوری میگن تورم رو کم کردیم؟؟
افرادی با تفکر اقای شریعتمداری که هر روز قدرت بیشتری هم پیدا می کنند، کشور را به این فلاکت انداخته اند.
مسؤلان جدا شده از مردم چقدر راحت از زبان همین مردم دنبال خواسته ها و اهداف خود هستند
نقدینگی بازهم رکورد زد
بانک مرکزی میزان نقدینگی در پایان خرداد سال جاری را ۵۱۰۴ هزار و ۹۶۰ میلیارد تومان اعلام کرد که حاکی از رشد ۳۷.۸ درصدی نسبت به خردادماه سال گذشته است.

کسی نظری نداره؟
با این خبرها خواستی حال همه رو از این شرایط بهم بزنی
حسین شریعتمداری ! تا حالا اسمشو نشنیدم. مهمه ؟
وزیر اگر خانواده ای بخواهد می تواند خودش جستجوی ایمن را برای فرزندانش فعال کند لازم نیست از وزیر ارتباطات بخواهد!!!
خانواده ها چطوری از وزیر خواستن برای همسایه شون جستجوی ایمن فعال بشه؟؟!! چون خودشون که میتونن برای خودشون فعالش کنن.!!
دولت رئیسی که مدعی عدم استقراض از بانک مرکزی بود رکورد افزایش نقدینگی رو شکست!!
با این آمار پلیس فتا از هر 6-7 نفر ایرانی ، یک نفر مشغول استخراج رمزارز هست!! حتما ماینرهای نهادها رو برای مردم حساب کرده!
وقتی رئیس جمهور در سفرهای استانی بدنبال مسائل جزئیست، احتمالا برای تعیین قیمت رب گوجه هم لازم است معاون اول رئیس جمهور دخالت کنه.
جناب وزیر ارتباطات خانواده فقط خانواده خودت و فامیلت و چند تا دوست و رفیقت نیست .
این مملکت شده فک و فامیل یک عدده قلیل و قوانین هم بر اساس نظر اینها نوشته و اصلاح میشه .
چرا مسئولین بی حجابی را با منشا غربی معرفی می کنند؟ مگر شرقی ها مثل روسها و چینی ها با حجاب هستند.؟ این همان تفکری است که هر مشکلی در کشور را بجای ریشه یابی داخلی، به دشمنان غربی نسبت می دهد
چرا آقازاده ها در خارج از کشور امنیت داشته باشند؟
برخورد انتظامی برای این موارد اکتفا نمی کند باید سرتیم گشت انتظامی و راننده ون گشت به دادگاه معرفی شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
برو بابا غربگدا پرو نشو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
آن دو زن به دلیل جلوگیری از اعمال قانون ماموران باید دستگیر می شدن حال بماند آن زن روبرویی حجاب درستی هم نداشت و باید می بردنش
خانواده‌ها تو همون نظرسنجی توییتر نظرشون رو گفتن آقای وزیر؛ این حرف الآن توهین به مخاطبه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
خانواده ها تو تویتر نیستن! خودتون رو فریب ندید تو تویتر یه مشت نوجوان بیکار هستن نه خانواده ها واقعا آدم چه حرفا که نمیشنوه
با این صحبت شریعتمداری ، چند گردشگری هم که می آمدند ،دیگه سر و کله شان تو ایران پیدا نمیشه .
به خدا قسم اگر کوچکترین برخوردی با سرتیم کرده باشند. دوشنبه شب حدود ساعت ۱۱ شب در میدان شوش تهران من یک برخورد از یک مامور پلیس بی‌انصاف با یک معتاد دیدم که انسان با حیوان نمی‌کند. معتاده جان نداشت راه بره بعد این پلیس از خدا بی‌خبر با مشت و لگد به سر و صورت معتاد می‌کوبید. اون معتاده فریاد میکشید این پلیسه دوباره میزد، بعد هم پرتش کردند توی ون تا ببرندش گرم خانه. به خدا این برخورد با حیوان وحشی هم جایز نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
چرت نگو پلیس ایران دل رحم ترین و بهترین پلیس دنیاست
یکی باید به اقای وزیر بگه شما کلا گوگل رو نا کارامد کردین و چشمشو کور کردین . فقط خراب کاری بلدید دیگه و همیشه هم میندازید تقصیر مردم و اینکه اونا ازتون خواستند . از قبل هم سایتهای ناجور مسدود بودند و نیازی به این خرابکاری نبود . واقعا برای خودمون متاسفم. به کجا میرویم ؟
آقای شریعتمداری همین الان چند نفر از اتباع اروپایی توی زندانن ؟!
حاج حسين حتما شوخي مي كند!چون همين الان هم چندين تبعه اروپايي در زندانهاي ايران هستند!
بدعتی خطرناک با این عمل پلیس که آن تیم را جریمه انضباطی کردن که در جامعه این تلقی را ایجاد می کند که می توان با مظلوم نمایی کارها را پیش برد در حالی که آن مامورها کار اشتباهی نکردن و خطابی هم نکردن
سرفصل مشکلات اقتصادی کشور افزایش مضمن و نا متقارن حجم نقدینگی است . این افزایش حجم نقدینگی در ادوار گذشته هم بوده است زیرا سیاستگذاری های انجام شده در بسیاری زمینه ها که فاکتور مهم آن موضوع تحریمهاست طی چند دههٔ گذشته ادامه داشته است و اصرار بر ادامهٔ وضع موجود و تأکید بر اقتصاد مقاومتی که هیچگاه راهکارها و روش‌ها و آیین نامه های اجرایی آن از دل هیچکدام از دولت‌ها در نیامد موجب این وضعیت هست و ادامه هم خواهد شد چراکه این سیاستگذاریها به لحاظ ثبات در سیاستگذار و فارغ از دولت‌هایی که میایند و میروند راه به جایی نخواهد برد. دولت سیزدهم که همسو با حاکمیت بالادستی است چماق افزایش نقدینگی را در هر فرصتی بر سر دولت‌های قبلی کوبیده است، خود نیز در این زمینه با افزایش نقدینگی ۴۰٪ طی یکسال اخیر بوده است. حالا هم دولت میخواهد سبد ارزی خود زا توسعه بدهد و روبل‌ را هم در کنار دلار و یورو قرار داده است. اولاً نگاهی به مبادلات ارزی کشور با روسیه رقم نازلی است که بتوان ادعا کرد سبد ارزی کشور متنوع شده است. ثانیاً روبل ارز مستحکمی نیست و احتمالاً شاید ( با نأکید بر شاید ) فقط روسیه انرا در تبادلات فی مابین قبول کند. سوماً افزایش هر ارزی به سبد ارزی کشور ملاحظات مالی - پولی زیادی دارد و باید منافع کوتاه مدت نا بلند مدت کشور در آن احاظ شود.؟به عبارت دیگر به نظر میرسد که این یک تصمیم سیاسی است که بر بدنهٔ اقتصاد کشور و فارغ از آن ملاحظات مذکور و بر اساس دستوری تحمیل شده و خیلی زود نتایج منفی آن بروز خواهد کرد .
براي تعيين قيمت رب گوجه نيازي به ورود معاون اول رئيس جمهور نيست !!
-----------
-- ميگم آقا مراد ، نگاه كن ، يك لحظه .. ! به نظرم در تيتر بالا اشتباه چاپي رخ داده ...آخه خيلي با عقل جور در نمياد ! .. مي پرسي چه اشتباهي ؟ ... خب معلومه ! حتماً مي خواسته بنويسه : « براي تعيين ربع سكه احتياجي به ورود معاون اول رئيس جمهور نيست » ! اما معلوم نيست حواس تيتر زن كجا بوده كه تيتر زده : براي تعيين قيمت رب گوجه فرنگي نيازي به ورود معاون اول رييس جمهور نيست » !! آخه شما بگو آقا مراد ، معاون اول رئيس جمهور بايد بياد قيمت رب گوجه معين كنه ؟ ... يعني اين قدر بايد بيكار باشه ؟
-- به نظرم حرفت صوابه سهراب خان ! حتماً قيمت ربع سكه بايد باشه تا قيمت رب گوجه ، اشتباه شده ، اشتباه چاپي ...معلومه كه اشتباه شده !!
اسم رشته را بذارید مهندسی آوای گریه و زاری
با دیدن فیلم مادر دردمند و شیون او، تمام وجودم پر از تنفر شد. با این روش رذیلانه چه کسی را ارشاد می کنید؟
چرا اتباع اروپا در ايران بايد امنيت داشته باشند ؟! ... حاج حسين شريعتمداري !
--------
-- نظرت چيه محمد آقا ؟
-- نظرم ؟ ... يا ابوالفضل !! ..... يااااااا ابوالففففففففضضضضضل !!!
آقای شریعتمداری این داستان چه ربطی به اتباع خارجی داره!
واقعا عمل کشت ارشاد قبیح بود دل هر انسانی رابدرد میاره وباید رئیس پلیس ازملت عذرخواهی میکرد.واقعابرای مردمی که تماشاگر این صحنه وزجهای این مادر بودن متاسفم
هر کاری که به نفع خودشان و ضرر مردم است به اسم مردم انجام می‌دهند. حنای شما رنگی نداره
نظارت بر اینترنت به جز سایت های مستجهن که در بعضی از کشورها فیلتره خواست هیچ کس نیست....
جناب خاندوزی باز هم نقدینگی رکورد زد این یععنی چه هنری شما دارید؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
فکر کردی
چاپ پول
کار هرکسی هست
خیر
خاندوزی را می خواهد و مرد کهن
پلیس باید چیکار کنه وقتی چندتا زن معاند دارن برای اون ور آب فیلم و خوراک تهیه میکنن و با پلیس مملکت درگیر میشن؟ من بودم با اسلحه ناکارشون میکردم جرات نکنن به پلیس درگیر بشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
پلیس باید آموزش ببیند
دوره کاردانی و کارشناسی و ارشد و دکتری مداحی دایر می‌شود
بابا تو رو خدا راجع به شریعت مداری نه خبر بذار نه کسی جوابشو بده
ولش کنید
هر چقدر اگر در دنیا برای تبلیغات اسلام شیعه خرج و هزینه کنید هیچ ارزشی ندارد چون با کاری که کروه امر به معروف ؟!؟گشت ارشاد انجام میدهد دیدن فیلم های این گشت باعث شرم است من از مسلمانان کشورهای مختلف که ایا این فیلم ها را دیدن می پرسم می گویند اره دیدیم ما هم مسلمان هستیم ولی اینطوریش را ندیده بودیم انگار دارند حیوان وحشی را می گیرند و می برند و بعضی ها که تندرو هستند می گویند شیعه مسلمان نیست جالب است که امر به معروف نتیجه ان امر به تنفر است خوب است ادم کمی به نتیجه کارها که در جهان می پیچد فکر کند!!!؟؟
مردم حق دارند نسبت به وضعیت معیشتی بیست سال اخیر معترض باشند. بجای حل مشکلات آمدند برای انحراف افکار مسله حجاب و کرونا را برجسته کردند.
وزیر ارتباطات بیخود گفته. خودشون با فیلتر کردن تلگرام و خیلی چیزا، عامل نصب فیلترشکن روی اکثر گوشیها هستن حالا نگران سلامت روان مردم شده؟ فقط عوامفریبی بلدن
درود برآمریکا
مرگ بر روسیه
مرگ بر خائن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
غربگدا
منظور از برخورد انضابطی اینه که نیم نمره از نمره انضابط ش کم کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
همون کارم نباید بکنن مدال افتخار به این مامور هتی مقتدر باید داده بشه
«در پی اطلاع از برخورد خارج از ضوابط یکی از گشت‌های پلیس با یکی از شهروندان موضوع به سرعت مورد رسیدگی قرار گرفته و با سرتیم این واحد انتظامی به دلیل سوءمدیریت برخورد انضباطی شد و طی یک عملیات پیچیده نیم نمره از انضباط وی کسر گردید. »
مملکت رو چند وقت بدن دست شریعتمداری، عباسی، رائفی پور و امثالهم. بهشت ازشون تحویل بگیرید.
واقعا چرا؟
شریعتمداری تو کی هستی که از طرف ۸۵ میلیون ایرانی حرف میزنی؟ مگر ما ملت تروریست ادمکش هستیم که نمیتونیم امنیت مردم کشورهای دیکر رو‌در خاک خودمون تامین کنیم؟
احتمالا به خاطر اینکه ون کوتاهی کرده و مادر رو هم ننداخته تو ون ببره توبیخ میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
دقیقا"
پلیس به جای برخورد با مامورش، یه کم ادب و نحوه تعامل با مردم رو بهشون یاد بده. این مردم داعشی نیستن که اینجوری باهاشون برخورد میشه.
حسین شریعتمداری در واکنش به حکم حمید نوری: چرا اتباع اروپا در ایران باید امنیت داشته باشند؟

چرا باید لبنانی‌ها، عراقی‌ها، سوری‌ها در ایران امنیت داشته باشند؟
اونوقت انتظار دارند که افراد ثروتمند ایرانی از اروپا و آمریکا بیان ایران سرمایه گذاری کنن !
جناب شریعتمداری چرا قبل حرف زدن فکر نمی کنی ؟
کاش
کاش روحانی زمانی که قانون ضدبرجام تصویب شد استعفا می‌داد
یکی این حسین شریعتمداری را ساکت کنه همش می خواد ما با همه دنیا در حال جنگ و ستیز باشیم . در داخل کشور هم به هرکس که دلش بخواد تهمت می زنه و اراجیف می گه . این کی ساکت می شه ؟؟؟
کجای دنیا نیروی پلیس بجای مبارزه با دزد و قاچاقچی و اراذل و اوباش, صرف برخورد با حجاب مردم میشه؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
گور پدر دنیا ایران مهد تمدت دنیاست
حاج حسین شما همون جا پشت خاکریز بمون بیرون نیا که اوضاع خیطه یهو دیدی میگیرن میفرستنت ور دل حمید نوری
میشه از آقای وزیر ارتباطات سوال کنین کی و از چه طریقی از مردم و خانواده ها سوال یا نظر سنجی کردن و فهمیدن که این محدود کردن خواسته خانواده هاست ؟ میشه اون آمار و نظر سنجی رو اعلام کنن . یا برای محدودیتهای بعدی بگن کجا نظر سنجی میکنن که ماهم شرکت کنیم .... عجب داستانیه به خدا
معاون فرهنگی وزارت علوم: بدحجابی در دانشگاه‌ها ناشی از سبک زندگی غربی است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اشتباه میکنید آقای معاون ! تمام این کارها بخاطر لجبازی با شما و سیاست ها است !
واکنش وزیر ارتباطات به فعال شدن جستجوی ایمن در گوگل: خواسته خانواده‌هاست
دروغه اگر هم باشه برای سنین زیر 18 سال است
آقای شریعتمداری اگه عرضه داری معاون سفیر انگلیس رو که جرمش مشهود بود تو زندان مملکت نگه میداشتی نه اینکه با یه عذر خواهی ساده با سلام و صلوات بفرستین بره
کاپیتولاسیون!!!!!!
اقاای شریعتمداری تو وامثال تو مثل حسن عباسی مملکت به روز سیاه نشاندین نمی گذارید مملکت ارامش داشته باشه اخه مرد ما هم ارامش میخوایم ما نان میخوایم در امد ما مثل تو وامثال تو چند صد میلیون تومانی نیست اکثر مردم فقیرند تو سطل اشغال دنبال غذا میگردند اقا
آقای شریعتمداری شهروند عادی با جنایتکار فرق می کند!!!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان