بازدید 3438

3 پیشنهاد برای اتاق بازی شرکت‌ها

در این نوشته با 3 پیشنهاد روبه‌رو خواهید شد که محل کار شما را به محیطی زنده و پویا تبدیل می‌کنند همراه ما یاشید .
کد خبر: ۱۱۲۹۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴ 14 July 2022

3 پیشنهاد برای اتاق بازی شرکت‌ها

بسیاری از افراد در محل کار خود، تنها انتظار یک چیز را می‌کشند و آن، پایان یافتن زمان کاری و بازگشتن به خانه است. این را می‌توانید به‌راحتی با نگاه پیوسته‌‌ی آن‌ها به ساعت متوجه شوید. بسیاری از کارفرمایان، برای نجات انرژی تیم خود، راه‌های مختلفی را امتحان می‌کنند. راه‌هایی که بعضی از آن‌ها به موفقیت ختم می‌شوند و بعضی دیگر نمی‌توانند هیچ اشتیاقی را متولد کنند.

خرید ایرهاکی، میز پینگ پنگ و فوتبال دستی، پیشنهادهایی هستند که می‌توانند با کمترین هزینه، بیشترین مزایا را برای شما و تیم شما داشته باشند. بعد از این که ضرورت این اقدام را درک کنید، به سراغ راهنمای کاملی می‌رویم که برای انتخاب میز پینگ پنگ، فوتبال دستی و ایرهاکی کمک‌کننده خواهد بود.

چرا کارمندان به ایرهاکی نیاز دارند؟

این سوال را می‌توانیم درباره‌ی میز پینگ پنگ و فوتبال دستی نیز بپرسیم. امروزه هر کسب‌وکاری به خلاقیت احتیاج دارد اما آیا می‌توانید این مهارت را با دستوردادن به تیم خود برانگیخته کنید؟ جواب قطعا «خیر» خواهد بود.

اگر نیاز دارید تا روحیه‌ی همکاری، خلاقیت و مهارت را در نیروهای خود افزایش دهید، به بازی‌هایی مانند ایرهاکی نیاز خواهید داشت. مزیت دیگری که در ایجاد فراغت برای کارمندان وجود دارد به حفظ سلامت آن‌ها برمی‌گردد. نیروهای شما با توقف کار برای چند دقیقه و بازی کردن با میز پینگ پنگ، فوتبال دستی و... از استرس دور می‌مانند و همین موضوع، توان آن‌ها را برای حل مسائل مربوط به کسب‌وکار شما افزایش خواهد داد.

به‌طور کلی، توقف کار و بازی‌کردن در محل کار کمک می‌کنند تا:

  • از کار غیرمفید جلوگیری شود
  • قدرت حافظه شما افزایش یابد
  • به انرژی شما اضافه شود
  • در تصمیم‌گیری عملکرد بهتری داشته باشید
  • خلاقیت شما برانگیخته شود
  • از بسیاری از بیماری‌های تهدیدکننده جلوگیری شود

چرا این 3 بازی؟

بازی‌هایی که برای محل کار مناسب هستند از ویژگی‌هایی برخوردارند که آن‌ها را نسبت به سایر بازی‌ها متمایز می‌کند. اولین خصوصیت این بازی‌ها به این برمی‌گردد که به سریع‌ترین شکل شروع می‌شوند، به اوج می‌رسند و پایان می‌یابند. بازی‌هایی که انجام آن‌ها به چندین ساعت زمان احتیاج دارد، نمی‌توانند پیشنهاد خوبی برای توقف کار باشند.

از طرفی دیگر، ایرهاکی، فوتبال دستی و یا بازی‌کردن بر روی میز پینگ پنگ به هیچ لباس مخصوصی احتیاج ندارد. بنابراین می‌توانید آن‌ها را با یونیفرمی که در محل کار به تن دارید نیز انجام دهید.

فوتبال دستی چگونه بازی می‌شود؟

فوتبال دستی به 2 تا 4 نفر بازیکن نیاز دارد تا آغاز شود. بنابراین لازم نیست تا تمامی نیروهای خود را برای اجرای این بازی به صف کنید. این ویژگی در ایرهاکی و پینگ پنگ نیز وجود دارد. بازیکنان به دو گروه تقسیم می‌شوند و وظیفه دارند تا با هدایت توپ توسط مهره‌ها، توپ را به دروازه‌ی حریف برسانند. در آخر گروهی که گل بیشتری زده باشد، به‌عنوان برنده مشخص می‌شود.

خرید فوتبال دستی را آسان کنید

فوتبال‌دستی‌ها در تنوع بسیار زیادی ساخته می‌شوند تا پاسخ‌گوی نیاز‌های متفاوت باشند. همین موضوع، کار شما را در انتخاب یک مدل مناسب سخت خواهد کرد. بهترین پیشنهاد این است که به سایت‌های اینترنتی مراجعه کنید و از کمک مشاوران فروش و مطالعه‌ی جزئیات محصول بهره ببرید. مقایسه‌ی بین مدل‌های مختلف، پیش از خرید، بسیار سودمند خواهد بود. اقدامی که با وجود سایت‌های اینترنتی با چند کلیک ساده و در هر ساعتی از شبانه‌روز قابل‌انجام است.

جنبه‌های مهم در انتخاب میز فوتبال دستی

در وهله‌ی اول، نیاز شما بسیار تعیین‌کننده خواهد بود. برای مثال، اگر از کمبود فضا رنج می‌برید، می‌توانید به سراغ مدل‌های تاشو بروید و یا اگر احتمال خیس‌شدن فوتبال دستی در محل کارتان وجود دارد، مدل‌های ضدآب، پیشنهاد مناسبی برای شما هستند.

مهم‌ترین نکته در انتخاب فوتبال دستی به کیفیت بدنه برمی‌گردد؛ چرا که بیشتر از هر قطعه‌ی دیگری در کیفیت بازی و طول عمر محصول نقش خواهد داشت. بیشتر فوتبال‌دستی‌هایی که در بازار وجود دارند از چوبی فشرده‌شده به نام MDF در ساختار خود بهره می‌برند.

قیمت مقرون‌به‌صرفه، مقاومت در برابر رطوبت و حمله‌ی حشرات و صد البته، سطح صاف این چوب باعث شده است که به یکی از بهترین گزینه‌ها برای این کار تبدیل شود. سطح صاف این چوب، تعادل را به زمین بازی می‌آورد. در تکمیل زمین بازی، از مواد دیگری مانند شیشه نیز استفاده می‌شود. شیشه، سرعت بسیار بالایی به بازی می‌بخشد.

3 پیشنهاد برای اتاق بازی شرکت‌ها

ایرهاکی چیست؟

احتمال این که فوتبال دستی را بشناسید و آن را تجربه کرده باشید، بسیار زیاد است اما ایرهاکی برخلاف فوتبال دستی، همچنان ممکن است که برای عده‌ای غریبه باشد. این احتمال وجود دارد که ایرهاکی را در مکان‌هایی مانند شهربازی‌ها و سایر مراکز عمومی مانند رستوران‌ها، کلوپ‌ها، هتل‌ها و... دیده باشید.

اگر نگران یادگیری این بازی هستید، باید این خبر خوب را به شما بدهیم که یادگیری ایرهاکی به زمان کمتری نسبت به فوتبال دستی و یا بازی بر روی میز پینگ پنگ نیاز دارد. نگاه کردن به تجهیزات ایرهاکی کافی است تا نحوه‌ی بازی کردن آن را حدس بزنید.

ایرهاکی چگونه بازی می‌شود؟

ایرهاکی نیز همانند فوتبال دستی، حداقل به 2 بازیکن و حداکثر به 4 بازیکن نیاز دارد. این تعداد در گروی ابعاد میز است. بازیکنان در 2 گروه، مقابل یکدیگر می‌ایستند و دستگیره‌های مخصوصی را به دست می‌گیرند. حالا باید با ضربه‌زدن به توپ، آن را به سمت دروازه‌‌ی حریف بفرستند و همزمان از دروازه‌ی خود نیز محافظت کنند. البته که مشابه این کار بر روی میز پینگ پنگ یا در بازی فوتبال دستی نیز دیده می‌شود. شما می‌توانید توپ ایرهاکی را به کناره‌های میز بکوبید تا کار رقیب در تشخیص مسیر توپ سخت‌تر شود.

از کجا ایرهاکی بخریم؟

اگر می‌خواهید از فروشگاه‌ها به‌صورت حضوری خرید کنید، احتمال بسیار زیادی وجود دارد که ناچار شوید به مدل‌های معدود آنجا اکتفا کنید. مشکل دیگری که در خرید حضوری وجود دارد به اطلاعات محدود فروشندگان درباره‌ی میز ایرهاکی برمی‌گردد.

در مقابل، فروشگاه‌های اینترنتی قرار دارند که جزئیات بسیار زیادی از محصول‌ها ارائه می‌دهند و به شما کمک می‌کنند با مطالعه‌ی آن‌ها و مقایسه‌ی انواع مختلف ایرهاکی به یک نتیجه‌ی مناسب برسید. شما به چند کلیک احتیاج دارید تا به دنیایی از مدل‌های متنوع ایرهاکی دسترسی پیدا کنید.

ایرهاکی را طبق چه معیارهایی برگزینیم؟

میزهای ایرهاکی معمولا ساختاری مشابه یکدیگر دارند. اولین چیزی که باید از آن مطمئن شوید، این است که فضای کافی برای یک ایرهاکی را داشته باشید.

مدل‌های 4نفره ابعاد بزرگ‌تری دارند. پس به فضای بیشتری نیز احتیاج دارند. قیمت یک ایرهاکی تا حد زیادی در گروی امکاناتی نظیر پخش صدا، نمایشگر امتیازات و ویژگی‌های ظاهری آن است.

اجرای بازی روی میز پینگ پنگ

همانند آنچه که در فوتبال دستی و ایرهاکی اتفاق می‌افتد، پینگ پنگ نیز می‌تواند توسط 2 یا 4 نفر اجرا شود. بازیکنان در دو گروه، روبه‌روی یکدیگر می‌ایستند و توپ را به سمت دیگر میز می‌فرستند. اگر توپ بعد از یک بار برخورد در زمین حریف به سمت شما برنگردد، یک امتیاز از حریف دریافت خواهید کرد. یادگیری پینگ پنگ، کمی بیشتر از فوتبال دستی و ایرهاکی طول می‌کشد؛ اما با توجه به جذابیت‌ و مزایای این ورزش، صبوربودن برای آن ارزشمند است.

3 پیشنهاد برای اتاق بازی شرکت‌ها

میز پینگ پنگ و اجزای مهمش

پینگ پنگ بیشتر از فوتبال دستی و ایرهاکی در دنیای ورزش‌های حرفه‌ای جا دارد. بسیاری از افراد، این ورزش را به شکلی جدی در تورنمنت‌های مختلف دنبال می‌کنند. البته برای فراغت در محل کار، نیازی نیست که از تجهیزات فوق‌حرفه‌ای استفاده کنیم.

حساس‌ترین قطعه‌ی این بازی به راکت‌هایی برمی‌گردد که در دست بازیکنان قرار می‌گیرد؛ اما میز پینگ پنگ نیز با تاثیرگذاری بر مسیر حرکت توپ، نقشی حیاتی به گردن دارد.

در خرید میز پینگ پنگ دقت کنید که ابعاد آن با فضای شما متناسب باشد. البته مدل‌های تاشو نیز موجود هستند که می‌توانند هر کمبودی در این زمینه را جبران کنند. نکته‌ی پراهمیت بعدی به ثبات میز برمی‌گردد که باید دقت کافی را نسبت به آن داشته باشید. قیمت میز پینگ پنگ تحت تاثیر عواملی مانند جنس و مقاومت صفحه‌ی میز است.

این پشنهاد‌ها را نادیده نگیرید

مزایای ایرهاکی، فوتبال دستی یا بازی بر روی میز پینگ پنگ به نکاتی که به آن‌ها اشاره کردیم، خلاصه نمی‌شود. انجام این 3 بازی می‌تواند دلیل خوبی برای کالری‌سوزی باشد. برای مثال، به‌ازای هر یک ساعتی که بر روی میز پینگ پنگ بازی می‌کنید، بین 200 تا 400 کالری می‌سوازنید.

همچنین، این 3 ورزش می‌توانند واکنش‌های بدن را سریع‌تر و ارتباط بین مغز و اندام‌های بدن را بهبود ببخشند. اضافه‌کردن یک ایرهاکی به محیط کار می‌تواند باعث شود تا آن‌ مکان به مدرن‌ترن شکل خودش تبدیل شود و کمک می‌کند تا کسب‌وکار شما، حرفه‌ای‌تر به نظر برسد.

مزیت دیگری که در خرید فوتبال دستی، ایرهاکی و میز پینگ پنگ وجود دارد، این است که نیازی ندارید تا وقت زیادی را به نگهداری از آن‌ها اختصاص دهید. این خرید با بودجه‌ای بسیار محدود قابل‌انجام است. می‌توانید هر 3 پیشنهاد را قبول کنید تا کارکنان شما به اختیار خود، زمان فراغت را با یکی از آن‌ها پر کنند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس