بازدید 11188

معرفی دوربین های مدار بسته برند هایک ویژن

بهترین دوربین های مدار بسته برند هایک ویژن دارای ویژگی‌های زیر است: قیمت مناسبی دارند. تصاویر را با کیفیت بالا ضبط و ذخیره می‌کند. دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است. قابل نصب در مکان‌های مختلف هستند. از قابلیت دید در شب پشتیبانی می‌کند
کد خبر: ۱۱۲۸۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲ 09 July 2022

هایک ویژن جزو بهترین شرکت‌های تولید کننده دوربین مدار بسته در دنیاست که فعالیت خود را از سال 2001 آغاز کرده است.

اگر سری به دنیای دوربین‌های مدار بسته بزنید دوربینی بهتر از دوربین‌های هایک ویژن پیدا نخواهید کرد. این دوربین‌ها مزایای بسیار زیادی دارند و با توجه به کاربردی که دارند گزینه ایده‌آلی برای خرید هستند. با خرید دوربین‌های هایک ویژن می‌توانید تصاویر را با کیفیت بالایی ذخیره کنید و امنیت محیط مورد نظر را فراهم کنید. در این مقاله بهترین دوربین مدار بسته برند هایک ویژن را به شما معرفی خواهیم کرد؛ بنابراین از شما دعوت می‌کنیم که در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین دوربین مدار بسته برند هایک ویژن چه ویژگی‌هایی دارد؟

دوربین‌های مدار بسته ساخت برند هایک ویژن در رتبه 1 جهان قرار دارند و در انواع مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. این دوربین‌ها انواع مختلفی دارند اما برای اینکه بتوانید بهترین دوربین‌های هایک ویژن را خریداری کنید باید ویژگی‌های آن را به خوبی بشناسید.

به طور کلی بهترین دوربین مدار بسته برند هایک ویژن دارای ویژگی‌های زیر است:

  • قیمت مناسبی دارند (نه زیاد گران است نه قیمت پایینی دارد)
  • تصاویر را با کیفیت بالا ضبط و ذخیره می‌کند
  • دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است
  • مجهز به میکروفون داخلی برای ضبط صداست
  • قابل نصب در مکان‌های مختلف هستند
  • از قابلیت دید در شب پشتیبانی می‌کند
  • قابلیت دید در شب دارد
  • کیفیت ساخت بالایی دارد و در برابر شرایط نامساعد جوی و ضربات احتمالی مقاوم است
  • زوایه دید بالایی دارند (کل محیط را پوشش می‌دهد)

معرفی بهترین دوربین های مدار بسته برند هایک ویژن

دوربین‌ مدار بسته هایک ویژن در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی طراحی می‌شوند لذا انتخاب از بین هزاران محصول هایک ویژن بسیار سخت خواهد شد. به همین منظور در این بخش تعدادی از بهترین دوربین مدار بسته هایک ویژن را معرفی می‌کنیم.

1- دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE76D0T-ITMF

دوربین DS-2CE76D0T-ITMF جزو دوربین‌های دام و از نوع Turbo hd با بدنه فلزی است که تصاویر را با کیفیت 2 مگاپیکسل در اختیار شما قرار می‌دهد. تصاویری که به وسیله این دوربین گرفته می‌شوند از کیفیت بالایی برخوردارند و به شما این امکان را می‌دهند که بتوانید امنیت محیط مورد نظر را به طور کامل زیر نظر بگیرید.

دوربین مدار بسته DS-2CE76D0T-ITMF از استاندارد ip67 پشتیبانی می‌کند و در برابر رطوبت، گرد و غبار و آب مفاوم است. شما می‌توانید این دوربین فوق العاده را در محیط‌های بیرونی و داخلی نصب نموده و به راحتی نیازهای خود را برطرف نمایید.

معرفی دوربین های مدار بسته برند هایک ویژن

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE76D0T-ITMF دارای قابلیت دید در شب و مادون قرمز نیز می‌باشد به همین جهت در مکان‌های تاریک می‌توانید تصاویری با کیفیت تا برد 30 متر دریافت نمایید. این دوربین دارای لنزهای ثابت بوده و زاویه دید بالایی دارد؛ بنابراین به راحت می‌توانید اجسام در حال حرکت موجود در محیط را زیر نظر بگیرید.

2- دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE76D0T-ITMFS

از بهترین دوربین مدار بسته برند هایک ویژن می‌توان به دوربین 2 مگاپیکسلی DS-2CE76D0T-ITMFS اشاره کرده. این دوربین فوق العاده دارای قابلیت دید در شب با لنزهای ثابت است و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید تصاویری باکیفیت از محیط مورد نظر دریافت و ذخیره نمایید.

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE76D0T-ITMFS جزو دوربین‌های دام است و برای نصب در محیط‌های داخلی و بیرونی مناسب است. علاوه بر این بهره مندی از استاندارد ip67 و بدنه فلزی میزان مقاومت این دوربین در برابر شرایط نامساعد جوی را افزایش می‌دهد و کمک می‌کند که بتوانید در هر محیطی از دوربین DS-2CE76D0T-ITMFS استفاده کنید.

دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل DS-2CE76D0T-ITMFS به صورت Switchable ساخت هشده است؛ یعنی شما می‌توانید به وسیله این دوربین به 4 تکنولوژی قدرتمند آنالوگ دسترسی داشته باشید. علاوه بر این دوربین DS-2CE76D0T-ITMFS دارای قابلیت ضد نور برای بهبود کیفیت تصاویر و اصلاح آن نیز می‌باشد لذا شما می‌توانید به راحتی محیط مورد نظر را تحت کنترل خود داشته باشید و تصاویری کاملا شفاف و منحصر به فرد از محیط دریافت نمایید.

3- دوربین 5 مگاپیکسلی هایک ویژن مدل DS-2CE76H0T-ITMFS

دوربین DS-2CE76H0T-ITMFS از جمله بهترین دوربین مدار بسته برند هایک ویژن است که طبق آخرین استانداردهای جهانی طراحی و ساخته شده است. این دوربین دارای رزولوشن تصاویر 5 مگاپیکسلیی بوده و از تکنولوژی‌هایی همچون قابلیت دید در شب، DWDR و اکسیر پشتیبانی می‌کند. به لطف بهره مندی از این تکنولوژی‌ها می‌توانید تصاویر را به صورت شفاف و با کیفیت بالا ذخیره نمایید.

دوربین مدار بسته DS-2CE76H0T-ITMFS دارای استاندارد ip67 بوده و در برابر عوامل جوای از جمله گرد و غبار، طوفان، آب و ... مقاوم است؛ بنابراین شما می‌توانید بدون هیچگونه دغدغه‌ای این دوربین را در محیط‌های داخلی و خارجی استفاده نموده و از ویژگی‌های منحصر به فرد آن استفاده نمایید.

4- دوربین 5 مگاپیکسلی هایک ویژن مدل DS-2CE76H0T-ITMF

دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل DS-2CE76H0T-ITMF دارای بدنه‌ای مقاوم از جنس فلز است و با درجه محافظت ip67 ساخته شده است. این دوربین منحصر به فرد برای محیط‌های داخلی و خارجی مناسب است و با کیفیت بالایی که هنگام ضبط تصاویر دارد شما را به خواسته‌های تان می‌رساند.

معرفی دوربین های مدار بسته برند هایک ویژن

با خرید دوربین DS-2CE76H0T-ITMF می‌توانید تصاویر را با کیفیت 5 مگاپیکسلی ذخیره کنید و محیط را تحت نظر داشته باشید. ناگفته نماند که این دوربین به قابلیت دید در شب تا برد 30 متر نیز مجهز است و تصاویری باکیفیت بالا در اختیار شما قرار خواهد داد.

5- دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE17H0T-IT3F

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل  DS-2CE17H0T-IT3F جزو بهترین دوربین‌های دیواری موجود در بازار است که طبق استاندارد ip67 طراحی شدست. این دوربین در برابر عوامل نامساعد جوی همچون گرد و غبار و طوفان مقاوم است به همین جهت می‌توانید در محیط‌های مختلف از این دوربین استفاده نمایید.

دوربین مداربسته DS-2CE17H0T-IT3F دارای دوربینی باکیفیت عالی است و تصاویر را با رزولوشن 5 مگاپیسل ذخیره می‌کند. این دوربین دارای قدرت دید در شب 40 متری است و مجهز به لنز  3.6 است که زوایه دید 85 درجه دارد. به لطف بهره مندی از این ویژگی‌ها شما به راحتی می‌توانید محیط مورد نظر را تحت کنترل خود داشته باشید.

6- دوربین 2 مگاپیکسلی هایک ویژن مدل DS-2CE76D0T-ITPFS

دوربین ندار بسته DS-2CE76D0T-ITPFS جزو بهترین دوربین‌های برند هایک ویژن است که برای نصب در محیط‌های داخلی و خارجی مناسب است. برای طراحی و ساخت این دوربین از تکنولوژی‌های منحصر به فردی استفاده شده است؛ بنابراین شاهد کیفیت بالای تصاویر و عملکرد فوق العاده دوربین خواهید بود.

دوربین مدار بسته DS-2CE76D0T-ITPFS دارای بدنه‌ای از جنس پلاستیک بوده و مجهز به لنز ثابت با کیفیت 2.8، 3.6 و 6 میلی‌متر است. کیفیت تصاویر دریافتی این دوربین 2 مگاپیسکل بوده و در زمان تاریکی یا شب تا برد 20 متر را به طور کامل پوشش می‌دهد. با خرید این دوربین می‌توانید محیط پیرامون خود به طور کامل زیر نظر بگیرید و امنیت آن را فراهم نمایید.

7- دوربین مداربسته گردان هایک ویژن مدل DS-2AE4225TI-D

دوربین مداربسته DS-2AE4225TI-D جزو بهترین دوربین مدار بسته هایک ویژن از نوع گردان است که قابلیت چرخش 360 درجه دارد. این دوربین تصاویر را با کیفیت 2 مگاپیسکل ذخیره می‌کند. شما با نصب این دوربین در محیط‌های امنیتی می‌توانید به طور کامل محیط را تحت نظر خود داشته باشید و امنیت آن را فراهم نمایید.

معرفی دوربین های مدار بسته برند هایک ویژن

دوربین هایک ویژن مدل DS-2AE4225TI-D در شب هنگام نیز تصاویر را با کیفیت بالایی ذخیره می‌کند و تا برد 100 متر را پوشش می‌دهد. این دوربین منحصر به فرد دارای بدنه فلزی است و از تکنولوژی‌هایی همچون زوم اپتیکال، زوم دیجیتال، تکنولوژی WDR و فناوری DarkFghter است. این دوربین منحصر به فرد به لطف بهره مندی از این قابلیت‌ها به خوبی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

8- دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE76H0T-ITMF

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE76H0T-ITMF جزو دوربین‌های سقفی با قابلیت‌های منحصر به فرد است که روانه بازار شده است. این دوربین تصاویر را با کیفیت 5 مگاپیکسل و رزولوشن 1920*2560 پیکسل ذخیره می‌کند. علاوه بر این دوربین DS-2CE76H0T-ITMF دارای قدرت دید در شب 30 متر بوده و زوایه دید 106 درجه دارد؛ بنابراین به راحتی می‌توانید محیط اطراف را زیر نظر بگیرید.

9- دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2955FWD-I

دوربین مداربسته DS-2CD2955FWD-I جزو دوربین‌های سقفی از نوع تحت شبکه است که تصاویر را با کیفیت 5 مگاپیکسل به شما تحویل می‌دهد. این دوربین منحصر به فرد دارای قدرت دید در شب 8 متر بوده و از رم با ظرفیت 128 گیگابایت پشتیبانی می‌کند.

دوربین DS-2CD2955FWD-I دارای قابلیت ضبط صدا نیز می‌باشد؛ بنابراین می‌توانید صداهای موجود در محیط را با کیفیت بالا ضبط کنید. این دوربین دارای بدنه فلزی است و با استاندارد IP67 طراحی شده است. همچنین این دوربین دارای 2 سال گارانتی خدمات پس از فروش است و باعث می‌شود که بتوانید با خیال راحت نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

جمع بندی

هایک ویژن در زمینه تولید و عرضه دوربین مدار بسته رتبه 1 جهان است و سهمی بزرگی از بازار را به خودش اختصاص داده است. این برندهای دوربین‌های مدار بسته فوق العاده‌ای دارد که هر یک از آن‌ها ویژگی‌های منحصر به فردی داشته و به خوبی پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود. 

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار