بازدید 35010
نخستین حضور تیم ملی با مربی وطنی در جمع هشت تیم لیگ ملت‌ها

برد مقابل اسلوونی و صعود ۹۰درصدی والیبال ایران

تیم ملی والیبال با این پیروزی به دلیل اینکه اسلوونی حریف مستقیم ایران بود، جای این تیم را در جدول رده بندی گرفت. با توجه به مصاف‌های باقی مانده امشب و باخت هلند مقابل بلغارستان و دو بازی سخت این تیم، شانس صعود شاگردان عطایی بالای ۹۰درصد است.
کد خبر: ۱۱۲۸۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸ 08 July 2022

تیم ملی والیبال ایران در یک بازی آسان، توانست اسلوونی را مقتدرانه شکست دهد و در آستانه صعود به مرحله نهایی قرار گیرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ با توجه به مصاف‌های باقی مانده امشب و باخت هلند مقابل بلغارستان و دو بازی سخت این تیم، شانس صعود شاگردان عطایی بالای ۹۰درصد است. با این حال پیروزی احتمالی تیم ملی مقابل صربستان، اندک تردیدها را هم برطرف خواهد کرد و کار از اما و اگر عبور می‌کند. 

برد مقابل اسلوونی و صعود محتمل والیبال ایران

تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (جمعه)، به مصاف تیم والیبال اسلوونی رفت و در یک بازی یکطرفه توانست با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد.

والیبال ایران در سومین مسابقه خود در هفته سوم، با ترکیب میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، محمدطاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد، امیرحسین توخته و محمدرضا حضرت‌پور برابر اسلوونی کار را آغاز کرد.  

در ست نخست این دیدار، والیبال ایران تیم برتر میدان بود و توانست با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به پیروزی دست یابد. در ست دوم این مسابقه، تیم ایران عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و موفق شد با نتیجه یک طرفه ۲۵ بر ۱۴ به پیروزی برسد تا ایران در این بازی، با نتیجه دو بر صفر از حریف پیش بیفتد.

در آغاز ست سوم این مسابقه، اسلوونی حرفی برای گفتن نداشت و ایران توانست در یک بازی مقتدرانه با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی برسد تا اسلوونی در این رقابت، با نتیجه سنگین ۳ بر صفر از بلندقامتان ایران شکست بخورد.

در لحظات پایانی این بازی، درگیری بین دو تیم پیش آمد که در آخر ختم به خیر شد.

 

برد مقابل اسلوونی و صعود ۹۰درصدی والیبال ایران

در دیگر بازی‌های برگزار شده والیبال، هلند و بلغارستان به مصاف هم رفتند که بلغارستان در این مسابقه سه بر یک هلند را شکست داد تا به دومین برد خود دست یابد و ۹ امتیازی شود. با توجه به این‌که تیم‌های اسلوونی و ایران بعد از هلند در رتبه‌های هشتم و نهم جدول قرار داشتند، شکست هلند خبر خوشی برای این دو تیم بود.

تیم ملی والیبال ایران با پیروزی در این بازی، به دلیل اینکه اسلوونی حریف مستقیم ایران بود، جای این تیم را در جدول رده بندی گرفت.

با توجه به آخرین نتایج کسب شده تیم ملی والیبال ایران با ۶ پیروزی در رده هشتم این مسابقات ایستاده است. تیم ملی والیبال هلند هم با ۶ پیروزی در رده هفتم جای گرفته است.

با توجه به صعود هشت تیم به مرحله بعدی این رقابت‌ها می‌توان گفت که این برد برای ایران بسیار ارزشمند بود و با این پیروزی تیم ملی والیبال ایران یک گام به صعود نزدیک شد.

والیبال ایران در چهارمین بازی خود در هفته سوم این رقابت‌ها، شنبه ۱۸ تیر از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران به مصاف صربستان خواهد رفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۰
درود بر کاپیتان میلاد عبادی‌پور، امین اسماعیل نژاد، امیرحسین اسفندیار، محمدطاهر وادی و ... زنده باد ایران
تنها راه رفتن به دور بعد برد 3بر صفر یا 3بر 1 و کسب 3 امتیاز از صربستان هست، دیدا ی بسیار سخت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
حتی با کسب یک امتیاز از باخت 3-2 به صربستان، بعنوان تیم هشتم حتماً صعود می کنیم
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
یک امتیاز فایده ای داره؟؟ آرژانتین مدعی جدیده دوست عزیز
تیم ملی والیبال با نسل جدید واقعا تیم خوبیه و بازیکنان کلیدی خوبی دارد مانند اسمائیل نژاد و اسفندیار و توخته و...فقط ضعف مطلقی در دفاع روی تور دارند که همین باعث باخت آنها به ایتالیا شد .باید دفاع روی تور تقویت شود مقدرای هم در دریافت ها ضعف دارند ولی نقطه قوت آنها سرویس و آبشارهای اسفندیار و اسمائیل نژاد است.
به امید پیروزی..ولی کاش سید محمد موسوی و سعید معروف نیز دعوت شده بودند ..خوصا سعید معروف
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
دیگه باید به نسل جدید فرصت داد
علت درگیری و حتی گرفتن کارت زرد و قرمز آنهم کاپیتان تیم ملی ایران چی بود ؟
این موضوباید روشن شود ؟ چرا آقای عطائی دخالت نکرد و اقدام به آرامش تیم نکرد
شانس آوردیم که مشابه تیم ملی فوتبال دچار عقوبت نشدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
کاپیتان تیم، حق صحبت با داور اول و دوم رو داره. وقتی تعداد اشتباهات اور اوّل، بخصوص در ایس سرویس به ضرر ایران زیاد شد و بازبینی، نتیجه رو به نفع ایران برگردوند، اعصاب و روان بازیکنامون بهم ریخت. داور هم بجای پاسخ مناسب برای اعتراض آرام اولیه کاپیتان، عصبی برخورد کرد و باعث عصبانیت اون شد. ولی خونسردی کاپیتان بعد از گرفتن کارت قرمز، آرامش رو به تیم ایران برگردوند و باعث شد داور دیگه تا آخر ست سوم، اشتباهی نکنه.
تنها راه صعود برد صربستانه که متاسفانه غیر ممکنه و امشب حذف میشیم...ولی بچه ها درکل خوب کار کردن دمشون گرم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی