بازدید 4550
۳

رتبه‌بندی معلمان از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ اعمال خواهد شد

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه رتبه‌بندی معلمان از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ اعمال خواهد شد گفت:بودجه ۳۸ هزار میلیارد تومانی برای اجرای آیین نامه رتبه بندی معلمان در نظر گرفته شد.
کد خبر: ۱۱۲۸۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۸ 04 July 2022

به گزارش «تابناک»، یوسف نوری در ارتباط تصویری با خبر ۲۱ درباره آیین نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان و اینکه از چه زمانی آغاز و شامل چه کسانی می‌شود افزود:

با همگرایی که بین دولت، مجلس و شورای نگهبان بود این وعده ۱۰ ساله به تحقق پیوست و امروز دوازدهم تیر، شاهد تصویب و امضای این آیین نامه بودیم.

وی با بیان اینکه ارزیابی حرفه‌ای از معلمان به عمل خواهد آمد ادامه داد:مشمولان این آیین نامه همکاران فرهنگی هستند و در این آیین نامه محدودیت‌هایی برای افراد مامور، افرادی که در مرخصی بدون حقوق به سر می‌برند و افرادی که کد استخدامی ندارند وجود دارد، معلمان ما باید صلاحیت‌ها و شایستگی‌های عمومی، تخصصی و حرفه‌ای آن‌ها احصاء شود علاوه بر این امتیازات تجربه هم اضافه خواهد شد، کف امتیازات ۴۸۰ خواهد بود و برای استاد معلم حدود ۹۰۰ امتیاز در نظر گرفتیم، مشمولانی که نصاب را نیاورند برای این که از مزایای این قانون محروم نشوند در رتبه اول یعنی آموزشیار معلم قرار می‌گیرند تا یک سال فرصت داشته باشند اطلاعات لازم را برای رتبه‌هایی که استحقاق آن را دارند بدست بیاورند.

وی تصریح کرد: بودجه‌ای که برای اجرای رتبه بندی در نظر گرفته شد ۳۸ هزار میلیارد تومان است که از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ اجرایی می‌شود و معوقات هم پرداخت خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: علی رغم افزایش فعالیت‌های تابستانی در سال ۱۴۰۱ نسبت به ۲ سال گذشته کار رتبه بندی را با دقت و زودتر انجام خواهیم داد.

وی افزود: این آیین نامه اکنون وارد آموزش و پرورش شده است و معلمان نگران زمان صدور احکام نباشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
بە روسای جمهور و نخست وزیران و وزرا و شبکە‌های تلویزیونی و ماهوارە‌ای و رسانە‌های مجازی و غیر مجازی ... کشورهای دور و نزدیک ، بە کهکشانهای بزرگ و کوچک ، نزدیک و دور ، بە انس و جن و ملائکە و سایر موجودات خلق شدە و نشدە در این هستی بە ساکنان عالم برزخ و آخرت اطلاع رسانی شود کە رتبە بندی معلمان ایران بع از سالها در دولت محترمە تصویب و بە وزارت خانە ابلاغ شد
شرایط در یافت رتبه خیلی سخت شده.
ما خواهان انعطاف بیشتر از میر کاظمی هستیم. با ۵ میلیون نمی شه زندگی کرد
خدا کنه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر