بازدید 4337

انتخابات پرحاشیه ژیمناستیک همچنان روی هوا

کد خبر: ۱۱۲۸۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳ 04 July 2022

در هفته گذشته رییس کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش و جوانان با دبیر کل فدراسیون جهانی ژیمناستیک دیدار و در مورد وقایع یک سال اخیر ژیمناستیک و مسائل مختلفی که وجود  داشت گفت‌وگو کردند. در نهایت با هماهنگی فدراسیون جهانی، قرار شد در اولین فرصت ممکن انتخابات فدراسیون ژیمناستیک برگزار شود.

هم‌چنین هفته گذشته نیز انتخابات کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران نیز انجام شده اما هنوز اسامی نفرات انتخاب شده اعلام نشده است و فدراسیون منتظر تایید نهایی وزارت ورزش است.

با وجود تاکید صالحی امیری برای حل مشکل انتخابات ژیمناستیک،‌ سرپرست این فدراسیون می‌گوید که وزارت ورزش هنوز هیچ ابلاغی برای ثبت نام از کاندیداها به فدراسیون نداده و باید منتظر تعیین تکلیف انتخابات کمیسیون‌ها باشند.

حمید احمدی سرپرست فدراسیون ژیمناستیک درباره نتیجه این دیدار گفت: احتمالا قرار است در کمیته ملی المپیک یک نشست داشته باشیم تا توضیحات کامل این دیدار و نتایجش را بدهند. به ما خلاصه مفیدی اعلام کردند و به جزئیات اشاره ای نشده است. مثلا گفته شده است که بیش از هزار ایمیل و پیامک به عنوان اعتراض و انتقاد از سال گذشته به فدراسیون جهانی رفته است که جای تاسف دارد.

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک در پاسخ به این سوال که آیا ابلاغی برای برگزاری انتخابات دریافت نکرده‌اند، گفت: خیر، به طور کلی اعلام شده که انتخابات فدراسیون‌هایی که انجام نشده باید به سرعت انجام شود. ما باید منتظر باشیم که نتیجه کمیسیون‌های ورزشکاران، داوران و مربیان را اعلام کنند تا بتوانیم مراحل بعدی که ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون است را انجام دهیم.

وی در مورد انتخابات کمیسیون‌ها گفت: هنوز به ما نتیجه کمیسیون‌ها را اعلام نکردند. قرار است به ما اعلام کنند که نحوه برگزاری انتخابات سالم بوده یا خیر و آیا نتایج بدست آمده مورد قبول هست یا خیر. باید اول نتایج انتخابات کمیسیون‌ها تعیین تکلیف شود. زمان تعیین تکلیف آن هم در اختیار وزارت ورزش است.

وی در پاسخ به این سوال که مگر نظارتی بر برگزاری وجود نداشت که حالا بعد از برگزاری انتخابات قرار است بررسی شود؟ گفت: در مورد لیست کاندیداهای کمیسیون‌ها یک صورتجلسه با حضور نماینده وزارت ورزش شده است. ما وظیفه داشتیم بعد از برگزاری نتایج را به وزارت اعلام کنیم تا ببینیم اجازه ادامه کار را به ما می‌دهند تا مرحله بعد که ثبت نام از کاندیداها است را انجام دهیم.

منبع:ایسنا

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان