بازدید 47238
سه هزار و پنجاه و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»

جزییات راه‌اندازی گشت نامحسوس حجاب برای آقایان و خانم‌ها در مشهد/شکایت ستاد امر به معروف از شرکت بستنی‌سازی به خاطر تیزر تبلیغاتی/مهریه همسر و دختران رئیس جمهور چقدر است؟

در بسته خبری امروز «تابناک»، تیتر‌هایی مانند:، اما و اگر‌ها بر سر بازگشت «مردِ خاکستری» سیاست / نیروی انتظامی: گشت ارشاد کاری فراتر از قانون انجام نمی‌دهد / مینو محرز: از دیدن این جمعیت ماسک نزده وحشت می‌کنم/ فرمانده کل ارتش: دائم به این فکر کنید، اگر این جمعه همان جمعه باشد، در ارتش امام زمان (ع) پذیرفته می‌شویم؟... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۲۷۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳ 02 July 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

واکنش سردار نصیری به شایعه بازداشتش
سردار نصیری در واکنش به شایعه بازداشتش آن را به دلیل شکست‌های پی در پی دشمنان از سپاه دانست و گفت: سرباز ولایت و پاسدار انقلاب اسلامی هستم و خدا را شاکرم که حیات من در دفاع مقدس و سنگر پاسداری از نظام و انقلاب در سپاه رقم خورده است. روزنامه نیویورک تایمز در روز‌های اخیر مدعی بازداشت سردار نصیری به اتهام همکاری با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی (موساد) شد که این خبر مورد توجه رسانه‌های معاند نیز قرار گرفت. طرح این ادعا در واقع بازنشر شایعه‌ای است که در سال ۱۳۹۸ و پس از مراسم تودیع سردار نصیری از فرماندهی حفاظت سپاه توسط رسانه‌های ضد انقلاب فارسی‌زبان مطرح شده بود و در همان مقطع نیز توسط سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه تکذیب و تاکتیکی نخ‌نما شده که معمولا پس از تغییر و تحولات سپاه توسط دشمنان مطرح می‌شود، عنوان شده بود. سردار سرتیپ دوم پاسدار علی نصیری نیز که در همان مقطع طرح این شایعات را به دلیل نقش خود در حوزه‌های حفاظتی دانسته بود، در واکنش به بازنشر مجدد و غیر حرفه‌ای این شایعه که پس از تغییرات جدید سپاه و پس از ۳ سال مطرح شده است، آن را به دلیل شکست‌های پی در پی نظام سلطه و صهیونیسم از سپاه به عنوان یکی از ارکان مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: اینگونه اقدامات توسط دشمنان زخم خورده از انقلاب با هدف ناامید کردن مردم نسبت به سپاه و اقدامات موثر این نهاد مردمی و نیز مرهم گذاشتن بر شکست هایشان صورت می‌پذیرد. سردار نصیری با تاکید بر اینکه سرباز ولایت و پاسدار انقلاب اسلامی هستم گفت: خداوند متعال را شاکرم که حیات من در دفاع مقدس و سنگر پاسداری از نظام و انقلاب اسلامی در سپاه پاسداران رقم خورده است و امیدوارم عاقبت بخیری و شهادت در این لباس مقدس برایم حاصل شود.

اما و اگر‌ها بر سر بازگشت «مردِ خاکستری» سیاست 
علی‌اکبر ناطق نوری، چهره محبوب اصولگرایان در دهه ۷۰ یکی از مهمترین بازیگران صحنه سیاست ایران در ۴۰ سال اخیر است که غبار برخی تغییرات در مراودات سیاسی بر قد و قامتش هویداست. ناطق نوری هرچند از حلقه اولیه جامعه روحانیت مبارز بود، این تشکل چندان وفادار به صاحبانش نبود و روی خوش به برخی، چون ناطق و آیت الله هاشمی نشان نداد. پرده‌نشینی ناطق نوری بعد از انتخابات ۸۸ تا سال ۹۲ ادامه داشت و زمانی که اعتدالیون هم‌کاسه شوند تا اصولگرایان رادیکال را کنار بزنند کنار مرحوم هاشمی، سیدحسن خمینی و خاتمی ایستاد. ناطق نوری سال ۹۸ در جلسه جامعه روحانیت حضور داشت، اما این حضور تکرار نشد و به همان جلسه ختم شد. این روز‌ها باز هم از گوشه و کنار زمزمه لیدری جریان سوم از سوی ناطق مطرح می‌شود، اما برخی، چون مرعشی می‌گویند او آماده بازگشت به سیاست نیست. /قرن نو

نیروی انتظامی: گشت ارشاد کاری فراتر از قانون انجام نمی‌دهد
سخنگوی فرماندهی کل انتظامی در پاسخ به این که «آیا گشت ارشاد به همین روال ادامه پیدا می‌کند و یا اینکه شاهد تغییراتی در عملکرد آن‌ها هستیم؟» گفت: مردم بار‌ها به پلیس معترض بودند چرا با افرادی که در حوزه حجاب ناهنجاری در جامعه به وجود آورده‌اند برخورد نمی‌کنید، چراکه مردم معتقدند حرمت زن اسلامی شکسته می‌شود. کار پلیس مبنای قانونی دارد و نمی‌توانیم فراتر از قانون کاری را انجام دهیم. در قانون موضوع کشف حجاب به عنوان یک جرم شناخته شده است، کشف حجاب یک جرم مشهود هست و پلیس وظیفه دارد با آن برخورد کند. به همین منظور گشت ارشاد در وهله اول با نگاه ایجابی با افرادی که اقدام به کشف حجاب کرده‌اند برخورد می‌کند و در صورت عدم تمکین بر مبنای قانون با فرد برخورد می‌شود و کاری فراتر از قانون انجام نمی‌دهد. گشت ارشاد همراه مردم است و شیوه کارشان هم اول تذکر و بعد برخورد قانونی است.

سوء قصد نافرجام به امام جماعت مسجدی در اصفهان
در ساعات ابتدایی صبح امروز، امام جماعت مسجدی در اصفهان با اسلحه مورد سوء قصد نافرجام قرار گرفت. سید محسن اخوان در ساعات ابتدایی امروز برای اقامه نماز جماعت صبح به مسجد بقیة الله در خیابان برازنده اصفهان رفته بود، پس از اقامه نماز و در هنگام بازگشت، راکب موتورسیکلتی با اسلحه به سمت او شلیک کرد. در حال حاضر حجت الاسلام اخوان در بیمارستان بستری است. وی پیش از این مدیر مدرسه تبلیغی تخصصی بین المللی ناصریه حوزه علمیه اصفهان بود. /حوزه نیوز

سخنگوی دولت: دلیل افزایش اجاره‌بهای مسکن کم‌کاری دولت قبل است
سخنگوی دولت: تمامی مدیران راه شهرسازی استان‌ها به صورت مستمر، به زبان‌های گوناگون و در قالب‌های متفاوت گزارش و آمار‌های ساخت مسکن و جزئیات روند آن را اعلام کنند تا روایت پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن برای مردم قابل لمس باشد. بهادری درباره موضوع اجاره‌بها نیز گفت: با وجود این‌که عوامل ایجاد افزایش اجاره‌بها مثل کاهش عرضه مسکن، افزایش قیمت زمین و ... باقی مانده از دولت قبل است، فضای رسانه‌ای برای روشنگری در این خصوص اهمیت زیادی دارد. وی پیشنهاد داد: تا نظارت وزارت راه و شهرسازی بر اتحادیه املاک و بنگاه‌ها افزایش یابد و ایجاد قرارگاه رسانه‌ای نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار گیرد.

جزییات راه‌اندازی گشت نامحسوس حجاب در مشهد/ آقایان هم مشمول بدپوششی می‌شوند
هفته سوم خردادماه بود که «قرارگاه ۲۱ تیر» رسما در خراسان رضوی آغاز به کار کرد. بر اساس آنچه در متن قرارگاه ۲۱ تیر ذکر شده، عفاف به عفاف در نگاه، عفاف در گفتار، عفاف در حرکات و سکنات، عفاف در معاشرت، عفاف در پاکدامنی و عفاف در پوشش تقسیم‌بندی می‌شود و حجاب هم برای خانم‌ها شامل ویژگی‌هایی در چادر و مقنعه، مانتو، شلوار، جوراب، کفش و رنگ لباس است. از نگاه این قرارگاه در حجاب و پوشش آقایان هم از کروات، پاپیون و سایر نماد‌های غربی، تی‌شرت، پیراهن تنگ و کوتاه، لباس‌های بدن‌نما و وصله‌دار، طلا و زیورآلات، شلوار‌های زاپ‌دار و... نباید استفاده شود. / ایسنا

مینو محرز: از دیدن این جمعیت ماسک نزده وحشت می‌کنم
مینو محرز، متخصص بیماری‌های عفونی: من از دیدن این همه بنر‌های شهری برای کنسرت‌ها وحشت می‌کنم، چون اجباری برای زدن ماسک در این فضا‌ها وجود ندارد، و این وحشتناک است. من واقعا از مردم می‌خواهم رعایت کنند، کرونا تمام نشده و همچنان باید پروتکل‌ها رعایت شود. برعکس وزارت بهداشت ما از این صفر شدن‌های آمار مرگ ومیر کرونا ذوق نکردیم، این‌ها به معنی پایان کرونا نبوده و نیست. موقعیت ویروس کرونا در کشور کاملا متغیر و حساس است، با ادامه این روند باید شاهد پیک کرونا در ماه شهریور آینده باشیم. / خبرآنلاین

فرمانده کل ارتش: دائم به این فکر کنید، اگر این جمعه همان جمعه باشد، در ارتش امام زمان (ع) پذیرفته می‌شویم؟
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش در نشست تربیتی فرماندهان مراکز آموزشی:شما سوزن‌بان تغییر ریل هستید که تعیین می‌کنید قطار ارتش در آینده به کدام ایستگاه یا به سمت کدام هدف حرکت کند. فکر تربیت افسر و درجه دار منتظر ظهور باید دغدغه همه در هر لحظه باشد. باید دائماً به این فکر کنید که اگر این جمعه همان جمعه باشد که منتظر آن هستیم، آیا ما در ارتش حضرت امام عصر پذیرفته خواهیم شد و چه جایگاهی در آن داریم؟ /مهر

اعلام جرم علیه یک شرکت بستنی‌سازی / ستاد امر به معروف: دو فیلم تبلیغاتی مروج بی عفتی منتشر کردند
ستاد امر به معروف و نهی از منکر به دنبال انتشار گسترده دو فیلم تبلیغاتی توسط یک شرکت تولید بستنی، علیه این شرکت اعلام جرم کرد.  صادق منش مدیرکل حقوقی و امور مجلس ستاد مذکور، گفته است که این ستاد پیش از این «به جای پیگیری قضایی، مدیرعامل این شرکت را دعوت کرده و به او در این باره تذکر لسانی داده بود»، اما «با توجه به تکرار این روند بر خلاف تعهد قبلی مدیرعامل شرکت دومینو، ستاد ناچار به پیگیری موضوع از طریق مرجع قضایی شد.»

مهریه همسر و دختران رئیس جمهور چقدر است؟
رئیس جمهور گفت: ارزش مهریه همسر من و دخترهایم هر کدام کمتر از یک سکه بهار آزادی است. آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز (جمعه) در جشن وصال و آئین گرامیداشت هفته ازدواج در تالار وحدت و در جمع ۲۰۰ زوج جوان، خیرین ازدواج و فعالان حوزه ازدواج و خانواده با بیان اینکه ازدواج امر بسیار مبارکی است، نگران معیشت هم نباشید، هیچکس نبوده که معیشتش بعد ازدواج بدتر شده باشد، گفت: قوام زندگی‌ها به مهریه نیست بلکه به مودت زوجین است. رئیسی، دولت را موظف به گسترش این معروف دانست و گفت: خانواده‌ها هم مهریه را سنگین نگیرند. رئیس جمهور اضافه کرد: ارزش مهریه همسر من و دخترهایم هر کدام کمتر از یک سکه بهار آزادی است.

طعنه سخنگوی دولت اصلاحات به دولت
رمضان‌زاده از انفعال دولت سیزدهم در برخورد با یک اختلاس افشاشده، انتقاد کرد. سخنگوی دولت اصلاحات نوشت: اختلاس هزار و چندصد میلیارد تومانی در سازمان تعاون روستایی در هر جای دنیا اتفاق افتاده بود، سقط یا عزل دولت را در پی داشت، اما اینجا تلگنری هم به جناب وزیر نزدند و به کنار گذاشتن رئیس سازمان اکتفا کردند. ادعای ضدیت با فسادشان هم گوش فلک را کر کرده است.

فاطمی‌امین: امسال کار ویژه‌ای در خصوص تولید برق نمی‌توان انجام داد
وزیر صمت در خصوص قطعی برق صنایع گفت: در سال‌های گذشته باید سالیانه سه هزار مگاوات سرمایه‌گذاری در عرصه برق انجام می‌شد، اما نشد، امروز در تلاشیم تا قطع برق با کمترین زیان و کمترین فشار بر واحد‌های صنعتی انجام شود؛ به طور مثال در واحد‌های مستقر در شهرک‌های صنعتی این قطعی‌ها یک روز در هفته خواهد بود. این مساله و قطعی برق موجی در صنعت سیمان ایجاد کرد و قیمت هر پاکت سیمان به طور کاذب به ۴۳ هزار تومان رسید، اما با تأمین برق واحد‌ها اکنون به کمتر از ۳۶ هزار تومان کاهش یافته است. فاطمی‌امین تاکید کرد: امسال کار ویژه‌ای در خصوص تولید برق نمی‌توان انجام داد و باید همین میزان برق موجود را مدیریت کنیم، اما در میان‌مدت و بلندمدت احداث بیش از ۱۲ هزار مگاوات نیروگاه از سوی واحد‌های صنعتی و معدنی آغاز شده است.

میرکاظمی: هشت‌سال فعال اقتصادی را معطل مذاکره و برجام کردیم
معاون رئیس‌جمهور گفت: طی هشت‌سال فعال اقتصادی را معطل مذاکره و برجام کردیم؛ اما نهایت چیزی که نصیب کشور شد رشد نزدیک به صفر اقتصاد بود. هرچند تحریم‌ها در اقتصاد کشور مؤثر است، نباید اقتصاد را شرطی کرد. به‌عبارت‌دیگر برنامه‌ریزی‌ها باید مبتنی بر توان و ظرفیت داخل باشد که همین رویه در دولت سیزدهم دنبال می‌شود. به گفته میرکاظمی اگر کشور در شش سال متوالی رشد اقتصادی هشت‌درصدی را تجربه کند حجم اقتصاد بعد از این مدت تازه به سال ۱۳۹۰ بازمی‌گردد.

خدمات بانکی به اتباع خارجی محدود شد؟
مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: پیرو انتشار برخی مطالب در خصوص محدودیت ارائه خدمات بانکی به اتباع خارجی، به اطلاع می‌رساند خدمات مبتنی بر کارت، خرید اینترنتی و انتقال وجه از طریق پایا (تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال) برای کلیه اتباع خارجی همچنان در دسترس است. وی افزود: همچنین طی روز‌های آتی و پس از دریافت اطلاعات هویتی اتباع مجاز از «مراجع ذیصلاح»، سایر خدمات بانکی به اتباع خارجی مجاز ارائه خواهد شد.

رستم قاسمی: ۲۰ درصد از مستأجران نیاز به جابه‌جایی دارند
قاسمی وزیر راه و شهرسازی به موضوع اجاره مسکن و مصوبه تعیین حداکثر افزایش اجاره‌بها اشاره کرد و گفت: با توجه به فصل تابستان و زمان جابه‌جایی مستاجران، در روز‌های اخیر شاهد قیمت‌های بسیار بالا در همه شهر‌ها به ویژه شهر تهران بودیم، به همین منظور بستری از سوی وزارت راه و شهرسازی برای بهبود شرایط اجاره‌نشینی فراهم شد و یکی از مهم‌ترین مصوبات آن توسط سران سه قوه همزمان با ارسال طرح وزارت راه و شهرسازی برای بازار اجاره مسکن به مجلس شورای اسلامی، به تصویب رسید که بر این اساس مقرر شد سقف اجاره‌بها در تهران ۲۵ درصد و سایر شهر‌ها ۲۰ درصد باشد. قاسمی خاطرنشان کرد: با کمک این مصوبه حدود ۸۰ درصد مستاجران ملزم به جابه‌جایی نیستند و تنها حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد از جمعیت مستأجران نیاز به جابه‌جایی دارند.

پنج مقصد کالا‌های صادراتی ایران به همسایگان
سخنگوی گمرک گفت: میزان صادرات ایران به همسایگانش در فصل بهار سال جاری نسبت به مدت مشابه با کاهش ۱۰ درصدی در وزن و رشد ۲۰ درصدی در ارزش همراه بوده است. وی افزود: پنج مقصد کالا‌های صادراتی ایران به همسایگان به ترتیب عراق با خرید یک میلیارد و ۸۲۴ میلیون دلار و کاهش ۲۲ درصدی، ترکیه با یک میلیارد و ۷۳۷ میلیون دلار و رشد ۱۹۲ درصدی، امارات با یک میلیارد و ۶۴۵ میلیون دلار و رشد ۲۹ درصدی، افغانستان با ۳۶۷ میلیون دلار و کاهش ۳۵ درصدی و عمان با ۳۳۱ میلیون دلار و رشد ۱۶۸ درصدی بودند.  سایر مقاصد صادراتی بعد از عمان نیز به ترتیب، کشور‌های پاکستان با خرید ۲۷۹ میلیون دلار با رشد ۱۳ درصدی، آذربایجان با ۱۶۱ میلیون دلار و رشد ۸۷ درصدی، روسیه با ۱۱۵ میلیون دلار و کاهش ۱۵ درصدی، ترکمنستان با ۹۵ میلیون دلار و رشد ۳۸ درصدی، ارمنستان با ۷۴ میلیون دلار و رشد ۲۱ درصدی، کویت با ۴۵ میلیون دلار و رشد ۳۷ درصدی، قزاقستان با ۳۴ میلیون دلار و کاهش ۱۲ درصدی، قطر با ۲۸ میلیون دلار و کاهش ۱۷ درصدی، بحرین با دو میلیون دلار و رشد ۲۲ درصدی و عربستان با سه هزار و ۷۳۱ دلار و کاهش ۶۹ درصدی، قرار دارند.

حقوق کارکنان بانک‌های دولتی افزایش می‌یابد؟
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی گفت: مدیران عامل ۸ بانک دولتی روز چهارشنبه در شورای هماهنگی دور هم جمع می‌شوند تا در مورد وضعیت حقوق و معیشت کارکنان این بانک‌ها تصمیم‌گیری کنند. /ایبنا

جوانان دلالی را به کار تولیدی ترجیح می‌دهند
دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران با اشاره به اینکه در حوزه کارفرمایی فرهنگ سازی نشده است گفت: درآمد در دلالی و فروش کالا به صورت واسطه‌ای و مشاغل غیررسمی در بعضی موارد از کار رسمی بیشتر است. به همین دلیل تمایل جوانان  به آن سمت بیشتر است.  

روغن رکورددار افزایش قیمت اقلام خوراکی
مرکز آمار نرخ اقلام خوراکی مناطق شهری در خردادماه امسال را منتشر کرد و بر این اساس روغن نباتی و مایع بیشترین و گوشت گوسفند کمترین افزایش بها را داشتند. بر اساس گزارش مرکز آمار در گروه نان و غلات اقلام "ماکارونی" با ۵۶.۱ درصد، " شیرینی خشک " با ٢٧.۶ درصد و " رشته آش " با ٢٥.٥ درصد بیشترین افزایش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته‌اند. در گروه گوشت قرمز، سفید و فرآورده‌های آن‌ها، اقلام "مرغ ماشینی" با ۳۲.۵ درصد، "گوشت گاو یا گوساله" با ١۶.٠ درصد و "گوشت گوسفند"  با ۷٫۴ درصد بیشترین افزایش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته‌اند. "روغن نباتی جامد" با ۲۴۷.۲ درصد و " روغن مایع " با ۲۳۳٫۸ درصد و " پنیر ایرانی پاستوریزه " با ۵۵٫۷ درصد بیشترین افزایش قیمت را در گروه لبنیات، تخم‌مرغ و انواع روغن ثبت کردند.  

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۳
در انتظار بررسی: ۵۹
انتشار یافته: ۸۸
با فعالیت گشت ارشاد برای حجاب آقایان و بانوان موافقم و باید با خاطیان قانون شکن به شدت برخورد کرد همین زلزله جنوب نتیجه رعایت نکردن حجاب توسط آقایان و بانوان است
گورخوابی.پشت بام خوابی.غارنشینی.اصطبل خوابی.خونه اشتراکی.زباله گردی.ازدواج سفید.فحشا و......اینها نتیجه عملکرد جماعتی است که هر روز پشت تریبون می گویند به زودی انشاالله  چنین می شود و
گشت های متعدد راه اندازی می کنند.
بزودی انشاالله چنان می کنیم واین بزودی 43 ساله که فرا نرسیده.
علم الهدی برادر بی خیال شو داری با آتیش بازی میکنیا

نمیدونستم البته بستی هم از مظاهر فساد و تحریک میتونه باشه
حجاب اجباری ممنوع
ضمنا کدام مردم؟
اگر مردم اینهایی هستند که ما میبینیم بیش از نود درصد مخالف حجاب اجباری هستند
ضمنا اغثفزایش اجاره بها دراین دولت چه ربطی به دولت قبل دارد؟
بی عرضگی مدیران فعلی وافزایش تورم لجام گسیخته درزمان شما باعث این مسائل شده
باز خدا رو شکر دولت قبل هست. قطعی برق مقصر دولت قبل، افزایش اجاره بها مقصر دولت قبل، افزایش قیمت کالاها مقصر دولت قبل، بالا رفتن قیمت دلار و سکه مقصر دولت قبل....
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
شانس آوردیم که دیگه به رژیم پهلوی ربطش نمیدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
همه چیز یا تقصیر دشمنه یا دولت قبل
با سلام به نظرم یک قرارگاه هم بزنید برای تذکر به خاطر فقر و گرسنگی، یک قرا گاه بزنید به خاطر مبارزه با دزدی و فساد یک قرارگاه.......
و امر به معروف در مورد حجاب خانمها و آقایان آخرین قرارگاه باید باشد تازه اصلا اگر قرارگاههای دیگر کارشان را درست انجام دهند ابن قرارگاه بیکار ترین قرارگاه خواهد بود.
گشت نامحسوس حجاب در مشهد؟اونوقت کراوات و پاپیون و علی الخصوص تیشرت هم ممنوعه؟بودجه این گشت نامحسوس که گفته میشه بالای 300 نفر هستند چقدره؟چه بزن بزن هایی تو مشهد راه بیوفته!!!
از سطح اخبار و دغدغه های مسئولین میشه به سطح کنونی و اینده کشور براحتی پی برد
تندیه این شیب نزولیه 40 ساله قراره بیشتر بشه
مشخصه خود دولت هم تعجب کرده چرا تابحال به نقطه شکست نرسیده جامعه
صبر مردم خیلی بیش از اینهاست
همچنان به خرد کردن کمر ملت زیر بار فقر تادامه بدید
با مطرح کردن بی حجابی می خواهند فاجعه اقتصادی را پوشش دهند .
یعنی شلوار زیپ دار هم ممنوعه؟ یه دفعه بگید با پیژامه و زیرپیرهن بروند سرکار
آقای رمضان زاده دلت خوشه چون طوری برخورد میشه که رییس و کابینه اش گویا معصوم هستند
لطفاً مرکز آمار، نرخ اقلام خوراکی مناطق شهری در خردادماه امسال را به دولت هم بده البته قبلش یک جزوه ریاضی هم بده بهشون تا درصد افزایش را بفهمند. وای به حال مردم و علی الخصوص بازنشسته ها
خانم محرز فقط سکوت کنه
کم کاری دولت قبل؟ مگه نگغتین سالی ۱ میلیون مسکن درست می کنین؟ پس چی شد؟
سخنگوی دولت: دلیل افزایش اجاره‌بهای مسکن کم‌کاری دولت قبل است
شما راست میگین. بیایین این عوامل را محاکمه کنید.
ولی هیچ وقت هیچ اتفاقی نمی افتد و این مردم هستند که هر روز بدبخت تر می شوند.
بهترهاول گشت ارشاد محسوس ونامحسوس برای هدایت وارشاد مختلسین عزیز وگرامی ورانتجویان وویژه خوران وپخش وتوزیع کنندگان مواد مخدر وسایر دزدان بیت المال ومفسدین اقتصادی واجتماعی راه مس انداختید ،وبا لباس وپوشش مردم بیخودی درگیر نمی شدید مثل ویدئو وماهواره متیجه برعکس خواهد داد .
گرانی تقصیر دولت قبل
به شما چه ربطی داره که ما کروات بزنیم یا نه ،مردم روسیه هم کروات می زنند با غرب هم در جنگ هستند
گشت نامحسوس حجاب براي آقايان ؟؟؟؟!!!!!!؟؟؟؟؟؟!!!!!!؟؟؟؟!!!!
راه اندازي گشت حجاب نامحسوس براي خانم ها و آقايان در مشهد !!
------------
البته مسئله حجاب در يك كشور اسلامي مسئله مهمي است ، قانون مملكت بايد رعايت بشه ..اما ملتفت باشيم كه هزار نكته باريك تر از مو هم هست » !! ، از هزار نكته غافل نشويم ! ... متوجه باشيم از قديم و نديم هم گفته اند كه با يك گل بهار نميشه !! ...
علی برکة الله
واقعا مملکت ما به کجا داره میره. مردم در فقر کمرشکن و فساد و آقایان دنبال مو و عطر پیراهن هستند
لطفا یک نفر رنگهای اسلامی و منابع ان را برای روشن شدن اذهان عمومی رسما اعلام کند .مگر نه اینکه خداوند هم از نور است و همه رنگها هم از نور ؟
یعنی واقعا تا به این حد داریم پسرفت می‌کنیم. نامحسوس حجاب و بستنی و …
اصلا همه چیز تقصیر آقای روحانی شما خودتان دقیقا چه کار کردید با اینهمه قدرت و هماهنگی که دارید و همه از یک حزب هستید ؟
کدام مردم خواستار برخورد با بی حجابی هستند سردار؟! ۱درصد ؟ یعنی ۹۹درصدی که مخالف رفتار شما هستند مردم حساب نمیشن؟!!
جلوی تن فروشی به اتباع بیگانه رو بگیرند
چرا برای گرانی که مردم را عاصی کرده گشت نامحسوس نمی زاریدحجاب واجب تر یا شکم گرسنه مردم
با سلام
اگر دولت قبل کم کاری کرده بود در مسکن وضع بدتر از این بود چون ان همه سیمان اجر سنگ سرامیک در کشور طی 8 سال دولت قبل ساختمان بنا شد جز امار نبود و تکمیل 2 میلیون مسکن مهر در دولت قبل و بنای تولید مسکن ملی در دولت قبل شروع شد در این دولت هنوز هیچ کاری صورت نگرفته است باوجود یکسال از عمر دولت گذاشته است اقای سخنگو نترس شب دراز قلندر بیدار
واقعا چرا اینقدر باید بد بین باشیم به هر چیز ؟ یک تیزر چرا
کاش گشت نا محسوس گرسنگی ایجاد میشد
گشت نامحسوس برای کسانی راه بندازند که شبها سر گرسنه روی زمین می گذارند برای زباله جمع کنها که چیکار می کنند برای این همه کودک و مادری که کنار چهار اره هستند برای جلوگیری از دزدی مدیران و....
کاش دولت محترم به این شعار که معطل برجام نخواهیم ماند پایبند بود. مرگ یک بار شیون یک بار
سخنگوی دولت: دلیل افزایش اجاره‌بهای مسکن کم‌کاری دولت قبل است
30 سال بعد : دلیل تورم و گرانی روحانی بوده
حقوق کارکنان بانکها زیاد بشه، سایر کارکنان دولت هم هوا بخورن!!!
با سلام
کاشکی امام زمان (عج) از دلد بشنود وان جمعه بیاید و دنیا را از فلاکت بدبختی نجات بدهد ما هم منتظر وجود مبارکش هستیم ان شالله
دیگه باید مراقب باشیم با رکابی و شلوارک بیرون نیام نامحسوس چنان میگیرنم که اثارش تا سالها محسوس باشه
باتشکرازمجریان محترم قانون وآرزوی سلامتی وموفقیت برای این عزیزان .
درصد های دولت بادرصدهای مردم 100درصد تفاوت دارد خدا کنه وزیر اقتصاد ریاضی سوم ابتدایی رو خونده باشه که درصد چیه
این بستنی دومیتو کلا استکباریه و درجهت جریحه دارکردن عفت عمومی تبلیغ میکنه.
پیشنهاد میکنم امروز دلواپسان و کفن پوشان بریزن توخیابون .
بجای حجاب بفکر گرانی و تورم باشید
عموم مردم ایران دیندار و با عفت وحجابند. برخی به خاطر فقرمالی و برخی به خاطر عدم آشنایی با اصول دین دست به بی حیایی و بی عفتی می زنند. از جناب آقای رئیسی می خواهم فقر را در جامعه ریشه کن کند تا برخی بی عفتی ها هم جمع شود.
مشهد و قم باید مظهر اسلام ناب و واقعی باشند از هر نظر
مگر کارکنان بانک ها کم حقوق میگیرند کم دارایی دارند؟ کم وام میگیرند ؟ پول مردم بین خودشان تقسیم میکنند آخرش هم بانک ها حسی نمی‌داند به کجای اقتصاد کمک می‌کند و این همه بانک را برای چه میخواهیم
آیا می دانید فلسفه مهریه برای خانم ها چیست .برای آنکه اگر زندگی از بین رفت دختر مثل زمان حال ببرای امرار معاش خود فروشی نکند
باید برای مردها بیشتر گشت گذاشت کلا چون ریشه مشکلات مردان هستند
معاون رئیس‌جمهور گفت: طی هشت‌سال فعال اقتصادی را معطل مذاکره و برجام کردیم!!!!
شما که گره نزدی چه کار کردی بجز گرانی بی سابقه در 40 سال گذشته؟
ببینیم با قرارداد چین و روسیه چه رشد اقتصادی بدست می آوری شما؟
سر تیتر خبرها یکی از یکی بهتر و سازنده تر! لامصب عجب کشور پیشرویی داریم تو همه چی
رئیس جمهور دیگه دختر نداره؟؟؟؟؟
کشور حسینقلی خانی شده مدیران بانک‌ها قصد تصمیم گیری برای افزایش حقوق پرسنل دارند، عضو شورای شهر تهران میگه در حال رایزنی برای افزایش حقوق پرسنل شهرداری هستیم قوه قضائیه جور دیگه جبران میکنه پس تکلیف ما بازنشستگان که هیچ پناهی نداریم چیه بحث همسان‌سازی حقوق هم که توسط دولت و مجلس هوا شده
گشت نامحسوس حجاب ؟

سقوط اخلاق از کدام سوی بام ؟؟!!
ممنوعیت پوشیدن شلوار زیپ دار برای آقایان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الکی از طرف مردم حرف نزنین. اگه راست میگین یه نظرسنجی درباره حجاب بذارین اون وقت میفهمین هیچی با زور و دستور و بگیر و ببند پیش نمیره
جناب رئیس جمهور :
اگر داماد ناباب از کار درامد و بیکاره و معتاد و منحرف بود بدون مهریه چطور طلاق دخترت را می گیری ؟
اگر بعد بیست سال داماد گرامی هوس همسر جوان کرد دخترت بدون مهریه چکار می کند ؟ می سوزد و می سازد یا با دست خالی سربار می شود ؟
دخترت سر پیری و بعد فوت شوهر بدون مهریه و با ارث یک هشتمی که قوانین شما برای او مقرر کرده چطور سربار عروس و داماد نشود یا به گدایی نیافتد ؟
اگر کار به طلاق کشید بدن مهریه چطور از حق دیدن فرزندانش محروم نشود ؟
شما اول قانون ازدواج و طلاق و ارث را اصلاح کن و حقوق برابر برای هر دو طرف ایجاد کن بعد بگو مهریه کارکرد ندارد
ژاپن کشوری غیراسلامی و آزاد است و هیچ محدودیتی برای حجاب ندارد ولی پوشش ۹۹٪ زنان و دختران ژاپنی کاملا معقول و مقبول است و اصلا تحریک کننده نمیباشد و دلیل آن فقط و فقط انتخاب اختیاری نوع پوشش مردم است ، پس شما رو بخدا دست از این زورگویی پوشش تحمیلی بردارید تا اونوقت ببینید که پسران و دختران این مرز و بوم نجیب ترین و عفیف ترین جهان اند.
حجاب در مملکت ما کاملا سیاسی است
ما دو سال پیش رفتیم شمال
کنار ساحل هر جا که می رفتیم گشت ارشاد قدم به قدم مردم را چک می کرد و تذکر می داد
خانم ها برای قدم زدن کنار ساحل حق بالا زدن پاچه شلوار را نداشتند و حتی به چشم خود دیدم که سنجاق قفلی می دادند به خانم ها که جلوی مانتو ها را ببندند !
مردها هم با شلوارک و زیرپوش تذکر می گرفتند و مردهایی که روی بدن خود تتو داشتند را مجبور می کردند پیراهن بپوشند !
خلاصه رفت و آمد و حضور ناگهانی گشت ارشاد اعصاب مردم را له کرده بود
امسال که رفتیم گروه گروه خانم ها بدون روسری و با بلوز شلوار همه جا بودند حتی داخل آب
مردها هم با مایو !
جالب اینکه نه کسی نگاه می کرد و نه کسی هیز و چشم چران بود !
حجاب در مملکت ما سیاسی است
زمان روحانی باید مردم کلافه و ناراضی می شدند و زمان رییسی باید آرامش برقرار باشد و مردم از زندگی لذت ببرند !
"عفاف به عفاف در نگاه، عفاف در گفتار، عفاف در حرکات و سکنات، عفاف در معاشرت، عفاف در پاکدامنی و عفاف در پوشش تقسیم‌بندی می‌شود و حجاب هم برای خانم‌ها شامل ویژگی‌هایی در چادر و مقنعه، مانتو، شلوار، جوراب، کفش و رنگ لباس است. از نگاه این قرارگاه در حجاب و پوشش آقایان هم از کروات، پاپیون و سایر نماد‌های غربی، تی‌شرت، پیراهن تنگ و کوتاه، لباس‌های بدن‌نما و وصله‌دار، طلا و زیورآلات، شلوار‌های زاپ‌دار و... نباید استفاده شود."
این دیگر چه مسخره بازی ای است. یعنی رنگ لباس ما را هم شما باید انتخاب کنید؟ خدا به پیامبرش هم چنین حقی نداده است. این کار بدعت در دین است و هرکس اعم از علما و غیر علما سکوت کند در داعشی سازی دین مبین شیعه کمک کرده است. ستاد امر به معروف و نهی از منکر اگر سوادش را دارد و داعیه دینداری دارد، اوضاع ربوی اقتصاد را سامان بخشد.
دشمنان مردم ایران هیچ غلطی نمیتوانند بکنند....
قانونی که مقبولیت عمومی نداشته باشد قابل اجرا نیست. اگر فردا مجلس تصویب کند مردم بیرون از خانه روی دست ها راه بروند آیا آن قانون مقبول است؟حجاب هم هم همین وضع را دارد.
(روغن رکورددار افزایش قیمت اقلام خوراکی)


از انجا که ما مردم وظیفه داریم قدرشانس دولتمردان خود باشیم

لذا بدین وسیله

ما ملت بابت این همه گرانی و مشکلات که همه عاملش هم مربوط به دولت قبل میشود

بسیار سپاس گذار و شاکر حق تعالی هستیم

و از اینکه این موهبت الهی شامل ما شد که

این گرانی های مرتبط به دولت قبل کماکان صد درجه بدتر نصیب ما ملت بشو

بسیار سپاس گذاریم و شکر گذار

از دولت ودولتمردان خدمت گزار که توانستند با زحمت بسیار و کمکهای ویژه و همه طرفه خاصه سیمای محترم اغناء کنند در این مدت بسیار کوتاه که

مسبب این گرانی ها دولت قبل بود و نه تحریم ها به ادعا دولت قبل

بابت ان هم سپاس گزاریم

ماچقدر خوشبختیم همه جا ارومه
به به
واقعا لذت میره آدم از تشکیل این قرارگاه در مشهد
به به
دیگه خدا رو شکر هیییییییییییییییییییییییییچ مشکلی نداریم

آقایون لطفا حجابتونو رعایت کنید
کروات نزنید، با عفاف راه برید
ممنون
مهریه همسر و دختران رئیس جمهور چقدر است؟
مگر کسی با مهریه همسر و دختر رئیسی مشکل داشته که ابراز داشته است؟؟؟
این چه مشکلی را از مردم حل کرده
به درد مردم برس
خخخخخخخخخ
گشت نامحسوس حجاب براي خانم ها و آقايان در مشهد !!
--------------------
حال كه نام « حجاب » به ميان آمده ،خوب است يادي كنيم از خواجه حافظ و نظر او در مورد نوعي ديگر از حجاب ! ... آنجا كه مي فرمايد :
« حجاب چهره جان مي شود غبار تنم
خوشا دمي كه از آن چهره پرده بر فكنم » !! ... پس بنا براين حجاب داريم تا دحجاب !!
-- ميگم آقا نصرالله ! ما هم مي توانيم چون خواجه حافظ به آن درجه برسيم كه اين چنين گوييم ؟
-- براي چه نمي شود ؟ ! ... از قديم و نديم گفته اند خواستن توانستن است ! ... اما خب ! ... در دنياي پرزرق و برق كنوني يك خورده مشكل است ! ... زرق و برق دنياي كنوني چشم خيلي ها را خيره كرده است ! چنان كه خيلي ها از ما مردم فكر مي كنيم عمر نوح مي كنيم و اگر مرگ حق است براي همسايه حق است ! شما فكر مي كني حافظ در « پنت هاوس » زندگي ميكرده ؟ ... حاشا و كلا ... خانه خواجه حافظ حتماً خشتي بوده ، حتماً آب لوله كشي نداشته ... حتماً در چوبي اتاقش درز داشته كه زمستان ها با پنبه مي پوشانده كه سرما وارد نشود و خواجه تا صبح از سرما نلرزد !! ... اما بازهم خب !
وارستگي اگر باشد ، ما هم به جايي مي رسيم كه خواهيم گفت ، حتي خواهيم سرود كه :
حجاب چهره جان مي شود غبارتنم
خوشا آدمي كه از آن چهره پرده بر فكنم » !! يادت نره دوست عزيز ، وارستگي باشه مشكل حلّ حله !!
زنده باد حجاب و عفاف لعنت به هرچی انسان انسان فاسد و بی حیاست
اجراي اين طرح در مشهد بسيار عاليست وبايد باجديت در تمام شهرهاي ايران اسلامي اجرايي شود
سخنگوی دولت: دلیل افزایش اجاره‌بهای مسکن کم‌کاری دولت قبل است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
عدم پرداخت وام های مقاوم سازی مسکن روستایی هم مقصرش دولت قبل است ؟
مشکل گرانی مسکن واجاره مسکن عیناًشبیه مشکل گرانی شیر
وماست وگوشت وایاب وذهاب وتمام مایحتاج زندگی است البته مشکل داروکه دیگرمشکل نیست فوق مشکل است البته تنها مشکلی که میتوان بطورموقت بابگیروببند حل کرد مشکل مسکن بافشاربه مالکین است که صدایش بعداًبلند میشود کلاًمشکلات درکشورما عدم استفاده ازنعمتهای سرشارزیر زمینی مثل نفت وگاز ومعادن وروزمینی مثل عدم استفاده ازکارآئی نخبگان وکار آفرینان است که باعث فقروفساد میشودالبته پدرمشکلات رانت وپارتی بازی است که باعث عدم اجرای قانون ودهن کجی به ان شده و باعث دلسردی دلسوزان مملکت گردیده نمیشودمشکلات را به زورحل کردکه مشکلات بیشتری پدید میآورد همین دستوراخیردرمورداجاره باورفرمائید چنان رکودی درساخت وسازپدیدخواهدآوردکه هرگزنبوده ودخالت وسلب مالکیت خصوصی است درجائیکه دولت هیچ کمکی نمیکند دخالت در این امورکارهاراخرابترخواهدکرد
دولت قبل چقدر بد بود؟؟؟!!!مگه نمیدونستید؟؟شما که هفت هزار صفحه برنامه داشتید،نداشتید؟؟؟
مهريه كمترازيك سكه!جوانهاي امروزي شغل وحقوق ثابت ندارن ووقتي باداشتن شغل كاذب ازدواج ميكنن زندگي مشتركشان بافقرمالي ونبودبيمه صدمات زيادي متحمل ميشود،آخه همه كه رئيس جمهور نيستن.!
برخورد تند با صنایع در سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین
نتیجه این بگیر و ببند ها را در دهه های قبل دیدیم،شرایط بهتر شد یا ملت عقده ای تر شدند؟!!!
واقعا علاوه بر نالایقی چقدر رو هم دارید
با این دست فرمون در مورد حجاب ، همه ما بنا به سلیقه و تفسیر آقایان کلی زندانی و جریمه بدهکاریم.
از طرف مردم اینقدر نظر ندید دیگه نخ نما شده شیوه تون ما مشکلی با بی حجابی نداریم
ستاد امر به معروف، محمل قانونی دارد؟ مجلس تشکیل آنرا مصوب کرده یا قوه مجریه قانون تشکیل آنرا نوشته؟ مربوط به کدام قوه است؟ نیروی انتظامی آیا باید دستورات آنرا اجرا نماید؟ نیروی خودسر است، چیست؟
بهترین نوع پوشش برای آقایان و خانم ها ، کارتن یخچاله ، که پوشش کاملیه .
گشت ارشاد مشهد ..........
پنج مقصد کالا‌های صادراتی ایران به همسایگان
کالاهای صادارتی باید بدون استفاده از یارانه های دولت برای عموم کشور باشد وقتی پول سوخت برق گاز و آب یارانه ای باشد یعنی برای استفاده داخل دولت پرداخت می کند و شرکت های که قصد صادرات دارند نباید از آن استفاده کنند وگرنه یارانه پرداختی را مردم کشورهای دیگر استفاده میکنند و کالا و خدمات به دست مصرف کننده داخل نمی رسد
قرارگاه 21تیر!ببینید چیزی از قلم نیفتاده باشه؟رنگ جوراب !دندان طلا،قاب عینک....
طرح امر به معروف این حق به مخالفان دین میده که وقتی شما ورود به حوزه خصوصی افراد ورود میکنید آنها هم به اعتقاداتون هجمه وارد کنن چون که شما اول احترام رعایت نکردید
کی به آقایون اجازه داده درباره پوشش مردم اظهار نظر کنند.
این شکایت خودش بهترین تبلیغه :)))))
حجاب اجباری طرح شکست خورده ای است که فقط نارضایتی را گسترده تر می کند
به نظر می رسد به خاطر استقبال بی سابقه مردم از امر به معروف مشهد، سایت وزین تابناک دچار خودسانسوری نظرات شده:))))
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار