بازدید 25908
یادگار امام تبریز هم شرایط لازم را ندارد!

حذف چهار ورزشگاه ایران از استاندارد میزبانی لیگ

یادگار امام تبریز از لیست استادیوم های مجاز ایران برای برگزاری لیگ برتر خارج شد! این در حالی است که این ورزشگاه در دهه ۸۰ آماده بهره‌برداری شده و ورزشگاه جدیدی محسوب می‌شود!
کد خبر: ۱۱۲۷۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵ 02 July 2022

ورزشگاه بزرگ و نسبتا تازه‌ساز یادگار امام تبریز از لیست استادیوم های مجاز ایران برای برگزاری لیگ برتر خارج شد! این در حالی است که این ورزشگاه در دهه ۸۰ آماده بهره‌برداری شده و ورزشگاه جدیدی محسوب می‌شود!

به گزارش تابناک ورزشی؛ سهیل مهدی مسوول کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد ورزشگاه‌های غیر استاندارد برای میزبانی از لیگ برتر اظهار داشت: پنج ورزشگاه وارد چرخه مسابقات ما نشده‌اند. عوامل استادیوم شهید وطنی قائمشهر به‌صورت شبانه‌روز کار می‌کنند، اما ممکن است این ورزشگاه برای دو، سه هفته اول آماده نشود. ورزشگاه‌های یادگار امام (ره) تبریز، تختی آبادان، شهید باهنر کرمان و مرحوم قایقران انزلی هم از رده خارج شده‌اند و باشگاه‌ها باید استادیوم جایگزین معرفی کنند.

حذف چهار ورزشگاه ایران از استاندارد میزبانی لیگ

وی با اشاره به شرایط بد بسیاری از ورزشگاه‌های ایران تصریح کرد: این موضوع تقصیر ما نیست و در همه استان‌ها از لحاظ زیرساختی ضعیف هستیم. اگر در تهران که کلانشهر ماست، چهار ورزشگاه نام ببرید که لیگ برتر را در آن برگزار کنیم، از شما تشکر می‌کنم! ورزشگاه اراک هم نواقص جزئی مانند گیت ورودی، خبرنگاران و هواداران دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر