بازدید 4649
سهیل مهدی هنوز تصمیم سازمان لیگ را نمی‌داند

تاریخ شروع لیگ برتر فوتبال و برگزاری سوپرجام

کد خبر: ۱۱۲۷۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱ 02 July 2022

سرپرست کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال در مورد تاریخ آغاز لیگ برتر خاطرنشان کرد: تاریخ شروع لیگ تقریباً نهایی شده است. مربیان نظرات خود را گفتند و تاریخ موردنظر را با سرمربی تیم ملی جلب می‌کنیم. سه‌شنبه تقویم لیگ را نهایی و اعلام می‌کنیم و قرعه‌کشی مسابقات را متناسب با آن طراحی می‌کنیم.

سهیل مهدی در مورد زمان برگزاری دیدار سوپرجام فوتبال ایران بیان کرد: با توجه به همزمانی ایام محرم با تاریخ پیشنهادی لیگ برتر، می‌خواهیم بازی‌ها را دیرتر آغاز کنیم. برای برگزاری بازی‌ها محدودیت داریم و سرمربی تیم ملی، پیش از فیفادی زمان اضافه‌ای خواسته است. اولویت و زیباترین حالت این است که سوپرجام، قبل از لیگ برگزار شود. جلب نظرات همه، از جمله سرمربی تیم ملی برای ما بسیار مهم است و اگر نتوانیم نظر مساعدت او (اسکوچیچ) را داشته باشیم، باید تاریخ دیگری اعلام کنیم.

وی درباره لزوم برگزاری دیدارهای لیگ برتر در تعطیلات پایان هفته گفت: اگر مسابقات را هر هفت روز یک بار برگزار کنیم، دیدارها پایان هفته خواهد بود. فاصله بین دیدارها پنج یا شش روز است. سعی می‌کنیم برنامه را به روزهایی نزدیک کنیم که تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند. با این حال با فشردگی قبل از جام جهانی روبرو هستیم و نمی‌توانیم هر جمعه بازی برگزار کنیم. تلاش می‌کنیم نیم‌فصل اول را قبل از جام جهانی به پایان برسانیم.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ خاطرنشان کرد: نمایندگان باشگاه‌ها مطالباتی داشته‌اند و همه موارد را به نظر دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌رسانیم. او مسئولیت کاملی در این قضیه دارد و در صورت تأیید نهایی، تقویم لیگ برتر را اعلام می‌کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار