بازدید 5207

ترافیک سنگین در جاده هراز

رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک خودر در محور ارتباطی هراز را در زمان حاضر سنگین اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۲۷۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹ 02 July 2022

به گزارش تابناک، سرهنگ یدالله جهان‌تاب روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ترافیک خودرو در مسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده سه راهی چلاو در زمان حاضر سنگین گزارش شده است.

وی با بیان اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است، وضعیت تردد خودرو در جاده کندوان، فیروزکوه و آزاد رها تهران شمال را عادی و روان اعلام کرد.

سرهنگ جهان تاب با اعلام این که مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است ، از رانندگان خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و رعایت فاصله طولی، با صبر و حوصله رانندگی و از سرعت و سبقت غیر مجاز خودداری کنند.

مرکز مدیریت راه‌های کشور هم از تداوم محدودیت تردد خودرو در جاده هراز در محدوده های پارک جنگلی، بلبل خوان، پنجاب و پلور که از اول اردیبهشت ماه به اجرا گذشته شده بود خبر داد و اعلام کرد که این محدودیت ها تا ۲۰ شهریور ماه امسال به مدت پنج روز در هفته و در ساعت های مختلف به علت اجرای عملیات کارگاه جاده‌ای در این محور اعمال می شود.

طبق اعلام این مرکز تردد خودروها در جاده هراز از ساعت ۱۲ تا ۱۷ روزهای شنبه ، از ساعت هشت تا ۱۷ روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه و از ساعت هشت تا ۱۲ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه ، به‌ علت اجرای عملیات اجرایی آسفالت در کیلومتر ۱۹ تا ۱۰۱ این محور همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

مرکز مدیریت راه‌های کشور همچنین از تداوم اجرای طرح محدودیت تردد خودرویی از کیلومتر پنج تا کیلومتر ۷۵ جاده کندوان و همچنین از کیلومتر هشت تا کیلومتر ۸۵ جاده سوادکوه از ساعت هشت صبح تا ۱۷ بعداز ظهر روزهای یکشنبه تا سه شنبه هر هفته به غیر از روزهای شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه ، جمعه ، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به علت نصب تجهیزات و برق رسانی به سامانه های ثبت تخلفات تا پنجم مردادماه امسال خبر داد.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که بیش از سه هزار کیلومتر آن محورهای کوهستانی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر