بازدید 42416
سه هزار و پنجاهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

ذوالنور: بی حجابی برای مردم آزاردهنده است/پناهیان: در آینده نزدیک، ایران پیشرفته‌ترین کشور جهان خواهد بود/ترانه علیدوستی: حبیب رضایی و مهدی کوشکی از من شکایت کرده‌اند/انتقاد رحیم پور ازغدی از مذاکرات هسته‌ای

در بسته خبری امروز «تابناک»، تیتر‌هایی مانند: انتقاد میرکاظمی از وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی؛ تورم وحشتناکی به همراه دارد/ قبوض برق چند میلیونی در راه است؟ / معاون رئیس‌جمهور: در حال برنامه‌ریزی برای دور دوم سفر‌های استانی هستیم /حواشی سفر حج استاندار خوزستان و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۲۷۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰ 29 June 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

ذوالنور: بی حجابی برای مردم آزاردهنده است
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت، سگ گردانی مردم را اذیت می‌کند. قوه قضائیه و دستگاه‌های ذیربط به حقوق عامه ورود جدی داشته باشند و برخورد کنند. حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس در تذکر شفاهی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر گفت: رهبر انقلاب روز گذشته تاکید کردند قوه قضائیه به حقوق عمومی به صورت جدی بپردازد. وی اضافه کرد: امروز مقوله بی حجابی برای مردم آزاردهنده است البته این موضوع گاهی ریشه در جهل به احکام و معارف دارد و گاهی نیز غفلت و ناآگاهی و بی توجهی محسوب می‌شود، ولی نباید دست‌های بیگانه را نادیده گرفت. این نماینده محلس در پایان گفت: سگ گردانی مردم را اذیت می‌کند، قوه قضائیه و دستگاه‌های ذیربط به حقوق عامه ورود جدی داشته و برخورد کنند.

تکذیبیه مرعشی: حمایت کارگزاران از همتی به دلیل استقلال شخصیت ایشان بود
دبیرکل کارگزاران سازندگی ایران مطلبی متتسب به خود را درباره نقش نهاد‌های امنیتی در نامزدی عبدالناصر همتی قویا تکذیب کرد. به گزارش روابط عمومی حزب کارگزاران سازندگی ایران متن کامل تکذیبیه سیدحسین مرعشی به شرح زیر است: به دنبال انتشار مطلبی به نام اینجانب با مضمون: اینکه آقای دکتر همتی با توصیه آقای طائب کاندیدا شده‌اند را رد نمی‌کنم، بدین‌ وسیله اساسا گفتن چنین مطلبی را تکذیب کرده و اعلام می‌کنم با شناختی که از شخصیت و منش آقای دکتر همتی دارم، این برداشت از اساس غیر واقعی بوده و تایید و حمایت حزب کارگزاران سازندگی ایران از ایشان در انتخاب ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ نیز ریشه در استقلال شخصیت و توانایی‌های مدیریتی ایشان داشت.
سیدحسین مرعشی
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران

نماینده مجلس: پیشنهاد ما این است که رئیسی فرد جدیدی را به جای فاطمی امین برای وزارت صمت معرفی کند
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: تکلیف این که چه کسی وزیر صمت باشد، تا دو ماه آینده مشخص خواهد شد. آقای روح الله جانی عباسپور گفت: علت این که رئیس مجلس اعلام کرد استیضاح وزیر صمت، ظرف دو ماه آینده مشخص می‌شود، این است که در این مدت به دولت فرصت داده شود تا برای تفکیک وزارت بازرگانی از وزارت صمت اقدام و برای هر یک از این دو وزارتخانه، وزیر معرفی کند. آنطور که این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید، اینکه آقای فاطمی امین به عنوان وزیر صمت بماند، بستگی به رای نمایندگان مجلس و لایحه تفکیک وزارت بازرگانی و وزارت صمت دارد که قرار است، اجرا شود. آقای عباسپور مدیریت غلط وزیر صمت در بحث خودرو، مشکلات به وجود آمده در معدن و ضعف در تعیین قیمت برخی کالا‌های اساسی را از علت‌های استیضاح این وزیر دولت سیزدهم برشمرد. ۴۰ نماینده مجلس طی امضای نامه‌ای خواستار استیضاح فاطمی امین وزیر صمت شدند؛ طرح استیضاح او، آذر پارسال با محوریت مشکل خودروسازی امضا شد. آقای صدیف بدری نایب رئیس کمیسیون عمران و یکی از امضاکنندگان استیضاح وزیر صمت گفته، با تصمیم دولت و رئیس جمهور مبنی بر ارائه لایحه تفکیک وزارت صمت و تشکیل دو وزارتخانه جدید، رئیس جمهور باید دو وزیر به مجلس معرفی کند. او گفت: رئیس جمهور می‌توانند دوباره آقای فاطمی امین را به عنوان وزیر معرفی کنند که باید مجدد از مجلس، رأی اعتماد بگیرد؛ البته پیشنهاد ما این است که فرد جدیدی را معرفی کنند.

پناهیان: در آینده نزدیک، ایران پیشرفته‌ترین کشور جهان خواهد بود
حجت‌الاسلام‌والمسلمین پناهیان در آیین گرامیداشت شهیدان هفتم تیر در شبستان امام (ره) حرم حضرت معصومه (س) با تاکید بر اینکه ایران تنها کشوری است که مسیر قدرت را تصاعدی طی می‌کند، تصریح کرد: ایران بر اساس رشدی که در این چهل ساله در همه زمینه‌ها داشته، در آینده نزدیک پیشرفته‌ترین کشور جهان خواهد بود. وی با اشاره به موارد مظلومیت شهید بهشتی بیان داشت: چند روز مانده به شهادت بهشتی، منافقان شروع کردند به تظاهرات تروریستی، یعنی هم تظاهرات و هم شیشه شکستن، با تیغ و گاهی هم با گلوله مردم را می‌زدند و شورش اجتماعی می‌کردند، چون فکر می‌کردند اگر در خیابان شورش کنند، مردم به آن‌ها می‌پیوندند، اما واقعا توهم زده بودند.

وی در ادامه افزود: نیروی امنیتی و انتظامی عده‌ای را دستگیر کردند، خانم و دختر بنی‌صدر هم دستگیر شدند، عده‌ای آمدند به شهید بهشتی گفتند خوشحال باشید، این بنی‌صدر که این قدر علیه شما کار کرد، خانم و دخترش در این تظاهرات دستگیر شدند، ولی شهید بهشتی گفت، بلافاصله آزادشان کنید. گفتند جرم انجام دادند، ما می‌توانیم آبروی بنی‌صدر را ببریم. شهید بهشتی فرمود آزادشان کنید. آدم، رقیب سیاسی خودش را با عیب زن و بچه‌اش زمین نمی‌زند و همین جوانمردی شهید بهشتی بود که موجب مظلومیت او شد. پناهیان همچنین گفت: کسی نمی‌تواند دین‌داری کند، اما مظلوم واقع نشود، رهبر جامعه نیز نمی‌تواند درست عمل کند و مظلوم واقع نشود، حضرت امام در اوج اقتدار مظلوم بود، رهبر معظم انقلاب نیز در مورد حضرت علی فرمودند مظلوم مقتدر، اقتدارش را دیدید، مظلومیتش یادتان نرود.

ترانه علیدوستی: حبیب رضایی و مهدی کوشکی از من شکایت کرده‌اند
ترانه علیدوستی، بازیگر سینما اعلام کرد که حبیب رضایی و مهدی کوشکی در اراتباط با موضوع جنبش می‌تو از او شکایت کرده اند. ترانه علیدوستی در یک پست اینستاگرامی نوشت: «شاید برایتان جالب باشد که دو شکایت از من نزد قوه قضاییه به ثبت رسیده است. از طرف آقایان حبیب رضایی و مهدی کوشکی. اتهام؟ افترا و نشر اکاذیب. ضمن به حق دانستن فعالیت‌های این روزهایمان به عنوان نماینده بیش از هشتصد زن سینماگر، با کمال میل در این خصوص از خودم دفاع خواهم کرد و بر سر مواضعم خواهم ایستاد. تا قسمت چه باشد. چه خوب که همه در دادگاه تاریخ هم پاسخگو خواهیم بود. امید است سمت درست تاریخ ایستاده باشیم.»

واکنش جدید دادگستری فارس به تجمع نوجوانان در بلوار چمران شیراز
رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: با عوامل اصلی کلیپ اسکیت برخورد می‌شود و دادگستری در کنار سایر دستگاه‌ها اجازه چنین کاری نمی‌دهد که وجه فرهنگی و دینی استان فارس توسط عده‌ای مخدوش شود. حجت‌الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: با عوامل اصلی کلیپ اسکیت برخورد می‌شود چراکه استان فارس این نیست، شهدای شاخص و گرانقدری داشته است و دادگستری در کنار سایر دستگاه‌ها اجازه چنین کاری نمی‌دهد که وجه فرهنگی و دینی استان فارس توسط عده‌ای مخدوش شود.

حواشی سفر حج استاندار خوزستان
روابط عمومی استانداری خوزستان به دنبال حواشی سفر اخیر استاندار نوشت:ثبت نام حج تمتع استاندار خوزستان شخصی بوده و در سال ۸۶ مانند همه افراد عادی ثبت نام از طریق واریز وجه در سامانه مربوطه انجام شده است. استاندار خوزستان برای طولانی نشدن سفر، پس از انجام اعمال واجب حج، با اولین پرواز‌های کاروان‌های حجاج به کشور برمی‌گردد. معاون اقتصادی استانداری خوزستان به عنوان کفیل تا بازگشت استاندار خوزستان به صورت تام الاختیار مسئولیت امور محوله را بر عهده دارد. /فارس

کنایه وزیر دولت نهم به احمدی نژاد و جبهه پایداری
لنکرانی وزیر اسبق بهداشت در مصاحبه با ایرنا در عبارتی کنایه دار از احمدی نژاد به عنوان سرمایه از دست رفته یاد کرد. وی همچنین درباره جبهه پایداری گفت: دوستان گذشته.
وزیر بهداشت دولت نهم:در دولت سیزدهم توانستیم در زمان کوتاهی به حدود ۱۰۰ میلیون دوز و اکنون به ۱۴۰ میلیون دوز رسیدیم. البته الان در مقطعی هستیم که واکسن نزده‌ها یک کانون بحران بالقوه برای کشور هستند و طبق آماری که شنیده‌ام حدود ۱۴ میلیون نفر در کشور واکسن نزده هستند. /ایرنا

بازداشت دو مرزبان ایرانی از سوی طالبان صحت ندارد
سرپرست فرمانداری شهرستان هیرمند (سیستان و بلوچستان): ابعاد درگیری مرزی روز گذشته و شهادت مرزبان جمهوری اسلامی در حال بررسی است و بازداشت ۲ مرزبان ایرانی از سوی طالبان" صحت ندارد. هویت مهاجمان در دست بررسی است. گروهبان یکم "محمد صیادی" از مرزبانان هنگ مرزی زابل گروهان مرزی هیرمند شامگاه سه‌شنبه در پی درگیری با اشرار مورد اصابت گلوله قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد. /باشگاه خبرنگاران

طالبان شایعه درگیری مرزی با ایران را تکذیب کرد
دو مقام مسئول در ولایت نیمروز با محکوم کردن حمله اشرار به خاک جمهوری اسلامی ایران، هرگونه درگیری مرزی میان ایران و افغانستان را رد کردند. «مفتی الهام» رئیس اطلاعات و فرهنگ ولایت نیمروز افغانستان در گفت‌وگو با فارس، شایعات در خصوص درگیری‌های مرزی میان ایران و افغانستان را رد کرد. وی گفت‌: هیچ تنش مرزی در خاک افغانستان و در خاک ایران صورت نگرفته و خبر‌ها مبنی بر درگیری مرزبانان ایرانی با یک گروه خاص، کاملا شایعه است. یک مقام امنیتی مطلع در ولایت نیمروز نیز در گفت‌وگو با فارس، با رد شایعات درباره درگیری مرز میان طالبان و نیرو‌های ایرانی گفت که این درگیری در خاک ایران صورت گرفته و پل ابریشم که مرز میان ایران و افغانستان است، شاهد هیچ درگیریی نبوده و هیچ صدای شلیک گلوله‌ای از هیچ سمتی به گوش نرسیده است.

معاون رئیس‌جمهور: در حال برنامه‌ریزی برای دور دوم سفر‌های استانی هستیم
سیدصولت مرتضوی در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۸ تیر) هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون ۲۶ سفر استانی انجام شده و مابقی نیز در در هفته‌های آتی برگزار می‌شود. کارگروهی برای بررسی روند اجرایی و نتایج مصوبات سفر‌های استانی تشکیل شده و نحوه انجام دور دوم سفر‌های استانی نیز در دست بررسی و برنامه‌ریزی است. وی درباره دور دوم سفر‌های استانی رئیس جمهور گفت: دور اول سفر‌های استانی به بررسی مسائل و مشکلات و نیاز‌های نقاط مختلف کشور و مصوبات اختصاص داشت و دور دوم سفر‌ها برای نظارت و پیگیری روند اجرای مصوبات است. معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: عملکرد همه دستگاه‌های اجرایی در زمینه اجرای مصوبات دور نخست سفر‌های استانی رئیس جمهور بررسی و ارزیابی می‌شود.

انتقاد رحیم پور ازغدی از مذاکرات هسته‌ای
رحیم‌پور ازغدی در همایش افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: اگر با نگاه فلسفی نگاه کنیم که اسرائیل دولت جعلی است، دولت آمریکا هم ۲۰۰ سال پیش با نقض حقوق ده‌ها میلیون نفر تشکیل شد. وی در ادامه گفت: بزرگترین هلوکاست‌های تاریخ که در آمریکای جنوبی و شمالی رخ داد به همت و ریاست اروپایی‌ها بود. ازغدی گفت: امروز آقایان می‌گویند برویم با آمریکا بر سر مسائل هسته‌ای مذاکره کنیم. بیست سال مذاکره کردیم باز برای چه چیزی مذاکره کنیم؟ مقام معظم رهبری گفتند جنتلمن‌های شیک پوشی که با آن‌ها مذاکره می‌کنید، همان تروریست‌هایی هستند که منطقه را به خاک و خون می‌کشند. آمریکایی‌ها در مذاکره فقط به دنبال امتیاز هستند، اما در برابر این امتیاز‌ها چیزی نمی‌دهند. وی گفت: امروز باید اطلاعات و اسنادی که درباره حقوق بشر آمریکایی در اروپا منتشر شده، ترجمه و سپس منتشر و در راه دوم باید مبنای فلسفی حقوق بشر آمریکایی را در میز‌های مذاکره و همچنین مناظره افشا کنیم.

رئیس کل بانک مرکزی: تعادل خوبی در بازار ارز ایجاد شده است
صالح آبادی با بیان اینکه در زمینه عرضه و تقاضای ارز تعادل خوبی در بازار ایجاد شده است، تاکید کرد: در بسیاری از روز‌ها در سامانه نیما شاهد فزونی عرضه بر تقاضا هستیم.


تورم جهانی در سال جاری چند درصد است؟
نرخ تورم جهانی از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۶ به صورت سالانه و در مقایسه با سال قبل طبق این چارت زیر اعلام شده است: میزان تورم جهانی در سال جاری برابر با ۳.۸۱ درصد بوده که نسبت به رقم ۴.۳۵ درصد سال قبل کاهش داشته است و در سال آتی نیز تا میزان ۳.۳ درصد کاهش خواهد یافت.


قبوض برق چند میلیونی در راه است؟
با افزایش تعرفه برق پرمصرف‌ها (افرادی که بالای الگوی مصرف برق دازند و پلکانی تعرفه آن‌ها افزایشی است) که از ابتدای بهمن‌ماه سال گذشته عملیاتی شد، آن دسته از مشترکان بسیار پرمصرف که تعداد آن‌ها در مقایسه با دیگر مشترکان بسیار کم است، با قبوض بالای ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومانی برق مواجه خواهند شد، در واقع اگر این مشترکان، در تیرماه و مردادماه سال جاری، بخواهند مصارفی اسراف‌گونه همچون سال‌های قبل داشته باشند، باید منتظر قبوض چندمیلیون تومانی برق باشند. اما تعرفه‌های برق برای ۸۰ درصد مشترکان که زیر الگو در خردادماه مصرف برق داشته‌اند، نسبت به گذشته تغییری نداشته است و اگر این افراد در تیرماه و مردادماه نیز که ماه‌های گرم سال و ماه‌های پیک مصرف برق است، مصارفی زیر الگوی تعیین‌شده داشته باشند، نباید نگرانی بابت قبوض خود داشته باشند، حتی این دسته از مشترکان می‌توانند با کاهش مصرفی ۵۰ مگاواتی، نسبت به الگوی مصرف در مناطق عادی، مشمول قبض برق رایگان شوند. /تسنیم


علت ارزانی هر کیسه سیمان چه بود؟
مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت در خصوص قیمت و وضعیت عرضه سیمان گفت: امروز یک میلیون و ۲۵۰ هزار تن سیمان در بورس کالا عرضه شد، اما تقاضا ۸۵۰ هزار تن بود؛ همچنین قیمت هر کیسه سیمان ۵۰ کیلویی از ۴۳ هزار تومان به ۳۶ هزار تومان کاهش یافت.
 
آمریکا واردات طلا از روسیه را ممنوع کرد
بر اساس اسناد اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری (OFAC)، ایالات متحده، واردات طلای روسیه را ممنوع کرده است. در بیانیه‌ای که در وب سایت وزارت خزانه داری منتشر شده، آمده است: واردات طلا با منشأ فدراسیون روسیه به ایالات متحده ممنوع است، مگر در حدی که توسط قانون پیش بینی، یا مگر اینکه مجوزی توسط اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری صادر شده باشد. این سند تصریح می‌کند که این ممنوعیت در مورد طلای روسیه که قبل از ۲۸ ژوئن به خارج از کشور صادر شده، اعمال نمی‌شود و بیان می‌کند که بریتانیا، کانادا و ژاپن به این ممنوعیت ایالات متحده ملحق شده اند. در این سند از طلا به عنوان بزرگ‌ترین صادرات غیر انرژی روسیه نام برده شده که نادرست است. به گفته مسکو، دومین صادرات بزرگ، مواد غذایی است. صادرات محصولات کشاورزی روسیه در سال ۲۰۲۱ حدود ۳۷ میلیارد دلار ارزش داشت، در حالی که صادرات طلا حدود ۱۵ میلیارد دلار گزارش شده است.


انتقاد میرکاظمی از وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی؛ تورم وحشتناکی به همراه دارد
«مسعود میرکاظمی» رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص دلایل تأخیر در پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی اظهار کرد: این وام، بار مالی سنگینی را به همراه خواهد داشت. پرداخت این وام از دو راه میسر است؛ یکی این‌که به بانک‌ها بنویسیم این وام جزو بدهی دولت به بانک‌ها باشد که پایه پولی را بالا می‌برد و تورم وحشتناکی به همراه دارد. یکی از ریشه‌های تورم در سنوات گذشته بدهی دولت به بانک‌ها بوده است. یا باید این اجازه را بدهیم یا این‌که بپذیریم از محل یارانه تأمین شود. در مدت ۲۰ سال بازپرداخت وام مذکور، ۸۰ هزار میلیارد تومان بار مالی دارد که باید از یک جایی تأمین شود. راه دیگر این است که اجازه بدهیم از صندوق مسکن که در قانون دیده شده، مابه‌التفاوت سود وام ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومانی پرداخت شود، چون وام ۱۰۰ میلیونی ابلاغ شده است.


رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره صندوق مسکن نیز گفت: هنوز منابع مالی این صندوق تأمین نشده که بخشی از این منابع از محل مالیات است. تا برج ۴ حقوق‌ها را با زحمت می‌توان تأمین کرد. قاعدتاً از مردادماه درآمد‌های مالیاتی برمی‌گردد. همچنین بخشی از این مابه‌التفاوت باید از محل فروش دارایی‌ها تأمین شود. وی با بیان این‌که تلاش می‌کنیم پایه پولی را افزایش ندهیم، تأکید کرد: ممکن است برای ۱۰۰ هزار نفر مسکن را ارزان کنیم، اما این کار برای اقشار جامعه تورم ایجاد می‌کند؛ بنابراین، تا منابع مالی تأمین نشود نمی‌توانیم وام ۱۰۰ میلیونی مسکن روستایی را به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش دهیم.


واکنش وزیر اقتصاد به تحریف سخنان رئیس جمهور
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در روز‌های اخیر برخی رسانه‌ها با تحریف شیطنت‌آمیز سخنان رئیس جمهور این‌گونه القا کردند که گویا یک تورم بالاتری در سال آینده وجود خواهد داشت، اما حرف این است که دولت در نظر دارد، اجرای برخی احکام قانونی را با توجه به عالانه‌سازی یارانه‌ها از سال آینده آغاز کند.
 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۰
در انتظار بررسی: ۷۹
انتشار یافته: ۱۵۲
بی حجابی برای مردم آزاردهنده است، بعد حجاب اجباری آزاردهنده نیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
بابا یکی این مسئولان رو از خواب بیدار کنه. مرسی
عیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
در تایید پست شما اضافه کنم اصلا مردم همه چیز برایشان آزار دهنده است بجز حجاب
شما ها لازم نیست از جانب مردم نظر بدهید مردم خودشان زبان دارند
رضا
| Turkey |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
فقر و فاصله طبقاتی چنان آزار دهنده هست که بی حجابی پیش آنها فقط یک شوخی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
توی خارج رفتم نصف شب دم شهر ساحلی زنها با مایو در شهر قدم میزنند هیچکس به آنها نگاه نمیکرد با امنیت کامل در حال قدم زدن بودن. دلیلش اینه که در خارج مردمشون چشمشون سیر شده ولی اینجا به دلیل حجاب اجباری و محدودیت ها بیشتر مردها تشنه شدن
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
یک رفراندوم برگزارید کنید تا متوجه شوید بیش از 95% مخالف حجاب اجباری هستند
اولا چیزی که آزاردهنده است وجود افراد فاسد بیسواد است!
دوما اونایی که بهشون میگی بدحجاب! مردم‌ هستن!!!
تابناک: راست میگی، سانسور نکن!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
تابناک عزیز مراقب باش داری اعتبار تو بین خوانندگانت از دست می دهی بیش از 80 درصد افرادی که مطلبی برای نوشتن دارند , مطمئن نیستند مطالبشان توسط شما سانسور نشود ویا دستکم با خطر جرح وتعدیل مواجه نشود. اعتبار به راحتی به دست نمی آید خیلی مراقب باش.
رئوف
| Netherlands |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
بی حجابی برای خودامثال ذولنور آزاردهنده است نه مردم.یادش بخیر یه زمانی هم محمودکوچولو اسم خودشو مردم گذاشته بود.
ذوالنور اون چیزی که برای اکثر مردم ایران ناراحت کننده است وجود افراد ریاکار است.
تنها چیزی که مردم را آزار نمی دهد رانت، زمین خواری و اختلاس است‌
تابناک جان دلخوشی بسیاری از مردم درج شدن نظریاتشونه که داری ازشون دریغ میکنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
خخخ. تعداد نظر تایید کن ها رو بیشتر کنید!!
رشوه و مال مردم خوری و پارتی بازی و سوء استقاده از مقام ما را اذیت می کند. مگر ما جزء مردم نیستیم.
فقط بی حجابی آزار دهنده است.....سایر هنر نمایی ها و شاهکارهاتون در وضعیت و زندگی مردم نشاط آوره!!!!!!!!!!!!!
بابا حداقل بگو یکی از پیشرفته ترین کشورهای جهان نه پیشرفته ترین !!!
حرفه دیگه مالیات که نداره !
لطف بفرمایند یه زمان تقریبی برای این آینده نزدیک هم بفرمایند!!! یهو صبح پا نشیم غافلگیر بشیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
عالی بود
بعضی در این مملکت هنوز فرق "حقوق عمومی" و "حقوق عامه" را نمیدانند.
اینکه یک نفر این اصطلاح را به صورت اشتباه استفاده کرد قابل گذشت است اما اینکه بقیه لاپوشانی کنند و به جای اصلاحِ خطای صورت گرفته، تلاش کنند واژه حقوق عمومی و حقوق عامه را یکی جلوه دهند اصلا قابل پذیرش نیست.
جناب ذوالنور این بی سوادی ها و نادیده گرفتن عمدیِ خطای مقامات بیشتر از بی حجابی و سگ گردانی، مردم و خصوصا نخبگان جامعه را آزار میدهد.
یک نفر چندین سال از عمرش را درس میخواند کاربرد این اصطلاحات و تفسیر مواد حقوقی و غیره را بیاموزد و بعد کسانی که حتی کاربردِ ساده ترین اصطلاحات را بلد نیستند با عناوین پرطمطراق مناصب بالای مملکت را اشغال کرده اند.
این ذوالنور انگار یه چیزیش میشه.مردم تو گرانی و تورم و روحیه خراب دارن غرق میشن و این چسبیده به حجاب.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
ما برای پاسداشت دین مبین اسلام و مبانی انسان ساز آن قیام کردیم و خون دادیم نه برای نان و معیشت. راه حق گرفتاری دارد و باید پاش وایستاد.
سگ گردانی درکوچه هاونگهداری سگ درآپارتمانها علاوه براینکه باعث آزارواذیت ووحشت کودکان ومردم شده پخش شدن نجاست سگ درخیابانها باعث انتشاربیماری ومشکلات زیادشده که علاوه براعتراض بزرگانمان دینمان ومردم عادی مشخص نیست چرا برخوردی جدی باآن صورت نمیگیرد واقعاًاگرباکسی رودربایستی وجودداردهرچند ازنظر شرعی نگهداری وگرداندن سگ درملاء عام خطااست ولی برای بستن دهان حیوان دوستان افراطی و بعضی غرب دوستان غرب ندیده میتوان بایک نظرسنجی درسطح کشورتکلیف مردم رابااین ناهنجاری اجتماعی مشخص کرد درزمان طاغوت درکشورما سگ گردانی ونگهداری سگ درآپارتمانها پسندیده نبود واگرکسی چنین میکردبایک تلفن به کلانتری محل قائله ختم میشد ولی اکنون هرروزازحائی صدائی برعلیه این ناهنجاری بلندمیشودولی هیچگونه تاثیری ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
نگهداری سگ در شهر با حقوق حیوانات هم مغایر است فکر کنید مثلا سگها یک نفر انسان را بگیرند و با خود به اجتماع خودشان ببرند و زندانی کنند ولی در عوض به او غذای خوب بدهند و واکسن او را هم به موقع تزریق کنند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
همین منفی هات خودش یک نظرسنجیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
با نظر سنجی موافقم در مورد حجاب هم همین کار را بکنید . در ضمن جهت اطلاع تعداد سگ ها و گربه های خیابانی بسیار بیشتر از خانگیست . چه کنیم؟ چون بچه ی تو میترسه همشونو بکشیم؟ پس فردا بچت از پرنده ها ترسید پرنده ها را هم بکشیم؟
ناشناس
| Canada |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
در کشورهای غربی اولا سگ نباید باعث مزاحمت همسابه شود ثانیا صاحبش باید دنبالش راه برود و مدفوعش را جمع کند وگرنه جریمه می شود. در ایران فقط صورت مسأله را نادیده می گیرند و مثل بسیاری موارد این امور را هم قانونمند نمی کنند و کل جامعه و شهروندان آسیب می بینند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
من هم به عنوان یک شهروند با سگ گردانی مخالفم.
اقاي وزير كسي شايعه درست نمي كند لطفا يك بار ديگر سخنان ريس جمهور گوش كنيد
پناهیان بگه با چه پشتوانه و نفراتی ایران پیشرفته ترین کشور جهان میشه؟اینا چی میزن واقعا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
احتمالا یک آپارتمان دیگه هدیه قراره بگیره
اقای ذوالنور شما نگران بی حجابی هستین ما نگران تن فروشی زنان هستیم بخاطر تورم وحشتناک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
انسان شرافتمند اگه تمام خانواده اش هم قربانی بشود تن فروشی نمی کنه
با بد حجابی مشکلی نداریم
با بد حجابی مشکلی نداریم ..ازادی حق هر انسانی است...با دزدی ها مشکل داریم که کشور را نابود کردید
آقای ازغدی شما می فرمائید که مقام رهبری در در جریان مذاکرات هسته ای نیستند ؟؟؟ودولت بدون اجازه و دستور ایشان پای میز مذاکره می روند ؟؟
پاسخ ها
تیزبین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
آقای ازغدی شما ابتدا ببین مطالبت داخل ایران خریدار دارد آنگاه نسبت به ترجمه و صدور آن به سایر کشورها اقدام کن
رضا
| Turkey |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
لطفا تیم مذاکره کننده ومسئولین امر و... قبل از هر کاری با آقای ازغدی و چند نفر از همفکرانش کسب تکلیف کنند
آقای ذوالنور در آینده نزدیک با گرمتر شدن زمین تو هم مجبور می شوی با لنگ تردد کنی
آقای ذولنور از طرف مردم صحبت نکنید
آقای پناهیان .......
برای من و اکثر جامعه گرانی اجناس افزایش اجاره‌بها زورگیری و..........خیلی خیلی بیشتر آزاردهنده‌آزاردهندست مخصوصا اظهار نظر افرادی مثل تو
آقای پناهیان به همین خیال باش !!البته شما همین حالا هم پیشرفته تر از آحاد مردم ایران هستید
بی حجابی آزار دهنده نیست
آقای ذوالنور، وجود و حرفهای بی سر و ته شما برای ما آزار دهنده تر از بی حجابی است
آره دادش. چه بشا همین الان هم پیشرفته ترین کشور جهان باشیم.
ذوالنور گرانی اجاره بها ومسکن و بی کفایتی دولت در اداره کشکر برای مردم آزار دهنده است
پناهیان!!! با توجه به اینکه چهل و سه سال است که در شرایط حساس کنونی و در حال گذر از یک پیچ تاریخی هستیم،انشاالله در سه هزار و پانصد سال دیگر،یک کشور پیشرفته خواهیم شد!!
جناب ذوالنور شما ازکی وچگونه سخنگوی مردم شده اید؟
این نمایش که رگباری از بی حجابی صحبت بشه برای تحت فشار گذاشتن مردم و پرت کردن حواس مردم دیگه کارایی ندارد ، اون چیزهایی که آزار دهنده هست کاملا مشخصه ، کی شما نگران مردم بودین ؟ هیچوقت
آقای پناهیان برای اینکه بدانیم پیش بینی شما درمورد پیشرفته ترین کشوردنیا شدن ایران چقدر درست است ایران دهه 70 میلادی را بادهه70میلادی کشورهای جنوب خلیج فارس یا شرق آسیا یا همین بغل گوشمان ترکیه مقایسه میکنیم که آن موقع آن کشورها کجا بودند والان کجا هستند.وما چطور؟ آنگاه صحت وسقم پیش بینی شما براحتی مشخص میشود.
اره ذوالنوری مردم رو بندازین به جون هم و شماها هم از تحریم ها تا میتونید حالشو ببرین!!
انتقاد رحیم پور ازغدی از مذاکرات هسته‌ای-
انتقاد ایشان مثل این می ماند بگوید روز روشن و شب تاریک است!!!
جناب ازغدی شما بهتره در حیطه کاری خودتان اظهار نظر کنید .
افای ذوالنور چرا همه پرسی نمی‌گذارید اگر اینقدر مطمئن هستید همه همفکر شما هستند و آزار دارند می‌بینند و اصلا اهمیتی برایشان دارد؟ یا شاید همه مردم فقط شما هستید و بقیه ملت مردم نیستند؟؟؟
آقای وزیر کجای حرف های رییس تحریف شده است؟ مگر فارسی متوجه نمی شوید؟
آقای ذوالنور بنا بر اذعان خودمسئولان ایران تنها کشوراسلامی است که درآن پدیده بدحجابی وجوددارد دربقیه کشورها زنان یا بی حجابند یا با حجاب.علت موضوع هم بسیارروشن است برخورد بسیاراشتباه واز آن بدتر تکرارمکرر اشتباه درمورد حجاب و تبدیل آن به یک مسئله ای بسیارفراتراز حدش وبرخوردهای متناقض نه تنها درمقاطع مختلف بلکه توسط مسئولان ونهادهای مختلف واینکه طی بیش از 40 سال اساسا معنی دقیق حجاب تعریف نشده
پاسخ ها
مهری
| France |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
بینندگان عزیز بدلیل مشکل فنی 60 درصد پیام سانسورشده
آقایان ذوالنور وپناهیان فازتون چیه؟ ما هم تو این مملکت داریم زندگی میکنیم.شما واقعا منظورتون ایرانه ؟اصلا شما تو ایران هستید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
شما اگه اینجا راحت نیستی میتونی بری آلبانی
آقای ذلنور ، شماره اگر میخواهید از ناراحتی مردم بگوئید چرا
۱- ازاینکه زن و مرد و بجه مردم تا کمر توی سطل زباله خم میشود که واقعا همهنارحت هستند چیزی نمی گوئید ؟
۲- از ناراحتی واقعی مردم بخاط گرانی کنترل نشده مردم چیزی نمی گوئید؟؟؟؟؟
آقای پناهیان ، خوش خواب باشید
چه تحریفی سخنان ریاست جمهوری بصراحت اعلام کردن شما جناب وزیر اقتصاد آیا سخنگوی آقای رئیسی هستید و از کدام تحریف صحبت میکنید
امان از ساقی موتوری!
برای شما مرفهین بی درد از سر سیری بی حجابی رنج آور است الباقی مردم چنان زیر آوار گرانی کمر خم کرده اند که اصلا قادر به دیدن پوشش دیگران نیستند
اقای ذوالنور روش شما ازار دهنده است
دختری با حجاب کم رنگ ازگوشه خیابان ردشد وبنده هیچ آزرده وناراحت یا خرسند نشدم اما وقتی قیمت یک کیلو زرد آلو را دیدم بسیار بسیار بسیار آزرده وغمگین شدم .مهمان نیز دارم
آقای ذوالنور از وقتی تو کمیسیون امنیت ملی حرفهاشون خسارت به کشور وارد کرد واسه اینکه دیده بشه یا به سگ مردم کار داره یا به زن و بچه مردم.
ازغدی جان آمریکا افشا کردی بعدش چی میشه؟ گرسنه هامون سیر میشن؟ دنیا برعلیه آمریکا میشه؟ ما اخلاق مدار میشیم؟ این پیشنهاد شما راه حل چه مشکلیه؟
استدلالشما شبیه استدلال همون مرحوم هست که راه حل همه مشکلات را در کشاورزی میدید
آقای پناهیان،‌ این یعنی وعده سر خرمن. اگر کسی به شما بدهکار باشه و هر ‌وقت دیدیش بهت بگه طلبت رو در اینده خواهم داد واقعا قانع میشی؟
خانم علیدوستی، اگر حریمها بین طرفین رعایت شود، سوء استفاده کنندگان نمی توانند فضای مناسب را بدست بیاورند، بنابراین نه مشکلی بوجود می اید و نه نیازی به دادگاه هست.
ما رو مسخره کردید آقای ذوالنور؟انچه که مردم رو از همه چیز بیشتر اذیت می‌کند گرانی و اختلاس مسولینه.قوه قضاییه به اینها ورود کنه اگه خدا رو قبول دارید.
پرداخت وام مسکن فقط باید برای ساخت مسکن پرداخت شود که باعث افزایش تولید مسکن میگردد. پرداخت وام خرید مسکن فقط باعث گرانی مضاعف مسکن وبنفع محتکر های آن است.فهم این نکته که سخت نیست.
آقاى ذوالنور بى حجابى مردم را آزار نميدهد غارت بيت المال آزار دهنده است
پیش رفت درتورم میگه یا بیکاری یا کرایه خانه
برای ما فقر و اعتیادو اختلاس و رشوه و کارتن خوابی و زباله گردی و شکاف طبقاتی و گرانی و تورم و ..........هم ازار دهنده است .نظر شما چیه؟
جناب ذالنورر قیقا درست گفته من واقعا دیگه نمیتونم تحمل کنم تو خواب و بیداری همش تحریک میشم تو خیابون میرم جوش میارم واقعا دارم اذیت میشم یه کاری بکنید شب و روزم یکی شده دیگه طاقت ندارم
پناهیان جان ، چرا آینده نزدیک ؟ همین الان اصلا !
جناب ذوالنور! وجود بعضی ها از بی حجابی آزار دهنده تر است!
ذوالنور: بی حجابی برای مردم آزاردهنده است
حاج آقا شما از بین ده ها منکر فقط بی حجابی را میبینید در حالی که آزار دهنده تر از آن هم هست لطفا" از خواب بیدار شوید .
با این میگوین دولت مردمی
افزایش قاونونی حقوق چند هزار بازنشسته که حد اکثر مبلغ ریالی آن بذای تمام سال پنج هزار میلیارد تومان نمیشودبارتورمی دارد وباید حداقل ممکن اعمال شود اما پول پاشی 200میلیونی بابت وام مسکن روستایی و 450.000.000.000.000 تومان تحت عنوان یارانه معیشتی وغیره بار تورمی ندارد
جناب ذوالنور ان چیزی که مردم رو ناراحت می کنه گرانی و بیکاری است نه بدحجابی. باور نداری برو‌تو خیابون از مردم بپرس.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
توی این گرما حاج آقا را میفرستی خیابون خب گناه داره
تصریح کرد: ایران بر اساس رشدی که در این چهل ساله در همه زمینه‌ها داشته، در آینده نزدیک پیشرفته‌ترین کشور جهان خواهد بود.!!!!!!!!
حالا نمیشه دومین کشور بشه حتما باید اول بشه؟؟؟؟؟؟؟
ذوالنور راست میگه و مردم خیلی دارند اذیت میشن و بهتره یک رفراندوم در مورد حجاب بذارید
اراجیف سقف و کنتور و مالیات ندارد .
وزیر اقتصاد اصلاً نترس چون مجلس عرضه استیضاح شماها را نداره و هروقت شرایط بد شد خودت استعفاء بده که عمرا بدی
سخنی با رییس جمهور محترم
۱_
جناب رییسی متاسفانه تیم اقتصادی شما واقعا بیسواد هستند وقتی آنها رو با طیب نیا مقایسه میکنم واقعا مشخص میشه چه جواهری بو
۲_روحانی حداقل سه قلم کالا رو گرون کرد مسکن و خودرو و دلار که دلار شده بود منبع درآمد دولت ولی تیم شما به اصطلاح میخواست ارز رو کنترل کنه دلی فکر نمیکرد اقتصاد دستوری جواب نمیده و میزنه صد جای دیگه رو نابود میکنه او ۸ سال اجازه نداد معیشت ملت آسیب ببینه ولی دولت شما معیشت ملت ، سلامت ملت ، رو نابود کرد
۳_ ولله قسم این راه و رسم مملکت داری نبست، معلم مملکت داره به اندازه یه سرباز حقوق میگیره و مجبوره برای گذاران زندگی اسنب کار کنه یا زباله و کارتن خالی پیدا کنه و بفروشه ؟؟؟ رئیس جمهور لحوح ای ندیده بودیم که زیارت کردیم، نمیدونم میخای ثابت کنی که قدرت داری که معیشت خانواده فرهنگیان رو گروگان بگیری ؟؟
مردمی که دیدن افراد تا کمر خم شده در سطل زباله یا کارتن خواب ها و گور خواب ها، تن فروشی زنان برای یک لقمه نان، آگهی های فروش اعضای بدن برایشان آزار دهنده نیست بهتر است زمان دیدن بدحجاب ها هم مثل همیشه چشمانشان را ببندند یا رویشان را به سادگی بر گردانند
یکی بود دو سال در پایه پنجم و ششم مرود شده بود و از مدرسه اخراج شد میدونید سرنوشت او چه شد؟؟؟؟
آقای رییسی خواهشن شما که آخرش مجبور هستی توافق کنی لطفا لجاجت نکن و جام را بنوش تا ملت نابود نشن
وجود تفکراتی مانند اقای ذوالنور برلی مردم اذیت کننده است.
گرسنگی و فقر بیشتر از سگ گردانی و بد حجابی مردم را رنج می دهد
اقلیتی بلند گو بدست هر چه میخواهند از زبان مردم میگویند
هر جا مسائل ظاهری دین است ، نام شهدا را پیش میکشند و هر جا ظلم پنهان و سنگینتر به دین ، یادی از شهیدی نمی شود ، ظاهرا آنچه مهم است ظواهر است و الباقی شعاری بیش نیست
ا‌زیبا گشتن پشیمان گشته ایم‌
مرحمت‌ بنموده‌مارا زر‌ کنید‌ !

آقای پناهیان‌ اگر ما بخواهیم پیشرفته ترین کشور دنیا نباشیم کی را باید ببینیم‌ ؟!
عمر ما تمام شد‌ هر روزمان بدتر از‌روز‌قبل شد‌ در حسرت زندگی‌شاد و خوش‌ ماندیم‌ دلمون‌ به لقمه ای که ما را سیر نماید‌ خوش کردیم‌ و همچون بهایم‌ به آخری و علیقی‌ دلخوش شدیم‌ و پیر شدیم و شرمنده اولاد‌ و .....
آقای پرازغدی‌ بفرمائید در ماه چقدر عایدی داری‌ ؟!
حقوق‌ خوب می گیری منتقد و طلبکاری‌ قدرت داری و همه جا میبرند برای داستانسرایی‌ و ....
سیر از گرسنه چه میدونه‌ ؟؟!!!!
پناهیان: در آینده نزدیک، ایران پیشرفته‌ترین کشور جهان خواهد بود
حتما منظورش پیشرفت تو قیمت هزینه مایحتاج و مسکن و زندگی مردم و تورم و همچنین پیشرفت حساب بانکی و دارایی و مال و منال خودشون و دوستانشون بوده
جناب وزیر اقتصاد ، خود شخص رییس جمهور به صراحت گفته برخی کالاها رو سال آینده گران می کنیم شما چی می گی : "اجرای برخی احکام قانونی را با توجه به عالانه‌سازی یارانه‌ها از سال آینده آغاز کند"
من کلا حیوان خانگی ندارم ولی جناب آقای ذالنور آیا مشکل بزرگ مردم ما "سگ گردانیه"؟ آیا مطرح کردن این مسائل ساده، جایگاه مجلس و شان جنابعالی بعنوان نماینده مردم رو پایین نمیاره؟
واقعا کی میخواین بیدار شین
پناهیان نگفت چطوری به زودی پیشرفته ترین‌میشیم؟!!
پناهیان معنای یکی از این کلمات را نمی داند:
آینده نزدیک
پیشرفت
یا اینکه می داند اما خالی بندی در راه اعتلای نام ایران را صواب می داند !!!!
یا اینکه دوست دارد چیزی بگوید که نامش برده شود
به هر قیمت !!!!
فضای سبز و پارکهای تهران محل جولان سگها شده و همه جا بوسیله این حیوانات آلوده می شود و عملا غیرقابل استفاده برای شهروندان است.
بهتر است مسئولین شهر تهران یک سری به پارک فدک شهرک غرب خ ایران زمین بزنند. در واقع پارک سگهاست. هر طرف نگاه کنی صدها سگ می بینی که در حال دستشویی کردن، پردیدن به یکدیگر و پارس کردن هستند. این همه سگ گردانی در اروپا هم بی سابقه است. لطفا شهرداری به داد شهروندان برسد.
کلا فقط به فکر حجابن... به فکر حجاب خودتون باشید که دیگه بین شما و مردم پرده ای نیست...
جناب ذالنوری از کدام مردم صحبت میکنیم
هربار دور جدید مذاکرات آغاز میشه یه تعداد کاسب تحریم دچار وحشت زیادی میشن
آقای پناهیان اگر به منم آپارتمان میلیاردی میبخشیدن منم میگفتم ایران پیشرفته ترین کشور دنیاست.چون بدون هیچگونه زحمتی به آدم آپارتمان چند میلیاردی هدیه میدن و این در هیچ کشور پیشرفته ای جز ایران اتفاق نمیوفته.کمی تامل در گفتار بد نیست آقای پناهیان مراقب تضاد رفتارو گفتارت نیستی.
اقای ذولنور حضور شما در مجلس به مراتب برای ملت ازاردهنده تر است
خیلی بده که تو پیشرفته ترین کشور دنیا بی‌حجابی آزار دهنده باشه قبض ملیونی برق هم برای ما کاغذ پاره است
عرض ادب وسلام، محبت کنید یکی آقای پناهیان را از خواب بیدار کنه!
جناب پناهیان فعلا که از لحاظ تورم بیکاری اختلاس مسئولین و سرعت پایین رشد اقتصادی و اینترنت بی کیفیت و …….جزو پیشرفته ترین کشورهای جهان هستیم!!!!
بی حجابی بی خیال نتیجه مذاکره و شکمهای گرسنه چی شد
دم رئیس دادگستری فارس گرم که گفت ما اجازه نمیدیم وجه فرهنگی و دینی فارس توسط عدهای خدشه دار بشه و با اون برخورد میکنیم من به درست یا نادرست بودن فرمایشات ایشان کاری ندارم اما تشکر میکنم از ایشان که صداقت داشتند و این برخورد را خواست و دستور خودشون اعلام کردند و بعنوان سخنگوی مردم عمل نکردند که بگن این درخواست و انتظار مردم است ما به همین مقدار صداقت نیز راضی هستیم ۰
آقای رحیم پور ازغدی عزیز اگه هر کسی به سه تا از سخنرانیهای شما گوش کرده باشه متوجه میشه که شما در همه رشته های تخصصی دنیا از مدرک حداقلی دکترا برخوردارید که اینچنین محکم و مطمئن در رابطه با تمام مسائل دنیا قاطعانه اظهار نظر و رأی صادر میکنید، ما با روشنگری و راهنماییهای خردمندانه و حکیمانه شما اکنون دیگه فهمیدیم امریکا و تمام دولتهای اروپایی ام الفساد و قاتلینی بی مثال و بی دینهایی نجس و استثمارگرانی بی همتا هستند ، ممنون و متشکر از روشنگریهای شما ، میگن یه کشور برادر وجود داره که از روسیه تزاری تا شوروی و تا روسیه کنونی یسره در طول تاریخ در حال خدمت و کمک برادرانه به ایران بود ه و بس ، این کشور هرگز ایران را اشغال نکرده ، هرگز به سرزمینهای آبی و خاکی ما تجاوز و ضمیمه خاک خود نکرده و در طول دفاع مقدس هشت ساله نیز یار و یاور ما بوده و رزمنگان ما از کمکهای لجستیک و نظامی اون همیشه و کاملا برخوردار بودند و کشور متجاوز مقابل ما را تحریم کرد ، در تمام مجامع بین المللی قاطعانه پشت ایران ایستاد و از نفوذش استفاده کرد و نذاشت یک بیانیه و یا قطعنامه ، حقوق بشر یا شورای حکام و ۰۰۰علیه ایران صادر کنند ، تمام قطعنامه های پیشنهادی دول نجس اروپایی و امریکا جهت محکومیت و تحریمهای ایران در شورای امنیت را قاطعانه و بدون درنگ وتو کرده ، لطفا آقای حداقل دکتر تا حالا با روشنگریها و فرمایشات حکیمانه شما ما دشمن بالفطره خود را شناختیم اکنون بیایید خلاصه وار در یکی دو سخنرانی ما را با این کشور دوست و برادر بیشتر آشنا کن البته ما قدیمی ترها با خدمات این دوست عزیز مقداری آشنایی داریم اما چون دشمنان دین و اسلام و عده ای خودفروش غربگرا در صدد تحریف تاریخ بر آمده اند میترسم نسل جوان ما با کشور برادر و دوست ناآشنا باشند و لطفا اگه وقت گرانقدر شما اجازه میدهد از کشور برادر و دوست دیگرمان و خدمات بی پایان و انتقال تکنولوژی روز دنیا به ایران از سوی استاد چین هم روشنگری فرمایید ، خداوند به شما طول عمر عطا کند که اگه امثال شما نبودند ما ملت ایران در انحطاط و گمراهی و نشناختن دوست از دشمن گرفتار و غرق شده بودیم ، سپاس از شماها که جهت رفاه ملت همیشه از منیت خود گذشتید ۰
خوب یه بخشی زیادی از همین مردم همونی هستن که شما بهشون میگید بی حجاب یا بد حجاب.
مسلما این نارضایتی شامل خود این مردم نمیشه و اتفاقا شاید ناراضی از حجاب اجباری هستند.
ایران تنها کشور مسلمان دنیا با حجاب اجباری هست. یعنی بانوان ما هیچ حق انتخابی ندارند.
آقای وزیر اقتصاد نیاز به زحمت روشنگری شما در تحریف سخنان ریاست محترم جمهوری نبود ، ما ملت ایران هرگز فریب دشمنان قسم خورده و کوردلانی که پشت سر دولت شما شایعه پراکنی نمایند را نمیخوریم ما وقتی لمس میکنیم که چطور رئیس جمهور محترم و دولت و مجلس انقلابی در این یازده ماهه در راستای عمل به شعارهای انتخاباتی خود گام برداشته ، چقدر سفره ما بزرگتر شده ، سرانه مصرف میوه ملت چقدر رشد داشته ،دیگه محتویات سفره من با او ۴% تفاوتی نداره ،دیگه خانواده ها حسرت مصرف گوشت قرمز و سفید و لبنیات را ندارند ، دیگر هیچ پدربزرگی در مقابل نوه خود شرمسار نیست ، سطح درامدها هم بالا رفته ، جوانان چطور ترقیب به تشکیل خانواده شدند ، شیب نزولی تورم آنچنان تند بوده که جهانیان مات و مبهوت شدند و رشد اقتصادی ما بدون نیاز به برجام در جهان حائز رتبه تک رقمیه و از همه مهمتر دولت ما دارای ویژگی خاص و تخصص منحصر بفرد جراحی نیز هست نه برادر من شما خود را ثابت کردید ، سالی که نکوست از بهارش پیداست ۰
خداوند عاقبت ما را به خیر بگذراند
با وجودی که مخالف بی حجابی هستم ، اما بی حجابی دیگران اصلا موجب آزارم نیست . وقتی از جنس مردم نیستی اصلا حق نداری از طرف مردم حرف بزنی .
برای ما فقر و تنگدستی و اجاره خونه آزاردهنده هست ولی برای شما شکم سیرها چیزهای دیگه آزاردهنده هست
آره جناب ذوالنور فقط وضعیت حجاب آزاردهنده شده!!!
گرانی های افسار گسیخته و فقر و بیکاری و تعطیل شدن واحدهای تجاری و محتاج نان شب خیلی خوشایند و خشنود کننده هست!!!!
مردم فقط دغدغه شان حجاب است نه معیشت!!!
مذاکرات دوحه هم شکست خورد
آینده نزدیک یعنی دقیقاً چند وقت دیگر.چند سال؟ یا دهه؟ یا قرن؟
جناب رحیم پور مردانگی کن و کل در آمد ماهیانه ات را اعلام کن تا بعد برسیم خرده حسابهای دویست ساله با آمریکا
جنابعالی و پناهیان و ذوالنور و.....
بسته دیگه خستمون کردید . بی‌حجابی بی‌حجابی. چیزی که مردم را واقعا اذیت میکند کوچک شدن سفره هایشان و حجم بالای بی سوادی و فساد است . ملت دغدغه نان دارند
آقای پناهیان ! شما ها از بهشتی چی یاد گرفتید ؟ همش که مخاطبتان مردم است !
چطوری متوجه شدید بی حجابی مردم را اذیت میکنه آمار رسمی دارید ؟
لطفا روحانیون و دولتمردان حرف را سنجیده بزنند تا نیازی به تکذیب یا اصلاح یا شیطنت رسانه ها نباشد.
این آزار دیده ها چند درصد کل جمعیت کشوراند که بقیه مردم را آزار می دهند؟؟؟ زنها که در گرمای بالای ۴۰ درجه بر اساس سلیقه شما باید مجموعا حدود ۱۰ متر پارچه سیاه بپوشند جزء مردم نیستند؟؟؟؟
آزار دهنده تر از بی حجابی سرهای گرسنه ائی است که شب به بالین گذاشته میشود یا کودکان و مردانی است که تا کمر درون سطل های زباله خم شده و با زیر و رو کردن زباله ها دنبال لقمه نانی میگردند یا مستاجران بخت برگشته ائی هستند که در این بلبشو بازار به آینده نظر دارند یا جوانانی هستند که بدلیل نبود شغل با شرمندگی دست بسوی پدران سالخورده و بازنشسته دراز میکنند یا خروج جوانان و نخبگانی از کشور و جایگزینی آنان افغانستانی یا بقول شما اتباع خارجی هستند که روز بروز ورود آنها به کشور زیاد میشود یا ... درد جامعه اینهاست آقای ذوالنور نه آن موهایی که بعضا نه از روی ولنگاری بلکه شاید به نوعی اعلام مخالفت نسبت به شرایط باشه
جناب پناهیان! گویا این پیش بینی خوش بینانه شما بر اساس بهبود وضع زندگی خود شماست.چون دوستانی دارید که آپارتمان به شما هدیه می دهند.فقط کافیست این روزها بروید و وضعیت اجاره نشینهای تهران را جویا شوید تا درک کنید که مملکت به کدام سمت می رود.
زاکانی !!!!!!!!! منظور شما از مردم چه کسانی هستن؟؟؟؟؟؟؟ اونایی که به شما رای دادند؟ اینها که ده درصد جامعه نیستند. مردم همین ها هستن که تو پارک بودن ولاغیر.
ذوالنور!!!!!!!!!!! منظور شما از مردم چه کسانی هستند؟؟؟؟
اگر همون هایی هستند که به شما رای دادند که ده درصد جامعه هم نیستند.
مردم واقعی همین ها هستند که هر روز تو خیابون ها و پارک ها می بینید مثل پارک شیراز.
آقای ذوالنور نماینده حداقلی چگونه تشخیص می دهد چه چیزی برای مردم آزاردهنده است؟!! با یک رفراندم می توان فهمید که چه چیزی برای مردم آزاردهنده است
ایشون که فرمودن سگ گردانی و بی حجابی مردم رو اذیت میکند
خواهشا بفرمایند این سگ گردان ها و بی حجاب ها چه کسانی هستند؟؟ کسی غیر از مردمند اینها
چرا هر کسی مخالف ما رفتار یا زندگی کنه کلا حسابشون نمی کنیم و خودمون رو به چه حقی برتر از دیگران میدونیم

اگر این را قبول کنیم که بی حجابها (از نظر ایشان) و سگ گردان ها هم جزیی از مردم هستند با دیدگاه و سبک زندگی خودشان، کلی از مشکلات ممکلت حل می شود و بجای دعوا با خودمان می توانیم به کنار هم به پیشرفت این کشور کمک کنیم
عجیبه آدمهای بظاهر تحصیل کرده میل ازغدی و .... که هیچ اطلاعی ار اقتصاد و جامعه شتاسی و ... ندارتد بخودشون اجازه میدن در مورد همه چی اظهار نظر کنند!!!
آقای رحیم پور برای توافق باید دو طرف برن به سمت احترام. اون کشوری که نیازمند برجام هست ما هستیم. یعنی مجبوریم جام زهر بنوشیم
از طلا گشتن پشیمان گشته ایم مرحمت فررموده ما را مس کنید.
مسئولین محترم توقعات خود را در بحث های فرهنگی (حجاب و ....) اندکی با مردم هماهنگ کنند. لطفا بهشت موعود را در این دنیا فراهم کنید.
پناهیان یه چشم نظر بنداز گردنت یه وقتی چشمت نزنن !!!!!!!!!!!!!!
فارس : "بعد از ادعای «انریکه مورا» معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره عدم پیشرفت در مذاکرات غیرمستقیم دوحه، وزارت خارجه آمریکا نیز این ادعا را تکرار کرد" ...... این یعنی چی؟؟!!!! یعنی فارس قبول نداره که مذاکرات پیشرفت نداشته در حالی که طرف مذاکره ااین رو میگه؟؟؟!!!!!!! حیف پول بیت المال که توی این خبرگزاری خرج میشه!
در سر عقل میباید بیحجابی عار نیست...
سلام. استاندار یک منصب رسمی است که از سوی وزیر محترم کشور به هیأت دولت پیشنهاد می شود و هیأت دولت در صورت صوابدید تأیید و از سوی سخنگوی دولت اعلام می گردد. اول، بنابر این آقای استاندار خود نمی تواند سرپرست تعیین کند چون این منصب باید تأییدیه هیأت دولت را داشته باشد. دوم، مرخصی رفتن آقای استاندار هم موکول به مجوز و تأیید وزیر کشور است. سوم، مقام جایگزین نمی تواند تام الاختیار باشد زیرا استاندار نمی تواند اختیارات خود را به دیگری که تأییدیه هیأت دولت را ندارد، تفویض نماید.
علی محمد بیدارمغز
مستشار اول کادر سیاسی وزارت امور خارجه
چیزی که مردم را آزار میدهد بی مدیریتی و حیف و میل بیت المال و اختلاس و دزدی و... است که وضع کشور و مردم را به این روز انداخته اند نه نوع پوشش مردم. نوع پوشش و سبک زندگی هر کس به خودش مربوط است و مردم با این چیزها مشکلی ندارند.
انتقاد رحیم پور ازغدی از مذاکرات هسته‌ای
با این سوادی که وزیر محترم امور خارجه در زبان انگلیسی و زبان های دیگر (مثلاً عربی) دارند یک تنه تمامی این اسناد را ترجمه خواهند کرد. اگر با این استدلال بنگریم تمامی کشورهای دنیا غیر قانونی سر کار آمده اند.
خانمی با متانت بدون حجاب در خیبان وقتی میبینم
فقط نگران اینم که الان یکی میاد بهش گیر میده که حجابت رو رو درست کن
وقتی همسرت با ماشین میره بیرون نگران اینی که نکنه گیر بدن ماشینشو توقیف کنن بگن حجابت درست نیست
دخترت وقتی بیرونه همش نگرانی که نکنه گشت ارشاد گیر بده ببرتش
وگرنه خیالت راحت باشه که برای حجاب آزادی و کسی مزاحمت نمیشه که چرا حجاب نداری
هیچ نگرانی و آزاری وجود نداره
دیروز وقتی خانمی رو بدون حجاب تو خیابون دیدم حس کردم چه آزادی ساده ای رو از ازشون گرفتن و فقط نگران شدم الان میان میگیرن میبرنش
چون نظرشون اینه که حتما فردا لخت میشه این جوری ایدشون رو توجیه مکنن
شما مگر نظرسنجی از ملت ایران کردید؟ از زبان مردم حرف نزنید . اگر میخواهید نظر مردم را بدانید در مورد حجاب و سایر موارد رفراندوم برگزار کنید . کسی چه میدونه شاید حق با شما باشد .
جناب ذولقدر عزیزم البته اینکه حرف شما سیاسی است و بیشتر جو‌ شکی نیست ولی ابدا حجاب آزار دهنده نیست برنج کیلو‌۱۳۰ هزار تومن روغن ۴۷۰ هزار تومن ارز ۳۰ هزار تومن ضعف فرهنگ ناشی از فقر سهمیه های دانشگاهی مه باعث فرار مغزها شده اینها ما را آزار میده رها کن این داستان مسخره حجاب را
با سلام
بی حجابی برای من آزادهنده است از اینکه هر روز باید با افراد انسان نمایی که لباس های پاره می پوشند مواجه بشوم و تحریک بشوم و به گناه بیافتم آزار دهنده است از اینکه پسرم در این فضای آلوده چگونه رشد خواهد کرد نگرانم فضای عمومی جامعه اتاق خواب شده است آنهم با عدم ارضا و جهنم دیدن و نرسیدن . و دریغ از برخورد قانونی امنیت اخلاقی به هم خورده است آرامش اخلاقی نداریم . وارد آسانسور می شوم می بینم دختری هم آنجا ست که خودش هم نمی داند دختر است یا پسر به تقلید از پسران سرش را تراشیده ولی هنوز اندامش دختر بودنش را داد می زند
دیروز رفته بودم پیاده روی سگ گردانی در پارک آزارم می دهد سگ به طبع خلقتش هر جا میرسید به سبب غریزه اش ادارار می کرد تا قلمرو را علامت گذاری کند و در جایی خواست فضولاتش را بریزد دیم مرد صاحبش خم شده و با دستش که دستکش یکبار مصرف دارد کثافت سگ را تحویل می گیرد که به چمن پارک نیافتد . آخر انسانیت به کجا رسیده است . اگر دست من بود همه این سگها را جمع می کردم یا زنان فاحشه خیابانها راجمع می کردم تا کی باید دولت سلامی نباشد آقای رئیسی شما مسئول هستید و ما علاوه بر امنیت اقتصادی امنینت اخلاقی اسلامی می خواهیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
نظر شما برای خودتان محترم اما آیا می توان دیگران را از آزادی های مدنی شون سلب کرد ؟
پيشنهاد ميكنم افرادي مثل پناهيان و ازغدي بجاي حرافي به ميان مردم رفته تا واقعيات جامعه ايران را درك كنند ،
تابناک عزیز پیشنهاد میگردد برای حداقل 10 خبر روزانه که از جانب عموم صحبت می گردد ،گزارشی تحلیلی از اظهار نظرات و تعداد نظرات مثبت ومنفی که در فاصله زمانی 48 ساعته در هر خبر جمع اوری میگردد و نتیجه و اسنتاج به قسمت بالای عنوان هر خبر اضافه نمایید که در قالب نتیجه نظر سنجی یک نمونه کوچک اماری به سمع ونظر تولید کننده خبر برسد.
تابناک عزیز دلخوشی بیشتر مردم انعکاس نظرات شان است چرا دریغ میکنید؟
ده پانزده سال پیش شعار آقایان این بود
ایران 1400 پیشرفته ترین کشور منطقه باشد نتیجه مشخص است حالا که شهعار پیشرفته ترین کشور جهان را می دهند چه شود
جناب ذوالنور خرج زیادی ندارد یک رفراندوم ساده و واقعی میتواند مشخص کند جامعه از چه چیزی آزار میبیند
اقای نماینده دنبال تورم وسکوت معنا دار در مذاکرات
تو میخوای بری بهشت
یکی دیگه باید چادر و مقنعه سرش کنه
همین کامنتهای مردم برای اخبار در تابناک یه همه پرسیه خیلی محکمه، مردم برای رسیدن به تنها چیزی که اهمیت داره یعنی اقتصاد آخرش کار خودشونو میکنن، غیر از اقتصاد همه چیز غیر مهم و بهانه‌اس
چقدر امکانات صرف مبارزه با بی حجابی و بدحجابی شده و همچنان داره میشه هیچ نتیجه ای هم گرفته نشده است . متأسفانه درس هم نمی گیرند.
این از اون حرف های خنده دار بود جناب ذوالقدر
نشان داده زیبایی آزار دهنده است؟!!!
ذوالنور: بی حجابی برای مردم آزاردهنده است
آقاي ذوالنور اولا" شما نماينده همه مردم نيستي ثانيا" اگر خيلي نگران هستيد لطف كنيد معيشت مردم را سرو سامان دهيد و فساد افسار گسيخته در اركان را بخشكانيد و اگر موفق شديد بعد به سراغ اصلاح حجاب در جامعه باشيد. ضمنا" يادت نرود كه قبل از اينكه بشريت حجاب را بشناسد زنان ايران زمين حجاب داشته اند .
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر