بازدید 11161

پاسخ خاندوزی به سوءبرداشت از سخنان رئیسی

سید احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت گفت: خبری درباره اینکه بخواهیم سیاستی داشته باشیم که موجب افزایش قیمت شود صحیح نیست.
کد خبر: ۱۱۲۷۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴ 29 June 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سید احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: برخی سایت‌ها در روزهای اخیر القا کردند که در سال آینده تورم وجود خواهد داشت و از گفت‌وگوی خبری رییس‌جمهور این مطلب را القا کردند، در حالی که این سخن تحریک شیطنت آمیز سخنان ایشان است.

وی افزود: نکته مد نظر ایشان این است که برخی احکام قانونی مانند حکم بودجه ۱۴۰۱ نرخ ارز مبنای حقوقی گمرک از ۴۲۰۰ به ای‌تی‌اس افزایش یابد، در حکم است و در دولت‌های قبل هم بود و باید انجام می‌شد ولی انجام نداده بودند.


سخنگوی اقتصادی دولت گفت: با توجه به اجرای عادلانه کردن یارانه‌ها، افزایش قیمت در کالاهای خوراکی رخ داده و دولت در نظر دارد این حکم که موجب برخی افزایش قیمت‌ها است، اجازه بگیرد که این کار را انجام ندهد و لایحه دو فوریتی به مجلس دادیم و می‌خواهیم مجلس با هدف اینکه الان زمان درستی برای اجرای این حکم نیست، موافقت کند تا به سال دیگر موکول بشود.

وی افزود: خبری درباره اینکه بخواهیم سیاستی داشته باشیم که موجب افزایش قیمت شود صحیح نیست.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۲
تحریک شیطنت آمیز سخنان ایشان؟ تحریک یا تحریف؟
البته بی سوادی همه جا موج می زند اما معلوم نیست این بی سوادی مربوط به وزیر است یا بر و بچه های تابناک!
پاسخ ها
غم زده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
به نظرم فراخوان اساتید زبان از سراسر دنیا بزنیم برای ترجمه و رمزگشایی از صحبتهای ایشان. واقعا حتی یک جمله واضح هم در این متن نیست!!!!! البته سوال مهم اینجاست که چرا به این بدبختی و تیره روزی دچار شده ایم که شخصی را به عنوان رییس جمهور به ملت تحمیل کنیم که دو کلمه صحبت درست نمیکند و لازم است افرادی پس از ایشان بیاناتش را تفسیر و تصحیح کنند! از چه رو اینقدر زار و بدبخت شده ایم که دولت و مجلسی اینچنینی باید بالای سر ما باشد. آیا اگر سربازان امریکایی در خیابان رژه بروند و ایران اشغال شده باشد وضع بهتر از این نیست؟
خوب بازهم تو نتيجه فرقي نكرد به هرحال گراني وجود خواهد داشت فقط دوست داريد با لغت ها بازي كنيد و صد البته ما هم متوجه مي شيم براي ما هم فرقي نمي كنه، هرجوري كه حرف بزنيد نتيجه حرف رو متوجه مي شيم
اقا حرف و میندازن بعد تکذیب میکنند


بعد گران ودر اخر همین دوزه تکذیب میکنه
افزایش قیمت برخی کالاها!!!!!!!!!!!!!! دو ماه قبل قرار بود فقط چهار قلم کالا افزایش قیمت داشته باشند اما حالا به زحمت می توان چهار قلم کالا چیدا کرد که در این مدت افزایش قیمت نداشته باشند وزیر اقتصاد کشوری که شما باشید اقتصاد آن کشور ...............
خوش به حالت چیزی نمی گفتی کسی ایراد نمیگرفت
اصلا دهن باز کردن دولتیها برای اقتصاد خودش تورم زاست. توصیه میشود مطلقا در مورد اقتصاد و معیشت با مردم حرف نزنید! خواهشاً
ايشون نشسته جلوي تلويزيون و صراحتا داره عنوان مي كنه سال ديگه قراره پدر مردم رو دربياريم. بعد شما ميگي سوء برداشت. بالاخره پول يااران رو بايد يه جوري از مردم بگيريد. اين خط اين نشون سال ديگه سال بدبختي مردم ايرانه.
آقای خاندوزی هرچه در وزارت ضعیف است در توجیه سخنان آقای رئیسی ضعیف تر است، آمد سرمه به چشمش بکشد، کورش کرد، تمام
واقعا چرا هر بار که رئیسی حرف میزنه ، یکی باید بیاد بگه منظورش چی بوده، من تلویزیون نگاه نمی کنم ، لطفا یکی بکه مگر فارسی حرف می زنه ؟
با فارسی سلیس گفتن بعضی گرانیها را به سال اینده موکول کردیم حتما اقای وزیر وقت نداشتند گوش کنند
دیگه کم کم مردم توی خونه هاشون خواهند مرد ولی توان خرید ندارند شما که چیزی بلد نبودید نباید مسئولیت قبول میکردید مردم را به خاک سیاه نشاندید تازه معاون اقتصادی هم دارید ولی متاسفانه هنوز نمی دانید مشکل اقتصاد ایران سیاسی است و تا رابطه با جهان بر مدارد ماجراجویی و تهدید و ... باشد و تحریم وجود داشته باشد روزگار همین است متاسفانه ادبیات سیاسی شما با جهان عوض نشده نتوانستید چیزی را در جهان عوض کنید ولی در عوض روزگار مردم را سیاه کردید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر