بازدید 10799
۲

جزییات انفجار ۴ مغازه در قیطریه تهران

حادثه انفجار و آتش سوزی یک باب مغازه تعویض روغنی در قیطریه تهران منجر به مصدومیت چهار نفر شد.
کد خبر: ۱۱۲۷۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳ 28 June 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت ۱۳:۴۷ امروز حادثه انفجار در بلوار صبا قیطریه به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت زمان چهار دقیقه ماموران دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: در یک محوطه‌ای چهار باب مغازه شامل سه باب مغازه تعویض روغنی و یک مغازه رینگ و لاستیک در کنار هم قرار داشت که در یکی از مغازه‌های تعویض روغنی انفجار روی داد.

وی با بیان اینکه شدت انفجار منجر تخریب این مغازه و همچنین مغازه کناری شد، افزود: در پی وقوع انفجار در این مغازه منجر به زبانه کشیدن شعله‌های آتش نیز شده بود که آتش نشانان نسبت به خاموش اطفاء حریق اقدام کردند.

 

به گفته ملکی، این حادثه چهار مصدوم داشت و همچنین چهار دستگاه خودرو نیز دچار خسارت شد.

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه دو باب مغازه تا بالای ۵۰ درصد تخریب شد و به دلیل شدت انفجار چندین باب مغازه دیگر نیز دچار خسارت شد.

ملکی اضافه کرد: علت این انفجار شدید در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی قرار دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲
به خدا اینقدر از مردم اجرت گرون میگیرن که آدم از هر بلایی که به سرشون بیاد ، خوشحال میشه و حقشونه . یک ماه پیش من برای تعمیر ماشینم رفتم دقیقا همین جا که منفجر شده .. برای باز کردن دو تا پیچ خدا شاهده از من 280 هزار تومن اجرت گرفتن . 15 دقیقه بیشتر طول نکشید . آدم چی بگه ؟ این پول ها باید از گلوی خانوادشون پایین بره .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
هزینه که فقط دستمزد نیست پول آب و برق و اجاره و مالیات و دستمزد کارگرم هست هر چقدرم مغازه بالا شهر باشه بیشتر روی قیمت می کشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر