بازدید 10396
۳

کشف جسد ۴۶ مهاجر در یک تریلی در تگزاس آمریکا

رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که یک کامیون پُر از جسد در شهر سن‌آنتونیو در ایالت تگزاس کشف شده است.
کد خبر: ۱۱۲۶۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶ 28 June 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از ان‌بی‌سی‌نیوز، مقامات شهر سن‌آنتونیو در ایالت تگزاس اعلام کردند جسد بیش از ۴۰ مهاجر وارد شده به خاک آمریکا در کامیونی پیدا شده است.

«چارلز هود» رئیس آتش‌نشانی شهر سن‌آنتونو، می‌گوید دست‌کم جسد ۴۶ نفر از مهاجران کشف شده و ۱۶ نفر از جمله ۴ کودک نیز به بیمارستان اعزام شدند. بنابر اعلام رئیس آتش نشانی شهر سن آنتونیو قربانی‌های این حادثه بیشتر از افراد جوان بوده اند.

«ویلیام مک‌مانوس»، رئیس پلیس این شهر هم مدعی شده در رابطه با این حادثه تاکنون ۳ نفر بازداشت شده‌اند.

به گفته مقامات دولتی، این واقعه در ساعات اولیه بعدازظهر دوشنبه در یک منطقه در جنوب‌غربی سن‌آنتونیو در نزدیکی ریل قطار رخ داده است. فردی که در این منطقه در حال‌کارکردن بوده گزارش داده که با صدای گریه و درخواست کمک متوجه کامیون شده و در آن لحظه تنها یک جسد را دیده است.

رئیس آتش‌نشانی گفته است: «ما انتظار نداشتیم در کامیون را باز کنیم و این حجم از جسد را ببینیم». رئیس پلیس هم گفته افرادی که زنده مانده بودند، (به علت نبود آب و تهویه هوا) به‌شدت به آب و اکسیژن نیاز داشتند.»

تحقیقات درباره این حادثه آغاز شده و احتمالاً تأثیر افزایش دما در مرگ این افراد، در مرکز تحقیقات و بررسی‌های این حادثه باشد.

بنا بر گزارش سازمان ملی هواشناسی آمریکا، دمای هوا (در منطقه حادثه) در روز دوشنبه نزدیک به ۳۹ درجه سانتیگراد بوده که مسلماً دمای هوای درون کامیون با آن جمعیت، بسیار بیشتر از دمای بیرون بوده است.

در ادامه تصاویری از این حادثه را می‌بینید:

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۳
پیش به سوی غرب وحشی برا زندگی بهتر.
واقعاخيلي دردناك وغم انگيزه،باهزارآرزووفرداي بهتركشورخودراترك كني وطعم خوشبختي رانچشيده دريك كشورغريب بااين وضع ومظلومانه گشته بشي.
خوب افراد داخل کامیون می توانستند با سوراخ کردن محلی برای جریان هوا از آن استفاده کنند و همچنین این هجم از افراد با فشار بر قسمتی از کامیون می توانستند باعث واژگونی آن شوند و نجات پیدا کنند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار