بازدید 5795

معرفی 8 مدل گوشی با رنج قیمت مختلف برای دانشجوها

ما قصد داریم در این مقاله چند مدل گوشی با رنج قیمت مختلف برای دانشجوها معرفی کنیم. بنابراین، اگر دانشجو هستید در ادامه با ما همراه باشید تا با این گوشی‌ها آشنا شوید.
کد خبر: ۱۱۲۶۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹ 28 June 2022

معرفی 8 مدل گوشی با رنج قیمت مختلف برای دانشجوها

دانشجو بودن کار آسانی نیست و در این شرایط، داشتن یک گوشی هوشمند عالی بسیار ضروری است. این دستگاه نه‌تنها به‌عنوان یک ابزار ارتباطی مفید عمل می‌کند، بلکه می‌تواند در یادگیری، سازمان‌دهی زمان و البته سرگرمی بسیار کمک‌کننده باشد. ثابت شده است که گوشی هوشمند می‌تواند مزایای مختلفی برای دانشجویان داشته باشد و همه این مزایا می‌توانند در مسیر تحصیل به آن‌ها کمک کنند. بااین‌حال، همه دانشجویان قادر به خرید گوشی‌های گران‌قیمت نیستند. با توجه به هزینه‌های زندگی در کنار سایر هزینه‌ها، آن‌ها نیاز به تلفن همراه با قیمت مناسب دارند. به همین دلیل، ما قصد داریم در این مقاله چند مدل گوشی با رنج قیمت مختلف برای دانشجوها معرفی کنیم. بنابراین، اگر دانشجو هستید در ادامه با ما همراه باشید تا با این گوشی‌ها آشنا شوید.

Motorola Edge+

موتورولا اج پلاس جدیدترین گوشی از میان انواع گوشی های موتورولا است که از باتری بزرگ، صفحه‌نمایش با نرخ تازه‌سازی بالا، دوربین‌های چندگانه و همچنین پردازنده اسنپدراگون 8 برخوردار است. این موبایل با داشتن صفحه‌نمایش 7/6 اینچی OLED، ظرفیت ذخیره‌سازی بالا و پشتیبانی از شارژ سریع 30 واتی یکی از بهترین گوشی‌های موجود در بازار است که شما می‌توانید آن را با قیمت مناسب از نمایندگی فروش گوشی های موتورولا تهیه کنید. اگرچه در گذشته گوشی موتورولا تاشو قدیمی بسیار معروف بود اما اکنون این برند گوشی‌های بسیار باکیفیتی را تولید می‌کند که خرید آن‌ها نیز مقرون‌به‌صرفه است.

TLC 10 PRO

ممکن است تعجب کنید که این برند در حال حاضر تلفن همراه تولید می‌کند اما نشان داده شده است که گوشی‌های هوشمند TLC هم مقرون‌به‌صرفه و هم قابل‌اعتماد هستند. یکی از بهترین ویژگی‌های TLC 10 PRO عمر بالای باتری آن است و بنابراین، می‌تواند برای دانشجویانی که دائما از گوشی استفاده می‌کنند و فراموش می‌کنند که تلفن همراه خود را هر شب شارژ کنند مناسب باشد.

از سوی دیگر، این گوشی عملکرد بسیار خوبی دارد و صفحه‌نمایش OLED بزرگ آن برای دانشجویانی که با گوشی خود مطالعه می‌کنند بسیار مناسب است. همچنین، دارای 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اضافی است و طراحی زیبایی نیز دارد.

Redmi Note 10 Pro

معرفی 8 مدل گوشی با رنج قیمت مختلف برای دانشجوها

یکی از بهترین گوشی‌ها برای دانشجویان، ردمی نوت 10 پرو شیائومی است زیرا مقرون‌به‌صرفه است و از یک LCD عالی FullHD+ برخوردار است. این صفحه‌نمایش کیفیت بسیار بالایی دارد و حتی درصورتی‌که به‌صورت تصادفی سقوط کند از محافظت اضافی برخوردار است. علاوه بر این، به‌ویژه برای کسانی مناسب است که زیاد مطالعه می‌کنند. نرم تازه‌سازی صفحه‌نمایش 120 هرتز است، باتری آن فوق‌العاده است و همچنین از فضای از فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی برخوردار است.

Samsung Galaxy A51

اگرچه این گوشی جدیدترین گوشی گلکسی سامسونگ نیست اما همچنان برای دانشجویانی که به دنبال خرید گوشی هوشمند با بودجه کمتری هستند مناسب است. خوشبختانه، این گوشی به دلیل کارایی و قابلیت اطمینان بالایی که دارد، همچنان در دسته‌بندی‌های مختلف، نمره بالایی می‌گیرد.

گلکسی A51 دارای سنسور اثرانگشت است که در صفحه‌نمایش تعبیه شده است و همچنین، از ظرفیت ذخیره‌سازی بسیار خوبی برخوردار است. صفحه‌نمایش 5/6 اینچی OLED آن به شما کمک می‌کند که به‌راحتی تمام نیازهای خود در ارتباط با استفاده از گوشی را برآورده کنید.

Apple iPhone SE

اگر طرفدار اندروید نیستید و می‌خواهید گوشی نسبتا ارزانی تهیه کنید بهترین انتخاب برای شما آیفون SE است. نکته مهم در مورد این گوشی این است که فوق‌العاده کار می‌کند و با توجه به قیمتی که دارد عملکرد بسیار عالی‌ای دارد. اگرچه صفحه‌نمایش آن در مقایسه با بسیاری از گوشی‌های جدید کوچکتر است اما از پردازنده‌ای عالی، دوربین‌های قدرتمند و قابلیت مقاومت در برابر آب برخوردار است. علاوه بر این، برخلاف گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه دیگر از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

Samsung Note 10 Lite

جای تعجب نیست که دانشجویان به چیزی پرزرق‌وبرق و درعین‌حال، کارآمد نیاز دارند. سامسونگ نوت 10 لایت دارای 128 گیگ فضای ذخیره‌سازی و پردازشگر قدرتمند هشت‌هسته‌ای است. در این گوشی می‌توانید دو سیم‌کارت را جای دهید و همچنین، یک کارت حافظه را برای داشتن فضای ذخیره‌سازی بیشتر در نظر بگیرید. علاوه بر این، نوت 10 لایت دارای قلم S PEN برای نقاشی، نوشتن و یادداشت با پشتیبانی بلوتوث است.

Huawei P Smart

معرفی 8 مدل گوشی با رنج قیمت مختلف برای دانشجوها

P Smart از ویژگی‌های شگفت‌انگیزی برخوردار است و درعین‌حال، از بسیاری از تلفن‌های موجود در بازار نیز ارزان‌تر است. این گوشی از فضای ذخیره‌سازی خوبی برخوردار است و همچنین، به شما امکان می‌دهد که عکس‌هایی با کیفیت عالی بگیرید. این گوشی طراحی زیبایی نیز دارد و به دلیل داشتن قاب پشتی براق و متالیک و همچنین، صفحه‌نمایش 7/6 اینچی عریض به‌طور شگفت‌انگیزی جذاب است. عملکرد آن روان و سریع است و به همین دلیل نیز بسیار پرفروش بوده است.

Samsung Galaxy Note 20 Ultra

گوشی Samsung Galaxy Note20 Ultra دارای صفحه‌نمایش 9/6 اینچی خمیده WQHD+، دوربین‌های درجه‌یک با لنز اصلی 108 مگاپیکسلی، زوم اپتیکال 5X، قابلیت فیلم‌برداری 8K و باتری قدرتمند است. علاوه بر این، گوشی سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا از 5G پشتیبانی می‌کند. بنابراین، اگر از خریداران وفادار گلکسی نوت هستید، نوت 20 الترا بهترین گوشی ممکنی است که می‌توانید از این مدل تهیه کنید. از سوی دیگر، اگرچه قیمت آن بالاست اما با توجه به امکاناتی که این تلفن همراه دارد منطقی است.

درنهایت، اگر دانشجو هستید و می‌خواهید متناسب با بودجه خود یک گوشی مناسب برای دوران تحصیل تهیه کنید حتما گوشی‌هایی که در این مقاله مطرح شد را بررسی کنید. این گوشی‌ها با توجه به امکاناتی که دارند از قیمتی منطقی برخوردار هستند و بنابراین، ارزش خرید دارند. با استفاده از این گوشی‌ها می‌توانید دوران تحصیل را آسان‌تر و با دردسر کمتر طی کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل