بازدید 5429

همکاری هومسا و شاتل موبایل در زمینه توسعه گردشگری

استارتاپ‌های هومسا و شاتل موبایل با امضای یک تفاهمنامه، « ارتباطات دیجیتال» و«صنعت گردشگری داخلی» را با یکدیگر همراه ساخته تا دسترسی به خدمات صنعت گردشگری داخلی در بستر فضای آنلاین تسهیل شود.
کد خبر: ۱۱۲۶۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴ 27 June 2022

همکاری هومسا و شاتل موبایل در زمینه توسعه گردشگری

این روزها و پس از خروج تدریجی کشورها از شرایط همه‌گیری کرونا، فعالان گردشگری تلاش دارند تا این صنعت مهم و با ارزش بار دیگر به ریل اصلی خود بازگردد. تلاش برای احیای صنعت گردشگری محدود به دولتمردان نبوده و تمامی فعالین این عرصه همچون کارشناسان، هتل‌داران، تورگردانان، رسانه های گردشگری و سامانه‌های رزرو اقامتگاه‌های گردشگری همه تلاش کردند تا با معرفی جاذبه‌های گردشگری و تسهیل دسترسی مردم به خدمات این حوزه، نقش ذاتی خود را در رونق بخشیدن دوباره به این بازار ایفا کنند.

استارتاپ‌های گردشگری مانند دیگر بازیگران این عرصه در این مسیر گام‌های مهمی برداشته‌اند تا با بهره‌گیری از بستر با اهمیت فضای دیجیتال شرایط بهتری را برای ارائه خدمات خود فراهم سازند.

گردشگری نوین قصد دارد با پیشرفت روزافزون فناوری و توسعه روابط دیجیتال، همراه و همگام شود و برای تسهیل دسترسی افراد به خدمات سفر فعالیت خود را در بسترهای مختلف فضای مجازی توسعه دهد.

استارتاپ‌هایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند با بهره‌گیری از بستر با اهمیت فضای دیجیتال خدمات گردشگری خود را به افراد ارائه می‌کنند. رزرو اقامتگاه، فروش بلیط هواپیما و یا اجاره وسیله نقلیه، از جمله خدماتی است که در این حوزه ارائه می‌شود.

همکاری هومسا و شاتل موبایل در زمینه توسعه گردشگری

استارتاپ راهکار نوین سفر آسا (هومسا) هم در همین راستا گام برداشته تا با توسعه روابط خود با بسترسازان عرصه ارتباطات دیجیتال مسیر دسترسی مردم به خدمات گردشگری را آسان سازد.

اعتبار هدیه هومسا به مشترکین سیمکارت‌های شاتل

شاتل موبایل برای مشترکین سیم کارت های هوشمند خود این امکان را فراهم کرده تا با تخفیف ۲۰۰ هزارتومانی از اقامتگاه های سامانه «هومسا» استفاده کنند.

با امضای تفاهمنامه همکاری بین دو طرف، حالا مشترکین شاتل می‌توانند از تخفیف 200 هزار تومانی هومسا برای اجاره اقامتگاه‌های مختلف در سراسر ایران استفاده کنند.

تمامی مشترکین شاتل موبایل با مراجعه به سایت شاتل موبایل یا پنل «مدیریت حساب اینترنتی» خود و ورود به بخش «سرگرمی ها و سرویس های خدماتی» می توانند از کد تخفیف خدمات سامانه «هومسا» استفاده کنند.

محمد گلشن، مدیر توسعه کسب و کار هومسا درباره اهداف و ابعاد این تفاهمنامه گفت: همکاری هومسا که همواره در حوزه گردشگری پیشرو بوده با شاتل موبایل (نخستین اپراتور مجازی تلفن همراه کشور) بسیار ارزشمند است. با توجه به رسالتی که هومسا در راستای توسعه گردشگری بر عهده دارد؛ مفتخر است که در این مسیر با شاتل موبایل همراه باشد.

گلشن معتقد است این تفاهم‌نامه آغاز همکاری‌های گسترده میان این دو مجموعه بوده که در آینده‌ی نزدیک وارد فاز اجرایی خواهد شد.

سامانه اجاره ویلا، سوئیت و اقامتگاه‌های بوم گردی با نام تجاری هومسا، از سال ۹۶ وارد دنیای گردشگری شد و تاکنون توانسته بیش از ۶۰۰۰ واحد اقامتی، ۳۰۰۰ میزبان و هزاران رزرو آنلاین موفق در سراسر ایران داشته باشد.

هومسا ؛ سامانه آنلاین رزرو اقامتگاه

همکاری هومسا و شاتل موبایل در زمینه توسعه گردشگری

هومسا یکی از پیشروترین سامانه‌های رزرو آنلاین اقامتگاه در کشور است که بیش از ۱۰ هزار اقامتگاه در سراسر ایران دارد. اقامتگاه‌های موجود در این سایت، با تنوع زیاد خود که شامل کلبه، ویلا، سوئیت، آپارتمان، اقامتگاه بوم‌گردی و هتل می‌شود، هر سلیقه‌ای را راضی نگه می‌دارد. پشتیبانی ۲۴ ساعته، امکان بررسی نظرات مهمانان، فیلترهای دسته‌بندی اقامتگاه‌ها از نظر قیمت و نوع اقامتگاه، از دیگر ویژگی‌های این سامانه است.

هومسا در راستای توسعه پایدار گردشگری توانسته یک زنجیره تأمین سبز فراهم آورد تا میهمانان و میزبانان با خیالی آسوده و به شکل مؤثری در یک پلتفرم، به همدیگر ملحق شوند. به موازات این اندیشه، لوگو هومسا به گونه‌ای طراحی شد تا بیانگر خط فکری کسب و کار باشد؛ خانه‌ای سبز به همراه میهمان و میزبانی که با دریافت خدمات رزرو اقامتگاه، دست دوستی به هم می‌دهند. مأموریت هومسا در ارائه تجربه اقامتی خاطره انگیز، با مناسب‌ترین قیمت، خدمات شایسته برای مهمان‌ها و منبع اصلی کسب درآمد برای میزبان‌ها تعریف شده است. هومسا به عنوان بزرگ‌ترین جامعه بوم‌گردی و رهبر بازار اقامتگاه آنلاین در زیست بوم گردشگری شناخته می‌شود.

شرکت شاتل موبایل

شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل با نام تجاری «شاتل موبایل»، عضو جدید خانواده بزرگ شاتل است.

شاتل موبایل در تاریخ 11 شهریور 96 به‌عنوان نخستین اپراتور مجازی نوع اول تلفن همراه کشور (Full MVNO) و تنها شش ماه پس از صدور پروانه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وارد بازار ارتباطات کشور شده است.

شاتل ‏‌موبایل تنها اپراتور تلفن همراه ایران است که امکان اتصال خودکار به شبکه هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور را برای مشترکین سیم‌کارت‏‌های خود فراهم کرده و با تحلیل مداوم شبکه‏‌های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین، باکیفیت‌ترین شبکه رادیویی در هر منطقه را به‏‌صورت کاملا هوشمند انتخاب می‌کند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی