بازدید 22433

مبل تخت خواب شو ازکجا بخریم

در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا مزیت های مبل تخت خواب شو و نحوه استفاده آن در دکوراسیون منزل را به شما عزیزان توضیح دهیم در ابتدا سعی داریم چند مدل تخت خواب شو را به شما نشان دهیم تا بیشتر با این تخت ها آشنا شوید .
کد خبر: ۱۱۲۶۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ 27 June 2022

مبل تخت خواب شو جز محصولاتی شده ست که در حال حاضر بسیار طرفدار پیدا کرده بهره گیری از مبل های تخت خواب شو صفر تا صد نیاز شما از یک خواب روزانه و نشیمن عالی را برای شما فراهم می کند. اگر منزل شما کوچک است و فضا به اندازه کافی برای جایگذاری مبلمان و تخت خواب را ندارید و یا اگر برای ویلای خود و مهمانان می خواهید تخت خواب فراهم کنید باید بگویم با خرید مبل تخت خواب شو با یک تیر دو نشان میزنید. 

مبل تخت خواب شو ازکجا بخریم

مبل تخت خواب شو طبی

همان طور که در تصویر رویت می کنید مبل های تخت خواب شو طبی چرخدار هستند و به راحتی بازو بست می شوند برای باز کردن مبل تخت خواب شو طبی کافیست قسمت جلو مبل را کمی به سمت جلو بکشید که مبل به تخت تبدیل شود این دسته از مبل ها برای افرادی که کمر درد دارند بسیار مفید است همانطور که در تصویر می بینید در زمانی که مبل تبدیل به تخت می شود هیچ فاصله روی تخت دیده نمی شود از این رو این مدل های تخت خواب شو طبی طرفداران زیادی دارد نکته دیگر این مدل ها که خیلی جالب تر است این است که رویه این مبل ها را میتوانید در منزل عوض کنید و نیازی به ارسال به کارخانه ندارند کافیست رنگ دیگری سفارش دهید .

مبل تخت خواب شو ازکجا بخریم

مبل تخت خواب شو دو قلو

مبل های تخت خواب شو دو قلو در فقط در سایز دو نفره بزرگ تولید می شوند این مبل های تخت خواب شو قابلیت این را دارند که یک طرف را به صورت تخت در آورید و طرف دیگر به شکل مبل باشد ای مدل ها برای خریداران عزیزی که قصد دارند مبل تخت خواب شو را برای جلوی تلوزیون تهیه کنند بسیا مناسب است در جریان باشید که اکثر طرح های مبل تخت خواب شو را می توان دو قلو تولید کرد .

مبل تخت خواب شو ازکجا بخریم

مبل تخت خواب شو سه تیکه

مدل تخت خواب شو های سه تیکه معمول ترین مدل های بازار هستند که تنوع زیادی در در مدل های دسته های این مدل تخت شو ها هستند از لحاظ ساختاری همه ساختار یکسانی دارند فقط سایز و دسته ای این مدل ها با هم تفاوت دارد .

مبل تخت خواب شو از کجا بخریم؟

مبل تخت خواب شو در اکثر مراکز خرید مبل در تهران قابلیت سفارش دارد اما اگر می خواهید خریدی راحت و آسان داشته باشید می توانید به سایت مبل و میز به آدرس https://moblomiz.com/Products/sofa-bed مراجعه کنید و در کوتاهترین زمان خریدی خوب و به صرفه را تجربه کنید .

ابعاد مبل تخت خواب شو یک نفره و دو نفره

توجه داشته باشید مبل های تخت خواب شو در چهار سایز تولید می شود مبل های تخت خواب شو یک نفره با دو عرض  80و 100 و مبل های تخت خواب شو دو نفره با دو سایز 140 و 155 تولید می شوند شما می توانید مبل تخت خواب شو عرض 155 را به صورت دو قلو نیز سفارش دهید که برای جلو تلوزیون بسیار کاربردی است.

مبل تخت خواب شو برای چه فضای مناسب است

مبل های تخت خواب شو را از اتاق خواب تا قسمت پذیرایی منزل خود می توانید مورد استفاده کنید. اگر فضا لازم را ندارید که مبل تخت خواب شو دو نفره در اتاق خواب بگذارید و یا اگر می خواهید اتاق نشیمن خود استراحت کنید. باید به شما بگویم قدری در انتخاب نوع مبلمان خود باید دقت داشته باشید. از یک مبل تخت خواب شو استفاده کنید ما به شما توصیه می کنیم از مبل تخت خواب شو با تم رنگی خنثی بهره بگیرید تا نظم و هارمونی رنگ در این فضا از شما دور نشود. ایده پردازی با مبل های که شکل و شمایل آن ها متفاوت است سبب می شود شما یک ایده پردازی متفاوت تری را به تصویر بکشید. این را به یاد داشته باشید که شکل طراحی این مبلمان به قدری لوکس و زیبا است که برای اتاق پذیرایی شما هم به راحتی قابلیت استفاده از آن فراهم است. شما می توانید در فضاهای باز و فضاهای بسته متناسب با نوع نیاز خود جنس استر رویه مبل تخت خواب شو را تغییر دهید و به یک مبل کارآمد و زیبا دست پیدا کنید.

مبل تخت خواب شو مناسب سالمندان

با خرید مبل تخت خواب شو زندگی را برای افراد سالمند ساده تر کنید. مبل تخت خواب شو ارتفاع بسیار متناسبی برای نشستن و برخاستن فراهم کرده است و به سادگی از یک مبل راحتی به یک تخت خواب لوکس تبدیل می شود این مهم را برای شما فراهم می کند که از افراد سالمند خانه خود بهتر از هر زمان دیگری مراقبت کنید. اگر بر فرض یکی از اعضای خانواده شما بیمار است و مدام باید رختخواب وی در اتاق نشیمن پهن باشد و بلند کردن و نشاندن وی روی زمین برای شما دشوار است با خرید یک مبل تخت خواب شو آرامش را به فضای منزل خود هدیه دهید. مبل های که جابجایی آن ها بسیار ساده است و پیر و جوان در منزل شما می توانند از آن بهره بگیرند بدون تردید فضایی منحصر به فرد و ویژه ای را در منزل شما اشغال می کنند.

چه پارچه ای مناسب مبل های تخت خواب شو است

انتخاب پارچه مناسب وابسته به فضای استفاده متفاوت است اگر در در محیط های اداری مبل تخت خواب شو را استفاده می کنید باید از چرم برای مبل تخت خواب شو استفاده کنید اگر در منزل استفاده می کنید پارچه های مخمل و چرم پارچه ها که ظاهر چرمی دارند برای مبل شما بسیار مناسب است چون این پارچه ها مشکلات چرم مانند عرق کردن در تابستان و سرد شدن در زمستان را ندارند

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی