بازدید 3767

اسماعیل هنیه: در قدس و مسجدالاقصی جایی ندارید

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» امروز در سخنانی خطاب به صهیونیست‌ها تاکید کرد که در شهر اشغالی قدس و مسجدالاقصی جایی ندارید و رویاهای شما نابود خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۲۶۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹ 26 June 2022

 

به گزارش تابناک، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز یکشنبه در سخنانی در جشنواره فیلم در منطقه صیدا (جنوب لبنان) اعلام کرد که «۱۵۰ موشک مقاومت در کمتر از ۵ دقیقه رژیم صهیونیستی را نابود خواهد کرد».

به گزارش المیادین، هنیه تأکید کرد که «ما امروز در عصر پیروزی‌ها و تحولات بزرگی هستیم که ملت و مقاومت فلسطین و لبنان در منطقه رقم می‌زنند».

رئیس دفتر سیاسی حماس تصریح کرد: «کرانه باختری، پس از همکاری‌های امنیتی (رام‌الله و تل‌آویو) و توطئه‌های دور و نزدیک، دوباره برمی‌خیزد و جنین می‌ایستد تا پرچم مقاومت را به اهتزاز درآورد».

وی اظهار داشت: «غزه‌ِ محاصره شده که نبردهای مختلف را تجربه کرده است، امروز با مقاومت خود و مردمش برای نبرد استراتژیک با دشمن آماده می‌شود».

هنیه تصریح کرد: «از لبنان کشور اهل مقاومت و ایستادگی، به صهیونیست‌ها می‌گویم رویاهای شما نابود می‌شود و در بیت المقدس و الاقصی جایی ندارید».

رئیس دفتر سیاسی حماس گفت که «شمشیر قدس که مقاومت آن را از نیام بیرون کشید، تا زمان آزادی قدس و تمام سرزمین فلسطین نیز بیرون از نیام باقی می‌ماند».

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس