مجمع فسرب ۱۴۰۱

امروز ۴ تیر ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملی سرب و روی ایران (فسرب) با حضور سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
کد خبر: ۱۱۲۶۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴ 26 June 2022

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملی سرب و روی ایران (فسرب) با حضور سهامداران، نماینده سازمان بورس، نماینده موسسه حسابرسی و بازرس قانونی و ناظرین به ریاست آقای تفضلی به صورت حضوری و آنلاین برگزار گردید، آقای سعادتی دبیر مجمع گزارشی از فعالیت شرکت در خصوص سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ به صورت زیر ارائه دادند:

جایگاه شرکت در صنعت

شرکت در صنعت تولید شمش و روی و انواع آلیاژ‌ها فعالیت می‌کند. میزان تولید محصول و مقایسه آن با سال قبل به صورت زیر بوده است.

مجمع فسرب ۱۴۰۱ | به ازای هر سهم چقدر سود توزیع شد؟
 

مقدار فروش انواع محصولات اصلی در سال ۱۴۰۰

شمش سرب فروش داخلی ۵.۷۸۰ تن، شمش روی فروش داخلی ۳.۲۹۸ تن، شمش سرب و روی کارمزدی ۱.۱۹۵ تن و شمش نقره داخلی ۱.۱۳۹ تن بوده است.

مبالغ فروش ریالی محصولات نیز به صورت زیر بوده است:

شمش سرب فروش داخلی ۳.۲۱۴ میلیارد ریال، شمش روی فروش داخلی ۲.۶۹۵ میلیارد ریال، شمش سرب کارمزدی ۱۴۸ میلیارد ریال، شمش نقره کارمزدی ۱۶ میلیارد ریال و سایر محصولات نیز ۱۴۸ میلیارد ریال بوده است.

عملکرد مالی شرکت در سال مالی مورد گزارش

مجمع فسرب ۱۴۰۱ | به ازای هر سهم چقدر سود توزیع شد؟
 

در بخش درآمد‌های عملیاتی شرکت رشدی ۲۷ درصدی را تجربه کرده و به درآمد ۶.۲۲۱ میلیارد ریالی دست یافته است، با توجه به رشد بهای تمام شده رشد سود خالص، اما نسبت به سال گذشته کمتر بوده و شرکت به سود خالص ۱.۰۹۹ میلیارد ریال دست یافته است.

مجموع شمش تولیدی شرکت در سال ۱۹۸، ۱۲.۱۲۳ تن، سال ۱۳۹۹، ۱۰.۷۳۰ تن و سال ۱۴۰۰ نیز ۱۰.۶۶۸ تن بوده است.

سوالات مطرح شده در مجمع:

نرخ فروش محصولات چگونه تعیین می‌شود؟ با توجه به این که شرکت صادرات نداشته است قیمت گذاری بر اساس نرخ بورس کالا تعیین شده است، فروش آزاد نیز بالاتر از نرخ کالا بوده است.

در انتها به ازای هر سهم ۱۰ ریال سود تقسیم گردید، موسسه حسابرسی بهمند به عنوان بازرس قانونی و حسابرس شرکت و موسسه حسابرسی هشیار بهمند به عنوان بازرس علی البدل انتخاب گردید.

حواشی مجمع

معاملات موضوع ۱۲۹ توسط سهامداران حاضر در مجمع تنفیذ نشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار