بازدید 21588

نقل‌وانتقالات اروپا: تیم جدید گرت بیل / رونالدو در چلسی!

مخالفت اولیه منچستریونایتد با انتقال رونالدو به چلسی، قرارداد یکساله گرت بیل با لس آنجلس در لیگ آمریکا و ... جزو اخبار مهم نقل و انتقالات ۲۴ساعت اخیر فوتبال اروپا است.
کد خبر: ۱۱۲۶۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۴ 26 June 2022

مهمترین اخبار و احتمالات پنجره تابستانی نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا را در تابناک بخوانید.

آیا منچستریونایتد رونالدو را به چلسی می‌فروشد؟

تاد بولی، مالک جدید باشگاه چلسی اخیراً در پرتغال جلسه‌ ای با ژرژ مندس، مدیر برنامه های کریستیانو رونالدو داشت. این موضوع باعث ایجاد حواشی مختلفی پیرامون انتقال ستاره پرتغالی به لندن شد.

فابریتزیو رومانو ضمن تایید این خبر اعلام کرد کریستیانو رونالدو در لیست فروش شیاطین سرخ قرار ندارد. فصل نقل و انتقالات طولانی است و تجربه ثابت کرده باید احتمال هر اتفاقی را در نظر گرفت چراکه شرایط به طور ناگهانی تغییر می کند. با این حال تا این لحظه، نام کریستیانو رونالدو در لیست فروش منچستریونایتد نیست. شیاطین سرخ تمایلی به فروش او ندارند و حتی در این مورد حاضر به مذاکره نیستند. رابطه تن هاخ با رونالدو خوب است و انتظار می رود او یکی از مهره های مهم تیم تن هاخ باشد. مهم ترین نکته اینکه رونالدو تمایلی به جدایی از شیاطین سرخ ندارد.

 

 گرت بیل به لس آنجلس اف سی پیوست

لس آنجلس اف سی که به تازگی، جورجو کیه لینی ایتالیایی را به خدمت گرفته است، گرت بیل را نیز به ترکیب خود اضافه کرد. این باشگاه آمریکایی که هم اکنون کارلوس ولا را نیز در اختیار دارد، وینگر ولزی را با قراردادی یک ساله رسما به خدمت گرفت.

نقل‌وانتقالات اروپا: تیم جدید گرت بیل / رونالدو در چلسی!

 

 فرانچسکو آچربی، زیاش و رناتو سانچز در رادار میلان

اسکای ایتالیا: فرانچسکو آچربی مدافع 34 ساله لاتزیو و تیم ملی ایتالیا یک گزینه برای تقویت خط دفاعی میلان است. ایتالیایی بودن و تجربه بالا، عاملی است که باعث شده میلان شرایط جذب آچربی را در نظر بگیرد. آچربی آلترناتیو بوتمان نیست بلکه یک راه‌حل موقت برای روسونری به شمار می‌رود.

میلان در تلاش است زیاش را به‌صورت قرضی با حق خرید اختیاری جذب کند اما خواسته چلسی، انتقال قرضی با بند خرید اجباری است. در خصوص رناتو سانچز، میلان هم‌چنان مطمئن است زیرا پاری‌سن ژرمن هنوز پیشنهادی رسمی برای خرید این هافبک پرتغالی به لیل ارائه نکرده است.

 

جواب موقت دی‌ماریا به پیشنهاد یوونتوس

 آنخل دی ماریا در تازه ترین مصاحبه خود با ESPN در مورد آینده اش اظهار نظر کرد. او به تمجید باشگاه یوونتوس پرداخت اما همچنان آینده خود را نامشخص می داند. دی ماریا در مورد آینده اش گفت:

"یوونتوس بزرگ ترین باشگاه ایتالیاست، یکی از تیم هایی که به من علاقه دارد. در حال حاضر در حال فکر کردن و ارزیابی آینده ام هستم اما فراتر از آن، الان روی تعطیلاتم با خانواده ام تمرکز کرده ام."

 

جدایی اومتیتی در این تابستان از بارسلونا

به گزارش اکیپ، ساموئل اومتیتی تابستان امسال از بارسلونا جدا خواهد شد.

گفته می‌شود که فرانسه و ایتالیا از مقصد‌های احتمالی این بازیکن به حساب می‌آیند. یکی دیگر از گزینه‌های اومتیتی نیز ماندن در اسپانیا و پیوستن به ژیرونا تازه صعود کرده به لالیگا است. این مدافع همچنین علاقه دارد تا به باشگاه سابقش لیون بازگردد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار