بازدید 5380

کرونا در هند دوباره اوج گرفت؛ ۱۷ هزار ابتلای جدید

براساس اطلاعات وزارت بهداشت هند طی ۲۴ ساعت گذشته با ثبت ۱۷ هزار و ۳۳۶ مورد جدید ابتلا، شمار کلی مبتلایان به این ویروس در این کشور از آغاز همه‌گیری ویروس کرونا به ۴۳ میلیون و ۳۶۲ هزار و ۲۹۴ نفر رسید. تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۰۴ تير ۱۴۰۱ پ
کد خبر: ۱۱۲۶۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱ 25 June 2022

به گزارش تابناک از شبکه خبری «ان دی تی وی» هند،هند با ثبت ۱۷ هزار مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا و ۱۳ مورد مرگ ناشی از آن بار دیگر بالاترین رکورد ابتلا در ۲۴ ساعت گذشته در این کشور را روز‌ها و هفته‌های اخیر ثبت کرد.

 براساس اطلاعات وزارت بهداشت هند طی ۲۴ ساعت گذشته با ثبت ۱۷ هزار و ۳۳۶ مورد جدید ابتلا، شمار کلی مبتلایان به این ویروس در این کشور از آغاز همه‌گیری ویروس کرونا به ۴۳ میلیون و ۳۶۲ هزار و ۲۹۴ نفر رسید. درحال حاضر تعداد مبتلایان به این ویروس در هند ۸۸ هزار و ۲۸۴ نفر گزارش شده است.

هند همچنین ۱۳ مورد مرگ و میر ناشی از این ویروس طی ۲۴ ساعت گذشته ثبت کرد و بدین ترتیب شمار کلی جان باختگان در این کشور نیز به ۵۲۴ هزار و ۹۵۴ نفر افزایش یافت.

با وجود این به رغم تجربه‌های تلخ پیشین به ویژه در شیوع موج دوم این ویروس در این کشور، این بار به نظر می‌رسد به دلیل واکسیناسیون تلفات جانی کمتر و روند بهبود افراد بیشتر باشد.

منبع: ایرنا
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار