بازدید 4056

قیمت نفت افزایش یافت

قیمت نفت به دلیل عرضه محدود بیش از ۱ دلار در هر بشکه افزایش یافت به طوری‌که بهای معاملات آتی نفت برنت با ۱.۴۲ دلار یا ۱.۳ درصد افزایش به ۱۱۱.۴۷ دلار در هر بشکه رسید.
کد خبر: ۱۱۲۶۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷ 25 June 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، قیمت نفت به دلیل عرضه محدود بیش از ۱ دلار در هر بشکه افزایش یافت. بهای معاملات آتی نفت برنت با ۱.۴۲ دلار یا ۱.۳ درصد افزایش به ۱۱۱.۴۷ دلار در هر بشکه رسید، در حالی که قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با ۱.۲۹ دلار یا ۱.۲ درصد افزایش به ۱۰۵.۵۶ دلار در هر بشکه رسید.

استیون اینس یک کارشناس بازار نفت گفت: شاخص PMI تولید و خدمات ایالات متحده بسیار پایین‌تر از انتظارات بود که این موضوع می‌تواند به کاهش قیمت نفت کمک کند.

وی با اشاره به افزایش فشار بر اوپک برای افزایش تولید، افزود: در این شرایط، قیمت بالای نفت خام نسبت به هر گونه افزایش در نهاده‌های عرضه بسیار حساس خواهد شد.

در آخرین نشست خود در ۲ ژوئن، گروه موسوم به اوپک پلاس موافقت کرد که تولید خود را به میزان ۶۴۸ هزار بشکه در روز در ماه جولای یا ۰.۷ درصد از تقاضای جهانی افزایش دهد و به همان میزان در ماه آگوست، از افزایش اولیه ۴۳۲ هزار بشکه‌ای افزایش یابد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار