بازدید 75391
گزارش

رتبه ایران در لیگ ملت‌های والیبال بعداز باخت به برزیل

با این باخت ، تیم ایران در رتبه نهم لیگ ملت‌های والیبال باقی ماند، هرچند نتایج سایر مسابقات می‌تواند باعث سقوط ایران از رتبه یک رقمی شود.
کد خبر: ۱۱۲۶۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳ 24 June 2022

تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود از چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ ملت‌ها غروب جمعه به مصاف تیم قدرتمند برزیل رفت و با حساب سه بر صفر (۳۰ بر ۲۸، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۹) شکست خورد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ این چهارمین شکست ایران در مجوع هفت مسابقه‌ای است که در لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ انجام داده است.  با این باخت ، تیم ایران در رتبه نهم لیگ ملت‌های والیبال باقی ماند، هرچند نتایج سایر مسابقات می‌تواند باعث سقوط ایران از رتبه یک رقمی شود.

برزیل هم با این برد چهارمین پیروزی اش را دشت کرد و فعلا در جدول لیگ ملت‌های والیبال هفتم است.

رتبه ایران در لیگ ملت‌های والیبال بعداز باخت به برزیل

ست اول مسابقه پایاپای پیش رفت اما ایران پس از اینکه بازی را در امتیاز ۱۵ به تسای کشاند، عملکرد بهتری داشت و ۱۹ بر ۱۵ از حریف خود پیش افتاد. در حالی که بازی ۲۰ بر ۱۹ به سود ایران پیگیری می‌شد، حضرت‌پور لیبرو تیم ایران احساس ناراحتی کرد که بازی متوقف و توسط پزشک تیم معاینه شد. وقتی تیم‌ها در امتیاز ۲۶ مساوی شدند، آلن سوزا بازیکن برزیل در منطقه سرویس قرار گرفت، دچار گرفتگی عضله شد و از زمین بیرون رفت. در نهایت این رقابت نزدیک ۳۰ بر ۲۸ به سود برزیل تمام شد.   

رقابت در ست دوم نزدیک‌تر بود اما در دقایقی از بازی ایران پیش افتاد که برزیل این اختلاف دو امتیازی را جبران کرد و ست دوم را هم ۲۵ بر ۲۳ با یپروزی به پایان رساند. برزیل در ست سوم تیم برتر میدان بود و از ابتدا اختلاف امتیاز خود را با ایران زیاد کرد. این اختلاف امتیاز در ادامه هم حفظ شد و در نهایت برزیل ۲۵ بر ۱۹ برنده شد.  

امیرحسین توخته، محمدطاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه و محمدرضا حضرت‌پور ترکیب ابتدایی تیم ایران در این بازی بود.  

تیم ایران شب گذشته مقابل آمریکا سه بر صفر پیروز شد و اولین شکست این تیم در لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ را رقم زد.  

ملی‌پوشان ایران در آخرین دیدار خود از هفته دوم مسابقات شنبه، چهارم تیر ماه ساعت ۱۵ به مصاف کانادا می‌روند.  

رتبه ایران در لیگ ملت‌های والیبال بعداز باخت به برزیل

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان