بازدید 9091

8 تغییر در تقسیمات کشوری خراسان رضوی

بر اساس این مصوبه، شهرستان باخرز به مرکزیت شهر باخرز از ترکیب بخش‌های1ـ بخش مرکزی شامل دهستانهای مالین و دشت ارزنه و 2ـ بخش بالاولایت ایجاد می‌شود
کد خبر: ۱۱۲۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۷ 07 August 2010
هیئت وزیران به استناد ماده (13) قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری، با برخی اصلاحات تقسیماتی در استان خراسان رضوی موافقت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، بر اساس این مصوبه، روستای استان از دهستان کوهسنگی بخش میان ولایت شهرستان تایباد منتزع و به دهستان باخرز بخش باخرز همین شهرستان الحاق می‌گردد.

روستاهای تونه، پل‌بند و بهلول‌آباد نیز از دهستان دشت تایباد بخش میان ولایت شهرستان تایباد منتزع و به دهستان باخرز بخش باخرز همین شهرستان الحاق می‌گردد.

بر اساس این مصوبه، نام دهستان باخرز به مالین تغییر می‌یابد.

همچنین دهستان دشت ارزنه به مرکزیت روستای ارزنه در تابعیت بخش باخرز شهرستان تایباد ایجاد می‌شود.

دهستان اشتین به مرکزیت روستای همت‌آباد نیز در تابعیت بخش باخرز شهرستان تایباد ایجاد می‌گردد.

بخش بالاولایت به مرکزیت روستای قلعه نو علیا از ترکیب دهستان‌های بالاولایت واشتین در تابعیت شهرستان تایباد ایجاد می‌گردد.

شهرستان باخرز نیز به مرکزیت شهر باخرز از ترکیب بخش‌های1ـ بخش مرکزی شامل دهستانهای مالین و دشت ارزنه و 2ـ بخش بالاولایت ایجاد می‌شود.

این مصوبه از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
من نمیدونم اینهمه تغییر در تقسیمات کشوری برای چی هست مهمترین تغییر روراست شدن با مردم هست که چنین امری گویا قرار نیست انجام بپذیره امروز مشکل ما بزرگ بودن استانها نیست بلکه بزرگ بودن غرور است این غرور کاذب کشور را به ورطه سقوط کشانیده که همگی شاهد آن هستیم و بر هیچکس پوشیده نیست امام دقیق فرمودند ورود نظامیان نه فقط برای ملت بلکه برای خود نظامیان نیز خطرناک است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل