بازدید 46771
سه هزار و چهل و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»

سید احمد خاتمی: برخی کلان‌شهر‌ها به‌ سمت بی‌حجابی کامل رفته‌اند / رئیسی: تحریم‌ها بی‌اثر است؛ شاهد هستند که اتفاقی نیفتاده/باهنر:  از ۲۹۰ نماینده مجلس ۱۰ نفر نداریم که حاضر باشند منافع ملی را بر منافع شخصی ترجیح دهند

در بسته خبری امروز «تابناک»، تیتر‌هایی مانند «ایجاد زیرساخت‌های کالا برگ الکترونیک در حال پیگیری است» / «نماینده مجلس: نمایندگان هیچ میلی به عضویت در کمیسیون قضایی ندارند، چون سفر خارجی ندارد» / «رئیس سازمان برنامه و بودجه: یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی بار سنگینی به دوش دولت است» / «نماینده مجلس: کسانی که در دولت قبل سمت داشتند نمی‌توانند در دولت جدید هم به کار خود ادامه دهند» و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۲۶۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰ 23 June 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

برخی کلان‌شهر‌ها به‌سمت بی‌حجابی کامل رفته‌اند
سید احمد خاتمی: روزی روزگاری شل‌حجابی و بدحجابی بود، اما الان برخی از کلان‌شهر‌ها به‌سمت بی‌حجابی کامل رفته‌اند؛ گاهی می‌بینیم که محبت سیدالشهدا این فرد «بی‌حجاب» را به این مجلس کشیده است، چون برخی از افرادی که حجاب را رعایت نمی‌کنند، در عمق دلشان عاشق سیدالشهدا هستند و باید از این سرمایه برای گسترش حجاب و عفاف استفاده کرد تا ان‌شاء‌الله این خانم بی‌حجاب با مجلس عاشورایی شما متحول شود. امام جمعه موقت تهران، مجلس شیر‌خوارگان را از مصادیق ریاض‌الجنه براساس کلام پیامبر اسلام در دنیا دانست و گفت: پیامبر فرمودند که در دنیا به‌دنبال ریاض‌الجنه، «بوستان‌های بهشتی» و مجالس ذکر خدا و اهل بیت علیهم‌السلام باشید.

نماینده مجلس: نمایندگان هیچ میلی به عضویت در کمیسیون قضایی ندارند؛ چون سفر خارجی ندارد
نوروزی گفت: زمان انتخابات کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس مهر ماه هر سال است. «حسن نوروزی» نماینده رباط‌کریم و نائب‌رئیس کمیسیون حقوقی مجلس در ارتباط با تاخیر در انتخابات هیات رئیسه این کمیسیون گفت: زمان انتخابات کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس مهر ماه هر سال است. چرا که تاریخ تشکیل کمیسیون در مهر ماه بوده است. وی در ارتباط با این که آیا این موضوع با قوانین مندرج در آیین‌نامه داخلی مجلس منافاتی دارد یا خیر افزود: خیر؛ منافات ندارد چرا که بعد از تغییر در آیین‌نامه، هر کمیسیون مجاز به یک انتخابات در بازه یک ساله است. نماینده رباط کریم در مورد تعداد اندک اعضای کمیسیون قضائی نسبت به سایر کمیسیون‌ها اظهار داشت: متاسفانه نمایندگان هیچ میلی به کمیسیون ما ندارند، چون در کمیسیون حقوقی و قضائی کار زیاد است و سفر خارجی ندارد.

دادستان کل کشور: فضای مجازیِ یله و رها، باید مدیریت شود
دادستان کل کشور درباره پیشگیری از وقوع جرم با توجه به گسترده شدن دامنه جرم به ویژه در فضای مجازی، یکی از وظایف دستگاه قضایی را طبق قانون اساسی، پیشگیری از جرم عنوان و تصریح کرد: در مطالعات علمی و حقوقی و همچنین در حوزه اجرا و میدان عملیات، مسأله پیشگیری از جرم یک عمر فراقوه‌ای است، یعنی دستگاه قضایی به تنهایی توان آن را ندارد که این امر مهم را به تحقق برساند. وی افزود: دستگاه‌های دیگر هم باید همکاری داشته باشند. آسیب‌هایی امروز از ناحیه فضای مجازیِ یله و رها می‌بینیم. مسلماً تمام زوایای استفاده از این فضای مجازی در اختیار قوه قضاییه نیست بلکه بخش عمده‌ای از آن مربوط به دستگاه دیگر می‌شود. فضای مجازی سالیان سال هم مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و هم در دستگاه قضایی خودم با تمام کسانی که کوتاهی کردند و اجازه ندادند در دستگاه‌های مختلف یک فضای مجازی درست را مدیریت کنند، اتمام حجت کردم. وی ادامه داد: هر وقت ورود کردیم گفتند می‌خواهند فضای مجازی را محدود کنند و آن را برای مردم ببندند، که این حرف بسیار غلط بود. آنچه مورد تاکید مقام معظم رهبری، قوه قضاییه و مدعی‌العموم بوده این است که فضای مجازی باید مدیریت شود و اجازه ندهیم هر کسی و هر امری ورود کند و مردم شاهد آسیب‌های فضای مجازی باشند.

استاندار قم: با تغییر دولت، استفاده از چادر در ادارات افزایش پیدا کرده
سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم با بیان اینکه اگر قرار است در امر به معروف و نهی از منکر موفق باشیم باید فرزندان‌مان با خاندان اهل بیت عصمت و طهارت و ارزش‌های دینی آشنا شوند، گفت: با تغییر دولت آمار برخی از مسائل در سطح ادارات کم شده است؛ برای مثال استفاده از چادر بدون هیچ اقدام عملی در ادارات و سازمان‌ها افزایش پیدا کرده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه: یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی بار سنگینی به دوش دولت است
مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه به بیان علل گرانی‌ها پرداخته و توضیح داد، بخشی از گرانی‌ها مستند به گرانی و تورم جهانی است که بی سابقه است. بخش دیگر نیز معلول تورم به ارث رسیده از دولت قبل است و بخش سوم نیز ناشی از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی است که مصوبه مجلس بوده و دولت برای جبران این هزینه‌ها یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی را به ازای هر نفر می‌پردازد که البته این رقم بار سنگینی به دوش دولت است.

نماینده مجلس: کسانی که در دولت قبل سمت داشتند، نمی‌توانند در دولت جدید هم به کار خود ادامه دهند
حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر در مجلس گفت: آقای رئیسی با شعار تغییر ریلی خدمت به مردم بر سر کار آمده و این موضوع را در دستورکار خود نیز قرار داده است. او اظهار داشت: کسانی که مسبب وضع موجود هستند و در دولت قبل سمت داشتند نمی‌توانند با تغییر رنگ و ظاهر در دولت جدید هم به کار خود ادامه دهند.

رئیسی: تحریم‌ها بی‌اثر است؛ شاهد هستند که اتفاقی نیفتاده
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جمع اقشار مختلف مردم خراسان شمالی گفت: امروز سخنگوی کاخ سفید می‌گوید سیاست‌های آمریکا در قبال مردم ایران شکست خورده و این یعنی پیروزی بزرگ ملت ایران. تحریم‌ها و تهدید‌ها بی اثر است و شاهد هستند که اتفاقی نیفتاده است.

باهنر:  از ۲۹۰ نماینده مجلس ۱۰ نفر نداریم که حاضر باشند منافع ملی را بر منافع شخصی ترجیح دهند
من با صراحت می‌گویم و اصلا هم ربطی ندارد که مجلس اصلاح طلب باشد یا اصولگرا یا معتدل، در مجلس ۲۹۰ نفره با اطمینان می‌گویم که ۱۰ نفر نداریم که حاضر باشند منافع ملی را بر منافع منطقه، منافع حزب و منافع شخصی ترجیح دهند. /خراسان

تکذیب شایعه فوت مهدی کروبی
فرزند مهدی کروبی اعلام کرد که حال عمومی شیخ مهدی کروبی خوب است و خبر فوت ایشان تکذیب می‌شود. حسین کروبی فرزند حجت الاسلام مهدی کروبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن تکذیب برخی شایعات اعلام کرد: حال عمومی پدرم خوب و تمامی خبر‌های مربوط به فوت ایشان شایعه است.

سوئد از شهروندانش خواست به ایران سفر نکنند
وزارت خارجه سوئد امروز پنجشنبه در بیانیه‌ای از شهروندانش خواست از سفر به ایران خودداری کنند. این بیانیه در شرایطی صادر شده که تنش‌ها در روابط ایران و سوئد به دلیل تبانی نظام قضائی سوئد با گروهک تروریستی منافقین برای دستگیری و محاکمه «حمید نوری» شدت گرفته است. حمید نوری در نهم نوامبر ۲۰۱۹ با تبانی نظام قضائی سوئد و گروهک تروریستی منافقین دستگیر شد. دو نفر از اعضای این گروهک آبان‌ماه ۹۸ از طریق یک دفتر حقوقی در انگلیس گزارشی حاوی ادعا‌ها و اتهامات واهی علیه نوری به مقام‌های سوئدی ارائه می‌کنند و همزمان به بهانه حل و فصل اختلافات خانوادگی دخترخوانده نوری، وی را به سوئد می‌کشانند.


در هر کیلو تولید تخم‌مرغ، ۲۳ هزار تومان ضرر می‌کنیم
ناصر نبی پور، رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخمگذار استان تهران با اشاره به حذف تعرفه صادرات تخم مرغ گفت: کشور عراق واردات تخم مرغ از ایران را ممنوع کرده و در حال حاضر صادرات این محصول فقط به افغانستان انجام می‌شود. وی درباره اینکه چرا عراق چنین تصمیمی گرفته است، گفت: نقل قول‌های زیادی در این زمینه وجود دارد، اما دلیل اصلی فشار ترکیه بر عراق بوده است و با توجه به اینکه کشور ترکیه می‌تواند به طور مستمر تخم مرغ عراق را تأمین کند؛ بنابراین، طبیعی است که عراق نیز این درخواست ترک‌ها را بپذیرد. این فعال صنفی با بیان اینکه مازاد تخم مرغ در کشور وحشتناک است، تصریح کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ درب مرغداری بین ۲۵ تا ۲۶ هزار تومان است، در حالی که قیمت تمام شده آن برای تولید کنندگان ۴۸ هزار تومان است. به عبارتی مرغ دار در هر کیلو تولید ۲۳ هزار تومان ضرر می‌کند.

ایجاد زیر ساخت‌های کالا برگ الکترونیک در حال پیگیری است
علی بهادری جهرمی در خصوص زمان اختصاص کالابرگ الکترونیکی به مردم اظهار کرد: قانون بودجه دولت را مکلف به اختصاص کالابرگ الکترونیک کرده است. باید زیرساخت‌ها در خصوص ارائه کالابرگ الکترونیکی به مردم فراهم شود. با توجه به اینکه فراهم سازی زیرساخت‌ها زمان‌بر بوده و ممکن است، فشار تورمی به مردم وارد شود، بنابراین دولت تا زمان آماده شدن زیر ساخت‌ها برای کنترل فشار تورمی به خصوص در دهک‌های پایین جامعه یارانه را  نقدی در اختیار مردم قرار می‌دهد. وی افزود: فراهم شدن زیرساخت‌ها برای ارائه کالابرگ الکترونیک در چند برنامه موازی در حال پیگیری است. برای مثال در حوزه نان کارتخوان‌های هوشمند طبق برنامه زمان‌بندی قبلی در استان‌ها در حال نصب است. تا زمانی که زیرساخت‌های  کالابرگ الکترونیکی فراهم نشود، شیوه پرداخت یارانه به صورت نقدی ادامه خواهد داشت.


نخستین گام حذف قرعه کشی خودرو
سخنگوی وزارت صمت اعلام کرد: در نخستین گام حذف قرعه کشی خودرو، ۱۵ طرح فروش بدون قرعه کشی عرضه می‌شود. قالیباف گفت: این ۱۵ طرح فروش در نخستین دوره عرضه سامانه یکپارچه تخصیص خودرو دارای متقاضیانی کمتر از ظرفیت اعلام شده بودند و در نتیجه برای فروش آن‌ها قرعه کشی برگزار نخواهد شد. متقاضیان برای خرید این خودرو‌ها می‌توانند به سایت‌های فروش خودروسازان مراجعه و  به خرید محصول مورد نظر اقدام کنند.

تجارت ایران و روسیه چند میلیارد دلار شد؟
 وزیر خارجه روسیه گفت: تجارت ما سال گذشته ۸۰ درصد افزایش یافت و به حدود ۴ میلیارد دلار رسید. سرگئی لاوروف در کنفرانسی خبری تصریح کرد: روسیه و ایران تصمیم دارند روابط را گسترش دهند. با این هدف روی دستیابی به یک توافق بزرگ دیگر کار می‌کنیم که ابتکار آن توسط رئیس جمهور ایران مطرح شده است. وزیر خارجه روسیه همچنین گفت: در حالی که تحریم‌های آمریکا و کشور‌های اقماری مانع توسعه روابط شده است، وظیفه ماست که روابط را گسترش دهیم. در بخش‌های انرژی، حمل و نقل، کشاورزی، اقتصاد و گمرک لازم است راه‌هایی پیدا کنیم. در نیروگاه بوشهر هم در فاز دوم و سوم کار می‌کنیم. 

رئیس جمهور: ساعتی نیست که از زندگی مردم غفلت داشته باشم
رییس جمهور با تاکید بر اینکه تورم حتما باید مهار شود گفت: برنامه جدی دولت هم همین است و تلاش داریم تا این امر محقق شود. وی گفت: از شرایط زندگی مردم در شهر و روستا اطلاع دارم، ساعتی نیست که از زندگی مردم غفلت داشته باشم، تلاش داریم تا هرچه سریع‌تر مشکلات کاهش یابد و در کسب و کار‌ها گشایش اتفاق افتد. آیت الله رییسی افزود: در دوران کرونا شرایط برای مردم سخت شد، کسب و کار‌ها دچار مشکل و آموزش‌ها تعطیل و نیمه تعطیل شد، اما اکنون راه افتاده است. وی افزود: امروز ما یک سرمایه بزرگ داریم، امروز پس از توکل بر خدا، مدیریت رهبر معظم انقلاب، یک سرمایه بزرگ داریم و آن پشتیبانی ملت و زنان و مردان است، شعار ما این است که با اتکا به خدا و به اعتماد به نقس می‌توانیم بر همه مشکلات فایق شویم.  


روغن با ۲۸۵ درصد تورم، صدرنشین شد
تورم نقطه به نقطه که نشان دهنده تغییر قیمت کالا نسبت به ماه مشابه سال قبل است، بیانگر آن است که به‌طور متوسط کالا‌ها و خدمات مورد مصرف خانوار‌ها افزایش ۵۲.۵ درصدی نسبت به خرداد سال گذشته داشته‌اند. افزایش قیمت خوراکی‌ها نسبت به خرداد سال قبل،  ۸۵.۵ درصد بوده است که بیشترین میزان افزایش قیمت به گروه روغن و چربی‌ها با ۲۸۵.۴ درصد اختصاص دارد. گروه شیر، پنیر و تخم مرغ ۱۱۱.۳ درصد،  نان و غلات ۹۳.۸ درصد، هتل و رستوران ۸۶.۴، سبزیجات ۷۸.۶ و گروه شکر، مربا، شیرینی و ... ۷۲.۷ درصد افزایش قیمت داشته‌اند. در بین کالا‌های مصرفی در سبد خانوار، کمترین افزایش قیمت نسبت به خرداد پارسال، مربوط به ارتباطات با ۹.۸ درصد، آب، برق و سوخت ۲۷.۲ و چای، قهوه و کاکائو با ۳۰ درصد است.


تداوم روند کاهش قیمت سکه در بازار
قیمت سکه طرح جدید امروز (پنجشنبه، دوم تیرماه) با ۲۷ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته به ۱۵ میلیون و ۵۴۹ هزار تومان رسید.
 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۹
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۲۱۸
آقای رئیسی هیچ اتفاقی نیافتاده؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
هیچ اتفاقی نیوفتاده فقط گوشت و مرغ و ماهی و برنج و شکر و روغن و تخم مرغ و پیاز و هویج و اجاره بها و روغن گیربکس و لنت ترمز و کولر و یخچال و لاستیک و .... هر کدومش بیشتر از ۱۰۰ درصد افزایش قیمت پیدا کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
اینا برای رئیسی چیزی نیست همون حکایته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
اتفاقات برای عده ایی که فقط غر بزنن، قطعا نه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
نان سنتی که تغییری نکرده...نانهای فانتزی بله البته.
همه که نان فانتزی نمیزنن
اکثریت مردم نان سنتی مصرف میکنن.
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
برای ایشون و اطرافیونش اتفاقی نیفتاده
ناشناس
| Canada |
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
مملکت را آب برده یک عده شکم سیر از همه جا بی خبر دنبال بی حجابی هستند. چرا مشکلات واقعی را نمی بینید. پوشش یک مسأله شخضی است ولی اشتغال و رفاه وظیفه دولت است جای همه چیز عوض شده.
آی آقای رییسی آی، شما اثر رو در چی می‌بینید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
اثر رو زمانی متوجه میشه که مردم یکصدا بگن : ناهور نخردیمنه!!!!
اگر میشد دروغگویی رو تو کشور ریشه کن کنیم بسیاری از مشکلات اصلاً بوجود نمی آمد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
اگر میشد حماقت رو هم ریشه کن میکردیم، هم مشکلات کشور حل میشد.
8 سال رو در عرض یک سال میخواهند عوض بدهند!
همه شهرها روسری ها رو برداشتند هیچ کاری نمی‌تونید بکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
بعد مدت ها اومدم جواب این نظر را دادم آن هم بدون توهین که آن را هم بتافتید و منتشر نکردی خوش باش سایت تابناک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
حکومت هیچ حقی برای دخالت در پوشش بانوان ندارد
شهاب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
عجب دستاورد بزرگی!!اکثریت معمول ملت ایران موندند بین دوقشر کج فهم که مسائل فرعی رو تبدیل به دغدغه می کنند!!گیرم که همه لخت شدند پیشرفت کردید؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
مقابله با حکم خدا یعنی کفر و محاربه. اون زنها و دخترهایی که این کار رو بکنن جز جماعت شرک هستن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
هزاران آفرین...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
حجاب اجباری محکوم است
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
لا اکراه فی الدین
در اصل دین اجبار به پذیرش نیست چه برسه به فرع دین
احمد خاتمی کجا زندگی می‌کنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
بالاشهر تهرون زندگی کردن همینه اقای خاتمی، بقیه کشور والا اینجوری نیست
فرهنگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
بالای شهر نیست.
خاتمی:برخی کلانشهرها بسمت بی آبی کامل رفته اند.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
الان جوابشون خیلی معلومه، می گن چون زنان حجاب ندارن، خشک سالی شده
آقای رییسی کجا اثر نداشت،قرار نبود که تحریم سلاح بگیره دستش بیفته جون ملت تا آمار تلفات نشون بده براتون
اثر تحریم همون کل اقتصاد مملکتتونو فلج کرده ،همون که مردمتون داره زیر فشار له میشه
"رئیسی: تحریم‌ها بی‌اثر است؛ شاهد هستند که اتفاقی نیفتاده" . خدا وکیلی این به اصطلاح مسئولین مملکت خوابند یا خودشان را به خواب زده اند؟!!!!! آقای رئیسی واقعاً چه اتفاق دیگری می خواستید در نتیجه تحریمها بیفتد که نیفتاده است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
تابناکی ها چرا پیامها را قیچی می فرمائید. این پیام من بود که شما 60 در صد آن را سانسور کرده اید. شما خودتان یکی از مقصرین اصلی وضع موجود این مملکت هستید.
تیتر خبر نشون میده عجب شیر توشیریه
منافع ملی کیلو چند است..تارموی زنها مهمتره!
حضرت آیت الله خاتمی زمان طاغوت غیراز درصدی از خانمهادر تهران (آنهم نیمه شمالی ) وچندشهربزرگ درسایرشهرها تقریبا بی حجابی وجودنداشت. ولی سیاستهای داهیانه مسئولان مربوطه وغیرمربوطه باعث وضع فعلی شده . درسایرکشورهای اسلمی زنان (اکثریت) یا باحجابند یا بی حجاب و بنا براذعان مسئولان ایران تنها کشوری است که درآن پدیده بدحجابی آنهم درمبتذلترین شکلش گسترده شده. اصراربرتکرار اشتباهات وتکرارمکرر کارهای جواب معکوس داده وعدم تجربه گیری ازاشتباهات دهه 60 ازجمله دلایل این معضل است.
تحریم بی اثر است.! واقعا جدی میگی یا مردم را نفهم فرض کردی.
استاندار قم: با تغییر دولت، استفاده از چادر در ادارات افزایش پیدا کرده
یعنی بزور ولی تا پاشون از ادارات دولتی مدارس و دانشگاهها میزارن بیرون طور دیگری عمل میکنند این یعنی حجاب مد نظر شما مورد قبول نیست
این هنر است که با تغییر دولت مصرف چادر افزایش پیدا کرده؟؟!
این یعنی اجبار و رواج دورویی.
چشمتان روشن اقای خاتمی با این کارهایتان دیگر اعتقادئ برای مردم نگذاشتهاید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
نوع پوشش نه اصل و نه فرع دین است و ربطی به اعتقادات ندارد
باهنر:" از 290 نماینده 10 نفر نداریم منافع ملی را بر منافع شخصی ترجیح دهد"

خوب شد معنای " انقلابی" را فهمیدیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
و جالب این که فقط صلاحیت این قبیل اشخاص تایید می شود
قیمت دلار نشون میده که تحریم ها اثر نداره
آقای خاتمی آیا قبول نداریدکه عملکردخودشماها وضعیت حجاب رااینگونه کرده است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
اینا در یه حباب زندگی میکنم از مردم دورود مگه خبر دارند
استاندار قم: با تغییر دولت، استفاده از چادر در ادارات افزایش پیدا کرده
بله درسته چون مردم میترسن کارشونو از دست بدن همین که از اداره میرن بیرون چادر پرتش میکنن اونور
با زور نمیشه کاری رو درست کردش فقط دارید نفرت میکارید تو دل مردم و مردم از اسلام زده میکنید شما فقط میخواهید ظاهر مردم اسلامی باشه تا پز بدید ولی باطن مردم نفرت هستش
تحریم ها بی اثر هستند واقعا؟؟!!!
«رئیسی: تحریم‌ها بی‌اثر است؛ شاهد هستند که اتفاقی نیفتاده». برای شما بله اتفاقی نیافتاده ولی من نوعی کمرم خم شده. آرتروز گردن گرفتم بسکه هرجا رفتم قیمتا رو که اون گوشه کنارا با کوچترین فونت موجود تایپ کردن نگاه کردم. خسته شدم که گوشیم قدیمی و داغونه و نمیتونم عوضش کنم. آرزو داشتم بتونم یه لپ تاپ بخرم. خیلی آرزوها و احتیاجات دارم که از پس هیچ کدومش بر نمیام. اتفاقی نیافتاده؟ ایناهایی که ذکرش رفت چیزیه که من بخوام اصولا آرزویی واسش داشته باشم؟ همشون یه نیاز سادست که من و ما ازش بی بهره ایم و بعد شما میگید اتفاقی نیافتاده و از ده خبر سایت هشتاش به مساله بی اهمیت حجاب اختصاص پیدا کرده.
آقای رییسی یک بسته پمپرز شده ۲۰۰ هزار تومان آیا تحریم اثر ندارد؟؟
بله جناب رئیسی هیچ اتفاقی نیفتاده
تابناک عزیز توی آیتمهایی که گذاشتی بی اثر بودن تحریم را باور کنیم یا درصد روغن را
حجاب اجباری باید هر چه زودتر لغو شود چون حق با اکثریت است چرا رفراندوم برگزار نمیکنید
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
واقعا فکر می کنید اگر انتخاب اکثریت حجاب اختیاری باشه، آقایان اهمیت می دن. ولی ما زن‌ها همیشه با شجاعت حرفمون رو به کرسی می نشانیم . چه زمان طاغوت که حجاب رو از سر می کشیدن وذچه حالا که به زور سرمون می کنن. در آخر ما برنده ایم
اقای حاج اقا رئیسی روغن ۷۰ هزار تومنی یعنی شکست آمریکا؟
افزایش ۱۰ درصدی حقوق یعنی شکست امریکا
واقعا از نظر اقای رییسی اتفاقی نیفتاده .
بعد این مجلسی ها برای چه کاری دارن حقوق هم میگیرند؟ شخصِ شخیص خود یا مملکت؟ :((
نوري اروپا چيكار داشته؟
رئیسی: "تحریم‌ها بی‌اثر است؛ شاهد هستند که اتفاقی نیفتاده"
دو خط پایین تر:
روغن با ۲۸۵ درصد تورم، صدرنشین شد
تورم نقطه به نقطه که نشان دهنده تغییر قیمت کالا نسبت به ماه مشابه سال قبل است، بیانگر آن است که به‌طور متوسط کالا‌ها و خدمات مورد مصرف خانوار‌ها افزایش ۵۲.۵ درصدی نسبت به خرداد سال گذشته داشته‌اند.
که تحریم ها بی اثر است!
در مورد مرددم چی فکر کردید؟
اگه تحریمها بی اثره پس کلش تقصیر خودتونه
رئیسی: تحریم‌ها بی‌اثر است؛ شاهد هستند که اتفاقی نیفتاده...
کی؟ کجا؟ واقعاً ؟!!!
آقای دادستان ؛ یکبار هم بیا توی خیابان و از فضای واقعی آگاه شو
از ٢٩٠ نفر نماينده مجلس ١٠ نفر نداريم كه حاضر باشند منافع ملي بر منافع شخصي تر جيح دهند !! جناب باهنر
----------------
هي ي ي ي ي روزگار ! ... باور بفرماييد هيچ وقت تا كنون مثل اين لحظه كه تيتر بالا را خواندم نا اميد
نشده بودم ! افسرده و ملول نگرديده بودم ! انگاري يك ديگ آب جوش ريختند به سرم ! از جمله دعاهاي زيادي كه مرحومه والده به در گاه الهي مي كرد ، يكي هم اين بود كه : « خدا به حق محمد و أل محمد اميد هيچ كس را نا اميد نكنه » !! ... اما اينك با ديدن تيتر بالا فهميدم كه مرحومه والده چه دعايي ميكرده كه ما تو بحر آن نرفته بوديم و حالا فهميديم كه نا اميدي يعني چه ! ... واقعاً خدا اميد هيچ كس را نا اميد نكنه !! ... خب ! اين هم از اين ... از ٢٩٠ تا نماينده حتي ١٠ تا هم به فكر منافع ملي نباشند !!!!!!!! عجيبه ؟ ... خنده داره ؟ ... گريه اوره ؟ ... تاسف انگيزه ؟ ... همه موارد ؟ ... حتي بيشتر ؟! ... بله ! ... بيشتر ... خيلي موارد بيشتر .... !! اووووووووف !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
وشما بعد از ۴۳ سال تازه متوجه و نا امید شدید؟
تو شهرداری ها چه خبره؟برای نقل و انتقال یک ملک 45 ساله دفترخانه استعلامی از شهرداری خواسته و دفتر خدمات گفت که حداکثر 4 روزه انجام میشه.الان 42 روزه که هر روز میگن دو روز دیگه،سه روز دیگه.کلی هم پول کارشناسی و خدمات گرفته اند.به خود شهرداری هم مراجعه میکنی گوش تا گوش پرسنل بیکار نشسته اند و هر کسی به این و اون پاس میده و اخرش هم میگن مسئولش فلانیه که مرخصیه.تا جایی که یادم میاد کسی که به مرخصی میره نفر جایگزینش را در برگه مرخصی مشخص میکنه اما مدت هاست که مسئولی که به مرخصی میره کار مردم هم انجام نمیشه.
ابراهیم رییسی کاملا مشخص است که تحریمها برای شما و امثال شما هیچ تاثیری نداشته
چه عجب به جای "سقوط قیمت" عبارت "روند کاهشی" استفاده شد. قبلاها قیمت دلار و سکه و.... اگه ۲ تا تک تومنی می‌اومد پایین می‌نوشتن سقوط قیمت دلار، سکه...‌‌ حتی اگه روز قبلش قیمت ۳ هزار تومن افزایش پیدا کرده بود. همه چی حالت جوک پیدا کرده.
آقای باهنر, این ویژگی در غیر نمایندگان مجلس هم وجود دارد.
تا زمانی که شلاق را بر ندارید این بدحجابی به بی حجابی تبدیل می شود وقتی در ملا عام ۷۶ ضربه شلاق خوردند فردا با چادر بیرون می آیند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
شلاق برای کسانی است که وضع این کشور را به اینجا رسانه اند
ناشناس
| Netherlands |
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
عقیده تو به من چه ربطی داره؟ چون قدرت دارید باید سلیقه و بارو یک اقلیت چند درصدی را به همه مردم ایران تحمیل کنید؟
برا خنده بد نیست.
یکی می گوید با حجاب ها زیاد شدند یکی می گوید بی حجاب ها زیاد شدند.
یکی می گوید تحریم ها اثر نداشته .یکی می گوید اگر تحریم نبودیم چنین وچنان می کردیم.
یکی از کاهش صحبت می کند دیگری از تورم سه رقمی
یکی از سفر خارجی نداشتن می گوید ویکی از تقدم منافع شخصی بر ملی
تحریم کمر مردم را شکست
نماینده ای که شورای نگهبان انتخاب کنه بهتر از نخواهد شد،
درست میگه آقای رئیسی برای ایشان و مقامات اتفاقی نیافتاده در تحریمها
آقای رئیسی واقعا اتافقی نیفتاده؟؟؟؟؟ پس باید چی بشه؟؟؟؟؟؟؟
رئیس جمهور: ساعتی نیست که از زندگی مردم غفلت داشته باشم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دست شما درد نکنه خیلی ممنون از توجه
احمد خاتمی بالا بری پایین بیای این کشور متعلق به تمامی ایرانی هاو سلایق مختلف است.
قابل توجه آقای باهنر این اشخاص را شورای محترم نگهبان تایید صلاحیت کرده و مجلس انقلابی نام گرفته . کمی با تعقل صحبت کنید
خدمت استاندارقم عارضم که چادر سیاه و حجاب اگر برای خدا باشد خوب هست برای رئیسی و نوع دولت شرک وباطنی محسوب می شود کره‌شمالی بهتر از من می دانید و این حجاب چیزایی نیست خیلی هم به نظرم بد هست ریاکاری و تظاهر
جناب رئیسی شما فکر نمی کنید این اوضاع ملت چیز خاصی هست چه باید بر سرمان بیاورید تا باور کنید وضعمان خوب نیست منفجر بشویم می فهمید ,؟
از ٢٩٠ نماينده كمتر از ١٠ نفر ، منافع ملي را به منافع شخصي تر جيح مي دهند !!
---------------
--- بفرما ! ... نظر شما در مورد اين خبر چيه محمد آقا ؟!
--- نظرم ؟ نظرم اينه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-- خب ! تعجب كافيه محمد جان ! با دو كلمه هم نظرت بفرما !
-- بسيار خب ! بگذار خاطره اي عرض كنم ! از جمله حكاياتي كه مرحوم مغفور پدرم نقل مي كرد يكي اين بود كه شنيدم بارها و بارها براي اين و آن مي گفت و آن اين بود كه حضرت نوح هميشه مي فرموده كه اگر مي دانستم 950 سال عمر مي كنم ، همين آلونك را هم نمي ساختم !!! .. رحمت الله عليه !! چون دنيا خيلي بي وفاست !! ميدوني برادر ؟ مگه ما مي خواهيم چند سال عمر كنيم ؟ مگر بيشتر از يك كفن با خود مي بريم ، مرحوم حاجي داييم -- در اين شب جمعه خدا بيامرزي طلبيد !! -- هميشه اين دوبيت را با خود زمزمه مي كرد :
« گذر كردم به گورستان كم و بيش
بديدم حال ثروتمند و درويش
نه درويشي در آنجا بي كفن ماند
نه ثروتمتد برد از يك كفن بيش » !! مجيد اقا ميدوني كه مرحوم حاجي داييم سلموني داشت ، يك تابلو
به ديوار نصب كرده بود كه با خط جلي نستعليق نوشته شده بود : « وجدان يگانه محكمه اي است كه احتياج به قاضي ندارد » !! ... عذاب وجدان عذاب اليمي است مجيد خان ! ... و از جمله كلمات قصاري كه حاحي داييم هميشه مي گفت يكي هم اين بود كه : « نون جو و دوغ گو ( گاو ) گوش خو (خواب ) ! مگه آدم ميخواد چند سال عمر كنه مجيد جان ؟ ... به هر حال آقا مجيد خدا عمر ١٢٠ سال به شما و خانواده محترمتان بدهد ...سلام برسان !! ... يادت نره آقا مجيد ، نون جو و دوغ گو و گوش خو اگر همراه با يك وجدان آسوده وراحت باشد ، خودش نعمت بزرگي است ، مجيد خان ، فراموش نفرما !!
قضیه بی حجابی را هرچه بهمش بزنید خراب تر میشه . فکر نکنم زورتون به جماعت مونث برسه
آقای میر کاظمی هنوز دو ماه نشده صدایتان در آمد اولا حساب کنید اون ۳۰۰ تومن که می دهید چند برابرش را می گیرید ثانیا چه زود دبه در آوردید
آقای احمد خاتمی کاملا درست میگه بنده بسیار زیاد تحریک میشوم و واقعا نمیدونم دیگه چکار باید بکنم شبها خواب و آرام ندارم در عالم خواب چیزهای تحریک کننده میبینم فکرم همش مشغول شده دیگه تحملم به سر اومده دارم آتش میگیرم یه فکری بکنید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
آقا مشکل شما ربطی به حجاب نداره به روانپزشک مراجعه کن تا معالجه بشی غیر از بیماران شبیه شما بقیه مردها چنین مشکلاتی ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
تو اینترنت سرچ کن دکترهای خوبی هستند که درمان کنند بیماریتو
جناب خاتمی کاشکی اینقدر که نگرانی حجاب هستی نگران گناهان کبیره که دارد اتفاق می افتد مثل دزدی مال بیت المال، دروغگویی دقدقه شما بود
اینو من نمیگم از همسنگر های شما میگن که حتی ۱۰ نفر تو مجلس نیست که نماینده واقعی مردم باشه
بروید ببینید نظارت استصوابیتون کی ها رو فرستاده تو مجلس
در تایید سخن آقای باهنر نماینده ای که میلیاردها برای نمایندگی هزینه می کندو ظاهرا کل درآمد دوره نمایندگی کمتر از هزینه نقدی تبلیغاتش هست و با رای زیر ده درصد اهالی منطقه به مجلس می رود باید هم چنین شخصی باشد
وضع موجود واقعا نشانگر این هست که مسئولان یک لحظه هم از وضع مردم غفلت ندارند
من واقعا متوجه نمی شوم وقتی شیر ۲۰۰سی سی از حدود ۴۰۰۰به ۱۳۰۰۰رسیده یا روغن دو لیتری نسبت به اردیبهشت امسال از ۳۰۰۰۰به ۱۸۰۰۰۰تومان رسیده تورم نقطه ای ۵۲درصد هست البته اینها فقط نمونه بود و در مورد اجناس دیگر هم عموما همبنه
همه چی رو چند برابر گرون کردن، دلار شده ۳۲ تومن بعد میگه اتفاقی نیفتاده. اینا دیگه کین؟
جناب رئیسی! تحریم ها بر کدام کشور بی اثر بوده؟ قطعا منظورتان ایران که نیست؟ جناب رییس‌جمهور جمهور برای یکبار هم که شده در سطح بازار بازدیدی داشته باشید تا ببینید مردم رو بیچاره کردید . قیمت کالاهای اساسی و مایحتاج مردم بین ۱۰۰ درصد تا۵۰۰ درصد رشد داشته اونوقت جنابعالی می فرمایید تحریم ها بی اثر است ؟ البته شاید کالاها در مغازه های نزدیک خانه شما تغییر قیمت نداشته ؟ خدایا خدایا خدایا خودت به داد مردم برس والا با نگاهی که مسئولان بم مشکلات کشور دارند این مشکلات کم که نخواهد شد بلکه روز به روز بیشتر خواهد شد. خواهشا تابناک جان سانسورچی نباشی؟
جناب رییس‌جمهور! منظورتان از بی اثر تحریم ها احیانا ایران که نیست ؟
به سید احمد خاتمی بگویید که رفتار شما چنین واکنش هایی از نسل جوان بر اگیخته .حقیقتا نا کارآمدی شما جوانان را دین زده کردهد
آفرین به باهنر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
باهنر اینجوری صحبت میکنه که بهش پست و مقام بدن
ای کاش امامان محترم جمعه یخورده از اعمال تحریک مردها فارغ بشن
در برخی کلانشهرها بعضی از اقشار متوسط به سمت فقر مطلق رفته اند
دلار چند؟
رییس جمهور و فقط حرففف
رئيسي : تحريم ها بي اثر است !!
----------------
« ًبيدار كنيدش كه چنين خفته نماند » !!
آقای میر کمی عزیز،کم لطفی نفرمایید فشار بر مردم ست نه دولت!بزرگوار دولت با افزایش بی سابقه اجناس و برداشتن سوبسید همه ی فشار ها را به گرده ی مردم انداخته.
آقای رئیسی عزیز تحریم ها بی اثر هست لابد برای شما ما ملت که زیر بار گرانی داریم می میریم...
احسنت بر آقای باهنر.
آقای ریسی عزیز گویا خودتون را به اوون راه زدید! تحریم‌ها بی اثر هستن!؟مردم بیچاره شدن و راهکارهای شما مردم را بدبخت کرد! اگر راهکار مناسب برای برون رفت ندارید لااقل دل مردم شریف و پایبند ایران را نسوزانید
یکی نیست به آقای رئیسی بگوید که دیگر چه اتفاقی باید بیفتد تا شما هم متوجه شوید که تحریم‌ها بی‌اثر نیستند؟
شاهد هستید که اتفاقی نیافتاده. اجاره سر به فلک کشیده، خوراک و پوشاک هم که چند برابر شده، دلار بالای ۳۰ تومن و طلای ۱۴۰۰ و قیمت پراید بالای ۲۰۰ میلیون و خونه چندین میلیاردی و افزایش حقوقای دوزاری!!! هیچ اتفاقی نیافتاده، انگار دو برابر اصحاب کهف تو خواب بودیم. اونام تو ۳۰۰ سال اینقدر تغییر قیمت ندیدن که ما دیدیم
اقای رئیسی ، اینکه گند زدی به اقتصاد و مارا بدبخت کردی به کنار!!!
حداقل اینقدر نمک به زخممان نپاش!!!
آقای خاتمی به فکر نون مردم باش آقای دلواپس نمیدونیکه نون نباشه فساد زیاد میشه اگر واقعا به فکری‌ باید به فکر نون مردم باشی نه موشون
تحریم بی اثر است!!! فقط دلار شده ۳۲۰۰۰ تومن اون هم که چیز مهمی نیست. ما هم که هیچوقت دلار ۷ تومنی نداشتیم اینا همش شایعه س.
ما در آخر نفهمیدیم که : بالاخره تحریم ها بر روی افزایش گرانی ها و تورم

و کمبود کالاها ، تاثیرمثبت دارد ، و یا ندارد ؟؟؟؟
تورم این ماه ۱۳ درصد بیشتر شده !!
چیزی نیست اشکالی ندارد تحریم ها بی اثر است !!!
خاتمی! به ارای مردم در انتخابات توجه نکردی و واقعیت را عکس جلوه دادی! به نظریات تو و تیم ت هیچ ارزش و توجهی نیست . مردم ازتفکرات ت متنفرن .
بعضي كلان شهرها وحومه هاهم درفقركامل غوطه ورهستن!راستي وقتي كسي بابي حجابي كامل ميتواندعاشق سيدالشهداباشد،پس معلوم ميشود حجاب دروني مهم است چه بساتجربه ثابت كرده بعضي ازافرادباحجاب ومهردرپيشاني اختلاسي ويافاسدازآب درآمدن.!
بله ماهم شاهید هستیم که اتفاقی نیفتاده........!
یکی همین صفحه خبر رو که بخونه متوجه میشه تحریم ها بی اثر بوده و مسئولان هم همه کاراشون رو درست انجام دادن و دینی به گردنشون نیست جز رفع بی حجابی . همه سیر و در رفاه گل و بلبل . اونی رو که خودشو به خواب زده نمیشه بیدار کرد
تحریم بی اثر است .... برای شما البته.....
جناب آقای احمد خاتمی با دیدگاه کاملا علمی و کارشناسی شده، ریشه مشکلات مردم رو هدف قرار داده و با کاهش رنج مردم، نان را بر سر سفره ها سرازیر می کنند. ضمن اینکه نظارت کامل بر صحبت های ایشون از سمت کارشناسان و صاحب نظران وجود دارد و مردم ایشان رو با آغوش باز می پذیرند.
« تحريم ها و تهديد ها بي اثرند و شاهدند كه اتفاقي نيفتاده !! جناب رييس جمهور (در همين صفحه )
«ساعتي نيست كه از زندگي مردم غفلت داشته باشم » جناب رييس جمهور ( بالاي همين صفحه )
« از مشكلات معيشتي مردم آگاهم « جناب رييسي در همين سايت حي و حاضر چند روز پيش !
------------------
-- خب ! ... بفرما تحليل شما از سخنان رئيس جمهور ؟
-- خب به جمالت ! ... بدون شرح ... فقط وفقط بدون شرح !!!
کی قراره بفهمید راه اکثریت مردم از شماها جداست؟؟؟
دقیقا تحریم ها بی اثر هستند، مسیولین خرد ندارند که ارزش پول ملی به این روز افتاده
مردم از گرانی زیر فشارند....تحریم ها برای امثال خاتمی بی اثره......
تیترهای جالبی هستند:

رییسی: تحریم ها بی اثرند.
روغن با 285 درصد تورم صدرنشین شد.

نماینده مجلس: نمایندگان دوست ندارند در کمیسیون قضایی باشند چون سفر خارجی ندارد.
باهنر: در مجلس 10 نماینده هم وجود ندارد که منافع شخصی را به منافع ملی ترجیح دهند.
اقای رئیسی راست می گوید تحریم ها هیچ اثری بر روی مسئولین نداشته و ندارد ولی اثر ان به مردم و اقتصاد هیچ اتفاق خاصی نیافتاده است فقط نابود شده......؟
خوب اقای احمد خاتمی: به نظرم الان باید بودجه نهادهای فرهنگی که تنها درکشان از فرهنگ حجاب است و میلیاردها دلار از اول انقلاب از پول مردم را بلعیده اند و هیچ کارکردی ندارند را حذف کرد
آقای باهنر،
حتی یک نفر نماینده که منافع شخصیش رو بر منافع مملکت و مردم ترجیح دهد غیر قابل قبول است چه برسد به ده نفر!
کلا با زور ممکن است بشود چادر و روسری را بر سر بانوان قرارداد و یا برداشت. ولی در نهایت باید برای بانوان این حق را قائل بود که نوع پوشش را خودشان انتخاب کنند.
و این هتر شما بود باهنر.
رئیس سازمان برنامه وبودجه کاملاً درست میگویند که پرداخت یارانه نقدی بارسنگینی بدوش دولت است البته تنهابارسنکینی بدوش دولت نیست بلکه بارسنگین گرانی حاصل ازپول پاشی باعث فقرهمگانی شده بطوریکه گرانی حاصل ازچاپ پول دامن یارانه بگیران واقعی ونیازمندان راهم گرفته هرچند بخش زیادی ازیارانه بگیران نیازمندان واقعی نخواهند بودواگربجای یارانه نقدی کالابرگ داده میشد هم تورم تولید نمیکرد وهم اینکه یارانه بگیران بی نیازخودبخودتعدادشان کمترمیشد این توصیه ای است که تمام کارشناسان باتجربه ودلسوزکرده اندولی هنوز به آن نگاه جدی نشده ماتجربه هشت سال دفاع مقدس راداریم که پرداخت کوپن یاکالابرک هیچگونه تورمی ایحادنکرد وحتی بهمه افراد جامعه اعم از فقیر وغنی داده شد واقعا ًچراماباید تجربه خوب خودمان رافراموش کنیم وچیزی جدیداختراع کنیم که از چندسال قبل تجربه ناموفق وبدآنرا شاهدیم
اینکه رئیس جمهور هم می فرمایند تحریمها بی اثر است و هم می گویند ساعتی نیست که از وضعیت مردم غفلت داشته باشم، بعنوان یک مثال برای جمع نقیضین باید به دانش آموزان تدریس گردد
اقای میرکاظمی از زمان اغاز دولت انقلابی ریسی فشار اقتصادی ناشی از اجرای سیاست های غلط بر مردم بیشتر شد حال شما برای توجیح این سیاست ها لازم نیست بگویید این گرانی نتیجه حذف ارز 4200یا ارث دولت قبل است یا توجیح کنید که این تورم و گرانی ناشی از تورم و گرانی جهانی می باشد.
جناب رئیسی ممکنه تحریمها رو شما اثری نگذاشته باشه اما رو زندگی ما بدجور تاثیر گذاشته.
امريكا مي گويد تحريم ها بي اثر است اقاي رييس جمهور بشنو وباور نكن
سال‌هاست مردم فهمیده اند این نمایندگان (به ظاهر) مردم هیچ کاره هستند و فقط زمین خودشون رو شخم میزنن
آقای احمد خاتمی کل شهرهای ایران به سمت فقر مطلق پیش رفتند
حجاب زاخارووا شل بود. تذکر بدبد
از ۲۹۰ نفر یک نفر هم حاضر نیست این کار رو بکنه
احمد خاتمی و صدیقی و شریعتنداری یک روح اند در ۳ جسم
رئیسی نمیتواند با تعریف و تمجید از خودش برای خودش نوشابه باز کند
خدا وکیلی نحریم ها برای مسئولین بی اثر است.
احمد خاتمی تصویر مبارک و با حجاب سخنگوی وزارت خارجه روسیه رو در دولت سریع تند انقلابی تون زیر عکس قاسم سلیمانی دیدید؟!!
جناب احمد خاتمی درست می فرمایند
منزل ما نزدیک یک مجتمع تجاری لوکس و بزرگ است
دیروز با همسرم برای پیاده روی و خرید نان بیرون رفتیم تعداد زیادی از زنان روسری نداشتند و با بلوز شلوار بودند
در صف نانوایی دو تا زن بی روسری بود
البته این صحنه برای ما بسیار تکرار می شود
سوال مهم این است که چرا کسی معترض نیست ؟، در صف نانوایی حتی یک نفر هم نگاه نمی کرد
اگر حجاب هنجار جامعه است و اکثریت با آن موافق هستند مردم باید به بی حجابها معترض شوند یا اقلا ظاهرا ناراحت باشند
ولی مردم بی تفاوت هستند
پس حجاب هنجار جامعه نیست!
زنان و مردان کشورم باید در انتخاب نوع پوششان آزاد باشند و این حق مسلم آنان است و هیچکس نمیتواند و نباید این حق را از ایشان سلب نماید .
تو هم اگه ناراحتی ؛ چشم ات رو ببند و نگاه نکن .
حق نداری برای پوشش دیگران تعیین تکلیف کنی
ما چادر سر میکنیم به شرط اینکه تو هم فیش حقوق و مزایای نجومی ات رو منتشر کنی .
خوبه ؟
رئیسی: تحریم‌ها بی‌اثر است؛ شاهد هستند که اتفاقی نیفتاده!!!

پ.ن- ده برابر شدن قیمت دلار نشانه چیست!؟ اتفاقی نیفتاده!؟
احمد خاتمی
تو باید به فکر کمبود آب و برق و خشکسالی و معضل گرد و خاک کلان شهرها باشی و معیشت مردم بدبخت
خداوکیلی مسئولین چی میزنن؟؟
آقای با هنر طوری میگه حاضر باشند که انگار لطف میکنند اگر منافع ملی را بر منافع شخصی ترجیح دهند! در صورتیکه این باید برای همه بدون استثناء یک اصل غیر قابل تردید باشد که منافع ملی ارجح بر منافع شخصی است، در غیر اینصورت چگونه میتوان از یک سرباز انتظار داشت برای دفاع از میهنش جانش را بر کف دست بگذارد؟ نمایندگانی که منافع شخصی را بر منافع ملی ترجیح میدهند نه وطن دارند و نه دین و ایمان
اقای رئیسی یا خودشان را بخواب زده اند یا واقعا توهم پیدا کرده اند که می گویند تحریم ها تاثیر نداشته، یکی نیست بهشون بگه تورم ۵۰ درصد، رشد دلار از ۲۵ به ۳۳ هزار تومان و گرون شدن هر روز اجناس از کجا اومده، ایا ایشون اصلا از اوضاع مملکت خبر دارند؟ در این مدت ایشون فقط دستور دادن و بقیه هم گوش نکردن، اقا جان وظیفه رئیس جمهور عمل کردن است نه دستور دادن.
تحریم را بهانه کرده اید تا سرپوشی بر ناتوانایی ها باشد.
پاسخ ها
naser
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
تحریم خود نشانه ناتوانی مسئولین است.ا
ده نفر ندارن منافع ملی را به منافع شخصی ترجیح دهند #مجلس انقلابی را هم دیدیم
بااین تورم افسارگسیخته وافزایش ده درصدی حقوق. جای سخنی باقی مانده این مصداق بارز بی تدبیریست
آقای خاتمی دغدغه بسیاری از شهرهای ایران را داشته باشید که نه تنها به سمت فقر مطلق که در گرداب ِ آن دارند دست و پا می زنند.
واقعا متاسفم مردم ایران غم نان دارند و شکم سیران نگران پوشش اجباری هستند !
"رئیسی: تحریم‌ها بی‌اثر است؛ شاهد هستند که اتفاقی نیفتاده"
شما به تورم 50 درصدی میگی هیچی؟ خیلی دل گنده ای ماشاالله.
به تیتر ها که نگاه میندازم ، یه حسی بهم میگه به درست شدن این کشور امیدی نیست....
متاسفم برای مسئولان و حاکمان این کشور .....
آقای رییس جمهور غفلت یا عدم غفلت شما از زندگی مردم چه توفیری به حالشان دارد.
این دهن کجی مردم به شماست چون نون مردم آجر کردید
احمد خاتمی‌ امام‌ جمعه‌محترم‌ !
شماها‌ فقط‌ در کلانشهرها‌ چهارتا‌ دختر بچه را می بینی که دو خال‌ مویشان‌ بیرون است ولی زیر پوست شهر‌
ایا‌ اعتیاد و وفور مواد مخدر را می بینی‌ ؟!
ایا‌ اراذل و اوباش‌ زنده به توزیع‌ این مواد را هم می بینی‌ ؟!
آقای خاتمی این نتیجه مدیریت شماست که وضعیت حجاب را به اینجا کشانده چرا مسئولین عادت ندارند مشکلات را ریشه یابی کنند و همیشه گناه را به گردن مردم می اندازند و خود را مصون و معصوم از هرگناه و اشتباهی می بینند !؟!؟!؟
نه که شما خودت منافع ملی رو به منافع شخصی ترجیح میدی؟!اونای دیگه هم هم مسلکای خودتن به خودشون میگن اصول گرا
آقای رئیسی میشود اینقدر به شعور مردم توهین نکنید ؟ واقعا از نظر شما تحریم ها بی اثرند ؟ پس چرا تورم در خرداد امسال رکورد تورم را در تاریخ ایران شکست ؟
هم فکر شما (احمدی نژاد ) هم می گفت ؛ تحریم های سازمان ملل کاغذ پاره اند .
اگر بجای فروع دین به دنبال اصول دین بودید و بجای گناهان صغیر توجه تان به گناهان کبیره بود که صورت نگیرد امروز نتنها مشکل حجاب نداشتیم بلکه دینداری مردم هم سست نمیشد
جناب پرزیدنت !
انجام قرعه کشی برای لگن های سیار و ارابه های مرگ از آثار مستقیم همین تحریم هاست .
لطفا خودتان را به .... ..... !
حرفای پوچ تکراری آب دوغ خیاری که بیشتر زخم مردمو عمیقتر میکنه ‌.. رو که نیست واقعا ..
حاج خاتمی در عوض در تمام شهرها و روستاها مسئولین به سمت اختلاس های مشهود رفته اند!!!
تابناک واقعا چه سریع تصمیم گرفتی دیگه نظرات مردم رو منتشر نکنی که مبادا به مسئولین توهین بشه !!! آخه از بالا ممنوع کردن !!
تحریم‌ها و تهدید‌ها بی اثر است و شاهد هستند که اتفاقی نیفتاده است.
برای ما یا برای شما؟
باهنر: از ۲۹۰ نماینده مجلس ۱۰ نفر نداریم که حاضر باشند منافع ملی را بر منافع شخصی ترجیح دهند

تنها حرف درست و منطقی
در تحلیل این بسته خبری برای تمام‌عنوان ها و نوشته ها آدم دلش می گیره
رفراندوم بزارین تا ببینین چه جایگاهی دارین وگرنه از سازمان ملل درخواست کمک میکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
دقیقا
«دهه نَوَدی‌ها» در شیراز بدون حجاب اجباری به خیابان آمدند.
دست از سر مردم بردارین چه کار به امور شخصی مردم دارین
شما اگر عرضه دارید سفره ی مردم را بهشون برگردونید
سید احمد خاتمی , عوض اینکه مشکلات مردم را مطرح کند , گیر داده به بی حجابی - اکثریت بانوان کشور روسری نمیخواهند , گرما بیداد میکند - شما که اختیاردار مردم نیستید
بدون هیچ گونه اظهار نظری لطفا سری به بازارها بزنید وسایلی که قبلا در بازار به طور معمول 300 هزار تومان میشد حالا باید 2 میلیون بدین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
ایشان نه از قیمتهای قبل خبر داره نه از قیمتهای فعلی وقایع هزار سال پیش نیست که مهم باشه
رئیس جمهوری که از درد مردمش خبر نداره و تحریمها رو بی اثر میدونه، خودش دردی روی دردهاست!!!
استاندار قم: با تغییر دولت، استفاده از چادر در ادارات افزایش پیدا کرده!!
این فقط بخاطر ترس از بیکاری است.عفاف و حجاب در کف خیابان و کوچه و بازار در لبه پرتگاه سقوط کامل است
حرف باهنر نشون میده که نتیجه نظارت استصوابی چیه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
ایشان که خودش را بهتر از بقیه می داند در این ۴۳ سال چه اقدام موثری برای منافع ملی انجام داده؟؟؟ منظورم منافع ملی ایران است
خدایی‌عجب‌رویی‌دارن‌روغن‌بیست‌پنج‌تومنی‌رو‌چهارصدو‌پنجاه‌‌میخریم‌‌ای‌رورو‌برم
آقای رییسی! ظاهرا برای حاکمیت بله !!!
ولی برای مردم خیلی اتفاقات بدی افتاده!!
اگر تحریم اثر ندارد این همه اصرار رفع تحریم سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا برای چیست؟ چرا واردات دارو مشکلات محیط زیسترا به گردن تحریم ها می اندازید.
پاسخ ها
محمدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
دمت گرم!!!!!
تحریم ها برای امثال علم الهدی و شریعتمداری قالیبف و رئیسی و احمد خاتمی و صدیقی و روحانی بی اثره
همه مردم از خوشي و فراواني و ارزوني دارن خودكشي ميكنن ،
جناب ملت صبح يا جانشان از دست مي دهند يا مالشان
بله تحریمها اصلا اثر نداره فقط نمیدونم چرا بعد از چند سال که سابقه نداشته الان که سوم خرداده حقوقهای دانشگاه علوم پزشکی تبریز هنوز پرداخت نشده
پاسخ ها
کیوان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
فقط حقوق های دانشگاه علو پزشکی تبریز نیست که پرداخت نشده سایر دانشگاه های علو پزشکی هم پرداخت نشده
حرفهای آقای رییسی اینقدر از واقعیت دوره که ادم شک می کنه که نکنه این حرف رو زده تا حواس از بقیه اتفاقاتی که داره می افته پرت بشه
تا زمانیکه چنین شورای نگگهبانی تایید کند آش و کاسه همین است.
منظور آقای رییسی از اینکه میگن اتفاقی نیفتاده اینه که تا حالا کاری از دست مردم بر نیامده و ایشون هنوز رییس جمهور هستند
امثال احمد خاتمی ادرس اشتباه به مردم و نظام می دهند الان مشکلات و اولویت های کشور چیز دیگری و اظهارات امثال این فرد باعث نارضیاتی افکار عمومی است . ضمن آنکه ائمه جمعه عملا کار خصی در کشور نمی کنند و بیشتر ان ها مفت خور و وبال گردن جامعه اند
فکر کنم روزی برسد که اکثریت ملت شبها نان خشک کپک خورده هم نداشته باشند ولی رئیس جمهور اعلام کنه اگر اقدامات ما نبود باید هوا می‌خورید و ملت اصلا نگران نباشید همه چیز تحت کنترل است
در اقتصاد اعتماد و همکاری مردم نیمی از سرمایه کشور است
یک لیوان آب را دور ریختن شاید از نظر ما ارزشی نداشته باشد اما اگر ضرب در ۷۰ میلیون شود موضوع بسیار مهمی می شود و یا خاموش کردن یک لامپ در خانه هیچ تفاوتی برای ما ندارد و یا گرفتن یک وضوی با دقت در آب حجم عظیمی از مصرف آب را کاهش می دهد
یارانه ۴۵ تومانی که به مردم داده می شود یقینا تغییرات زیادی در بسیاری از دریافت کنندگان ندارد اما همین مبلغ اندک حجم عظیمی از کسری بودجه را کاهش و ما شاهد تورم افسار گسیخته نخواهیم بود که قشر فقیر بیشتر از آن ضرر می کند
وای به حال کشوری که در آن مردمش اعتمادشان نسبت به حاکمان کم شود و حاکمان به نکات ریز اقتصادی توجه نکنند و یا از روی علم و سواد تصمیم نگیرند
علت بی اعتمادی مردم می تواند در عدم شفافیت حاکمان و عدم صداقت و یا بی سوادی آنها باشد و مسبب آن کسانی هستند که در دستگاه حاکمیت منافع شخصی خودشان را بر منافع ملی ترجیح می دهند
وقتی اعتماد مردم نسبت به حاکمان از دست برود حتی امر به معروفی که مسئولین حکومتی انجام می دهند بی اثر و نتیجه عکس خواهد داد
اگر تحریمها اثر ندارد
چرا تورم داریم
چرا مذاکره می کنید
امروز سخنگوی کاخ سفید....
چرا انجا که حرفشان به نفع شما است حرفشان حجت و انجا که بر خلاف شما حرف میزنند حرف دشمن و بیگانه است
تحریمها هیچ اثری ندارد پس مردم چرا به این حال و روز افتاده‌اند؟!
رییسی برد فکریش تا دم در دفترشه و از نظرش اتفاقی نیفتاده !!!!! روزی که فریاد مردم فقیر و گرسنه پاشنه در اتاقت رو کند می فهمی چه اتفاقی افتاده البته آن زمان برای فهمیدن تو خیلی خیلی دیر شده است.
امامان محترم جمعه فقط بی حجابی رو می بینند. این همه تورم. گرانی. اختلاس. رانت رو متوجه نشدن. بجای اینکه فقط به مردم یا جمعی که بی حجاب هستن گوشزد بکنيد جلو این همه نابسامانی رو بگیرید. علت سکوت شما در این موارد چیست. چرا سکوت. چرا. چرا چرا
همه بی حجابها را دستگیر و سپس بازداشت کنید و سپس تیرباران و تبعید کنید
پس تحریمهابی اثراست،شمابااین حرفهافقط نشاون میدین که تاآسمان ازجامعه ومردم جداهستین
آقاجان مردم رابااين حرفها عصباني نكنيد،بگذاريدنان خشك نان رابخوريم .خخ
آقا بی حجابی که تقصیر آمریکا نیست . تقصیر شماست . الان ببین چقدر دولت انقلابی بدقولی کرده . اینها نتیجه میدهد
بله شمادرست میفرمائید تحریمها هیچ تاسیری نداشته.فقط ملت اشغالهای داخل سطل اشغالومیخورن.اینکه مهم نیست
"برخی کلان‌شهر‌ها به‌سمت بی‌حجابی کامل رفته‌اند" آقای خاتمی بی حجابی را می بینی، منکراتی که از طرف دولت بر جامعه حاکم شده است را نمی بینی
"دادستان کل کشور: فضای مجازیِ یله و رها، باید مدیریت شود" اقتصاد هم یله و رها شده است، چرا نمی بینی و واکنش نشان نمی دهی
"رئیس سازمان برنامه و بودجه: یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی بار سنگینی به دوش دولت است" کاهش قدرت خرید مردم تا 90 درصد بار سنگینی که دولت بر مردم تحمیل کرده را هم ببین.
"رئیسی: تحریم‌ها بی‌اثر است؛ شاهد هستند که اتفاقی نیفتاده" معلومه که از اخبار روز در جامعه بی اطلاع هستید
با سلام
شهری که مانند شهر اصفهان ناهنجاریها اکثر اتباع خارجی افغانی بی حجابی را منتشر می کنند از شهروندان ایرانی خیلی کم است باید برخورد شدید بشود چون انها هیچ تهعدی نسبت به کشور دین شهر ندارند باید پیگیری شود
برای جمهوری اسلامی اتفاقی نیوفتاده ولی مردم ایران نابود شدند
رئیسی: تحریم‌ها بی‌اثر است؛ شاهد هستند که اتفاقی نیفتاده . خود گویی وخود خندی عجب مرد هنرمندی
در ادارات خانمها با حجاب هستند. لزومی نداره به زور از چادر استفاده کنند. پوشش مناسب دارند با زور همه چیز مشمئز کننده می شه.
از بورس چه خبر آقای رئیسی؟؟؟؟؟!!!
آقای رئیسی ما چقدر خوشبختیم؟؟، تورم بالای 100 درصد در افزایش قمیت ها اکثریت کالاها و آن وقت افزایش حقوق 10 درصد، واقعا چرا نمک به زخم مردم بینوا می پاشید؟؟
آقای خاتمی تا زمانی افراد تند رویی مانند شما به امر معروف بپردازند وضعیت از این هم دتر خواهد شد.
جناب آقای خاتمی خواهشا بفکر گرانی و گرسنگی مردم باش نگران بی حجابی مردم نباش تو حجاب خودتو رعایت کن کافیه
برای حفظ نظام مقدس جان بدهیم کمه گرسنگی چیزی نیستبرای خودتان هرچه گفتید
اتفاقی نیفتاده؟!!!!!!!!!!
اینها خوابند یا خودشان را به خواب زده اند؟
مردم نمیتوانند از عهده یک نیمرو برای پر کردن شکم بچه شان بربیایند.
پس آقای احمد .چرا ساکت نشسته ای درقبال این بی حجابی که می گویید .پس بجای فعالیت دینی بیرون از کشور به نظرم بهتردر داخل کشور در مورد مسایل دینی و فرهنگی فعالیت نمایید .گفتن وتذکر دادن در روزنامه وتربیون دیگر کافی است واز افرادی چون شماها رفع مسئولیت نمی کند .مردم عادی هم وضعیت فعلی را می بینند .
پوشش و نوع آن امری شخصی است و با بگیروببند درست نمیشود. کی میخاید اینو بفهمید ؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار