بازدید 37196
سه هزار و چهل و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

آقاتهرانی: وضع ایران نسبت به کل دنیا بهتر است/طائب: ۸ ماه درد ترک اعتیاد ارز ۴۲۰۰ تومانی را تحمل کنید، نتیجه‌اش را می‌بینید/فرمانده کل سپاه: ایران در آینده نزدیک، جزو قدرت‌های تراز اول جهان خواهد بود

در بسته خبری امروز «تابناک»، تیتر‌هایی مانند «وزیر بهداشت: فرصت زیادی برای افزایش جمعیت در کشور نداریم» / «مقام مسئول: بر اساس سود واقعی مالیات می‌گیریم» / «قطعی یا خاموشی برق ناشی از حوادث طبیعی است» / «رئیس اتاق بازرگانی تهران: به هر حال، هر طرح بزرگ نیاز به همراهی مردم دارد» و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۲۵۷۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷ 21 June 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

فرمانده کل سپاه: ایران در آینده نزدیک، جزو قدرت‌های تراز اول جهان خواهد بود
سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه آرزوی ما آن است که در پیشگاه این ملت قربانی شویم تا ملت بماند، بدرخشد، مفتخر باشد و آرمان‌هایش را دنبال کند، اعلام کرد: ملت ما در حال قدرتمند شدن است. فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در آینده‌ای نزدیک، جزو قدرت‌های تراز اول جهان خواهیم بود، گفت: این حقیقت در حال تجلی است؛ پس چرا از بیان آن اکراه داشته باشیم؟ سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه شهادت ثمری ابدی دارد، عنوان کرد: شهادت مرگ نیست بلکه آغاز حیات جاودان است.

استاندار تهران: ۷۰ درصد ثروت کشور در تهران است
محسن منصوری، استاندار تهران با بیان اینکه ۷۰ ثروت کشور در تهران وجود دارد، گفت: این ظرفیت بسیار خوب پایتخت است، اما در این سال‌ها استفاده مناسبی از این ظرفیت‌ها نشده است. علاوه بر اینکه واحد‌های تولیدی و صنعتی به دلیل قوانین سختگیرانه از بانک‌ها راضی نیستند، مردم نیز در زمینه ارائه تسهیلات در زمینه ازدواج، مسکن و فرزندآوری گلایه دارند و از قوانین سختگیرانه بانک‌های عامل به شدت ناراضی هستند. استاندار تهران ادامه داد: در جلسه روز گذشته، رئیس جمهور به وزیر اقتصاد تکلیف کرد که در روز‌های آینده این موضوع را رسیدگی کند و در این زمینه، بانک‌ها تسهیل‌گری کنند و موجب شوند که مردم و تولید کننده در کمترین زمان و بروکراسی اداری به تسهیلات خود دست یابند.

آقاتهرانی: وضع ایران نسبت به کل دنیا بهتر است
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: تسهیل ازدواج، کاهش طلاق، جراحی اقتصادی، فعال شدن تعزیزات، تثبیت نرخ ارز، امنیت بهداشت در این فرصت پیش آمد که کار‌های خوبی است؛ البته دولت بهتر از این هم می‌تواند عمل کند. آقاتهرانی گفت: بیگانگان مثل اوباما خاورمیانه را قطب عالم و ایران را قطب خارمیانه می‌داند. توجه داشته باشید گاهی فقط نقاط ضعف را می‌بینیم و بنا را به سیاه نمایی می‌گذاریم. الان وضع ایران ما نسبت به کل دنیا بهتر است. همه دنیا مشکل دارند و ناراحت هستند، بحث اقتصادی همه جایی است؛ منتهی الان در حال جراحی هستیم و امیدواریم این جراحی جواب دهد البته جراحی درد دارد، اما بعد از آن باید شادی و سلامت به جامعه برگردد و امیدوارم به زودی شادابی دیده شود.

هفتمین قربانی "هوتگ" در بلوچستان جان باخت
 خان محمد بلوچی، دهیار روستای "کالبر" چابهار اظهار داشت: کودکی هفت ساله حین بازی در اطراف "هوتگ" روستای "کالبر" از توابع دهستان "نگور" بخش مرکزی شهرستان دشتیاری در آب افتاد و در پی غرق شدگی جان باخت. دهیار روستای کالبر افزود: این دانش‌آموز کلاس اولی با هویت "عبدالله افراز" همراه سایر کودکان روستا برای بازی و شنا سمت هوتگ رفته بودند که ناگهان کنار آب سر می‌خورد و در پی فرورفتن در آب هوتگ غرق می‌شود. وی خاطرنشان کرد: ظاهراً کودکان همراه عبدالله دیر متوجه غرق شدن وی می‌شوند و زمانی که برای نجات او اقدام می‌شود، جان خود را از دست داده بوده است.  این هفتمین نفری است که در سال جاری در منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان در پی غرق شدن در آب هوتگ جان باخته است. هوتگ یا هوتک گودال‌های طبیعی و یا معمولاً انسان‌ساز بزرگی هستند که روستاییان جنوب سیستان و بلوچستان برای جمع‌آوری آب باران و استفاده از آن در طول سال از آن‌ها بهره می‌گیرند.

طائب: ۸ ماه درد ترک اعتیاد ارز ۴۲۰۰ تومانی را تحمل کنید، نتیجه‌اش را می‌بینید
حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به جراحی بزرگ اقتصادی دولت رئیسی تصریح کرد: ارز ۴۲۰۰ تومانی مواد مخدری بود که دولت قبل به مملکت ما تزریق کرده بود، اما آیت الله رئیسی در صدد اصلاح این روند برآمد و همه باید در این مسیر به ایشان و دولت کمک کنند. وی ادامه داد: آنچه در کف بازار می‌بینید اثر ترک اعتیاد است که اگر جامعه ۸ ماه این درد را تحمل کند، نتیجه و ثمرات آن را خواهد دید. رئیس قرارگاه عمار راحت ترین، تنبل‌ترین و کشنده‌ترین درآمد برای ایران را درآمد نفتی برشمرد و اظهار کرد: ارز ۴۲۰۰ تومانی همه چیز را به تعطیلی می‌کشاند و به میزان تعطیلی تولیدات درآمد ارزی ما سیرنزولی پیدا می‌کرد و از آن سو نیاز‌های ارزی ما بالاتر می‌رفت و نهایتاً باید ارز ۴۲۰۰ بیشتری تزریق می‌کردند که با این رویه تقریباً به تعطیلی تولید رسیده بودیم. حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به اینکه آقای رئیسی آبروی خود را به میدان آورده است، تصریح کرد: این مسیر سخت است، اما راهی جز این مسیر نداریم.

وزیر بهداشت: فرصت زیادی برای افزایش جمعیت در کشور نداریم
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه وضعیت جمعیتی کشور بسیار ناجور است و ما فرصت زیادی برای افزایش جمعیت در کشور نداریم، گفت: اگر در ۷ سال آتی کاری برای افزایش جمعیت نکنیم، بعداً قابل جبران نخواهد بود. بهرام عین اللهی در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال فاطمه قاسم پور نماینده تهران، ری، شمیرانات و پردیس درباره علت اجرایی نشدن مصوبه تبصره ۱۷ بودجه سال ۱۴۰۰ کشور در خصوص موضوع ناباروری اظهار کرد: اولویت‌های وزارت بهداشت در درجه اول موضوع کرونا بود، موفقیت‌های خوبی در این خصوص حاصل شد و موضوع بیمه همگانی و تعرفه پرستاری از دیگر اولویت‌های وزارت بهداشت است. وی با تاکید بر اینکه موضوع جوانی جمعیت از اولویت‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است، گفت: وضعیت جمعیتی کشور بسیار ناجور است و ما فرصت زیادی برای افزایش جمعیت در کشور نداریم. اگر در ۷ سال آتی کاری برای افزایش جمعیت نکنیم، بعداً قابل جبران نخواهد بود و این موضوع از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است.


ادعای واعظ آشتیانی درباره اولتیماتوم مخبر به وزیر صمت
واعظ آشتیانی تاکید کرد: «لازم است که دولت در مقابل برخی وزرا که نمی‌توانند با اهداف دولت همخوانی داشته باشند، تعارف را کنار بگذارد.» وی ادامه داد: «خوشبختانه آقای رئیسی با کسی تعارف ندارد و مثل برخی روسای جمهور پای وزیر ناکارآمد نمی‌ایستد و مثل مثل آقای روحانی صبر نمی‌کند. به خاطر داریم که او در مقابل عملکرد آخوندی، صبر و بعدا اعتراف کرد که اشتباه کرده و وقت را از دست داده است. به نظر من آقای رئیسی حق بین‌المال را ضایع نکرده و پای وزرای ضعیف نمی‌ایستند.»

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: «از وزرای دولت سیزدهم هم انتظار می‌رود که سرعت خود را با آقای رئیس جمهور تنظیم کنند و اگر نمی‌توانند مثل وزیر کار شجاعانه کنار بروند تا فردی توانمند به جای آن‌ها گمارده شود. ما در شرایطی هستیم که زمان بسیار حائز اهمیت است و باید از آن بهترین استفاده را کنیم.» وی همچنین گفت: «امیدوارم که اگر کارآمدی وزیری با چالش مواجه است، اقدام اساسی شود». واعظ آشتیانی در پاسخ به اینکه تغییر احتمالی بعدی در کابینه در کدام بخش خواهد بود؟ گفت: «به نظر من بازدید سرزده معاون اول رئیس جمهور از سایت پاسخگویی وزارت صمت و اولتیماتوم ۴۸ ساعته که برای آن دادند، پالسی برای تغییر وزیر صمت بود.»

شاکری: ثبت استیضاح «فاطمی امین» به آذر ماه سال ۱۴۰۰ باز می‌گردد
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه ثبت این استیضاح به آذر ماه سال ۱۴۰۰ باز می‌گردد؛ زمانی که سه ماه بیشتر از مسئولیت وزیر صنعت معدن تجارت نمی‌گذشت. اقبال شاکری در مورد استیضاح وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: به نظر من این استیضاح در کمیسیون صنایع متوقف خواهد شد. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی استیضاح وزیر صنعت معدن تجارت را زودهنگام خواند و اظهار داشت: باید حداقل یک سال به وزرا فرصت دهیم تا برنامه‌های خود را اجرایی کنند. شاکری ادامه داد: متاسفانه ثبت این استیضاح به آذر ماه سال ۱۴۰۰ باز می‌گردد؛ زمانی که سه ماه بیشتر از مسئولیت وزیر صنعت معدن تجارت نمی‌گذشت.

کوشکی: اگر لاریجانی می‌آمد، بدترین شکست عمرش را می‌خورد
تحلیلگر سیاسی اصولگرا گفت: شک نکنید اگر لاریجانی می‌آمد، بدترین شکست عمرش را می‌خورد و ۵۰۰ هزار رای هم نمی‌آورد. حتی زمانی که جناح راست پشت سرش بود، به زور یک میلیون رای آورد.

حُکم رئیسی برای وحید یامین‌پور
رئیس جمهور به پیشنهاد وزیر ورزش و جوانان، در حکمی وحید یامین‌پور را به عنوان «دبیر شورای‌عالی جوانان» منصوب کرد. آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با نظر به مراتب تعهد و سوابق شایستگی و به پیشنهاد وزیر ورزش و جوانان، وحید یامین‌پور را به عنوان «دبیر شورای‌عالی جوانان» منصوب کرد. بر این اساس و با توجه به ضرورت توجه جدی‌تر به مسائل جوانان و فراهم کردن زمینه اثرگذاری بیشتر، جایگاه دبیرخانه شورای عالی جوانان ارتقا یافته و به زیرمجموعه نهاد ریاست جمهوری انتقال می‌یابد تا با اختیارات و ظرفیت بیشتر پیگیر مسائل مربوط به حوزه جوانان باشد.

توضیحات معاون وزیر جهاد کشاورزی درباره حواشی شرکت «آریا تجارت سهیل»
محمد قربانی معاون امور اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی امروز در نشست خبری در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه گفته می‌شود شرکت آریا تجارت سهیل ارز از بانک مرکزی برای واردات نهاده گرفته، اما نهاده‌ای تحویل نداده است، گفت: این شرکت حدود ۳۵۰ هزار تن نهاده به صورت اعتباری از کشور‌های شمالی خریداری کرده و به مرور وارد کشور می‌شد، اما این شرکت هیچ ارزی حتی دلاری از بانک مرکزی تحویل نگرفته است. وی با بیان اینکه هفته گذشته همه تعهدات این شرکت را به شرکت پشتیبانی امور دام انتقال داده ایم، افزود: نهاده‌های خریداری شده با کشتی‌های کوچک ۲۰ هزار تنی از شمال وارد می‌شد که در شبکه حمل و نقل سرعت لازم را نداشت و به دلیل کندی ورود این نهاده‌ها به کشور و به دلیل نارضایتی که در سرعت تأمین وجود داشت هفته گذشته همه تعهدات این شرکت را گرفتیم و به شرکت پشتیبانی امور دام انتقال دادیم. وی در پاسخ به سؤال فارس که آیا خبر پرداخت پول به حساب شرکتی در مجارستان و واردات از آن کشور صحت دارد، گفت: بحث مجارستان فقط برای دور زدن تحریم‌ها بود و این نهاده‌ها از کشور‌های شمالی و عمدتاً روسیه وارد شده است. قربانی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس که اگر پولی از سوی بانک مرکزی پرداخت نشده پس نهاده‌ها چگونه وارد کشور شده است، گفت: این نهاده‌ها به صورت اعتباری وارد می‌شود و محموله پس از این که به مرز‌ها می‌رسد در سامانه بازارگاه وزارت جهاد کشاورزی بارگذاری می‌شود. معاون امور اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: شرکت آریا تجارت سهیل به صورت جوینت‌ونچر با شرکت دیگری واردات انجام می‌داد.


معاون وزیر اقتصاد: تردیدی وجود ندارد که شرایط سخت است و مردم گلایه دارند
سبحانیان معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی‌ می‌گوید: دولت در حال حاضر به کنترل تورم به عنوان یکی از مهمترین دغدغه‌ها و اولویت‌های خود نگاه می‌کند. وی با بیان اینکه بخش خصوصی بیشترین نفع را از حذف ارز ترجیحی می‌برد، تاکید کرد: حجم بالای ثبت سفارش برای کالا‌هایی که این ارز را دریافت می‌کردند نشان می‌داد که یک تقاضای غیر واقعی برای به دست آوردن رانت در اقتصاد کشور ایجاد شده که تلاش شد با اصلاحات لازم راه برای این رانت بسته شود. در کنار آن بالا رفتن نرخ جهانی تورم و تاثیرگذاری جنگ روسیه با اوکراین نیز بر مشکلات افزود. البته بخشی از افزایش قیمت‌ها باید از قبل انجام می‌شد، در این تردیدی وجود ندارد که شرایط سخت است و مردم گلایه دارند، اما ما همه ابزار‌های نوین مالی را برای کنترل تورم فعال کرده‌ایم و امیدواریم با تلاش‌هایی که از سوی رئیس جمهوری و سایر اعضای تیم اقتصادی دولت در دستور کار قرار گرفته، امکان کنترل این نرخ در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم شود.  


رئیس اتاق بازرگانی تهران: به هر حال هر طرح بزرگ نیاز به همراهی مردم دارد
رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: تصمیم دولت برای حذف ارز ترجیحی بسیار بجا بود و انتظار می‌رفت دوستان دولت و کسانی که اعلام می‌کردند با دولت همراه هستند، از این طرح پشتیبانی کنند که به نظر پشتیبانی نشد. اما بخش خصوصی و اتاق بازرگانی از این طرح استقبال کرد و پشتیبانی نیز خواهیم کرد، زیرا دولت چاره‌ای به غیر از این کار نداشت تا با تک نرخی کردن ارز، اقتصاد را به پیش ببرد.  به هر حال هر طرح بزرگ نیاز به همراهی مردم دارد و متأسفانه دولت در این زمینه کمتر به اثرات مثبت این طرح بر اقتصاد کشور اشاره کرد و مضرات چند نرخی کردن ارز کمتر برای مردم بیان شد. امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیقی که صورت می‌گیرد، دهک‌ها دقیق شناسایی شوند و افراد کمتر برخوردار از قلم نیفتند؛ ضمن اینکه افزایش تاب‌آوری و امید اجتماعی حتماً باید به وجود بیاید و دولت برای تغییر ساختار اقتصادی باید امید و تاب‌آوری را در جامعه ایجاد کند.


۶۰ لیتر سهمیه بنزین ۱۵۰۰ تومانی امشب شارژ می‌شود
۶۰ لیتر سهمیه بنزین تیرماه خودرو‌های شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد چهارشنبه (یکم تیرماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.


قطعی یا خاموشی برق ناشی از حوادث طبیعی است
مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق گفت: برای بیشترین سناریو رشد مصرف برق برنامه ریزی کرده‌ایم. در واقع اگر در سال‌های گذشته، متوسط سالیانه چهار تا پنج درصد رشد داشته‌ایم، برای امسال تا ۶ درصد افزایش مصرف را پیش بینی کرده‌ایم.  در واقع از یک سمت برنامه‌های افزایش تولید نیروگاه‌های موجود و احداث نیروگاه‌های جدید و از طرفی مدیریت مصرف را انجام داده‌ایم و انشاءالله نباید مشکل جدی داشته باشیم. البته به خیلی عوامل بستگی دارد، از جمله دمای هوا. سخنگوی صنعت برق تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون برنامه‌ای مبنی بر خاموشی برنامه ریزی شده‌ای در دستور کار قرار نگرفته و اگر قطعی یا خاموشی وجود داشته، ناشی از حوادث طبیعی یا آسیب تجهیزات در حین برق رسانی است. /مهر


سود وام ودیعه مسکن کاهش یافت
وزیر راه و شهرسازی گفت: نرخ سود تسهیلات ودیعه اجاره مسکن ۱۸ درصد است که ۵ درصد این ۱۸ درصد با سوبسید و ۱۳ درصد توسط مردم پرداخت می‌شود.


مقام مسئول: براساس سود واقعی مالیات می‌گیریم
مدیرکل حسابرسی و وصول مالیات سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه برای حمایت از اصناف ۷۰ درصد مبالغ وارد شده به حساب‌های مودیان در عملکرد سال ۱۳۹۹ به عنوان حساب تجاری در نظر گرفته شد، گفت: براساس سود واقعی مالیات می‌گیریم.
 
بیت‌کوین هنوز پتانسیل نزولی دارد
یویا هاسگاوا، تحلیلگر صرافی ارز دیجیتال بیت بانک ژاپن، با توجه به اینکه PSP بیت‌کوین کمی بالاتر از ۵۰ درصد است، نزولی بالقوه بیشتری می‌بیند. هاسگاوا اظهار کرد: به بیان ساده، افت آخر هفته بیت‌کوین به اندازه کافی عمیق نبود. بیت‌کوین هنوز پتانسیل نزولی دارد و اگر PSP آن به زیر ۵۰ درصد برسد، در نهایت قیمت می‌تواند به پایین‌ترین سطح خود برسد. مارکوس سوتیریو، تحلیلگر ارز‌های دیجیتال گلوبال بلاک می‌گوید: بیت‌کوین ممکن است به نقطه پایانی موقتی نزدیک شود، زیرا این ارز دیجیتال از لحاظ تاریخی درصد عرضه در سود (PSP) آن بین ۴۰ تا ۵۰ درصد و به کف خود رسیده است. در نهایت، شاهد بودیم که با رسیدن قیمت‌ها به پایین‌ترین سطح ۱۷.۷ هزار دلاری دیروز، تنها ۴۹ درصد از عرضه دلار بیت‌کوین سود داشت. سوتیریو در بیانیه‌ای گفت: «با نگاهی به این داده‌های تاریخی، توجه به این نکته مهم است که بیت‌کوین دوره‌ای از تورم مداوم را پشت سر نگذاشته و ممکن است با وقوع انحلال‌های اجباری‌تر به پایین‌ترین سطح نزدیک‌تر شویم، اما تا زمانی که تورم قانع‌کننده‌ کاهش پیدا نکند، نمی‌توانیم از روند صعودی پایدار مطمئن باشیم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱۲
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲۰۸
خدا به مردم ایران رحم کند...
آفا تهرانی اگر گرین کارت نداشتی هم چنین لافهای میزدی؟ اگر پول دستت نمیومد و مثل اکثر مردم مجبور بودی برای پر کردن شکم زن و بچه ات از صبح تا شب سگ دو بزنی بازهم اینچنین یاوه سرایی میکردی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
این حرفهای تخیلی فقط باعث دوری مردم میشه
ما چهل و اندی ساله که داریم به عینه میبینیم و با پوست و استخوان هم حس میکنیم بزرگوارررررررررررررررررررررررر
افراد دولت طرفدارانشان مانند آقای طائب خیلی باهوش هستند به محض اینکه امدند روی کار فهمیدند دولت قبل در اقتصاد کارش خوب نبود گفتند حالا ما درستش می کنیم با جراحی خیلی ممنونیم هستیم ما ملت
حق با اقا تهرانیه.وضع ایران نه تنها نسبت به کل دنیا بلکه در کهکشان راه شیری هم ما بهترینیم!!
پاسخ ها
ساسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
آره اصلن فقط ما خوبیم ما
از جاییکه که ایشان نشسته قطعا وضعیت از همه دنیا بهتر هست. اگر هر جای دیگر دنیا بود به این افراد حتی نون خشک هم نمی رسید. ولی کار اینها این است که انقدر تبلیغ کنند که واقعا مردم بمرور باورشان بشود که زندگی همه دنیا همینه و ایران زندگی بهتری دارند. موفق هم بودند. چون واقعا برخی مردم تصور می کنند زندگی همه جای دنیا همینی که هست که در مدیریت اینها هست. کمی بالا و پایین. ولی مردم دنیا زندگی می کنند. باور کنید. ولی خوب شاید وضع ایران هنوز از افغانستان و سومالی و شاخ افریقا و ... کمی بهتر باشد. . انها را هم پشت سر می گذاریم
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
کامنت کاملا منطقی است
این مسئولین و نماینده ها هر چی سن و سالشون بالاتر میره حرف ها و اعمالشون عجیب غریبتر میشه!یعنی خونواده ها و همساده ها و فک و فامیلشون چیزی بهشون نمیگن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
مشکل اینه که سن اونها هم می ره بالا
کوشکی:" لاریجانی می آمد بدترین شکست عمرش را می خورد وبیش از 500 هزار رای نمی آورد"

_ از شکستش ترسیدید و هزار خلاف واقع بهم بافتید و رد صلاحیتش کردید!


استاندار تهران:" 70 درصد ثروت کشور در تهران است..."

استانداری که نتواند ثروت های عظیم انسانی؛منابع و ذخایر و...را در گوشه گوشه کشور تشخیص دهد و نتواند تبعات چنین ادعایی را درک کند باید گذاشت لای جرز دیوار!
اقای طائب این 8 ماه از کی شروع میشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
نزدیک بهیکسال هست که شروع شده
اقای یامین پور منتقد ایت الله روحانی و از پر کارترین دشمنان برجام بود طبیعی است که به ایشان پست بدهند.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
آیت الله!!!!؟
خالی بندی ..بلوف ....خالی بندی بلوف ....بلوف خالی بندی...بلوف بلوف خالی بندی خالی بندی ..چقد بابا!!!
به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، انجمن صاحبان صنایع داروهای انسانی در نامه‌ای به رئیس‌جمهور از بحران در تولید دارو و تعطیلی خطوط تولید از تیر ماه خبر داد و اعلام کرد: صنایع داروسازی در سخت‌ترین شرایط جنگ تحمیلی، تحریم‌ها، شیوع کرونا و شرایط دشوار پیش آمده، همواره ضامن استقلال و افتخار داخل در حوزه سلامت بودند.

اما در شرایط کنونی بی‌توجهی به حداقل درخواست‌های این صنعت که از الزامات اولیه تولید است با بلاتکلیفی در تصمیم‌گیری، شرایط را به گونه‌ای فراهم کرده که تامین و تولید دارو را سخت‌تر و به مرز بحران رسانده است. با وجود مکاتبات متعدد برای اقدام فوری و پیشگیری از بحران دارویی تاکنون هیچ اقدام عملی در این خصوص انجام نشده و ضمن از دست دادن فرصت، امکان تولید بسیاری از داروها از بین رفته است.

محمد عبده‌زاده رئیس هیات‌مدیره انجمن صاحبان صنایع داروهای انسانی درباره این نامه به همشهری آنلاین اعلام کرد: از بهمن سال گذشته که تخصیص ارز دارو دچار اختلال شد بصورت مداوم جلسه برگزار و نامه‌نگاری شد اما هنوز پاسخ مشخصی دریافت نکرده و هیچ اقدامی هم نشده است. به همین دلیل با ارسال نامه به رئیس‌جمهور بصورت شفاف شرایط نامناسب صنعت دارو اطلاع رسانی شد.

تولید دارو به هیچ عنوان مناسب نیست و دلایل آن هم کاملا مشخص است. برای تولید دارو نیاز به تامین ارز و بهای تمام شده وجود دارد که متاثر از تورم است. تخصیص ارز از حالت انضباط خارج شده و در بحث بهای تمام‌شده هم که تولید وابسته به مواد اولیه، هزینه‌های جانبی، بسته‌بندی، نهاده‌های تولید، حامل‌های انرژی و... است، نگاهی به اصلاح قیمت دارو نیست.

دولت همه چیز را افزایش داده اما قیمت دارو به همان میزان قبل باقی مانده است. اصلاح نشدن قیمت دارو نتیجه‌ای جز ورشکستگی و تعطیلی کارخانه‌ های دارویی ندارد و در نهایت به کمبود و فقدان دارو منجر می‌شود. میزان افزایش قیمت‌ها در رفع مشکلات تولیدکنندگان در گروه‌های مختلف دارویی متفاوت است. در شربت‌ها افزایش قیمت شکر اثرگذار بوده که اکنون سه برابر شده است.

در سرم‌ها مواد اولیه پتروشیمی که متاثر از پلی‌اتیلن و پلی‌پروپیلن است که در بورس به روز عرضه و قیمت آن از سوی دولت تعیین می‌شود. از سوی دیگر ارزش افزوده کالاهای اساسی یک درصد شده اما این عدد برای داروسازی همان ۹ درصد و بر اساس ارز نیمایی است. قیمت گاز از سال ۹۹ تاکنون ۱۰ برابر شده و به این موارد باید افزایش ۵۷ درصدی حقوق و دستمزد، افزایش ۳۰ درصدی حمل و نقل، اخذ سود و تعرفه بازرگانی بر ماشین‌آلات خطوط تولید برای اولین بار را هم اضافه کرد. بهای قیمت تمام‌ شده داروهای تولیدی به شدت افزایش پیدا کرده و باید به نسبت تمام این افزایش‌ها، قیمت دارو هم به روز شود.

صورت مسئله این شرایط کاملا مشخص و تصمیم آن با دولت است. باید مشخص شود دولت قصد دارد از بیمار حمایت کند یا خیر؟ اگر اصل بر حمایت است باید پوشش بیمه‌ای دارو ۱۰۰درصد شود و مردم هیچ هزینه‌ای پرداخت نکنند. اما اگر حمایت نیست و سیاست پایین نگه‌داشتن قیمت دارو است، باید تورم این حوزه صفر شود که عملا امکان‌پذیر نیست.

طبق بودجه ۱۴۰۱ و دستورالعمل‌هایی که در حال اجرا شدن است همه‌چیز تغییر کرده و بر اساس ارز نیمایی انجام می‌شود. به همین دلیل باید قیمت دارو مانند دیگر صنایع متناسب با نرخ تورم اصلاح شود و همزمان پوشش بیمه‌ای بیماران افزایش پیدا کند. بسیاری از شرکت‌ها به دلیل اینکه بیشتر محصولات در حاشیه زیان قرار گرفته بر اساس موادی که در اختیار داشتند تاکنون تولید داشتند اما در حال حاضر هیچ سفارشی را ثبت نکرده و این باعث می‌شود در آینده تولیدی نداشته باشند. همین حالا تولید سرم به شدت کاهش پیدا کرده و به اندازه نیاز بازار نیست. شربت‌های آنتی‌بیوتیک هم کمیاب شدند. این شروع اتفاقی است که نگران کننده است.

صنایع دارویی نمی‌خواهند دارو تولید نکنند . برای تولید درست و مناسب باید صنعت دارو از حداقل‌هایی برخوردار باشد. تخصیص به موقع ارز و بهای تمام شده که دولت مصوب می‌کند، مثل دیگر صنایع برای دارو هم لحاظ شود.
آقاتهرانی: وضع ایران نسبت به کل دنیا بهتر است! با این فرمان جلو بروید مردم ایران خیلی لوس می شوند، شما را به خدا یک کمی وضع ایران را نسبت به دنیا بدتر کنید!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
لطفا مرزها را ببندید وگرنه اروپاییها و آمریکاییها می ریزند ایران و جا برای خودمان در این بهشت نمی ماند
این جناب آقاطهرانی کجا زندگی می کنند؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
تهران
۷۰درصد ثروتمند تحلیل آماردرستی نمیتونه باشه نسبت به کل کشور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
ثروت
جناب حجت الاسلام طائب! هروقت شما و امثال شما یک ماه (نه بیشتر) کار کردن مثل یک کارگر زحمت‌کش و زندگی کردن با حقوق کارگری رو تحمل کردید، اون وقت میتونید راجع به این مسائل اظهار نظر کنید. با شعار دادن و ارتزاق کردن از سفرۀ بیت‌المال، هرکسی میتونه دم از مقاومت کردن بزنه...
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
بدبختی و گرفتاری اش را قرار است مردم بکشند و حالش را طائب ببرد.
این آقای آقاتهرانی ظاهراْ در جزیره تنهایی خودش زندگی می کنه و خبر از درد مردم نداره. بله منم اگر اونجا بودم می گفتم بهتر از ایران نداریم.
کوشکی! شما ها از ترس تعداد ارای لاریجانی رد صلاحیتش کردین. دست شما ها رو شده دیگه.
آقای آقا تهرانی سرت را از زبر برف دربیار و چشماتو باز کن بعد اظهار نظر کن
اگر بعد ۸ ماه درست نشد، جرات داری از تمامی سمت هایت کنار بروی و از مردم پوزش بخواهی؟
جرات داری اموالت را به مردم ببخشی؟
جناب تهرانی! این حرف های کلیشه ای دیگه خریدار نداره. خودتون رو سبک نکنید.
اینکه اقای ریئس جمهور با کسی تعارف ندارد خوب است کاش اقای ریئس جمهور در زمان انتخاب وزرا دقت میکرد دوره ازمون و خطا گذشته
همین الان هم حق ناس ۸۰ میلیون نفر برگردن اقای ریئسی است با این انتخاب های پر حاشیه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
امیر خان : فکر میکنی خود اقای رییسی از وزراش بهتر میفمه؟
خود گوییم و خود خندیم به به چه هنرمندیم
ظاهرا دروغ تو این کشور از اپیدمی گذشته و تبدیل به پاندمی شده است...اقای مصطفی رجبی مشهدی بنده خدا...نه چایی یوقت داداش بارت سنگینه....شما بفرما تو ۱۶ سال گذشته چند هزار مگاوات نیروگاه افتتاح کرده اید زعدش من کارمند اداره برق حرف شما رو باور میکنم....
اسم نیروگاه...ظرفیت نیروگاه....محل نیروگاه بفرما مردم میخوان حرف های شما رو راستی آزمایی کنن
معلومه مسئولین ما همچنان در توهم هستند و وعده برای آینده می دهند
《 طائب: ۸ ماه درد ترک اعتیار ارز ۴۲۰۰ تومانی را تحمل کنید، نتیجه‌اش را می‌بینید 》
هشت ماه بعلاوه ۴۳ سال گذشته :)))))
آقایان مسئولین ۸ ماه نه، شما دو ماه درد را تحمل کنید بعد از مردم توقع داشته باشید
خجالت هم نمی کشید خدا را شکر
زمانی که نرخ تورم ده درصد بود اقای وحید یامین پور هر شب در شبکه سه برنامه انتقادی علیه دولت وقت داشت الان که تورم حدود هشتاد درصد هست منتظر می مانیم ببینیم نظرشان چیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
الان از نظر یامین پور همه چی گل و بلبله
امیدوارم حرفهای آقا تهرانی از روی هوشیاری کامل باشه
جناب طائب شکم تو سیره ولی بدون معلم مملکت رو به گدایی کشونده این سید منتخب . حقوقش کفاف ۷ روز رو میده کرایه خونه ۴ میلیونی و یه وعده غذایی معمولی نهار شده ۳۰۰ هزار تومان ماهی میشه ۹ میلیون ، حالا به امام حسین با اخرین سال‌های خدمت بدون کسری آخر ماه ۷ ونیم میگیرم شرم بر شما که دانش آموزم که چند سال پیش پشت میز بوده تو بانک میگه ۳ برابر شما میگیرم؟؟؟
ایجاد یک شوک افزایشی کوتاه مدت به جمعیت به تجدید مصائب قبلی مثل کمبود شیر خشک و پوشک در سالهای اول و بعد کمبود فضای آموزشی و بعد مشکلات کنکور و باز هم مشکلات اشتغال و مسکن و درآمدو بعد هم کمبود فضای قبرستان منجر خواهد شد و این سیکل بارها و بارها تکرار خواهد شد.
معلومه وضع شماها از بقیه دنیا بهتره. پول یه مملکت رو بین خودتون تقسیم میکنین، سهم مردم هم مقاومت و تحمل و امتحان الهی و نداری و حسرت و تحریم و بدبختیه
نتیجه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی فقط تو همین یه ماه
۱_ افزایش ۵۳۰ قلم کالا حدود ۱۱۰ تا ۴۶۰ درصد
۲_ماشینی تو خارج میشه به یک پنچم خرید دارین تو کشور ۵برابر به ملت میدین ، میدونی این اختلاف کجا میره ؟؟ بدون شک به جیب شماها
۳_ فقر و بدبختی از در دیوار مملکت میباره فقط بخاطر اینکه شما به اهداف خودتون برسید
۴_ کارگر و معلم مملکت به گدایی انداختین
اگه تونستی با ماهی ۵ میلیون یه ماه زندگی کنی بعد بیا برای ملت نسخه شفا بخش بنویس .
مشکل مملکت بدون شک مدیریت انسانهای بیسوادی هستند که در فکر شکستن قلم ها و بریدن زبانها و زندان کردن معلمان هستند
خداوند آن شالله آخر و عاقبت مملکت رو ختم به خیر کنه
آقاتهرانی: وضع ایران نسبت به کل دنیا بهتر است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! دستم خسته شد بسکه علامت تعجب زدم
همه مردم و کارشناسان اقتصادی میگویند وضع ما در اکثر زمینه ها از اکثریت کشورها بد تر است‌ آنوقت مسئولین ما قطار شدن و میگن وضع ما از همه کشورها بهتره !!! یکی دیگه میگه ۸ ماه صبر کنید تا نتایج جراحی اقتصادی را ببینید !!!! مردم چهل و چند سال صبر کردند و فرصت شما تمام است. واقعاً وقاحت هم حدی دارد . اینها را می‌گوید و منظر میکنید که حال کی خوب بشه ؟ کشور را به مرز ورشکستگی رساندید و به به و چه چه میکنید ؟
درد هشت ماه یعنی تا ۲۲ بهمن
بله آقای آقا تهرانی، شما درست میفرمایید۔
مردم ایران در ناز و نعمت و تکنولوژی بالا به سر میبرند۔ اصلا همه دنیا خرابه و فقط ایران آباده۔۔۔
همه مردم دتیا میخوان بیان ایران زندگی کنند و ما راه نمیدیم۔
نمک پاشیدن به زجر و مشقت مردم هم حدی داره۔
نرخ مهاجرت و تورم گویای همه چیز هست
عزیزان من.
تک تک شما مقصر هستید.
اینو همیشه یادتون باشه مقصر اصلی در همه ی اتفاقات کوچک وبزرگ هیچ کس نیست جز خود مردم.
اصلا اینکه زنده هستید جرمه.
آقا تهرانی وضع شما هم نسبت به خیلی ها بهتر است.
حجت الاسلام آقا تهرانی درست می فرمایند وضع ایران نسبت به کل دنیا بهتر است. به همین علت است که مردم کل دنیا صف کشیده اند و تقاضای مهاجرت به ایران را دارند.
خدایا این مسئولین ما چی میزنند که این حرف های قشنگ و رویایی را می زنند، اقا جان ما قدرت اول دنیا بودن را نمی خواهیم لطفا اجازه بدبد زندگی بدون استرس و ……. داشته باشیم
حاج اقا همین که شما شاد هستید کافیه ملت که مهم نیستند.
میگم راستی سرنوشت اون کرونا یاب چی شد؟ بالاخره از جیب ما هزینه شده
روزها و ماه ها و سال های آینده با روند کنونی بسیار تیره و غم انگیز و وحشتناک است.
وقتی احمدی نژاد یارانه را اجرا کرد آنرا پول امام زمان و موجب برکت می دانست.آنها هم خود را جسور وجراح می نامیدند.چی شد.
مردم در فقر و فلاکت دست وپا می زنند.

اگر روی آتش بنزین بریزید نباید انتظار خاموش شدنش را داشته باشید.
یکی از مهمترین‌ ابعاد‌ قدرتمند بودن‌ یک کشور‌ قدرت اقتصادی آن است‌ ، قدرت‌ نظامی‌ در رده های بلدی قرار میگیرد‌ !
ماها که هرسال اوضاع اقتصادی و معیشتیمون از سال قبل بدتر میشه‌ چطور میخواهیم تا چند سار آینده به وضع مطلوب برطیم‌ قویترین را میگیرم که هیچ !
جزو قدرت های تراز اول دنیا چه فایده ای دارد وقتی اکثریت ملت گرسنه و فقیر هستند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
قدرت باید در خدمت رفاه جامعه باشه
مگر اینکه خودتون از خودتون تعریف کنین
آقای طائب دلواپس! هشت ماه تحمل کنیم که آخرش چه بشود؟ به گرانی عادت کنیم؟
آقا تهرانی هم چشم بسته غیب میگوید. خوب معلوم است که برای ایشان و همپالکی هایش، ایران بهترین جای دنیاست
قدرت جهانی تعاریفی دارد
صد درصد برا ی آقا تهرانی و اموالشان ایران بهترین جای دنیاست ولی برای مردم عادی چطوره؟
سخنان برخی دوستان به گونه ای است که گویا ما در کشوری دیگر زندگی می کنیم.
در برابر ادعاهای این آقایون مسئولین چی بگیم ؟!! اگرم بهشون انتقاد و اعتراض کنیم میشیم همدست دشمن !!
خب می گفتی نه ماه تحمل کنیم و بعد هم سر زا بریم از دنیا
مگر 21 قلم ارز ترجیحی حذف نکرده بودن خب این شیش مورد هم کم کم حذف می کردید
جناب آقا تهرانی! کسانی که گرین کارت دارند قطعا وضعشان از همه مردم دنیا بهتر است اما عامه مردم به لطف مجلس و دولت مثلا انقلابی بیچاره شدند. حاجی برای یکبار شخصاً برای خرید سری به بازار بزنید متوجه میشوید که با مردم چکار کردید.
-- هي ي ي ي ي روزگار ! ... اي داد و بيداد .... اووووووووف !!
-- خدا بد نده قاسم آقا ! ... خداي نخواسته طوري شده ؟ ... جاييت درد ميكنه ؟
-- ميگم احمد آقا ، عمرمان را به رايگاني داديم !! ... ارزان ! ... مفت ! مفت مفت ! ..ميدوني چيه همسايه عزيز ؟ برخي اوقات با خودم فكر مي كنم اي كاش در زندگي دست به يك كار هنري ، ويا يك اختراعي ، اكتشافي زده بوديم ... يك اثري ، رماني ، تاليفي ، به زيور طبع مي آراستيم و يا چند تا آثار خطاطي ، نقاشي ، و يا سرودي ، آهنگي ، و يا وقفي ، باقيات الصالحاتي از خودمان به جاي مي گذاشتيم تا لااقل پس از مرگ نام مان زنده بماند ، و زود فراموش نشويم !!اين طور نباشد كه وقتي سالگرد مان را دادند ، انگار كه اصلاً نبوديم كه نبوديم ! ... شما ملاحظه بفرما ، مگر مرحومه پروين اعتصامي بيشتر از يك ديوان دارد ؟ اما همين ديوان باعث شده كه نام آن مرحومه مغفوره تا ابد زنده بماند !
ميگم احمد آقا اي كاش ما هم ديواني داشتيم !! ... اين خودش يك نام نيكي هم هست ، كه شيخ اجل فرموده :
« نام نيكو گر بماند زآدمي
به كزو ماند سراي زرنگار » !
اما افسوس ، صد افسوس ، بلكه هزار افسوس ! ... هيهات .... هيهااااااات !!
-- اما قاسم آقا ملتفت باش ! براي اين كه نام كسي ماندگار شود ، حتماً لازم نيست كه يك آثار برجسته اي از خود به يادگار بگذارد ، بعضي اوقات حتي يك جمله هم از كسي در تاريخ مي ماند و نام اورا جاودانه ميكند ! مثل چي ؟ مثل اين جمله از مرحوم دكارت كه شهره آفاق شده كه ميگه : « دو چيز اعجاب انسان بر مي انگيزد ، يكي آسمان پرستاره ، يكي هم وجدان و ضميري كه در درون ما قرار دارد » همين يك جمله عالمگير شده ! و يا اين جمله معروف ديگر كه ميگه : « مي انديشم پس هستم » ! قاسم آقا تورا خدا نگاه كن ، سه كلمه بيشتر نيست ، مي انديشم - پس -- هستم ! اما همين جمله سه كلمه اي در تاريخ ماندگار شده و و مثل توپ صدا كرده !!خدا عالمه چه قدر از صاحبنظران و فيلسوفان و عالمان در باره آن تفسير و شرح و بيان داشته اند !! كه هنوز كه هنوز شرح و بسط آن ادامه دارد كه خدا عالمه اگر همه آن نظريات جمع آوري شود چندتا كتاب قطور خواهد شد !! پس يك جمله سه كلمه اي هم مي تواند نام كسي را در تاريخ ماندگار كند ! ...و متفكران را به تفكر وادارد ! اما قاسم آقا يكي مثل من نوعي از زماني كه زبان بازكردم و تكلم نمودم تا به اين سن وسال كه رسيده ام ، خدا عالمه جه قدر صحبت ها كرده ام كه همه اش كه ، شايد ٩٠ درصدش بي فايده و بيهوده و اضافي و زيادي و بي معني ، كه اگر همه آنها ثبت مي شد ، مي شد مثنوي هفتاد من كاغذ كه هيچ ، بلكه دهها مثنوي هفتاد من كاغذ ، ..كه يكي از اين جملات هم ماندگار نشد !!! ... آخيش !! بله قاسم آقا ! مرحوم ابوي هميشه مي گفت :
از قديم و نديم گفته اند ، اگرحرف زدن نقره باشد ، سكوت كردن طلاست !... و شاعر هم فرموده :
تامرد سخن نگفته باشد
عيب و هنرش نهفته باشد » ! به هر حال قاسم آقا ، غصه نخور ... شما از مردان خوب روزگاري ! پدرت نان حلال به دهانت گذاشته و مادرت شير پاك !... انشا الله عاقبتت به خير ..خب قاسم آقا ديگه چه خبر ؟ ... راستي اون يارانه ات ات كه در حساب ، گير افتاده آزاد شد و يا همچنان در بند تحقيق و تفحص ؟ .. بله ؟!!
قدرت جهانی شدن فقط به توان موشکی و نظامی نیست هر زمان قدرت اقتصادی شدی، قدرت مندی که اوضاع اسف بار تورم و بی ارزش شدن پول ملی گویای ضعف اقتصادی کشور است. و یکی از دلایل این نابسامانی هم ورود نهادهای نظامی در اقتصاد است. اگر میخواهید قدرتمند شویم لطفا دست از اقتصاد بردارید
اخبار نیست بیشتر شبیه به یک کمدی تلخه
این آغا تهرانی تا حالا از ایران بیرون رفته ؟؟ تا ببینه در چه خبره ؟!! من شک دارم رفته باشه
اقای وزیر اقتصاد تورم 200درصدی ایجاد کردین با حذف ارز4200تومنی ولی 10 درصد اضافه کردی ایا حساب کتاب بلدی یا نه شما یه جلسه بزار وخرج ومخارج را برای مردم توضیح بده
اتفاقا آقای رئیسی با خیلیها تعارف داره! اینکه کابینه اش پر شده از وزرای احمدی نژاد حاصل همین تعارفهاست!!!
۷۰ در صد ثروت کل ایران تو تهرون هست... البته بیشتره ولی خب اگه ۷۰ درصد باشه یعنی ثروت ۹۰ در صد ایران مثل نفت و معدن و همه چی ایران خرج تهرون میشه. بازدهیش چیه؟ تو خوزستان و بوشهر و کوردستان و بلوچستان و خلاصه همه جا نفت و معدن همه چیزشون رو میبرن تهران که تهران خدای نکرده ناراحت نشه. که تو تهرون خونه های ۱۰۰ ملیاردی بسازن و واسه تعطیل اخر هفتشون برن شمال و حتی خارج کشور... اره.. ثروت کل ایران رو باید داد به یه مشت مف..تهرانی...
همه چی آرومه و ما چقدر خوشبختیم !!!؟؟؟؟؟؟

فقط خودمان نمیدانیم ، و فقط مسولانی که خودشان باعث این خوشبختی !!!!! ما هستند

، فقط میبینند و میفهمند و احساس میکنند !!!!!!!!
آقای آقا تهرانی برای چی ما باید وضعمون از همه دنیا بهتر باشه؟ تولید که کلا نداریم یه نفت خام میفروشیم اونم با تخفیف و جان من مرگ من و شامورتی بازی هم که دیگه نمیخرن
قدرت بزرگ دنیا از چه نظر؟ !ضمنا ۴۰ سال تحمل بس نیست؟!
جناب ظائب راست می گویند آن شاءالله بعد از دوران ٨ ماههٔ خماری اعتیاد(عالم مجرب شخص ایشان) قطعاً دوباره قیمت: گندم ٢۵٠٠تومان، مرغ ١۴٠٠٠ تومان، شیر لیتری٣٨٠٠ تومان، برنج ایرانی درجه یک ٢٧٠٠٠ تومان، روغن لیتری ١٣٠٠٠تومان، ماکارونی بسته ای ٣٧٠٠ و قس علی هذا ٧٠٠ قلم اجناس و اقلام مرتبط به قیمت شهریور ١۴٠٠ برخواهند گشت!!!
کار جامعه ببین به کجا رسیده که طائب در مسائل اقتصادی جامعه آن هم جراحی اقتصادی نظر می دهد!
یکی این مردک تهرانی رو بگیره که از این حرفا نزنه
بابا از فردا همه اروپاییا و امریکاییا میخوان بیان ایران بعد جای خودمون نیس که خوشی کنیم
البته اونا هم گناه دارن‌. من از خدامه که برم اروپا تا اون زبون بسته ها هم لااقل یه روز تو عمرشون خوش بگذرونن
همچنان توهم بی پایان. ‌این آقا تهرانی و وزیر سپاه چه می‌گویند؟
قبل از جراحی شما هم مردم به اندازه کافی درد داشتند قرار است بعد از 8 ماه چه اتفاقی رخ دهد؟ دلار 15 هزار تومان خواهد شد؟ پراید 20 میلیون تومان؟ حقوق ها به اندازه تورم بیشتر خواهد شد؟ ....... تا زمانی درد فقط برای مردم است جراحی ها و درد مردم ادامه خواهد داشت
این خبر رو به یاد خواهم سپرد .
از خودم متاسفم که این سایت را مطالعه میکنم ای کاش یک سایت واقع گرا مطالعه میکردم .
فرزند کمتر زندگی بهتر
جناب وزیر بهداشت؛ اگر کشورهای صنعتی بدنبال افزایش جمعیت هستند به این دلیل است که تمام زیرساختهای اجتماعی و اقتصادی را برای تولید بیشترآماده کرده اند، ولی کشورهای بی برنامه همچون ایران و بنگلادش و پاکستان جمعیت زیاد تورم و بیکاری و بدبختی بیشتر رو به دنبال خواهد داشت.
اقا تهرانی احتمالا جایی که گرین کارت داره رو میگه از همه جا بهتره

بعـــــــــــــــله که امـــــــریکا بهشت نخبگان و بهشت روی زمین است
یکی به طائب بگه مردم 40 ساله درد تحمل میکنند

نمیخاین یکم شما درد تحمل کنید؟؟
جناب اقا تهرانی حتما برای شما خیلی خوب هست که دم ازخوبی میزنی بیاید پیش من تا ببینید خوب یا نه هنوز شرمنده خانواده نشدید تانشید درک نمیکنید اینشاالله شرایط برای شما هم بوجود بیاد برای درک موضوع فقر
آقای تهرانی خودتان نماینده مجلس هستید صدرصد مشکلات معیشتی مردم درجریان هستید با این تورم بالا با افزایش ده درصدی حقوق واقعا میشه تواین شرایط سخت زندگی کرد مگر اینکه شما نمایندگان مجلس دولت مجاب کنید وضعیت اقتصادی کشور سامان بدهند
آقا طایب این کاری که شماها با ملت میکنید دردش هشت ماه نیست معمولا نه ماه درد داره و ملت موقع زایمان از دنیا خواهند رفت
اگر وضع ما از بقیه دنیا بهتره، پس جراحی و ترک اعتیاد برای چیه؟ من کنه از بیکاری میخواهید عمل زیبایی اقتصادی انجام بدید !!!؟؟؟؟؟
اصلا هم تابلو نیست کفگیرتون خورده ته دیگ ،بس کنید این همه دروغ و فریب رو
"فرمانده کل سپاه: ایران در آینده نزدیک جزو قدرت‌های تراز اول جهان خواهد بود" منظور شما از نظر اقتصادی است بر چه اساس و مستندی می فرمایید.
"آقاتهرانی: وضع ایران نسبت به کل دنیا بهتر است" لطفاً با مطالعه صحبت بفرمایید و قبل از آن هم از نظر اقتصاد و عدالت در کشورهای اسکاندیناوی، شمال اروپا، سوئیس، آلمان و... مطالعه بفرمایید تا به اشتباه صحبت خودتان پی ببرید.
"طائب: ۸ ماه درد ترک اعتیار ارز ۴۲۰۰ تومانی را تحمل کنید، نتیجه‌اش را می‌بینید" این هشت ماه سه متهش که گذشت پنج ماه دیگر هم صبر می کنیم تا شما به اشتباه صحبت هایتان پی ببرید و از مردم عذر خواهی کنید.
"وزیر بهداشت: فرصت زیادی برای افزایش جمعیت در کشور نداریم" جناب وزیر حتماً علم این را دارید که برای افزایش جمعیت باید زیر ساخت های اجتماعی اقتصادی و فرهنگی آماده باشد ولی متاسفانه اینگونه بسترها وجود ندارد.
خیلی جالبه . دولت معتاد بوده ، مردم باید درد ترک اعتیاد رو تحمل کنن ؟ چقدر این روزها جوک های تاریخی صورت واقعی به خود میکیرند . گنه کرد در بلخ اهنگری ، ، ،
43 سال است داریم درد را تحمل میکنیم
دوشواری؟ دوشواری ندایم!!!

نه داداش کی گفته مردم گلایه دارند شرایط هم اصلا سخت نیست
اتفاقا چون جناح راست پشت لاریجانی بود یک میلیون رای بیشتر نیاورد

دیگه مردم به هیچ جناحی اعتقاد ندارند اینقدر که هر دو جناح خرابکاری کردند. اصلا تائید یک جناح خودش دلیل عدم صلاحیت یک کاندید هست توسط مردم

به شخصه اگه بدونم جناحی پشت کسی هست بهش رای نمیدم فقط به آدم مستقل اگر اون هم شایستگیش احراز بشه
اعتیار چیه ؟
آقاي اقاتهراني برا شما كه حقوقهاي بالا مي گيريد خوبه،ولي براي مردم كه پول ندارند يك كيلوگوشت در دوماه بخرندخوب نيست.
بزک نمیر بهار میاد . خربزه با خیار میاد
جناب آقاتهرانی!واقعانمیدانیم چطوری ازشماتشکرکنیم که وضع مااینقدرخوب هست!!!
طائب: ۸ ماه درد ترک اعتیار ارز ۴۲۰۰ تومانی را تحمل کنید، نتیجه‌اش را می‌بینید
عالی بود به ایشان بعد از هشت ماه بایستی دکترای افتخاری داد.
چون‌نتبجه اش احتمالا دلار زیر ۵۰ هزار تومان است
تابناك تو هم بدت نمياد رو اعصاب مخاطب هات باشي؟!!!
آقای آقا تهرانی وضع شما و دوستانتان در کل دنیا بهتر است نه ایران.
فرمانده کل سپاه: ایران در آینده نزدیک جزو قدرت‌های تراز اول جهان خواهد بود.......!!! فایده اقتصادی و رفاهی اش برای مردم چیست؟....خانه دار شدن، خرید خودرو، ازدواج و ..... آرزوی دست نیافتنی شده است!
تمام حرف های مسئولین ارجاع به آینده است و ایشاااله و ماشااالله و این یعنی بی برنامگی محض
تا شماها هستید شادابی به این کشور برنخواهد گشت.
آقاتهرانی: وضع ایران نسبت به کل دنیا بهتر است!...... یقیناً دو تا ایران داریم، ایرانی که ما توش هستیم، ایرانی که مسئولان توش هستند!
این مجموعه خبری سم کامل است.
طائب: ۸ ماه درد ترک اعتیار ارز ۴۲۰۰ تومانی را تحمل کنید، نتیجه‌اش را می‌بینید
به شخصه امیدی ندارم اقتصاد مملکت درست بشه
آ قا طائب اگه تحمل کردیم ولی بدتر شد شما و مجموعه اتان لطفا استعفا بدید یه کاربلدتر بیاد
اتفاقا ما درد رو تحمل کنیم شما نتیجه اش رو خواهید دید.
تا کی شعار تا کی شعار پیشرفت و قدرت باید در زندگی روزمره مردم ایران نمود پیدا کند نه اینکه هر روز بدتر از دیروز به جای اینکه امید به آینده داشته باشیم حسرت گذشته را بخوریم خدایی یکم واقع بین باشید
معاون وزیر اقتصاد: تردیدی وجود ندارد که شرایط سخت است و مردم گلایه دارند......اصلاً اینجوری نیست، مردم راضی هستند و همه چیز خوبه، سیاه نمایی نکنید!!! مردم برای خرید سیسمونی به ترکیه رفته اند..... !!!!
قدرت تراز اول جهان با وضع بهتر از کل دنیا چرا درگیر مشکل نان و فقر و بازنشستگان و معلمان و ... است .؟؟؟
لا اقل با خودتون صادق باشید . از ما که گذشت .
بعد از 40 سال معلومه کجای دنیاییم . گرانی ، فقر ، فساد و ........
جناب آقای طائب ، قبول 8 ماه شما قبول، پس از امروز که اول تیمر ماه است تا ابتدای اسفند ماه باید وضعیت درست شود ، تا آن زمان صبر میکنیم ، ما که 44 سال است صبر کرده ائیم. ولی اگر درست نش چکار کنیم؟ لطفا نظر خود را راجع به این سناریو نیز اعلام بفرمائید.
مسئولين محترم لطفا راهنمايي كنند كه از چه فرمولي استفاده ميكنند كه اين قدر سرحال و سرخوشند. وضع ما از بقيه بهتر است، قدرت اول ميشويم، در همين چند ماه همه چيز درست ميشود و ....!
آقا تهرانی حالت خوبه برادر
واقعا" وضع ایران از همه دنیا بهتر است؟؟؟!!! این حرف یا از روی خودباوری است یا ...؟؟!!
دروغ میدونید یعنی چی ؟ یعنی خلاف واقعیت متوجه شدید؟
همانگونه که اقتصاد اول جهان هستیم ؟
گفته های آقاتهرانی و خبر بعدی (هوتک) رو همزمان بخونید کافیه که تسمه تایم پاره کنید!!!
طائب: ۸ ماه درد ترک اعتیار ارز ۴۲۰۰ تومانی را تحمل کنید، نتیجه‌اش را می‌بینید
قرار بود 4 قلم گرون بشه الان همه چی هزار برابر گرون شده
حق دارن جناب آقاتهرانی، مسلما وضع ایشون از کل دنیا هم بهتره، البته ایشون و دوستانشون!
تفاوت دنیا و زندگی مسئولان با ملت یعنی این؟؟؟!!! ملتی که میلیون ها بار حساب خود را چک می کند تا ببیند یارانه قابل برداشت است یا نه ؟
آقای آقاتهرانی از مسئولین گرین کارت دار هم صحبت بفرمایید لطفاً
پاسخ ها
تیزبین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
کاش کسی این درددل های مردم را دراین صفحه می خواند واحساس ونظرات این ملت را درمورد گفته هایشان درک می کرد.تا آخر خواندم حتی یک نظر موافق ندیدم. پس چه کسی راضی است از این وضعیت؟
آره ما خوبیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
آقا تهراني: الان وضع ایران ما نسبت به کل دنیا بهتر است
قطعا وضع شما از همه دنيا و همه انسانهاي دورانهاي مختلف بهتر است دقيقا صحيح فرموديد.
ايشان درست گفته چون منظورش از ما خود و اطرافيانش است
سلام.معمولا اگر جراحی جواب بدهد بعد زمان اندکی آثار بهبودی کم کم ظاهر میشود و در غیر اینصورت وضعیت بیمار رفته رفته بدتر میشود.الان که از جراحی اقتصادی یک ماه ونیم گذشته است و اگر نگوییم وضعیت بدتر شده است،حداقل به نظر میرسد که آثار بهتر شدنش هنوز ملموس نیست ،با اینحال اگر وعده تحمل هشت ماه دیگر را به شکست جراحی تعبیر وبه وعده" بزک نمیر بهار میاد "تعبیر نکنیم و جدی بگیریم،با علم به اینکه در حال حاضر هم جامعه تحت فشار شدید اقتصادی هست و کارگران و کارمندانی هستند که ماهها ست حقوقشان عمدتا بخاطر بدحسابی دولت عقب افتاده است،تحمل هشت ماه دیگر به معنی عبور از آستانه تحمل اقشاری از جامعه خواهد بود و آنوقت هست که جراح بجای انداختن تقصیر به گردن دستیاران و تعویض آنها بعد از 8 ماه اگر بهتر نشدن اوضاع بطور ملموسی قابل درک نباشد باید خودش میدان را ترک بکند.کسانی که میگویند وضعیت ایران از کل دنیا بهتر است خودشان را به خواب زده اند تا صدای باران سیل آسا را نشوندولی اگر سیل به پشت دیوار خانه شان برسد دیگر به خواب زدن خودشان دردی را دوا نمیکند.قبل از اینکه به مراحل برسیم بهتر است دولت واقعیتهای میدانی را تحلیل کند و عملکردش را بر اساس آمار واقعی و واقعگرایانه و عملگرایانه و به دور از شعار اصلاح بکند.
برای آقا تهرانی و امثال ایشان وضعیت فراتر از بهشت برین است اما برای ملت 180 درجه در نقطه مقابل قرار دارد.
جناب آقا تهرانی عزیز خونه خودتون و نزدیکانان را فقط دیدی تا بحال تو صف روغن رفتی تو صف مرغ رفتی تو صف گوشت یخی رفتی عزیزم شما لباس پیامبر تنت کردی حرف درست بزن حق بگو
جناب طائب
اگر بعد از هشت ماه تحمل ( مانند چهل سال تحمل) وضع بدتر شد چی ؟
لابد یک ترفند دیگه می زنید!
تهرانی
سیر غم گشنه نیست
سوار غم پیاده
ادم های بی درد چی درکی از جامعه می تونه داشته باشه
حرف زدن که مایع نداره
آقای آقا تهرانی به نظرم ایران رو با اونجایی که گیرین کارتش رو داری قاطی کردی
به هر حال دو تابعیتی بودن و هزار درد سر ;-)
8 ماه که خوبی ما چهل و سه چهار ساله داریم درد تحمل می کنیم مربوط به ارز 4200 هم نیست خیلی کلی تر از این حرف هاست
صد در صد وضع ایران از تمام دنیا بهتر است ، البته برای مسئولین
آقایاستاندارتهران درست می فرمایند!!!احتمالا70 درصدسرمایه کشوردرتهران جمع شده،امانگفتن چجوری جمع شده ونقش بی تدبیری وسیاستگذاریهای غلط و..... که باعث شده بیشترکارخانجات وشرکتها و.... کشورحتی اگردجای دیگری واحداصلی آنهامستقرباشد،درتهران هم دفترودستک و... داشته وباعث معضلات زیست محیطی وترافیک وآلودگی و..... شده اند!!!!ایجادجاذبه های کذایی وبی تدبیری درتوزیع متوازن فرصتهادرکل کشورشبب مهاجرت اکثرافرادبه تهران ونابودی بسیاری ازمشاغل بومی وکشاورزی و.... شده!!وبالاترازاین سب ایجادقشری افرادمرفه متکبرخودمحوروازخودراضی شده که کل کشوررادرتهران خلاصه کرده وخودرانمادکل ایران دانسته ودربزنگاههای مهم اجتماعی وسیاسی،هزینه سنگینی برای کشورایجادکرده اند!!!..وطی سالهای گذشته بخش مهمی ازمنابع مالی کشورصرف حل مشکلات ومعضلات شهرتهران شده درحالیکه وضعیت زیرساختهای مشابه درسایربخشهای کشوربسیاربد ویااصلاوجودندارد!!!
یسه دیگه خسته نشدین؟
همین خبرهای امروز این صفحه کافیه به میزان فلاکت ایران پی ببریم
ادبیات آقای طائب رو ملاحظه بفرمائید، 8 ماه درد رو تحمل کنید. نه اینکه تحمل کنیم. تحمل کنید. اشاره به مردم دارد. یعنی مردم تحمل کنند. نه خودشون. آقای طائب و امثالهم، درد بزرگتر جامعه ما از زمانی شروع شد که حکام خودشون رو تافته جدا بافته ای از مردم دانستند. رسول الله (ص) بسیار بزرگتر و بلندمرتبه تر از همه شماها بود و هیچگاه خود را از مردم جدا ندید.
فرمانده کل سپاه: ایران در آینده نزدیک، جزو قدرت‌های تراز اول جهان خواهد بود

42 ساله هی وعده پیروزی و موفقیت در آینده رو میدید. فعلا بذارید موفقیتهای 1404 و کشور اول منطقه بودن از گلومون بره پایین بعد بریم سراغ قدرت جهانی شده در آینده نزدیک
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
یه چند تا فیلم از جنگ جهانی دوم نشونش بدید تا باور کنه امکانات ۸۰ سال قبل اونارو همین حالا نداریم
ببخشید، این آقا تهرانی کجا زندگی می فرمایند؟!!!!!!!!! فکر کنم در یکی از کاخهای شمالی ترین بخش تهران عزیز.
آقا من دوست دارم برم قرارگاه عمار کار کنم. به نظر جای خوبی میاد!
پاسخ ها
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
بله که جای خوبیه حقوق که میدن اضافه کارم که داره کارت هدیم که میده توی اعیاد هم میدن چاشت صبحونه ناهارم میدن فقط برای افراد خاص منو شما رو راه نمیدن
معلوم شد درد یامین پور در برنامه جهان آرا چی بود.در دولت قبل چیزی بهش نمی رسید
هشت ماه تحمل کنیم!!؟؟!!!
درسته دیگه بعد از هشت ماه هم که دیگه همه چیز فراموش میشه و گرانیها عادی
نتیجه گران شدن بنزین در هشت ماه آینده است اقای طایب
برادر! شما که گرین کارت داری چرا از این حرف ها می زنی؟ خدا رو شکر امریکا رو هم که دیدی و ندیده نیستی.
ای کاش مسئولین محترم به جای تعریف از خود و دوستانشان که دقیق نمک به زخم پاشیدن است کمی به فکر معیشت مردم بودند و به جای سواره به مچلس و محل کار خود رفتن با لباس ناشناس و مبدل در میان مردم رفت و آمد می کردند تا کمی با مشکلات مردم آشنا شوند!
بله الان خوشی زده زیر دل ملت!!!
سعی کنید کمی از فقر و بدبختی و بیچارگی و رکود و ... وارد کشور نمائید تا ملت کمی از خوشی خود کم نمایند!
البته وضع مردم عادی نگران کننده است. ولی بعضی هم در ایران فوق عالی است. حتی در خواب هم نمی دیدند.
۸ ماه.
همیشه وعده آینده را میدین.
مثل ایران ۱۴۰۰. مثل ایران ۱۴۰۴.
مثل بیمه تامین اجتماعی که ۳۴ سال ۷ برابر حداقل پرداخت کردم به امید آینده و حالا که آینده شد، قانون رو زیرپا گذاشتین و سرمون رو بریدین.
از دادن وعده های دروغ خسته نمیشین.
۸ ماه دیگه بعد از اینکه اختلاسهاتون رو کردین، دوباره یک بهانه دیگه میارین و یک وعده دروغ دیگه میدین.
دروغ کلید همه بدیهاست.
معصوم میفرماید کسی که عهد ندارد، دین ندارد.
ما از وقتی یادمون میاد یه روزی در آینده نزدیک کشور قوی میشیم و عزت و احترام مردممون حفظ میشه ولی تا حالا که همش برعکس بوده.
تو رو قرآن با این حرفا نمک رو زخم ما مردم بیچاره نپاشین
آقا چیزی نگین لطفا
انشاالله همین که شما میگین میشه
فقط هیسسسس
یک صفحه کامل وعده وعید خالی بندی و توهم و دیگر هیچ
هقا تهرانی

تو را خدا میدانی چه میگویی
حتما همینطوره که آقا تهرانی گفته اما از آخر
وضع آقای آقاتهرانی و دوستان متصل بله، ولی وضع مردم بعید میدونم بهتر از بقیه دنیا باشه
یا اینها از مریخ امده اند یا ما این چه تصوراتی هست که بعضی از اقایون دارند که بهترینم در جهان!!
تیترها رو ببینید متوجه میشوید چرا الان وضعمون به این جا کشیده شده است . امید به اصلاح وضع موجود و بهتر شدنش تقریبا صفر است ‌.
کاش میتوانستیم مهاجرت کنیم :((
بله وضع ما کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری با افزایش ناچیز حقوق 10 درصدی و همچنین حذف از یارانه خیلی بهتر است؟؟؟ خدایش این افراد در مریخ زندگی می کنند و اصلا در ایران نیستند ؟
این اقایاان که در میان مردم عادی نمی ایند که بازخورد خرفهایشان را بشنونن. کاش تابناک یک بار از اظهار نظرهای مردم در مورد سخنان این اقایان یک کپی می گرفت و برایشان می فرست تا متوجه شوند نظر مردم چیست. بعید می دانم که اینها خبرهای سخنانشان را بخوانند. من 30 سال خبرنگار بودم و بخوبی می دانم که امثال این اقایان دچار توهم و خودبزرگ بینی هستند و گمان می کنند هر چه می گویند را مردم می پذیرند و از همه بدتر اینکه تصور می کنند همه جهانیان منتظر اظهارات این اقایان هستند.
ادارات دولتی از مردم کلاهبرداری می کنند. مراجعه کننده را فریب می دهند (دقیقا مرتکب جرم می شوند). خرابی اوضاع از حد تصور بیرون است. جامعه از هم پاشیده است در کاخ هایشان نشسته اند گزارشات را می خوانند گمان می کنند همه چیز مرتب است.
مثل اینکه آقای تهرانی تازه از اروپا تشریف اوردند.
آقاتهرانی: وضع ایران نسبت به کل دنیا بهتر است.
بله از نظر شاخص فلاکت درست میگی...................................
سر تیتر خبر ها را گذاشتین برای مردم لطفا پاسخها را برای مسئولینی که سخنانشان منتشر شده بفرستید تا جوابشان راگرفته باشند
در 8 ماه آتی چکار می خواهید بکنید که در 520 ماه گذشته نتوانستید؟
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
در آینده نزدیک، قراره بمب اتم آزمایش کنیم؟
اگه صرفا تهدید طرف مقابل است می باست می دادین یکی که مستعان-110 دست نگرفته باشن اعلام کنه اینکه اثری نداره
من از تابناک یک گله شدید دارم
چرا حرف های امثال آقای تهرانی را منتشر می کنید تا نمک در زخم خوانندگان بپاشید و اعصاب آنها را خرد کنید
هشت ماه بعد...
ارز 30000 تومانی ماده مخدری است که مردم را بدعادت کرده است و باید جراحی اقتصادی کنیم.
امیدوارم بعد از این 8 ماه ما شمارو نبینیم فقط آدم های لایق سر کار باشن به امید اون روز
علی مطهری می گفت 3-2 ماه دیگه بعد از یک سال طائب می گه 8 ماه دیگه . همینطوری ادامه بدید تا هزار سال دیگه هم مردم سرکارند ....
آقاتهرانی: وضع ایران نسبت به کل دنیا بهتر است
باور کنید اینجوری عمدا میگن مردم را حرص بدهند دارند به بدبختی مردم میخندند
بعضی مسئولین فکر میکنند واقعیات رو نگن وحقایق روکتمان و وارونه به مردم نشان بدهند ،این مطالب مورد پذیرش مردم قرارمیگیره ومردم تصدیق میکنند.این گفتمان های غیرواقعی وشعارگونه نتیجه عکس خواهد داد و مردم رابیشترعصبانی میکند.مردم واقعیت ها ونقدها ی منصفانه رابیشترقبول میکنن تااینکه هرکس بگوید ماست من شیرین است
همین حرفهای صدمن یه غاز است که استخوان در گلوی مردم شده است . بهترین کشور دنیا , قدرتمندترین کشورجهان ارزانترین جای عالم هستی!!!! برای چه کسانی؟ برای 96 درصد مردم یا 4درصد مسئولین و خواص ؟ برای چه کسی این پارامترها رو برشمرده اید. ما که در اطرافمان کسی را ندیده ایم این موارد را احساس کرده باشند حتما این آقایان به خودشان واطرافیانشان اشاره می کنند. لطفا اگر کاری از دستتان برای این ملت برنمی آید دستکم نمک به زخمشان نپاشید.
(سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه آرزوی ما آن است که در پیشگاه این ملت قربانی شویم تا ملت بماند، بدرخشد، مفتخر باشد و آرمان‌هایش را دنبال کند)

در 4 دهه درست برعكس اتفاق افتاده است. ملت قرباني شدند و... .
از نوشتار من ناراحت نشويد. چون حقايق چنين است و عملكردها ثابت مي كند.
خداوندا به مسئولین ما دانش، بینش و درایتی عطا کن تا قبل از هر اظهار نظری خوب فکر کنند و سنجیده سخن بگویند و اظهاراتشان نمکی برزخم مردم نباشد.
تا وقتی پرفسورها آقا تهرانی و طائب برای مردم تصمیم می گیرند ما اصلا ابر قدرت جهان هستیم
روش نشد بگه ۹ ماه حاملگی را تحمل کنید . تازه بعد آن درد زایمان خواهیم داشت !!! خدایا خودت به داد ملت برس .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
تازه بعدش هم بچه مرده بدنیا میاد
سهم مردم همیشه درد بوده و هست
اقای وزیر اقتصاد تورم 200درصدی ایجاد کردین با حذف ارز4200تومنی ولی 10 درصد اضافه کردی ایا حساب کتاب بلدی یا نه شما یه جلسه بزار وخرج ومخارج را برای مردم توضیح بده
جناب طائب خجالت کشیده بگه مردم 9 ماه درد بکشند راحت می شوند و همینطوری گفته 8 ماه!!
منظور جناب طائب 8 سال بوده. 8 سال ریاست اقای رییسی
صحبت تحمل ترک اعتیاد ارز 4200 تومان یک طنز است چند ماه دیگه با همین روند بی ارزش شدن پول ملی هر رقم که بجای ارز 4200 تومان تعریف شده باشه یارانه ای خواهد بود الان مثلا بنزین آزاد بگیم 20 هزار تومان به فرض غلط بیاییم نرخ بنزین را بکنیم 20 هزار مثلا بگیم یارانه برا بنزین پرداخت نکنیم طولی نمیکشه همین 20 هزار تومان برای بنزین نرخ یارانه ای خواهد بود چون با بی ارزش شدن پول ملی قیمت آزاد بنزین میشه چهل هزار . فغلا دولت دست کرده جیب مردم کسری بودجه اش را تامین کنه
از مسؤولین می خواهم روزی 15 دقیقه کتاب بخوانند
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
قبل اش باید خواندن و نوشتن یاد بگیرند
صنعت ، کشاورزی و خدمات ، دهها سال است با رانت زندگی کرده و بدون رانت دوام نمی‌آورد مگر با مدیریت های قوی
هر چقدر وعده های انتخاباتی رئیسی مثل تورم تک رقمی راست بود، وعده سر خرمن طائب در مورد نتایج مثبت 8 ماه دیگر حذف ارز 4200 تومنی ، بعد از 8 ماه دیگر تحمل مصبیت هم راسته
ما که نتونستیم با این حقوق دنیا را ببینیم آقا تهرانی اگه بعنوان یه آخوند تونسته دنیا را ببینه اول باید بگه کار و درآمدش تو این 43 سال چی بوده بعد نتایج تحلیلش را با عدد و رقم به اطلاع عموم برسونه وگرنه حرف کاری نداره
جواب ما ملت به آقای طائب : والله ما ملت اصلا ارز 4200 مصرف نمی کردیم که بهش معتاد شده باشیم . مگه یادتون رفت که مجلس و دولت برای این ارز 4200 تومانی را برداشتند که به دست ملت نمی رسید بلکه به جیب رانت خواران واریز می شد برای همین اگر قرار بر ترک اعتیاد باشه اونا باید به کمپ های پاکسازی و باز پروری برده بشن . شما اشتباهی ما را به کمپ آورده اید . والله بخدا !
جناب اقا تهرانی سالها قبل کارشناسان جمعیت ایرانرا با توجه به شرایط تا حد اکثر پنجاه ملیون انهم درصورتیکه صنعتی بشود وگندمکاری را تنها در جلکه خوزستان با کارون پر اب توصیه میکردند اکنون مردم نه اب دارند نه نان شما فکر نمیکنید دچار توهم شده باشید کسانیکه بدون داشتن تخصص دنبال افزایش جمعیت بدون پشتوانه که نداریم هستند یا دراشتباه هستند یا گوشت دم توپ میخواهند
اگر از همه جا بهتره پس چرا رفتی گرین کارت آمریکا رو گرفتی؟؟؟؟
پس چرا فرزندانتون حاضر نیستن در این ام القرای اسلامی که درست کردید زندگی کنند و با پول به سرقت رفته از مردم ایران همگی ساکن دیار کفر هستند؟؟؟؟
بُزک نمیر بهار میاد! کمبوزه با خیار میاد !!!
انشالله پس از چند ماه ترک به سمت متادون نرویم
چی بگم که حرفی برای گفتن نگذاشتند!!‌ چرا مردم رو به حال بدبختی خودشون نمی گذارند
امثال اقای اقا تهرانی زیادند که فقط برای اینکه به مذاق بعضی خوش بیاید از این اضافات میفرمایند واگرنه که خودشان هم میدانند اوضاع یکصدو هشتاد درجه فرق میکند.
فقط یک کلام
در دولت قبل خط فقر 11 میلیون تومان بود
الان حد اقل 20 میلیون تومانه
فکر نکنم بیش از 10 درصد حقوق بگیران 20 میلیون به بالا دریافت کنند.
باسلام
لطفا اعلام کنید این هشت ماه که گفتین درد ترک اعتیاد ارز4200هست از کی حساب میشه ویا شروع شده یاهنوز شروع نشده. اگه شروع نشده پس این یکسال دولت رئبسی که قیمتها ده برابرشده چه مرحله ای از ترک اعتیاد است؟ اگر ازاین به بعد هشت ماه را حساب کنیم که دیگه کسی زنده نمیمونه. خواهشا دقیق بگین
همه که معتاد نیستند از معتادی و ترک اعتیاد حرف می زنی جناب طائب
آقای تهرانی برای شما، امثال شما و خانواده شما اوضاع بهتر از همه جای دنیاست
به جای این حرفها به رییسی و تیم اقتصادی تذکر می‌دادی که اول کپن می‌دادی بعد جراحی رو انجام می‌دادی والله دکتر هم میخواد جراحی انجام بده اول به قرصی میده مقدمات انجام میده با وعده کپن که مردم آروم نمیشن و هر کسی روی جنسش کشیده . به مردم نگفتن که ماهی 6.5میلیون از حسابتون برداشت میشه چه استفاده کنین چه نکنین پول دارو بدین چه ندین . داریم قورباغه آرام پز میشیم اما الان یکهو سوختیم همون 10 قلم رو کپنش رو می‌دادیم تا هر کسی به بهانه‌ی 10 قلم رو اجناس نکشه کارگر که تو این نداری حقشه با حقوق کمش. ترک اعتیادم واسه اونایی که از این ارز 4200 شکمشون و خزانشون پر شد
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار