بازدید 6384

وزش باد شدید در تهران

کد خبر: ۱۱۲۵۵۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱ 20 June 2022

اداره کل هواشناسی استان تهران از وزش باد و گاهی وزش باد شدید، در پاره‌ای نقاط همراه با خیزش موقت گرد و خاک و در نیمه شرقی و ارتفاعات استان افزایش ابر و وقوع رگبار و رعد و برق خبر داد.

به گزارش ایسنا، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا کمی ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید به‌ویژه روزهای دوشنبه و سه شنبه در ساعات بعداز ظهر و شب، در پاره‌ای نقاط با خیزش موقت گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

از عصر امروز و طی روز سه‌شنبه (۳۰ و ۳۱ خردادماه) با توجه به شرایط ناپایداری نسبی جو در نیمه شرقی و ارتفاعات استان افزایش ابر و وقوع رگبار و رعد و برق با احتمال تگرگ در مناطق مستعد مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۴۱ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۳۱ خردادماه) قسمتی ابری و وزش باد، گاهی وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه ( اول تیرماه) صاف و وزش باد، در بعد از ظهر قسمتی ابری و وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان