بازدید 5592

آخرین فرصت ثبت نام دوره مديريت پروژه دانشگاه تهران در تیرماه

آخرین فرصت ثبت نام بیستمین دوره عالی مدیریت پروژه PMP دانشگاه تهران تا اواسط تیرماه تعیین شده است و علاقه مندان فرصت دارند تا از شرایط ویژه این دوره استفاده نمایند.
کد خبر: ۱۱۲۵۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ 19 June 2022

آخرین فرصت ثبت نام دوره مديريت پروژه دانشگاه تهران در تیرماه

دوره مدیریت پروژه دانشگاه تهران یکی از جامع ترین و پرطرفدارترین دوره‌های آموزشی حال حاضر در حوزه مدیریت پروژه می‌باشد که علاقمندان به این مبحث کاربردی امکان آن را خواهند داشت تا دریک مدت محدود بر اساس تعرفه سال گذشته ثبت نام خود را انجام دهند و از اين فرصت ويژه استفاده نمايند.

امروزه مبحث مدیریت پروژه یکی از پرطرفدارترین موضوعات حال حاضر دنیا و نیز یکی از نیازهای اساسی برای توسعه و پیشرفت هر کسب و کاری می‌باشد و دانستن دانش مدیریت پروژه، ابزارها و نرم افزارهای این حوزه، مباحث حقوقی مرتبط و نیز تکنیک های لازم برای مدیریت بهینه یک پروژه به عنوان یک ضرورت برای متخصصان فعال در مشاغل پروژه محور محسوب می‌شود.

بر اساس اطلاعیه مرکز آموز‌ش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی دانشگاه تهران به عنوان یکی از پیشروترین مراکز علمی کشور، دوره عالی مدیریت پروژه با رویکرد ارائه یک دوره کاربردی و ایجاد قابلیت مدیریت بهره‌ور یک پروژه، به مدت حدودا 230 ساعت بصورت آنلاين در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. اين دوره به عنوان جامع‌ترين دوره مديريت پروژه كشور به پرورش مديران حرفه‌اي حوزه مديريت پروژه خواهد پرداخت.

مقرر است در پایان این دوره، دانش‌پژوهان به عنوان عضوی از جامعه متخصصین مرکز آموزش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی شناخته شده و با دریافت گواهینامه معتبر دو زبانه فارسی و انگلیسی از دانشگاه تهران به عنوان اولین دانشگاه ایران و یکی از شناخته شده‌ترین دانشگاه‌های دنیا، بتوانند قابلیت علمی و اجرایی کسب شده در حوزه مدیریت پروژه را اثبات نمایند.

اهم مطالبي كه در اين دوره مورد بحث و بررسي قرار خواهند گرفت عبارتند از:

  • پیکره دانش مدیریت پروژه بر اساس استاندارد PMBOK
  • کنترل پروژه با نرم افزار ماکروسافت پراجکت و پريماورا
  • نحوه ایجاد دفتر مدیریت پروژه در سازمان‌ها
  • استاندارد پرينس 2 و مدل هاي بلوغ پروژه
  • مديريت استراتژيك پروژه و ارتباط آن با اهداف سازمان
  • مباحث قراردادي پروژه‌ها و مديريت ادعا و تاخيرات در پروژه
  • مديريت پروژه‌هاي چابك و تحليل كسب و كار

جهت مشاهده سرفصل‌ها و اطلاعات هزینهای دوره روی عنوان دوره عالي مديريت پروژه کلیک نمایید.

همچنين علاقه مندان مي‌توانند درصورت تمايل براي حضور در آزمون بين المللي PMP از طريق دوره آمادگي آزمون PMP مهارت‌هاي لازم را جهت دريافت اين گواهينامه بين المللي بدست آورند. جهت کسب اطلاعات در حوزه آمادگی آزمون PMP می‌توان بر روی لینک مقابل کلیک نمود. ( اطلاعات دوره آمادگی آزمون PMP)

مخاطبان و شرایط پذیرش دوره عالی مدیریت پروژه

مبحث مدیریت پروژه یک حوزه بین رشته‌ای می‌باشد که شاید ارتباط مستقیمی به رشته تحصیلی افراد نداشته باشد اما به دلیل وسعت و نوع مطالب این دوره به افرادی پیشنهاد می‌شود که تمایل دارند به صورت کاملا حرفه‌ای در حوزه مدیریت پروژه فعالیت اجرایی داشته باشند.

شرایط ورود به دوره مدیریت پروژه:

  • داشتن حداقل کارشناسی (عدم محدوديت نوع رشته) يا در غیر این صورت
  • داشتن 5 سال سابقه کار اجرایی در محیط های پروژه محور برای مدارک پایین تر

نحوه پذیرش و ثبت‌نام

پذیرش در دوره مدیریت پروژه دانشکده فنی دانشگاه تهران به صورت بررسی سوابق و مدارک خواهد بود و متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 61115124 یا 88225402 يا 88652153 (با پیش‌شماره 021) مرکز آموزش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی دانشگاه تهران تماس حاصل نمایند و نيز افرادي كه خارج از ايران هستند مي‌توانند از طريق نرم افزار واتساپ با شماره 00989303709097 پيام‌ها و سوالات خود را مطرح نمايند تا از مشاوره علمی لازم جهت حضور در این دوره‌ها بهره‌مند گردند.

جهت پیش ثبت نام مستقیم دوره نیز می‌توان روی عبارت ثبت نام دوره جامع مدیریت پروژه کلیک نمود.

همچنین دسترسی به اطلاعات لازم در وبسایت رسمی مرکز در دانشگاه به آدرس https://catp.ut.ac.ir/fa فرآهم خواهد بود.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی