بازدید 6662

فروشگاه اینترنتی محصولات اورجینال کجاست؟

کد خبر: ۱۱۲۵۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷ 18 June 2022

 برای خرید هر کالایی معمولا این سوال برایمان پیش می آید که آیا این جنس اورجینال است؟ و چگونه از اورجینال بودن آن مطمئن شوم؟ با وجود راه حل های زیادی که برای شناسایی اورجینال و اصلی بودن محصولات وجود دارد، بازهم احتمال اینکه محصولات فیک نصیب ما شود بسیار زیاد است. بنابراین شناخت فروشگاه و مرکزی که از آنجا خرید می کنید، از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه این دغدغه را از بین خواهیم برد.

چند ترفند برای تشخیص اصلی بودن محصولات خریداری شده

ترفند اول؛ هر برند معتبری در جهان قطعا یک وبسایت حرفه ای دارند که تمام مشخصات شرکت و یا کارخانه خود را در آن ثبت کرده اند و همچنین یک شناسنامه از بیزینس و فعالیت های خود در اختیار تمام افراد دنیا قرار می دهند. قبل از خرید می توانید به وب سایت برند مورد نظر خود مراجعه و دست به مقایسه مشخصات آن کالا بزنید.

ترفند دوم؛ همچنین هر محصول از یک برند معتبر دارای کد مشخصی است که به آرت نامبر هم نیز معروف است. هر جای دنیا که باشید با وارد کردن آرت نامبر آن محصول در گوگل، از اصل یا فیک بودن محصول مطلع خواهید شد. فروشگاه های اینترنتی معمولا نماینده آن برند هستند و موظف هستند دقیقا همان کالای کارخانه موردنظر را و نه کالاهای مشابه و یا فیک را به فروش برسانند.

ترفند سوم؛ اغلب برندها لیستی از نمایندگی های خود را سراسر جهان در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار میدهند تا افراد با امنیت خاطر دست به خرید بزنند. بنابراین با مراجعه به وبسایت و سایر شبکه های اجتماعی کالاهای اورجینال، می توانید فروشگاه موردنظرتان را پیدا کنید.

فروشگاه اینترنتی محصولات اورجینال کجاست؟

چرا باید محصول اورجینال بخریم؟

اغلب مردم برای هر چه راحت تر کردن زندگی دست به خرید یک کالای جدید می زنند اما برای اینکه در هزینه های خود صرفه جویی کنند به دنبال کالای با کیفیتی هستند که عمر طولانی تری داشته و یا  بعد از مدت زمانی کوتاه نیاز به تعمیر و یا تعویض نداشته باشد. اما تفکر دیگری در مقابل این جریان وجود دارد که مردم به دلیل قیمت پایین برخی کالاها، راغب به خرید آن ها می شوند اما می بینیم که به زودی هزینه دیگری را برای خرید همان کالا پرداخت می کنند چرا که به دلیل تقلبی بودن و کیفیت پایین دیگر قابل استفاده نمی باشد.
 

یکی از مزایای کالای اورجینال این است که خدماتی برای مصرف کنندگان خود تعریف می کند و این جریان باعث می شود خریدار با اطمینان به متریال به کار رفته در کالای مورد نظر اقدام به خرید کند و چنانچه آسیبی به محصول وارد شود از خدمات شرکت سازنده استفاده کند. به همین خاطر مشتریان از طول عمر و کیفیت محصول آگاه هستند.

بهترین نمایندگی های فروش محصولات اورجینال

فروشگاه های اینترنتی زیادی در سراسر ایران وجود دارند که مدعی فروش کالاهای اورجینال هستند اما با در نظر گرفتن نکاتی که در این مقاله بیان کردیم به راحتی می توانید کالای اورجینال را از فیک تشخیص دهید. بنابراین توجه داشته باشید قبل از خرید حتما از معتبر بودن فروشگاه اطمینان حاصل کنید. البته برخی از برند های معتبر و قدیمی مانند دیجی کالا، ایمالز، ترب و ... نیز در توزیع کالاهای اورجینال موفق بوده اند. اما به دلیل تامین بیشتر محصولات آنها از تامین کنندگان خارجی، متاسفانه رتبه کیفیت برخی محصولات کاهش پیدا کرده است.

فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا یکی از بهترین فروشگاه های محصولات اورجینال است که تمامی کالاهای آن از کشورهای اروپایی همچون آلمان، سوئد و ترکیه به صورت مستقیم وارد می شود. عمده فعالیت این فروشگاه در حوزه کالای خواب، اکسسوری آشپزخانه، لوازم حمام و سرویس بهداشتی است که از برندهایی همچون دانلو پیلو آلمان، ایکیا سوئد، کلین ولکه آلمان، پاشاباغچه ترکیه، مادام کوکو و ده ها برند مشهور در جهان تمرکز دارد.

این فروشگاه اورجینال بودن صد در صد کالاهایش را تضمین می کند و همچنین پنج سال ضمانت تعویض برای کالاهای خواب از قبیل تشک، بالش، لحاف، روتختی و ... در نظر گرفته اند.

ویژگی های یک محصول اصلی چیست؟

همیشه این سوال برای خریدارانی ک به دنبال کیفیت هستند پیش می آید که چگونه تفاوت جنس اورجینال از فیک را متوجه شویم؟ با توجه به اینکه تعداد کالاهای کپی و غیر اصل که کاملا مشابه اورجینال در سراسر جهان تولید می شود رو به افزایش است. بنابراین تشخیص هم به مراتب سخت تر شده،اما کالاهای اورجینال ویژگی هایی دارند که به شما در انتخاب کمک خواهند کرد.

  • اولین نکته ای که باید به آن توجه داشت این‌ست که معمولا قیمت کالای فیک بین سی تا پنجاه درصد کمتر از قیمت محصول اورجینال است و این باعث وسوسه فرد به خرید می شود.
  • دومین راه تشخیص شماره سریال محصول است. هر محصول اورجینال دارای یک کد یا آرت نامبر می باشد که از طریق این کد می توانید تمام ویژگی ها و متریال به کار رفته در محصول را مشاهده کنید. توجه داشته باشید چنانچه این کد محو شده بود و یا به صورت ناقص بر روی محصول درج شده بود از خریدن آن امتناع کنید تا فروشنده محصولی با کد شناسه به شما تحویل دهد.
  • شرکت های تولید کننده و یا صاحبان برند معمولا برای مصرف کنندگان خود گارانتی و یا ضمانتی را در نظر می گیرند که می تواند خدمات پس از فروش، مشاوره، حمل و نقل و ده ها مورد دیگر باشد که فرد بتواند با آسودگی خاطر خرید کند.

با توجه به نکات گفته شده اگر باز هم در فیک یا اصل بودن کالا تردید داشتید حتما با سازندگان آن محصول در ارتباط باشید تا از مشاوره آن ها بهره مند شوید . فراموش نکنید هر برند معتبر راه های تماس فراوانی برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر