بازدید 4631

دعوای جدید تراکتور با پرسپولیس برسر یک مربی خارجی گلرها!

کد خبر: ۱۱۲۵۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴ 18 June 2022

دو باشگاه پرسپولیس و تراکتور در تازه ترین سوژه اختلاف، بر سر یک مربی دروازه‌بان های خارجی ، با یکدیگر سرشاخ شده اند!

به گزارش تابناک ورزشی؛ نایب رئیس باشگاه تراکتور درباره اینکه ظاهراً آلین دینکا، مربی دروازه بان های تراکتور با پرسپولیس تمام کرده است، پاسخ داد: آلین سال گذشته با ما قرارداد سه ساله بسته و دو سال دیگر با تراکتور قرارداد دارد. او ایرانی نیست و قراردادش مطابق قوانین فیفا است. امروز محمد محمدی صحبت کرده که نمی دانم روی چه حسابی چنین مصاحبه کرده است. مقداری نگران شدم زیرا این مصاحبه خطرناک است. محمدی گفته منتظریم آلین فسخ کند و سپس قرارداد ببندیم اما باشگاه پرسپولیس باید تبعات موضوع را بپذیرد. اگر فسخ آلین با تراکتور غیر موجه باشد، اطمینان داشته باشید پرسپولیس به عنوان باشگاهی تلقی می شود که مربی یا بازیکن را اغوا کرده است و فیفا چنین موضوعی را نمی‌پذیرد.

وی ادامه داد: فیفا بلافاصله آن باشگاه را به عنوان اغوا کننده می‌شناسد مگر اینکه خلافش ثابت شود. آن موقع پرسپولیس باید ثابت کند که آلین را اغوا نکردیم‌. اگر چنین موضوعی اثبات نشود، دو پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس صد در صد بسته می شود. اینکه پرسپولیس در فیفا بتواند ثابت کند آلین را اغوا نکرده کار سختی است. اگر دوستان ماده ۴ انستیتو قوانین نقل و انتقالاتی فیفا را بخوانند، دیگر چنین مصاحبه خطرناکی نمی کنند. خواهش می کنم دوستان مان در باشگاه پرسپولیس مقداری با دقت و با حساسیت بیشتری با این قضیه برخورد کنند.

نایب رییس هیات مدیره تراکتور در گفت و گو با برنامه شبهای فوتبالی تصریح کرد: آیا یک مربی دروازه بان ها به حدی ارزش دارد که یک باشگاه چنین ریسکی کند. فدراسیون فوتبال ایران نیست که با من بمیرم و تو بمیری قضیه حل شود زیرا با فیفا سر و کار داریم. محمدی انسان بسیار شریفی است و برایش احترام قائل هستم اما خواهش می کنم با حساسیت و دقت بیشتری عمل کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر