بازدید 29775
با تحولات منطقه و جهان

اظهارات سخیف و ضد ایرانی پمپئو در گفت‌وگو با العربیه عربستان/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان ترکیه در موصل/ هشدار ترامپ درباره وقوع جنگ جهانی سوم/ دستگیری یکی از خطرناک‌ترین تروریست‌های داعش در عراق

اظهارات سخیف و ضد ایرانی پمپئو در گفت‌وگو با العربیه عربستان، حمله موشکی به پایگاه نظامیان ترکیه در موصل، هشدار ترامپ درباره وقوع جنگ جهانی سوم، دستگیری یکی از خطرناک‌ترین تروریست‌های داعش در عراق و سقوط بالن جاسوسی اسرائیل در غزه، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه و جهان در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۱۲۵۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳ 18 June 2022

اظهارات سخبف و ضد ایرانی پمپئو در گفتگو با العربیه عربستان/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان ترکیه در موصل/ هشدار ترامپ درباره وقوع جنگ جهانی سوم/ دستگیری یکی از خطرناک‌ترین تروریست‌های داعش در عراق

بین الملل تابناک: اظهارات سخیف و ضد ایرانی پمپئو در گفت‌وگو با العربیه عربستان، حمله موشکی به پایگاه نظامیان ترکیه در موصل، هشدار ترامپ درباره وقوع جنگ جهانی سوم، دستگیری یکی از خطرناک‌ترین تروریست‌های داعش در عراق و سقوط بالن جاسوسی اسرائیل در غزه، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه و جهان در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

اظهارات سخیف و ضد ایرانی پمپئو در گفت‌وگو با العربیه عربستان

«مایک پامپئو» وزیر خارجه سابق آمریکا مدعی شد که نظام ایران متشکل از «شیطان‌های مذهب سالاری» است که هدف آنها نابودی آمریکا و اسرائیل است.

وی که با شبکه خبری العربیه سعودی صحبت می‌کرد، از رویکرد دولت «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در زمینه تعامل با کشورهای غرب آسیا انتقاد کرد.

پامپئو در این مصاحبه گفت: «ما می‌دانیم رژیم ایران کیست. آنها مذهب سالارهای شیطانی هستند که قصد نابودی ملت آمریکا و اسرائیل را دارند.»

رئیس اسبق سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) در این مصاحبه با اشاره به رویکرد دولت کنونی آمریکا در مذاکره با ایران برای بازگشت به توافق هسته‌ای، اضافه کرد: «ما نباید با آنها مذاکره کنیم که در ازای وعده‌ای زودگذر برای کُند کردن برنامه غنی‌سازی و برنامه تسلیحاتی، چه میزان پول بدهیم.»

وزیر خارجه سابق آمریکا گفت: «ما می‌دانیم که آنها (ایران) نخستین بار درباره تاریخچه برنامه (هسته‌ای) دروغ گفتند. اینکه چرا ما باید با کسانی مذاکره کنیم که درباره برنامه هسته‌ایشان دروغ گفته‌اند را متوجه نمی‌شوم.»

وزیر خارجه سابق آمریکا گفت: «ما می‌دانیم که آنها (ایران) نخستین بار درباره تاریخچه برنامه (هسته‌ای) دروغ گفتند. علت اینکه ما چرا با کسانی که درباره برنامه هسته‌ایشان دروغ گفته‌اند مذکره کنیم، فراتر از من است.»

وی در پاسخ به قطعنامه‌ای که اخیرا توسط آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه ایران منتشر شده، گفت که این قطعنامه خوب بوده و باید ماه‌ها پیش منتشر می‌شده است.

پامپئو خواستار به کارگیری مکانیزمی شد تا اطمینان حاصل شود که ایران به پایبندی به NPT‌ بازگردد.

وزیر خارجه سابق آمریکا گفت: «NPT معاهده بین‌المللی مهمی بوده که هدف آن جلوگیری از انتشار تسلیحات هسته‌ای و فناوری تسلیحات است تا همکاری برای استفاده مسالمت‌آمیز از انرژی هسته‌ای را به پیش برده و در نهایت به هدف خلع سلاح هسته‌ای کامل دست یابد.»

وی اضافه کرد: «این درباره برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) نیست این در باره NPT است،‌ توافقنامه‌ای که ایران موافقت کرده که به آن پایبند باشد و آمریکا نیز از آن خارج نشده است.»

اظهارات سخبف و ضد ایرانی پمپئو در گفتگو با العربیه عربستان/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان ترکیه در موصل/ هشدار ترامپ درباره وقوع جنگ جهانی سوم/ دستگیری یکی از خطرناک‌ترین تروریست‌های داعش در عراق

وزیر امور خارجه سابق آمریکا در حالی مدعی نقض NPT توسط ایران شده که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تا کنون هیچ گونه گزارشی درباره نقض این معاهده توسط ایران منتشر نکرده است.

وزیر خارجه سابق آمریکا در ادامه مصاحبه با العربیه اضافه کرد: «آنها (ایران) خروج از برجام را به عنوان یک دستاویز استفاده می‌کنند. (اما) ان‌پی‌تی همچنان پابرجاست. ایران قطعنامه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را نقض می‌کند و اکنون این مساله مشخص شده که روسیه و چین از امضای این خودداری می‌کنند که همین موضوع درباره جهت‌گیری برنامه تسلیحاتی ایران بسیار گویاست.»

شبکه خبری العربیه زمانی که از پامپئو درباره عملیات نظامی جایگرین دولت بایدن درباره مجبور کردن ایران برای اجرای تعهداتش پرسید، از پاسخ به این سوال خودداری کرد.

وی گفت: «من نمی‌خواهیم خیلی در این باره صحبت کنم. من مدیر سیا بودم و سپس وزیر خارجه شدم. بهتر است که من در مورد بخش نظامی این موضوع نظری ندهم.»

پامپئو افزود: «این منطقی است که آمریکا، ظرفیت نظامی آمریکا و دوستان، متحدان و شرکای ما در منطقه این اطمینان را حاصل کنند که ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا نکند.»

وی مدعی شد که اجازه دادن بروز چنین اتفاقی بسیار خطرناک بوده و آمریکا باید هر اقدام ضروری اتخاذ کند تا اطمینان یابد چنین اتفاقی روی نمی‌دهد. پامپئو گفت که اگر وی در دولت آمریکا بود دادن پول به ایران را متوقف می‌کرد.

وزیر خارجه سابق آمریکا گفت: «ایران همچنان در حال تامین مالی حزب‌الله بوده و همچنان به حماس پرداخت می‌کند. آنها همچنان در حال تعامل با گروه‌های تروریستی در سرتاسر جهان هستند. شما می‌توانید مانع از منابع درآمدی آنها شویم. آنها به انجام تحقیقات می‌پردازند. آنها همچنان به آزمایش موشک‌ها می‌پردازند. آنها همچنان برنامه تسلیحاتی خود را به پیش می‌برند».

پامپئو اضافه کرد: «من به شما درباره این موضوع اطمینان می‌دهم، هر دلاری که به رژیم ایران می‌رود، نه تنها زمان کافی برای دستیابی به مواد شکافت پذیر کافی برای ساخت تسلیحات هسته‌ای بلکه ظرفیت ساخت آن را نیز تسریع می‌بخشد.»

وزیر خارجه سابق آمریکا گفت، زمانی که وی بخشی از دولت ترامپ بوده آنها در آستانه یک موفقیت بزرگ قرار داشته و ایران از 96 میلیارد دلار ذخایر ارزی به چهار میلیارد دلار رسیده بود.

پامپئو گفت: «کارزار تحریم‌ها فقط چند ماه بود که شروع شده بود، شما به یاد می‌آورید که ما (دولت ترامپ) تا دو سال نخست دولت در برجام بودیم. ما حداکثر تحریم‌ها را در حدود دو سال اعمال کردیم. ما بعد از خروج از برجام به برخی شرکت‌ها معافیت دادیم و برای آنها دوره‌های کاهش معاملات با تهران در نظر گرفتیم؛ بنابراین، خود تحریم‌ها برای حدود 17 سال بود که برقرار شده بود.»

وزیر خارجه سابق آمریکا درباره رویکرد دولت کنونی آمریکا و اینکه آیا قادر خواهد بود تا تاثیر مطلوب برای جلوگیری از بلندپروازی‌های ایران داشته باشد، گفت: «ما دولتی در آمریکا نداریم که آمادگی پیدا کردن پاسخی برای این سوال داشته باشد.»

وی افزود: «نخستین گام این است که نباید تنها به اعمال تحریم‌ها بپردازیم، بلکه باید همان کاری را انجام دهیم که برای 18 ماه پایانی انجام دادیم. این تحریم‌ها باید همه جا و همیشه علیه حزب کمونیست چین، علیه روسیه و علیه تمام کسانی که در تلاش برای دور زدن تحریم‌ها هستند، اجرا شود.»

وزیر امور خارجه سابق آمریکا گفت: «اگر تحریم‌ها به شدت اعمال و اجرا می‌شد، ایران در موقعیت بسیار سختی قرار می‌گرفتند.»

وی همچنین افزود که ادعا شده ممکن است که تولید ناخالص داخلی ایران طی سال جاری بسیار سریع تر از آمریکا رشد کند.»  پامپئو مدعی شد که دولت ترامپ دوره‌های اقتصادی جهنمی در ایران به وجود آورده بود.

وزیر خارجه سابق آمریکا در بخش دیگری از این مصاحبه درباره ترور سردار سلیمانی و حمایت وی از طرح ترور گفت: «خیلی‌ها به ما می‌گفتند اگر از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) خارج شوید، جنگ روی می‌دهد، هشدارهای زیادی هم وجود داشت که اگر آمریکا سفارتش را از تل‌آویو به قدس منتقل کند، جنگ روی خواهد داد. هشداری وجود داشت که اگر به ژنرال سلیمانی حمله کنید جنگی رخ خواهد داد. ما از بین این ها یک یا دو کار را انجام ندادیم. ما هر سه کار را انجام دادیم و هیچ جنگی روی نداد.»

پامپئو اضافه کرد: «ژنرال سلیمانی در حال طراحی برای کشتن پانصد آمریکایی دیگر بود، ما این فرصت را داشتیم که این طرح را خنثی کنیم و آن را انجام دادیم.»

وزیر خارجه سابق آمریکا اضافه کرد: «ما این فرصت را داشتیم تا یک حمله قریب الوقوع به منابع، منافع و نیروهای آمریکایی را متوقف کنیم و رئیس جمهور تصمیم گرفت این کار را انجام دهد.»

وی در پاسخ به سوالی درباره تهدید ایران به انتقام گرفتن از عاملان ترور سردار سلیمانی گفت: «اولین بار از توییتر متوجه تهدید ایران برای ترور خودم شدم. این شیوه کار ایران در تمام دنیاست. آنها با این تهدیدات تلاش می‌کنند رهبران بعدی آمریکا را متقاعد کنند، آن طوری که مایک پامپئو رفتار کرد، شما نکنید. با ما خوب باشید و به ما سخت نگیرید اجازه دهید برنامه هسته‌ای‌مان را توسعه داده و ما هم جان شما را تهدید نمی‌کنیم. این پیامی است که آیت‌الله و جانشین سلیمانی و رئیسی به دنیا می‌فرستد. آنها به رهبران تمام دنیا می‌فرستند که خیلی مراقب باشید که چطور با ما رفتار می‌کنید، در غیر این صورت شما را می‌کُشیم به همین دلیل است که باید از دادن منابعی که به ایران اجازه می‌دهد در جهان وحشت پراکنی کند، خودداری شود.»

حمله موشکی به پایگاه نظامیان ترکیه در موصل

شامگاه جمعه پایگاه زلیکان در شرق موصل با تعدادی از موشک‌های گراد هدف حمله قرار گرفت.

المیادین خبر داد که ارتش ترکیه در این پایگاه نظامی حضور داشته و هنوز خبری درباره تلفات این حمله موشکی گزارش نشده است.

صابرین نیوز نیز گزارش داد که این حمله با پنج موشک گزاد 122 میلی‌متری صورت گرفته است.

ترکیه مدت‌هاست با ادعای مقابله با پ‌.ک‌.ک در حال نقض تمامیت ارضی شمال عراق است. پ‌.ک‌.ک که در ۳۵ سال گذشته با دولت آنکارا در تقابل نظامی است، از سوی ترکیه، آمریکا و اتحادیه اروپا به عنوان گروه تروریستی شناخته می‌شود.

آنکارا می‌گوید، شبه‌نظامیان حزب کارگران کردستان، مسئول مرگ بیش از ۴۰ هزار تن از شهروندان ترکیه از جمله زنان و کودکان هستند.

اظهارات سخبف و ضد ایرانی پمپئو در گفتگو با العربیه عربستان/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان ترکیه در موصل/ هشدار ترامپ درباره وقوع جنگ جهانی سوم/ دستگیری یکی از خطرناک‌ترین تروریست‌های داعش در عراق

ترکیه از آوریل گذشته چندین عملیات نظامی را به بهانه مبارزه با پ.ک.ک در شمال عراق آغاز کرده و درباره احتمال حمله به منطقه سنجار در غرب استان نینوی هشدار داده است؛ این موضوع با واکنش منفی در میان گروه‌های سیاسی و نظامی عراق مواجه شده است.

هشدار ترامپ درباره وقوع جنگ جهانی سوم

رئیس جمهور سابق آمریکا بار دیگر به انتقاد از دولت فعلی کشورش پرداخت و هشدار داد که اقدامات دولت کنونی آمریکا در قبال اوکراین ممکن است جرقه جنگ جهانی سوم را روشن کند.

به گزارش نووستی، دونالد ترامپ، رئیس جمهور جمهوری خواه سابق آمریکا با بیان اینکه درگیری کنونی در اوکراین می‌تواند منجر به جنگ جهانی سوم شود، تاکید کرد که تمام تلاش ها باید در جهت انجام مذاکرات برای پایان دادن به آن باشد.

ترامپ در یک گردهمایی در وایومینگ گفت: اوکراین اکنون ویران شده و دلیل آن حرف‌ها و کارهای احمقانه ماست. حرف‌ها و کارهایی که می‌کنیم، ممکن است به جنگ جهانی سوم ختم شود. 

وی گفت: ما باید مراقب باشیم، زیرا شیوه مدیریت این مساله می‌تواند به جنگ جهانی بعدی ختم شود. ما ۴۰ میلیارد دلار به اضافه ۱۶ میلیارد دلار دیگر اختصاص می‌دهیم، یعنی ۵۶ میلیارد دلار.

ترامپ گفت که در مقام مقایسه، اروپا تنها به بخش کوچکی از آنچه ایالات متحده به مساله اوکراین تخصیص داده، کمک می‌کند.

اظهارات سخبف و ضد ایرانی پمپئو در گفتگو با العربیه عربستان/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان ترکیه در موصل/ هشدار ترامپ درباره وقوع جنگ جهانی سوم/ دستگیری یکی از خطرناک‌ترین تروریست‌های داعش در عراق

وی همچنین بر لزوم مذاکره طرف‌های درگیر جنگ اوکراین تاکید کرد و گفت: اوکراین در حال تکه تکه شدن است. هیچ یک از ما ندیده‌ایم که این همه انسان در یک درگیری کشته شوند. این وحشتناک است. هیچ برنده‌ای در این جنگ وجود نخواهد داشت. آنها باید به میز مذاکره برگردند.

دستگیری یکی از خطرناک‌ترین تروریست‌های داعش در عراق

وزارت کشور عراق از دستگیری یک تروریست خطرناک در استان دیالی خبر داد که مسئولیت پشتیبانی لجستیکی داعش را بر عهده داشت.

سازمان اطلاعات و تحقیقات فدرال در وزارت کشور عراق، روز جمعه از دستگیری یک تروریست خطرناک در استان دیالی خبر داد که مسئولیت پشتیبانی لجستیکی داعش را بر عهده داشت.

این سازمان افزود که بر اساس اطلاعات دقیق، توانست یکی از خطرناک‌ترین تروریست‌ها را در استان دیالی به نام "ابو مریم" که مسئولیت حمل و نقل و پشتیبانی لجستیکی داعش در این استان را بر عهده داشت، دستگیر کند.

سازمان اطلاعات و تحقیقات فدرال افزود که این دستگیری پس از تشکیل تیمی تخصصی صورت گرفت و طی تحقیقات انجام شده، این تروریست به عضویت در گروه‌ داعش و انجام عملیات‌های حمل و نقل و پشتیبانی لجستیکی برای این گروه‌ تروریستی اعتراف کرد.

اظهارات سخبف و ضد ایرانی پمپئو در گفتگو با العربیه عربستان/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان ترکیه در موصل/ هشدار ترامپ درباره وقوع جنگ جهانی سوم/ دستگیری یکی از خطرناک‌ترین تروریست‌های داعش در عراق

به گزارش میدل ایست نیوز، نیروهای امنیتی عراق برای اطمینان از عدم ظهور مجدد داعش و عناصر فراری آن، به جستجو، پاکسازی و تعقیب بقایای داعش در سراسر کشور ادامه می‌دهند.

عناصر باقی‌مانده داعش همچنان در مناطقی از بغداد، صلاح الدین، دیالی، کرکوک، نینوا و الانبار فعالیت دارند.

سقوط بالن جاسوسی اسرائیل در غزه

یک بالن متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی که برای جمع‌آوری اطلاعات و جاسوسی از منطقه غزه به کار گرفته می‌شد، بعد از ظهر امروز (جمعه) به دست نیروهای مقاومت افتاد.

به نوشته وبگاه شهاب نیوز، این بالن که دارای تجهیزات پیشرفته تصویربرداری بود در منطقه «بیت حانون» در نزدیکی گذرگاه «ایرز» به زمین نشست. پس از آن ارتش صهیونیستی از زمین و هوا اقدام به بمباران منطقه‌ای که بالن در آن‌جا سقوط کرده بود، کرد تا اطلاعات داخل آن را از بین ببرد، در پی این حملات منابع فلسطینی صدای دو انفجار را گزارش کرده‌اند.

همزمان آژیرهای هشدار در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه به صدا درآمد که سخنگوی ارتش صهیونیستی در این باره گفت که دلیل فعال شدن آژیرهای هشدار، این بوده که در نزدیکی گذرگاه «ایرز» نظامیان این رژیم برای دور کردن فلسطینی‌ها اقدام به شلیک کرده‌اند.

اظهارات سخبف و ضد ایرانی پمپئو در گفتگو با العربیه عربستان/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان ترکیه در موصل/ هشدار ترامپ درباره وقوع جنگ جهانی سوم/ دستگیری یکی از خطرناک‌ترین تروریست‌های داعش در عراق

همزمان یک فروند پهپاد ارتش صهیونیستی نیز در نزدیکی گذرگاه ایرز اقدام به شلیک دو موشک کرد که تلفاتی در پی نداشت.

سخنگوی ارتش رژیم تل آویو در این باره مدعی شد، هیچ نگرانی بابت لو رفتن اطلاعات داخل تجهیزات تصویربرداری این بالن ندارد. با این حال به گفته منابع صهیونیستی، ارتش این رژیم پس از سقوط این بالن اقدام به بازگرداندن تمامی بالن‌های بر فراز غزه به سرزمین اشغالی کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۴۸
انتشار یافته: ۳۷
تاریمانی که امریکا در منطقه است داعش هم هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
و‌ این‌ امر‌ نشون‌ میده‌ که‌ چه‌ کسانی‌ حامی‌ تروریستهای‌ داعش‌ است‌ !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
تا وقتی صدام بود ، ترکیه جرات چپ نگاه کردن نداشت و حال ... درسته صدام بد بود اما بالاخره در زمان اون عراق بزرگتر داشت .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
طبیعی است امریکا بدنبال منافع کشورش از طریق داعش باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
اولا نابودی ملت مطرح نبوده، ثانیا اسرائیل که نابود شود، امریکا هم نابود است.
ئیس اسبق سازمان جاسوسی آمریکا (سیا)
وزیر سابق امور خارجه
من تعجب میکنم از واکنش مقامات ایرانی . مقامات ایرانی هر روز شعار مرگ بر امریکا و اسراییل میدهند و در هر حرکتی پرچم کشورهای امریکا و اسراییل را اتش میزنند و برای نابودی اسراییل شمارش معکوس گذاشته اند و در خواست حسینی شدن کاخ سفید را میکنند چرا فقط با حرف کسی که قبلا مقامی در امریکا داشته قاطی میکنند
در پاسخ به اظهارات پمپئو، ما هیچ علاقه ای به تغییر رژیم در امریکا نداریم ما در امریکا کودتا نکردیم.
اگر این مرتیکه پمپئو را تا الان بدیدار خداوند فرستاده بودیم دیگه از این شکرخوری های اضافه نمیکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
بابا پهلون ، رمبو خوشم اومد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
مگه نمیگید کافرن دیدار خدا نمیره
یاحسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
اندکی صبر سحر نزدیک است،پمپئو و....هم تاریخ مصرفشان خیلی وقته تمام شده
انشالله داعش و داعشیان برای همیشه از صفحه روزگار محو شوند
چقدر سخیف اه اه . اصلا بیا بریم یه جای دیگه ریختشون رو نبینیم
من حتی یک نفر از فقرا و کارگران و بیکاران (بسیاری با تحصیلات دانشگاهی) را ندیدم مخالف احییا برجام باشد یا موافق تندروها داخلی که بر طبل آتش تنش زایی با غرب میزنند (مثل خروج بدون فایده از NPT)/ و برعکس تقریبا همه کسانی مخالف برجام و موافق خروج از NPT و دشمنی با غرب هستندف شامل مافیایی ها و بازاری های سرمایه دار (کاسب تحریم) و کارمندا
ن هستند که دغدغه مالی و درامدی ندارند و سودش در این است تورم بالا و ارزش پول ملی کم شود، تا دارایی هایشان به ضرب فقیر شدن فقرا، ثروت قارونی تر شود!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
حالا ديدي چه كسي مخالفه؟
رئیس سازمان اطلاعات پاراگوئه: غلامرضا قاسمی، خدمه هواپیمای توقیف شده در آرژانتین، عضو سپاه قدس است
رئیس سازمان اطلاعات پاراگوئه روز جمعه گفت غلامرضا قاسمی، از خدمه هواپیمای توقیف شده ونزوئلایی در بوینس‌آیرس، عضو نیروی قدس سپاه پاسداران است.

موضع رئیس سازمان اطلاعات پاراگوئه در تضاد با چیزی است که دولت آرژانتین گفته است.
آیا واقعا" زمان آن نرسیده است که این به سلاح اتمی دست پیدا کند یا همچنان میترسیم... صحبت های پمپو آدم کش نشان ازآن دارد هرموقع اگر امریکا با اسراییل توان داشته باشند به ما حمله میکنند ... یک روز اگر دست دست کنیم دیر است... برای امریکا این حکومت وآن حکومت فرقی ندارد فقط ایران ضعیف را میخواهد... ترس درساخت سلاح اتمی (نه استفاده ازآن) دیریازود مارا به نابودی می کشاند...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
ترس از اختلاس ٔ دزدی ٔ نافرمانی مدنی رو چیکارش کنیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
پرایدی‌ که تحویل مشتری میدی‌ هزار‌و یک‌ نقص داره‌ اونوقت مطمئنی‌ اگر‌ بمب بسازی پرت بکنی‌ بطرف‌خودمون‌ بر نمیگرده‌ ما را بکشه‌ ؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
تو ناراحت نباش آمریکایی ها بی جهت دست و پا نمی زنند و نگرانی آنها بی جهت نیست و می دانند که ایرانی ها زرنگتر از آنها هستند و نمی توانند سر آنها کلاه گذاشت
این ابله درمانده از ترس انتقام حتی جرات بیرون امدن از خانه ای که توسط محافظان محاصره شده است را هم ندارد و در حقیقت زندانی است پس این سوزش او عجیب نیست چون هر لحظه در انتظار مرگ است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
پرچم تو مال کجاست؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
مومن اول از زیر پرچم اسراییل بیا بیرون بعد بیا بوگو ارزشیم
اصلا داعشی وجود ندارد
زور می گن . ما چرا به تکنولوژی دست پیدا نکنیم . چرا اسرائیل و شما دست پیدا کردید. ما دروغ گو نیستیم . شما دزد و دروغگو هستید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
دعوا سر تکنولوژی نیست سر شعار هاییه که میدیم.
جنگ جهانی سوم همین هست که الان وسطش هستیم. قحطی سازی مصنوعی توسط دولتها،واکسن و بقیه موارد ضد بشری. دنبال جنگ جهانی اتمی میگردین؟
ای پمپئوی بد بد بد اقا دعواش کردم اقایان زیاد جوش نزنن لبنیات گرون میشه
برخی حرف های پمپئو اشتباه است ایران دنبال نابودی و خلع سلاح اسرائیل و حاکمیت اسرائیل است و شکی نیست که در آینده چنین اتفاقی خواهد افتاد و ایران هم در آن نقش بالایی دارد اما دنبال نابودی مردم اسرائیل نیست و مردم اسرائیل به شرط آنکه انتخابات آزاد و حاکمیت فلسطینیان را بپذیرند اجازه زندگی آزادانه در فلسطین را دارند و مطمئن باشند که این شرایط به نفع آنها و امنیت آنها بیشتر حفظ خواهد شد
در مورد آمریکا هم ایران دنبال نابودی آمریکا و مردم آمریکا نیست بلکه دنبال این است که آمریکا به کشور خودش بپردازد و بر علیه دیگر کشورها اقدام سیاسی و نظامی نکند و بند و بساط مسخره تحریم ها را کنار بیندازد و آنرا واگزار به نهادهای بین الملل بی طرف و جامع کند
این سیاست را باید بطور وضوح به اطلاع مردم جهان و آمریکایی ها رساند تا بهتر متوجه سیاست های ایران شوند و متوجه باشند که ایران در نقش کشور متخاصم و جنگ افروز نیست بلکه دنبال صلح جهانی بر اساس منطق و احترام به همه انسان ها است
در مورد هسته ای هم اگر ایران به بمب هسته ای رسیده باشد حق دارد و بهترین دلیل او این است که تا وقتی قدرت های بزرگ دارای بمب هسته ای هستند ایران هم مجاز به بمب هسته ای است مگر اینکه کشورهای دیگر هم از آن دست بردارند و خلع سلاح شوند و اتفاقا اصرار ایران به بمب هسته ای به نفع جهان است چون عاملی است که به صاحبان قدرت هسته فشار بیاورند که آنها هم خلع سلاح هسته ای شوند تا ایران هم به سمت آن نرود
حالا خوب یا بد ولی حواستون هست که یکی از احتمالات زیاد ریاست جمهوری بعدی آمریکا ایشون هست؟!
تابناک باگذاشتن کلمه (ایران)جلوی (آنها)ترجمه من درآوردی کردی درصورتی که همه میدانیم منظورپمپئوازآنهاچه کسانی هستند!
با سلام
حضرت آقا فرمودند از عاملان و عامران ترور سردار در زمان مقتضی انتقام خواهیم گرفت .
بنده از تمامی انسان های که دلسوز شهادت سردار هستند و جگر آنها از این ترور هنوز می سوزه خواهشمندم کمک کنید که این شیاطین پست از جمله پمپئو و بقیه افرادی که در این ترور نقش داشتند به درک واصل بشن تا جگر همه ما خنک بشه .
ياشاسین ارتش تورکیه
هرچه زودتر سلاح اتمی بسازید.آماده.به گفته ی امام آمریکا شیطان بزرکه.اعتماد.بهش نکنید.اصلا اعتمادندارد.اما سلاح اتمی برای وقتی هرکشوری شاخ وشونه میکشه.یابرسرنظامیان گردن کش وآدم هایی هم چون ترامپ وپمپئووبایدن.ونه برسرمردم بی گناه.وبرای احتیاط وبراموقع لازم.وبرای حفظ ماندن کشورعزیزمان
چقدر از مردن میترسه چقدر لاغر شده از روزی که تهدید شده بدبخت به زودی اتمی میشیم
براي انتقام خون سردار سليماني لحظه شماري مي كنيم و انشاءالله اين موجود خبيث اولين نفري خواهد بود كه مزه انتقام را خواهد چشيد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر