بازدید 150193

خروج قطار از ریل در طبس/ نقش «بیل مکانیکی» در رقم خوردن حادثه مشخص نیست/ افزایش جان‌باختگان به ۲۱ تن و مصدومان به ۸۶ تن/ دو وزیر عازم محل حادثه شدند/ تسلیت و دستور رییس جمهور برای رسیدگی به آسیب دیدگان/ بررسی حادثه در کمیسیون پنج نفره تشخیص سوانح ریلی/ برخی اجساد قابل شناسایی نیستند

ساعت ۵:۳۰ صبح امروز قطار مسافربری طبس - یزد در حال حرکت در مسیر خود بود که در محدوده ایستگاه مزینو (در محدوده شهرستان طبس-استان خراسان جنوبی) از ریل خارج شد. برابر گزارش اولیه پنج واگن از ریل خارج شده است، اما ابعاد این فاجعه رو به تکوین است تا جایی که دو تن از وزرا عازم محل حادثه شده اند و بر شمار جان باختگان افزوده می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۳۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷ 08 June 2022
خروج قطار از ریل در طبس/ افزایش جان‌باختگان به ۱۷ تن/ دو وزیر عازم محل حادثه شدندبر اثر خروج قطار مسافربری طبس-یزد از ریل، شمار زیادی از مسافران آسیب دیده و جمعی از ایشان جان باختند؛ رویدادی تلخ که ابعاد آن رو به گسترش است.
 
به گزارش «تابناک»، مهدی ولیپور، رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در این‌باره گفت: در ساعت ۵:۳۰ صبح امروز قطار مسافربری طبس - یزد در حال حرکت در مسیر خود بود که در محدوده ایستگاه مزینو (در محدوده شهرستان طبس-استان خراسان جنوبی) از ریل خارج شد.
 
خروج قطار از ریل در طبس/ افزایش جان‌باختگان به ۱۷ تن/ دو وزیر عازم محل حادثه شدند

وی با تاکید بر اعزام دو تیم از امدادگران هلال احمر به محل حادثه در محدوده کیلومتر ۵۰ محور طبس، افزود: علاوه بر امدادگران اعزام شده، هماهنگ شد تا سه فروند بالگرد از بیرجند، مشهد و یزد به محل اعزام شوند. برابر گزارش اولیه پنج واگن از ریل خارج شده است.

همچنین مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور نیز در این باره گفت: سه بالگرد اورژانس به همراه ۱۰ آمبولانس به محل حادثه اعزام شده است.
 
برخی اجساد قابل شناسایی نیستند/ راننده بیل مکانیکی زنده است
۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۲۰:۳۲

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به آخرین وضعیت راننده بیل مکانیکی، اظهار کرد: راننده نیز در پی خروج قطار از ریل، دچار سانحه شده و در حال حاضر تحت درمان بوده و مورد بستری قرار گرفته است.

محمدحسن نامی، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: دقایقی پیش نشست ستاد بحران در شهرستان طبس برگزار شد و در این جلسه گزارشی از چگونگی وقوع حادثه ارائه شد و به همکاری و همراهی برای انتقال مصدمان حادثه و مسافران اشاره شد. در اثر این حادثه برخی از مسافران زیر قطار مانده و برخی دیگر نیز قابل شناسایی نیستند.

نامی به برخی جزییات دیگر حادثه خروج قطار مشهد_ یزد از ریل اشاره کرد و گفت: واگن هایی که آسیب دیده اند از طریق جرثقیل آماده و برای تعمیر و یا هر تصمیم دیگری به یزد منتقل می شوند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در پاسخ به پرسشی درباره شفاف نبودن وضعیت راننده بیل مکانیکی، اظهار کرد: راننده این بیم نیز در پی خروج قطار از ریل، دچار سانحه شده و در حال حاضر تحت درمان است و مورد بستری قرار گرفته است.

وزیر راه: خطا بیش‌تر از ناحیه راننده قطار بوده است
۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۹:۱۶

رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران، ضمن تسلیت حادثه دلخراش قطار مسافربری «مشهد-یزد» به ملت ایران و خانواده‌های داغدار، گفت: در خصوص علت حادثه نیز تیم سوانح وزارت راه و شهرسازی و راه‌آهن در محل حادثه مستقر هستند تا بررسی‌های دقیق انجام شود و سپس گزارش کامل علت حادثه را به عرض مردم ایران خواهیم رساند. آنچه که معلوم است در این منطقه به دلیل وضعیت آب و هوایی شب‌ها کار می‌کنند که مسیر را ترمیم یا بازسازی کنند که طبق روال گذشته شرکت‌های پیمانکاری که با راه‌آهن قرارداد دارند این اقدام را انجام می‌دهند.

وی افزود: گویا عملیات اجرایی مسیر ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه صبح به پایان می‌رسد و کارگاه تعطیل می‌شود و بعد از آن دو قطار باری در مسیر حرکت می‌کنند و مسیر را طی کرده‌اند و قطار سومی باید مسیر را می‌رفته است.

وی با اشاره به اینکه بیل میکانیکی علت اصلی حادثه بوده است، توضیح داد: بیل مکانیکی  در وهله نخست به لوکوموتیو و سپس به واگن‌های بعدی برخورد می‌کند. بر اساس گزارش‌های اولیه در این سانحه شیشه‌های جلوی لوکوموتیو طی برخورد با بیل شکسته می‌شود که لوکومتیوران اقدام به کشیدن ترمز می‌نماید که باعث وقوع این حادثه شده است.

وزیر راه و شهرسازی در پایان اعلام کرد: علت اصلی حادثه در دست بررسی است، اما آنچه که به طور کلی موجب این حادثه شده است خطای انسانی است که بیشتر از ناحیه راننده قطار بوده است و اینکه چرا و چگونه و به چه علت باید بررسی دقیقی صورت بگیرد.

حضور وزرای کشور و راه در محل حادثه قطار مشهد-یزد
۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۷:۲۵

خروج قطار از ریل در طبس/ نقش «بیل مکانیکی» در رقم خوردن حادثه مشخص نیست/ افزایش جان‌باختگان به ۲۱ تن و مصدومان به ۸۶ تن/ دو وزیر عازم محل حادثه شدند/ تسلیت و دستور رییس جمهور برای رسیدگی به آسیب دیدگان/ بررسی حادثه در کمیسیون پنج نفره تشخیص سوانح ریلی

ترخیص ۸۰ مصدوم حادثه خروج از ریل قطار/ فوت قطعی ۱۸ نفر
۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۷:۱۴

جعفر میعادفر، رئیس سازمان اورژانس کشور اعلام کرد: تمام امکانات اورژانس پیش بیمارستانی و بیمارستانها در گناباد و یزد برای رسیدگی به مصدومان حادثه خروج از ریل قطار مشهد- یزد بسیج شده اند. ۱۸ آمبولانس، ۳ دستگاه اتوبوس و ۳ بالگرد در محل حاضر شدند تا کار انتقال مصدومان و مداوای آنها را انجام دهند.

وی افزود: این حادثه ۸۶ مصدوم داشته است حال عمومی اکثر مصدومان خوب است و فقط ۵ نفر هستند که احتیاج به مراقبت‌های بیشتر دارند.

میعادفر افزود: تا این لحظه ۱۸ نفر در این حادثه جان خود را از دست داده اند و به دلیل اینکه هنوز بررسی‌های لازم برای تعداد مفقودین احتمالی انجام نشده است نمی‌توان نظر قطعی را اعلام کرد. اما بر اساس تکه‌های اجساد پیدا شده می‌توان گفت ۱۸ نفر قطعی جان خود را از دست داده اند و باید منتظر نتایج آزمایش‌های پزشکی قانونی بمانیم.

اقدامات درمانی برای مصدومان حادثه در حال انجام است
۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۷:۱۲

سعید کریمی، معاون درمان وزارت بهداشت ضمن تسلیت به خانواده های درگذشتگان حادثه خروج قطار مسافربری مشهد-یزد از ریل اظهار داشت: پس از وقوع این حادثه، تیم واکنش سریع معاونت درمان به محل حادثه اعزام و میزان آمادگی بیمارستان ها و شیوه رسیدگی به مصدومان را به صورت میدانی ارزیابی کردند.

وی افزود: در پی وقوع این حادثه، سریعاً هماهنگی ها لازم صورت گرفته و بیمارستان های خراسان جنوبی، یزد، زاهدان، خراسان رضوی و به ویژه بیمارستان های معین طبس و فردوس در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند. اقدامات امدادرسانی از ساعات اولیه توسط اورژانس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و یزد با همکاری هلال احمر و سازمان اورژانس کشور صورت گرفته است.

پایان عملیات هلال احمر در حادثه قطار مشهد-یزد
۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۶:۱۳

مهدی ولیپور، رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از پایان عملیات امدادرسانی عوامل این سازمان در محل حادثه واژگونی قطار مشهد - یزد خبر داد و گفت: با انتقال همه مصدومین به مراکز درمانی و رهاسازی پیکر جان‌باختگانِ حادثه، دقایقی قبل و با تشخیص فرمانده میدان، عملیات امدادرسانی از سوی هلال احمر در محل حادثه واژگونی قطار مشهد به یزد به پایان رسید.

دلیل قطعی حادثه هنوز مشخص نشده است
۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۵:۴۶

محمد حسن نامی، رییس سازمان مدیریت بحران کشور از بررسی علت حادثه قطار مشهد - یزد در کمیسیون سوانح ریلی خبر داد و تاکید کرد که تا زمان تشکیل جلسه و بررسی ابعاد آن نمی‌توان درباره علت وقوع اظهارنظر قطعی کرد.

او به ایسنا گفت: ۳۸۲ تن به وسیله این قطار مسافری در حال انتقال به یزد بودند، که البته در مبدا این قطار ۳۴۲ بلیط فروخته و به نظر می‌رسد سایر افراد بین راه سوار شده بودند. متاسفانه پس این حادثه ۸ واگن قطار از مجموع ۱۱ واگن این قطار از ریل خارج شد که سه واگن آن به طور کامل واژگون شدند. پس از این حادثه امدادگران جمعیت هلال احمر، اورژانس و... در محل حاضر شده و در مجموع هشت بالگرد از استان‌های اطراف نظیر سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، یزد و ... در محل وقوع حادثه حضور داشتند.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه در حال حاضر تمامی مصدومان و فوتی‌ها این حادثه از محل منتقل شده‌اند اظهار کرد: علت این حادثه تا ساعاتی دیگر اعلام می‌شود، در واقع علت قطعی حادثه پس از بررسی کمیسیون پنج نفره سوانح ریلی اعلام خواهد شد و تا زمانی که جلسه کمیسیون سوانح ریلی برگزار شود هر آن‌چه که به عنوان دلیل وقوع حادثه اعلام می‌شود گمانه زنی است و باید پس از بررسی علت قطعی اعلام شود.

وی با تاکید بر این نکته که خوشبختانه هیچ مفقودی در این حادثه نداشتیم، درباره احتمال عامدانه یا خرابکارانه بودن این حادثه نیز گفت: چنین احتمالاتی به هیچ عنوان مطرح نیست و صحت ندارد.

نامی در پاسخ به این این پرسش که بیل مکانیکی چگونه واژگون شده است پاسخ داد: باید در این باره اعضای کمیسیون پنج نفره تشخیص سوانح ریلی پاسخ تخصصی خود را اعلام کنند. در حال حاضر اقدامات برای بازکردن مسیر ریلی در حال انجام است و تمامی مصدومان و مسافران قطار از محل منتقل شده‌اند. همچنین وزرای راه و شهرسازی و کشور نیز به همراه جمعی از معاونین خود در محل حادثه حضور داشتند.

افزایش شمار مصدومان به ۸۶ نفر
۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۴:۳۰

خالدی، سحنگوی اورژانس کشور از افزایش شمار مصدومان حادثه به ۸۶ تن خبر داد.

 

مفقودی یک نفر در واگن‌های واژگونی قطار طبس به یزد
۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۳:۵۹

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه اکنون مصدومِ امدادرسانی نشده در محل حادثه واژگونی قطار مسافربری طبس - یزد نیست، گفت: یک نفر همچنان مفقود است و امدادگران در تلاش برای نجات او هستند؛ پس از پیدا شدن تنها مفقودی حادثه پایان عملیات را اعلام خواهیم کرد.

تعداد بازدید : 7324
تعداد فوتی‌ها به ۲۱ نفر رسید
۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۳:۵۲

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با تاکید بر افزایش شمار جان باختگان به ۲۱ تن، گفت: همه عوامل امدادی از دستگاه‌های مختلف در صحنه حضور دارند، میدان حادثه از مسافران، مجروحان و فوت‌شدگان تخلیه شده است.

عملیات امدادرسانی به حادثه‌دیدگان واژگونی قطار ادامه دارد
۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۳:۱۳
تعداد بازدید : 7541
افزایش شمار مصدومان به ۴۵ نفر
۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۲:۲۱
بر اساس لیست‌هایی که اورژانس کشور منتشر کرده، شمار مصدومان اعزام شده به بیمارستان سید مصطفی خمینی طبس به ۴۵ تن افزایش یافته است:
 
وزیر راه وارد محل سانحه قطار طبس شد
۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۲:۰۶

وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه آهن برای بازدید از سانحه راه آهن طبس، از محل حادثه بازدید کرد.

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی و سید میعاد صالحی معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت راه آهن به همراه معاونان خود، در محل سانحه خروج از خط قطار مسافری مشهد-یزد حضور یافتند.

بیل مکانیکی، عامل خروج قطار از ریل؟
۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۱:۵۹

گفته می‌شود عامل ترمز شدید قطار و خروجش از ریل، وجود بیل مکانیکی در مسیر آن بوده است؛ ادعایی که تصویر زیر در تایید آن منتشر شده اما هنوز مورد تایید مسئولان قرار نگرفته و مشخص نیست که آیا صرفا ترمز قطار منجر به خروج واگن ها از ریل شده یا مثلا وجود ایراداتی در ریل به رقم خوردن این فاجعه کمک کرده است؟

خروج قطار از ریل در طبس/ افزایش جان‌باختگان به ۱۷ تن/ دو وزیر عازم محل حادثه شدند

 

موسوی، معاون ناوگان مسافربری راه‌آهن در رابطه با علت این حادثه گفت: ما از همان ساعات اولیه که از این حادثه مطلع شدیم، کمسیون عالی سوانح را از تهران به محل حادثه اعزام کردیم تا این موضوع به طور دقیق مورد بررسی قرار گیرد و پس از بررسی دقیق و مصاحبه با افراد موثر در محل توسط این کمیسیون علت دقیق این حادثه اطلاع رسانی می‌شود و با توجه به اطلاعات اولیه ظاهرا این حادثه بر اثر برخورد قطار با میل مکانیکی رخ داده است.

 

تسلیت و دستور رییس جمهور برای رسیدگی به آسیب دیدگان حادثه
۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۱:۵۲

آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در جلسه امروز، چهارشنبه هیأت دولت با اظهار تاسف از رخداد خارج شدن قطار از ریل در مسیر مشهد به یزد، درگذشت تعدادی از هموطنان‌مان را در این حادثه تسلیت گفت و دستوراتی برای تسریع در رسیدگی به علل این واقعه و رسیدگی به مجروحان و بازماندگان درگذشتگان آن صادر کرد.

اعلام اسامی ۴۳ مصدوم از سوی اورژانس
۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۱:۳۰

خروج قطار از ریل در طبس/ افزایش جان‌باختگان به ۱۷ تن/ دو وزیر عازم محل حادثه شدند

دستور رئیس جمعیت هلال احمر برای رسیدگی به آسیب دیدگان
۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۱:۲۵

دکتر پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با ابلاغ دستوری به تمامی رده های جمعیت هلال احمر بر بکارگیری تمامی ظرفیت ها و نیروها جهت امدادرسانی و پوشش حمایتی آسیب دیدگان سانحه قطار در طبس تاکید کرد.

در همین راستا بالگردهای جمعیت هلال احمر، پایگاه های امدادی، تیم های حمایت روانی، تیم های درمان اضطراری و کلیه امدادگران به آماده باش کامل درآمده تا نیروهای مورد نیاز به محل وقوع سانحه اعزام شوند.

همچنین پیرو دستور رئیس جمعیت هلال احمر، دکتر یعقوب سلیمانی، دبیرکل جمعیت هلال احمر و مهدی ولی پور، رئیس سازمان امداد و نجات جهت مدیریت امدادرسانی و پوشش حمایتی از آسیب دیدگان سانحه عازم منطقه شدند.

وزیر کشور بعد از دستور به استاندار، عازم محل حادثه شد
۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۱:۲۲

وزیر کشور نیز در تماس تلفنی با استاندار خراسان جنوبی، خواستار حضور در محل حادثه قطار مسافری در طبس و ارسال سریع امکانات لازم برای رسیدگی به حادثه دیدگان شد. احمد وحیدی صبح چهارشنبه در تماس تلفنی با جواد قناعت ضمن گرفتن آخرین گزارش‌ها از حادثه واژگونی قطار مسافری در طبس، از استاندار خواست به سرعت خود را به محل حادثه برساند.

وی همچنین از زمان وقوع این حادثه در تماس با رئیس جمعیت هلال احمر، رئیس اورژانس، مدیرعامل راه آهن و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، آخرین وضعیت این رویداد را رصد کرد و سپس برای تسریع در روند رسیدگی به این حادثه، عازم محل حادثه شد.

ورود دستگاه قضا برای بررسی حادثه خروج قطار طبس-یزد
۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۱:۲۰

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پی حادثه خروج قطار مسافربری طبس – یزد و فوت و مصدومیت تعدادی از هموطنان، طی دستوری به بازرس کل استان خراسان جنوبی، ماموریت داد تمام ابعاد این موضوع بررسی شود.

خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور ضمن تسلیت به خانواده جانباختگان و آرزوی سلامتی برای مصدومین، طی دستوری به بازرس کل استان خراسان جنوبی مأموریت داد با حضور در صحنه، ابعاد مختلف حادثه را بررسی و نسبت به معرفی متخلفان احتمالی به مراجع قضائی و اداری اقدامات لازم را انجام دهد.

افزایش فوت شدگان به ۱۷ نفر
۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۱:۰۷

مهدی ولیپور، رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشورمان از افزایش شمار جانباختگان به ۱۷ تن خبر داد و افزود: گروهی از امدادگران در حال تلاش برای بازگرداندن واگن‌های واژگون شده به حالت عادی هستند.

خروج قطار از ریل در طبس/ افزایش جان‌باختگان به ۱۷ تن/ دو وزیر عازم محل حادثه شدند

افزایش جان باختگان به ۱۲ نفر
۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۰:۲۵

محمدباقر محمدی، معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر آخرین جزییات امدادرسانی به حاثه‌دیدگان قطار از ریل خارج شده در طبس را تشریح کرد و گفت: در این منطقه حضور جرثقیل سنگین برای جابجایی قطار الزامی است که تا این لحظه فعلا اقدامی نشده است.

وی با بیان اینکه سه فروند بالگرد امداد و نجات در محل حضور دارد، گفت: در حال انتقال مصدومان به مراکز درمانی هستیم و تا زمان خروج آخرین مصدوم و مجروح امدادگران و بالگردها در محل حادثه حضور خواهند داشت. متاسفانه ۱۲ نفر هم فوت شدند که امیدواریم با امدادرسانی‌های انجام شده آمار افزایش پیدا نکند.

کمیسیون عمران ابعاد حادثه را بررسی می‌کند
۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۰:۱۴

اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به ایسنا گفت: ضمن عرض تسلیت به خانواده های جان باختگان این حادثه، کمیسیون عمران هفته آینده، با دعوت از مسئولان دستگاه های ذی ربط ابعاد این حادثه را مورد بررسی قرار خواهد داد.

روایت یکی از حادثه‌دیدگان از وقوع حادثه
۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۰۹:۵۰

خروج قطار از ریل در طبس/ افزایش جان‌باختگان به ۱۷ تن/ دو وزیر عازم محل حادثه شدندیکی از مسافران این قطار نیز که از سوی عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شده بود، روایتی از لحظه وقوع این حادثه را بیان کرد و گفت: قطار در حال حرکت بود که ناگهان ترمز شدیدی گرفت. این ترمز ادامه داشت تا جایی که مسافران تعادل خود را از دست دادند و مثل توپ با اطراف برخورد می‌کردند. واگن واژگون شد و شیشه واگنی که ما در آن بودیم شکست و ما توانستیم خودمان را از این شیشه به بیرون از قطار برسانیم.

نمای هوایی از محل حادثه
۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۰۹:۳۴
تعداد بازدید : 10629
۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۰۹:۳۰
دستور وزیر بهداشت برای رسیدگی فوری به مصدومان
۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۰۹:۱۵

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تماس تلفنی با دکتر جعفر میعاد فر، رییس اورژانس کشور، دکتر سید محمد موسوی میرزایی، رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان جنوبی و‌ دکتر عمیدالدین خطیبی، رییس دانشگاه علوم پزشکی یزد خواستار پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی یزد و آمادگی کامل مراکز درمانی بیمارستان های خراسان جنوبی و بسیج امکانات برای درمان مصدومان این حادثه شد.

بهرام عین اللهی همچنین به دکتر جعفر میعاد فر، رییس اورژانس کشور ماموریت داد تا در محل حادثه حاضر شود.

۱۰ کشته و ۵۰ مصدوم تا کنون
۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۰۸:۳۰

مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور اعلام کرد که این حادثه تاکنون ۱۰ کشته داشته و افزود: امدادرسانی در محل همچنان ادامه دارد و برابر گزارش‌های دریافتی تاکنون متاسفانه ۱۰ تن کشته و ۱۵ تن نیز در این حادثه مصدوم شده‌اند.

خروج قطار از ریل در طبس/ افزایش جان‌باختگان به ۱۷ تن/ دو وزیر عازم محل حادثه شدند

 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۶
در انتظار بررسی: ۶۷
انتشار یافته: ۱۵۳
خدایا یک خبر خوش به این ملت بده
این چ مملکتیه آخه؟
کی مارو به این روز انداخت؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
.خودمون
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
این همون ریلی هستش که حسین شریعتمداری گفت داره عوض میشه و به مسیر اصلیش بر میگرده؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
خب شما فقط خبرهای تلخ را دنبال می‌کنی و زیر ۳۵ کشتهٔ کرونایی در هفته برای کشور ۸۵ میلیونی در مقایسه با انگلیس و آلمان و آمریکا را نمی‌بینی و آتش‌سوزی‌های گسترده در فلسطین اشغالی را و هنوز درگیری‌ها با داعش در افغانستان و عراق را و گرانی سوخت در اروپا و آمریکا برای مشاغل پراحتیاجشون و خیلی خیلی اتفاقات بدتر که گاهی فقط در دارک‌وب منتشر می‌شند.
مهرداد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
چه بگویم


چه نگویم



نگفته هم پیداست

........
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
چه پاقدمی داره دولت انقلابی!! اخبار دردناک و حوادث ناگوار از آسمان نازل و از زمین میروید!!جناب رییسی رییس جمهور انقلابی و ارزشی،با توجه به وقوع مسلسل وار حوادث ناگوار برای ملت و اعزام وزیران از طرف جنابعالی پیشنهاد میکنم چند کابینه معرفی نمایید چون با این حجم اتفاقات قطعا با کمبود وزیر برای اعزام مواجه خواهید شد!!! علی برکت ا...!!ل
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
داداش حدا تو قرآن میگه خداوند سرنوشت هیچ قومی را عوض نمیکند مگر خودشان بخواهند پس قرار نیست خودمون انتخاب کنیم بعد مسئولیتش رو بندازیم گردن خدا!! خود کرده را تدبیر نیست و از دست که نالیم که از ماست که بر ماست
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
الان جناب علم الهدی و جناب خاتمی و حاج حسین و بر و بچ میان میگن اینا امتحان الهی هستش و بخاطر بیرون ماندن تار موی زنان و آوردن سگ، خدا غضب کرده!!!ا
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
حالا اگر بعد از اومدن جناب رییسی اتفاقات خوبی می افتاد مثلا بارندگی خوبی می شد یا فراوانی رزق و روزی می شد یا ... برادران و خواهران انقلابی و ارزشی ول کن نمی شدند و همه رو به پا قدم سید اولاد پیامبر منتسب میکردن یه سوال ازشون دارم الان با این حجم حوادث و اوضاعی که روز به روز خرابتر می شود نظرشون چیه؟!!ا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
دوباره هر چی آمار را میدن را چند برابر در نظر بگیرید
ما در همه زمینه ها بویژه کشتن آدها از کل دنیا جلوتریم.این یعنی ما خبره خبره خبره خبره ایم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
تابی اعلام کن واگنها مال کدام شرکت ریلی بوده و متعلق به چه کسانیه؟
ما شاء الله چقدر خبرهای خوب از رسانه های کشور میاد
یکروز متروپول ، یک روز قطار ، یک روز هواپیما و ...
جواب مسئولان هم فقط در جوابهای زیر خلاصه میشه :
تشکیل یک کارگروه برای بررسی نتایج تحقیق ،
آزمون الهی‌ بوده ، مردم مقاوت داشته باشند
مسئولان به سرعت رسیدگی می‌کنند و مقصران به اشد مجازات می‌رسند
و ...
در آخر نتایج همه در کلمه معروف کشک "است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
كشك ؟ ... كششششك ؟ ! ... خدا عمرو عزتت را زياد كنه برادر !! گذشت زماني كه كشك ،كشك بود ! ! ...
ناشناس
| France |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
سریعا همه هم به اشد مجازات میرسن! مملکت داری بی سواد و منفعل
یه احمقی بیل مکانیکی را کنار ریل پارک کرده بوده و قطار با اون برخورد میکنه، یه سهل انگاری چه خسارتی زد به جامعه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
مطمئنی سهل انگاری بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
پارک کرده بوده؟ مگه خیابون بوده اونجا؟ واقعا مشکوکه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
پارک نکرده بود
به عکسها نگاه کن
زیرگذر هست
خواسته از زیرگذر رد بشه ولی ارتفاع زیرگذر کم بود، پس با خودش فکر می کنه از روی ریل رد بشم !!!!!!! که گیر می کنه و متاسفانه این فاجعه هولناک رخ میده... !
هزار ماشالله به برکت جمهوری اسلامی هر روز یک خبر جدید داریم که سرمون گرم بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
چه ربطی داره خود شما اسرائیلی ها بیل مکانیکی رو گذاشتید اونجا! کور خوندید بتونید ایران رو شکست بدید حتی اگه تمام مردم بی گناه رو بکشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
خودت کجا کار می‌کنی و اشتباه می‌کنی و به گردن نظام می‌اندازی؟ بگو تا بیایم عیب کارها و نتایج اشتباهاتت را بشمریم تا شاید یه سوزنی به خودت باشه و…
خدا رحمتشان کند
این سلسله حوادث عادی نیست. دسیسه دشمنانه. وزارت اطلاعات رصد کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
بی عرضگی مسئولان هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
آره کار آمریکاس
مرگ بر یو اس آی :-)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
ساندیس فاسد نخور
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
دیوید دیوید او اس آ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
تکبیییییییییییییییییییر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
سیاست هزار چاقوی اسرائیله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
خیلی هم عادیه مملکت رو به نابودیه تمام زیر ساختها کهنه وفرسوده شده نظارتها در همه جا ضعیفه به دلیل نا توانی در استخدام نیروهای تازه نفس در تمام ادارات دولتی کارها کند و بی کیفیت انجام میشه و به دنبالش امنیت روز به روز کمترمیشه. با این هسته ای شدن خودمون با دست خودمون به ریشه تبر زدیم جالب اینه هیچ خاصیتی هم برامون نداشته .خوب که فکر کنی می بینی همین بازی هسته ای واصلا هسته ای شدن خودش یه دسیسه بوده !!
چیزی نیست امتحانی از امتحان های الهی است. فعلا موضوع اصلی سلام فرمانده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
عقده ای
از اثرات فشار فقر و سرقت آهن آلات ریب قطاره
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
میشه بگی چرا تو کشورهای دیگه که فقیر وجود داره مردمش اینجور دزدی ها نمیکنند؟ چرا همیشه دنبال بزک کردن هستید شما جماعت
-- چه مي فرمايي مستر ؟ ! ... چه ميگي زبان بسته ؟ ! ... يك كمي صاف و راست حرف بزن تا ببينم حرف حسابت چيه ؟
-- بباخشيد شما ! ... معذرت خواسته باشد ! ..عرض كرده باشم كه در ايران شما چه خبر بوده باشم ! هر روز يك حادثه اي ديده شده باشم !! .. چرا اين جوري بوده شده باشد !
-- -----------------
-- اين فرنگي چه ميگه آقا مصطفي ؟ ...
-- هيچي آقا مرتضي ! ... هي ميگه باشد ، باشم ! نشسته تو فرنگ و مي خواد سر از همه چي در بياره ! يكي نيست بگه مستر جان ، به تو چه مربوطه ... بشين سر جات !! ... بله ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
بروبابا لوس. خیلی حوصله داریا..درست حرف بزن بینیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
وخیلی متن های پر محتوایی مینویسی لطفا دسگه ننویس از سطح ما بالاتری برو تو کیهان بنویس
بی طرف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
فارت فاز جدیدیه. میشه بیشتر از روحیاتت بگی عزیز.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
دوزاري تون خيلي كجه برادر ! صاف و راستش كنين
باید وزیران بی سواد راه دولت ها خاتمی و روحانی دادگاهی شوند تا عبرتی برای آیندگان و اصلاح طلبان که تشنه قدرت بهر قیمتی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
قرص خواب چی مصرف میکنی بده بزنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
چی مصرف میکنی؟! چه ربطی به وزیران دولت خاتمی که بیش از 16 سال گذشته داره؟1 چه ربطی به روحانی داره؟! یعنی میخوای بگی بیل مکانیکی از زمان خاتمی اونجا پارک بوده و کسی بهش توجه نکرده؟! خوشم میاد که به دولت احمدی نژاد کاری نداشتی! وزیر راه احمدی نژاد استیظاح هم شد!!! خخخخ. از موتوری جنس نگیرید لطفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
تو حالت خوبه؟ چی داری میگی...هرچی میشه بندازید دولتهای قبلی...خواب نما شدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
ناشناس 12.18 افاضات صادره از طرف این برادر کار یکی دوقرص نیست اصلا فراتر از حوزه قرص وکپسوله.خخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
مابينش هشت سال احمدي نژاد رو يادت رفت بگي درضمن حناي شما رنگي نداره هر دو جناح يكي هستند بس كن بابا ملت ديگه اگاه شدن
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
همون حرف هایی که به عباس آخوندی زدین بابت قطاری که از ریل خارج شد زمانی وزارتش، حالا همون حرف ها متوجه شماست
پاسخ بدین لطفا
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
به نظر من وزرای دوران شاه خائن رو هم بی نصیب نذاریم. حتی الان که فکر میکنم کمی هم تقصیر رضا شاه هم هست! چون اون اصلا راه اهن رو آورد ایران و الان روحش باید جوابگو باشه!!!
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
نه که حالا وزرای آقای رییسی همه دانشمند و فرهیخته اند؟ یکی از یکی بی سواد ترند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
اون وسط معجزه هزاره سوم را جا انداختی
خدا به خانواده های داغدار صبر بده،
ظاهرا رئیسی چک لیست حوادث رو از روحانی گرفته فقط با سرعت نور اجرا می کنه.
ساختمان پلاسکو - متروپل
خروج قطار از ریل و سوختن زنده زنده هموطنان عزیز در دورانی روحانی - خروج قطار در از ریل و مرگ هموطنان
گرانی های شدید در دوبت روحانی - گرانی شدید در دولت رئیسی

حداقل یکم خلاقیت داشته باش مرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
خلاقیتش هم اینکه لبنیات و نان لاکچری کرد!! نان با کارت نان آخه؟!!
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
به نظر فرقی بین روحانی و رییسی نیست مردم باید الکی بمیرن . خودمان انتخاب کردیم
وزیر راه چطور روش شده بره منطقه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
بابا اون بیچاره رو ول کنید! همین دیروز برای سالگرد فوت همسرش توییت زده بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
ماسک زده رفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
نهار هم میدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
جواب شما را سنگ پا هم نتوان دادن
مملکت نکبت یعنی این ،، چپ و راست خبر مرگ و فقر و فساد و بدبختی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
بی‌ادب! همهٔ دنیا بهتره از اینجا؟ خب چسبیدی به خاک؟ اصالت به خاکه؟ هرجایی انسان بهتری می‌شناسی برو باهاش دست بده و شروع به اصلاح دنیا بکن!
بی طرف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
اصالت به خاک نیست عزیز. همه بندگان یک خدا هستند. این مرزها هم ساختگی اند. فقط نمی دونم درون این مرز همه امورات به شکل ناقص اجرا میشه. کلا در نقص زندگی می کنیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
سیاه نمایی نکن دوست عزیز . همه چی ماهه اونم ماه شب چهارده . در اوجیم . یا ته دره ... نه نه در اوجیم اوججججججججج
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
بی‌طرف می‌دونه که این مملکت نه‌تنها مشکلات بدتری نسبت به بقیه نداره، بلکه مرزها را دیگرانی پررنگ کرده‌اند که هرجور تحریم و ترور و خرابکاری‌ای بر سر ما می‌آورند و رخدادهای تلخ در این بخش از زمین را تلخ‌تر از دیگر بخش‌ها نشون می‌دند و آخرش هم مجرمانی را در کشور خودشون پناه می‌دند.
بازی جدیدی در این خراب آباد مد شده......
مرگ بازی
سریع روزنامه نگاران و خبر نگاران بی وجدان تیتر بزنند

گرانی محصولات در امریکا 20 درصد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
خبر اول صدا وسیما بحران شیر خشک در آمریکا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
همین الان ویدیو گذاشتن از فرونشست زمین در یکی از ایالات امریکا ولی مصدومی نداشته متاسفانه! که اینها بزرگش کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
همین امروز اخبار چند حادثه قطار از گوشه وکنار جهان رو جمع کرد ویه جا به خورد مردم داد که بگه حادثه همه جا هست !! بله همه جا هست اما مشکل اینه که ما همه ی حوادث رو یک جا داریم .
اقاي صديقي لطف بفرماييد از خدا بخواهيد كه ازگناهان اين مملكت بگذرد شما به طريقي به خدا نزديك هستيد
خدایا خودت مردم مظلوم ایران را از شر این دولت نجات بده
واقعا باید به این دولت یک دست منصوب باید جایزه عالی جکمرانی داد اگر مملکت دولت نداشت بهتر اداره میشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
به این دولت و اون دولت ربطی نداره چون دولتها توو این مملکت مترسکن.
واقعا باید به این دولت یک دست منصوب باید جایزه عالی جکمرانی داد اگر مملکت دولت نداشت بهتر اداره میشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
واقعا اگه مملکت ما دست خود مردم ادره میشد به مراتب بهتر اداره میشد
این وزراء فقط بلدند بعد از ه رحادثه ای بروند محل حادثه . یک وقت خدای نکرده نکنه قبل از وقوع حادثه کاری کنند شکمهایشان اب میشه. راستی همین خودشان رفتن دلیل بر ناکارآمدی هستش چون عوامل اجرایی باید وظیفه خود را انجام دهند و نیازی نیست هر دقیقه با صرف هزینه بیت المال وزارء سفر باشند.
پاسخ ها
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
همینو بگو..خودشونم فهمیدند بی عرضگی و عدم سواد برای مدیریت بحران بیداد میکنه...مسئولین فقط تسبیح و جا مهر داشته باشند برای انتخابشون کفایت موکونو....بقیه اش با خدا....
8
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
عالی گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
بله اگه عوامل اجرایی درست و با صلاحیت انتخاب بشن و کارشون رو درست انجام بدم و درست مدیریت بشن، نیازی نیست که مدیری که باید هزاران مساله رو مدیرت کنه ، مستقیم بره سر صحنه حادث!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
حالا مثلاً جناب وزير مي خواد بره چه كار بكنه ؟ عذر بدتر از گناه !!! .
مدرک دکترای آقای رئیسی از کجا در آمد که عنوان کردید و همچنین آیت الله؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
خخخ تو این مملکت تا دلت بخواد دکترای رانتی ریخته و همه هم خودشونو هیئت علمی میدونن! حالا کدوم علم خدا داند و بس
صدیقی جان بخدا بگو کوتاه بیاد
وقتی میگیم حجابتون رو رعایت کنید یعنی این...... خدا باهامون لج کرده
مسولین بیایند تنها کاری که بلد هستد را انجام دهند نماز میت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
خدا بگم چی کارت کنه!!! تو این وسط عزاداری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
روضه
یعنی به معنای کامل کلمه آسفالتمون کردید... خدا ازتون نگذره که هر روز یک مصیبت هست... نه عرضه دارید درست کنید و نه کنار میرید که یکی بیاد درست کنه ... فقط در 15 روز گذشته مترو پل، سرقت صندوق امانات بانک ملی، الان قطار، گرانی و ...
خدیا بسه دیگه ...
هر کدوم از اینا یه دولت رو در دیار کفر برکنار میکنه ولی الحمد لله در کشور ما خم به آبروی حضرات نمیاد....
اگر کسی میخواد تسلیت بگه الان وقتشه !!! نذارند دو سه روز بعد
پاسخ ها
پرستو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
خیلی جالب بود وای خدایا ااااااا
ناشناس
| Germany |
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
یعنی منظورش کیه؟؟...
خوراک سخنرانی ائمه جمعه کشور جور شد.
نرخ هر گالن بنزین در امریکا افزایش یافت
نرخ تورم در استرالیا در شش ماه یا سی سال اخیر بی سابقه است
گرانی و تورم اعصاب مردم اروپا را خط خطی کرده
نرخ بیکاری در کاناد خیلی رفته بالا
ورغن در اوگاندا پیدا نمی شه
هر کیلو برنج در هندوستان و پاکستان و ترکمنستان و چیزچیزستان به چیز دلار رسیده و رد هم شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
:)) عوضش اینجا همه چی ارومه
پیشگیری خیلی ساده است از سالها پیش حتی سواریها و کامیونها در کشورهای پیشرفته به رادار و خط خوان و تشخیص مانع در مسیر مجهز هستند مگر کاری داشت یا کاری دارد که این سیستم در قطارها هم نصب و حداقل با یک صدای آژیر هشدار دهد؟مگر در کل ایران چند دستگاه لوکوموتیو مسافربری یا باربری وجود دارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
لوکوموتیو نه لکوموتیر
تلاشهای زیادی شد تا شاهد فعالیت اورژانس ریلی در سطح شبکه ریلی کشور باشیم.
ولی با ورود نخبگان دولت فخیمه ریسی همه دود شد رفت هوا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
دنبال کاسبی از حوادث هستی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
نتیجهٔ آن تلاش‌ها بود که دو قطار با این همه امکانات با هم تصادف کردند؟
چرا مجلس سکوت می کند ، چرا کیهان سکوت میکند.
اگه همین اتفاقات در دولت روحانی می افتاد که....
نه که من طرف روحانی هستم یا اصلاح طلبم ابدا، ولی از این سکوت و این سرپوش گذاشتن سر همه چیز زورم میاد
آخه خدایی وزرای رییسی ضعیف ترین وزرایی بود که میشد انتخاب کرد
یه متن تسلیت با موضوع جای خالی چاپ کنین بدین رییس جمهور هر روز صبح جاخالی ها رو پر کنه بده صدا و سیما براش بخونن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
عجب همفکری !!الان می خواستم عین نظر شما رو بنویسم که دیدم زحمتش رو کشیدی .
لکوموتیر از ریل خارج شده ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
ریل انقلاب؟
علم الهدی الان می‌گوید علتش بدحجابی و برگزاری کنسرت است و از دولت دوماد من هم بهتر هم وجود ندارد
به به. مردم باید مقاومت کنند. درست مثل مسئولینی که در قبال پاسخگویی مقاومت میکنن. مشکلی هم وجود نداره که. پس همه باهم یک صدا بگیم سلام فرمانده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
دستم خورد اشتباهی مثبت دادم
نظری ندارم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
عجب سوزشي داشته اين سرود سلام فرمانده براي بعضيها!
از آلباني گرفته تا اسرائيل و ...!
ناشناس
| Germany |
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
ناشناس 14:59 شرتو کم کن برو تو همون فالس نیوز نظر بده. اینجا مردم نظر میدن نه سایبری ها
همیشه هشدار داده ام که مماشات با مجرمین و خلافکاران و سهل انگاران باعث میشود سنگ روی سنگ بند نشود. اینها هنوز اولشه. آقایان اگر مملکت داری بلد نیستید، بروید کنار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
دلبندم اینا فک و فامیل خودشون هستن غریبه توشون نیست
رییس جمهور تسلیت گفتن برای قطار ولی برای متروپل بلد نبودن و یا اجازه نداشتن
اولا تسلیت و همدردی
دوما نکنه انتقام سخت بوده دوباره
حداقل کاری که میتونید بکنید تبلیغ اول کلیپ رو در همچین خبر هایی بردارید .آخه کی هست که خبر غم هموطنش رو با تبلیغ شروع میکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
تابناک .
من نمی دانم دستگاه قضای ما بعد از قضا وقدر وارد می شود چرا قبلش به فسادهای درون دستگاهیی که یکی شون هم راه آهن است ورود نمی کند کجای دنیا قطار با یک ترمز از ریل خارج می شود نه اینکه خرابی خطوط باعث چنین مشکلی شده است
امتحان الهی بوده
سلام فرمانده
بر این خاک هر روز مصیبت می بارد. هیچ امیدی نیست هیچ امیدی.
زود تند و سریع تسلیت رو گفت زود تند سریع رسیدگی شود بعد چی
به نظر عجیب نیست که چپ و راست مصیبت بر سر این مردم میباره : تحریم - گرانی - گرد و خاک - متروپل - قطار و ...
به نظرم همه اینها کار دشمنه آخه مسولین ما همه صالح با سواد و با تقوا هستند . خدا هم که طرف ماست پس حتما کار دشمنه . مرگ بر آمریکا مرگ بر اسراییل مرگ بر ...
باز دست پخت مدی یت انقلابی دیگر! آقا ما ملت ایران مدیران پخمه انقلابی نمی خواهیم ! کیو باید ببینیم.
باز دست پخت دیگر از مدیریت انقلابی ! آقا ما ملت ایران مدیران انقلابی نمی خواهیم ! کیو باید ببینیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
هر وقت آمدی ایران، حق صحبت در مورد نوع مدیریت را داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
مگر دست تو است نمی‌خواهی در این مملکت همه باید به سعادت برسند اگر نمی‌خواهی جمع کن از ایران برو
واقعا معلوم نبست تو این مملکت چه خبره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
شیر تو شیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
چه خبره ؟ زیر ساختها همه فرسوده وقدیمی و از کار افتاده آقایون یه عده بچاپ‌بچاپ یه عده هم کار نابلد ومبهوت نتیجش میشه این که افسار مملکت از دستشون خارج شده وجالبه می خوان با هیچ مملکت داری کنن .
درود بر شریعتندار! که گفت افتادیم رو‌ ریل! یه چیزی می دونست.
این روزها چقدر خبر بد می شنویم!
این روزها چقدر می شنویم وزرا شخصا به محل حادثه رفتند!
این روزها چقدر می شنویم دستور برخورد با عاملان شادر و کمیته بررسی علت حادقه تشکیل شد!
این روزها چقدر تسلیت می شنویم!
یکی بگه تو مملکت ما چه خبره؟ چه کسی باید پاسخگو باشد؟
شایسته است که عنوان رئیس جمهور به صورت "حضرت آیت الله آقای دکتر" باشد نه "آیت الله دکتر" . شاید اینگونه کمی از امور فشل اصلاح و کمی از بدبختی های ما کاهش یافته و از امتحانات الهی که همیشه 24*7*55 در این سرزمین در حال برگزاری است نمره بهتر بگیریم. البته ممکن است احدی از مسافران نگون بخت این قطار که در حال امتحان بودند، حجاب را خوب رعایت نکرده یا گناه کبیره ای مرتکب شده باشد که بلا بر سر قطار نازل شده است.
دو وزیر محترم لابد برای هیجان موضوع جهت گرفتن عکس یادگاری از صحنه رفته اند. وگرنه بهترین اقدام استعفا بود.
شمخانی گفته ما هنوز اول راه انقلابیم.
یا حضرت عباس ... اگه با این فرمون بریم تا پایان راه کسی نمیمونه که به ایندگان تعریف کنه که: از کجا به اینجا رسیدیم.
هرکی توانش میرسه مهاجرت کنه
اونا هم که نمیتونن فکر خرید قبر و آخرت باشن
آیت ا... دکتر رییسی دیگه چه صیغه ای هست؟! حالا که اینجور شد منم دکتر پیپکاجکی هستم!
اینقدر حادثه ؟ چرا کسی استعفا نمی کنه ؟
استعفا استعفا ......................
یه مشت مدیر و مسئول بیسواد که دوره روحانی زبونشون شب و روز به لعن و نفرین و فحش و تهمت به روحانی و دولتمرداش میچرخید و حالا خدا هر روز تو کاسه شون میذاره تا رسوا بشن بلکه توبه کنن و طلب حلالیت
سناریوی تکراری و مشمئز آور تظاهر به رسیدگی به علت حوادث مشابه که احتمالا برای حادثه ترن طبس نیز اینچنین تکرار خواهد شد:
روز حادثه: رییس جمهور ضمن اظهار تاسف از این واقعه، دستور دادند تا سریعا به موضوع رسیدگی و علت حادثه گزارش گردد
سه روز بعد: تعداد قربانیان خروج قطار از ریل افزایش یافت
یک هفته بعد: آقای رییسی بعد از دیدن محل حادثه با هلیکوپتر، مستقیما راهی بیمارستانی در طبس شدند که مجروحین در آنجا بستری بودند. به محض ورود رییس جمهور محبوب به بیمارستان، مجروحین و پرستاران به وجد آمده و یکصدا فریاد زدند "انرژی هسته ای حق مسلم ماست"
دو هفته بعد: وزیر راه گفت اینگونه حوادث در همه جای دنیا رخ میدهد اما دیواری کوتاهتر از ایران ندیده اند و علیه ما جنجال راه می اندازند
سه هفته بعد در نماز جمعه: حضور آقای رییسی در طبس یادآور شکست نیروهای اهریمنی امریکا در حادثه طبس بود و یاد و خاطره شهید منتظر قائم را زنده کرد
یکماه بعد، گزارش تیم کارشناسی: بر اساس تحقبقات شبانه روزی و دقیق تیم کارشناسی، مشخص شد که ریل ها و همچنین لکوموتیو کاملا سالم بود و تنها خواب آلود بودن راننده موجب بروز این حادثه کردیده است
چهل روز بعد: در مراسم چهلم کشته شدگان در محل قبرستان طبس، تعدادی از بستگان و خویشاوندان انان شروع به گریه کردن نمودند تا خوراک تبلیغاتی برای رسانه های معاند فراهم آورند و لذا یگان ویژه دخالت نمود و آنها را پراکنده ساخت
خب عزای عمومی اینو کی برگزار کنیم؟؟
آقایون مسئول خودتون بگین حادثه بعدی چند روز دیگست؟ ما آماده باشیم.
سلام
لطفا آقای وزیر مسئول! در مورد معاونان خود در راه آهن، هواشناسی، هواپیمایی و ..... تجدید نظر کن. اینها شما رو به قهقرا می برن. فساد و ندانم کاری اینها در سازمانهای مربوطه خیلی بالا گرفته. میتوانید از ریس دفتر خود بپرسید.
بنده خدا رئیس جمهور منصوب چه گرفتای شده از دست مردم یک روز راحت ندارد دائم داریم آرامشش بهم میزنیم فرصت مدیریت جهانی را از بقیه مردم دنیا سلب میکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
اون قسمت رو سپرده دست مموتی
باد خزان نکبت ایام ناگهان. بر باغ و بوستان شما نیز بگذرد.
پیشنهاد می دم برای افزایش اشتغال وزارت حوادث و سوانح هم ایجاد بشه
مملکت به دست افراد غیر متخصص اداره می‌شود خروجی عملکر د
مدیریت کلان کشور را هر روز شاهدیم
از برکت وجودی علما و فضلا و سه دکتری ها ، همین جوری داره می باره
سلام فرمانده
هر جای دنیا این حوادث توی یک ماه پیش میومد «آیت الله دکتر ...» تا حالا استعفا داده بود،‌ما نمیخواهیم «آیت الله دکتر ... » استعفا بده،‌ لااقل وزیر، مسئول، کارشناس، کارگر ... با یه نفر برخورد بشه که بدونیم «آیت الله دکتر ... » ناراحته از این موضوع.

از طرف یکی از رای دهنده گان به آیت الله دکتر ...!
مدتهاست جمهوری اسلامی از ریل استاندارد خارج شده و مدیران آن از آدم های بی سواد فرصت طلب و... انتخاب میشوند حاصل هر روز یک حادثه دیروز متروپل امروز قطار فردا خدا می داند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
معیار انتخاب، ریش تسبیح چفیه
خدایا ما را دیگه امتحان نکن. فرض کن یه ژاپنی هستیم یا اروپایی... خدایا بسه دیگه!
ردیف ۷۴
عبدالناصر همتی هستش
سلام......
وقتی ناوگان ریلی و هوایی و زمینی حمل و نقل مربوط به 50 سال پیشه انتظار دارید همه چی گل و بلبل باشه ؟ تا اینجا هم خدا کمک کرده وگرنه زیرساخت های این مملکت 40 ساله بروز نشده
این اتفاق یک عامل تروریستی دارد ، اخرین بار که بیل مکانیکی قطار از خط خارج کرد کی بود ؟ این اتفاق عمدی است .
قطار مسافربری در ایران حداکثر صد و چهل کیلومتر در ساعت سرعت میره این قطار مگه چقدر سرعت داشته که اینجوری باعث حادثه شده؟ وقتی واگن های چهل نفره که باید ده کوپه داشته باشه رو میکنن دوازده کوپه ای یعنی تو هر واکن هشت نفر اضافه بر توان حمل بیشتر سوار میکنن یعنی مقدار زیادی بار همراه اون هشت نفر هم سوار میشه یعنی هیچ بررسی وزنی بار مسافری هم که انجام نمیشه یعنی قطار میشه تابوت متحرک که عملا ترمز نداره به خاطر وزن بالاتر از الان بهتون میگم واقعیت رو ببینم برخورد میکنید یا نه مقصر وزارت راه و شرکت اون قطار هستند که برای گرفتن پول بیشتر به جای توسعه خط ریلی و احداث چند خط رفت و برگشت فقط سعی میکنن مسافرهای بیشتری سوار قطارهای فرسودشون بکنن به هر قیمتی و اینکه هیچ کدوم از قطارهایی که در ایران وجود داره حتی از کمترین ایمنی ای برخوردار نیستن اگر تصادف بشه نصف جمعیت کوپه ها که روی تخت بالا خوابین که هیچ حفاظی ندارن و پرت میشن پایین اونقدر هم فضای راهرو و کوپه هارو تنگ کردن که نمیشه امداد رسانی یا اطفا حریق کرد کلا رد دادن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل